Zelfs als ze wel beschikbaar is.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:12 schreef LasTeR het volgende:
Wat maakt het uit zeg, als je geil bent en je partner is niet beschikbaar moet dat toch gewoon kunnen?
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:12 schreef Chinless het volgende:
Moet zij toch weten? Als zij daar plezier in heb hou ik d'r niet tegen. Als ik er maar op mag wanneer ik wil![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:12 schreef Chinless het volgende:
Moet zij toch weten? Als zij daar plezier in heb hou ik d'r niet tegen. Als ik er maar op mag wanneer ik wil![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom is mastruberen een zonde ?quote:
Dat staat in de bijbel!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:19 schreef daanski82 het volgende:
[..]
waarom is mastruberen een zonde ?
Gemeen ben jij hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:12 schreef peerke83 het volgende:
Ik zou er geen probleem mee hebben als mijn vriendin dat zou doen. Beter gezegt, ik wil nog wel eens zorgen dat ze opgewonden raakt voordat ik 's avond naar huis ga, zodat ze nog wat "huiswerk" te doen heeft.
Zij is net zo gemeen en wil dat ook wel eens terug doen. En dan later vraagt ze of ik me vermaakt heb. Ze heeft er duidelijk geen probleem mee.quote:
ik wel in ieder gevalquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:07 schreef Chickiewickie het volgende:
Geezals daar al moeilijk om wordt gedaan
Veel jongens vinden het juist geil als hun vriendin met zichzelf speelt.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:15 schreef mighty_myte het volgende:
Masturberen lijkt me niet zo'n probleem,
maar mastruberen is echt onvergeefelijk. Dan is het per direct uit!
wat is het eigenbelang als je je partner verbiedt te masturberen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:45 schreef zeemonster het volgende:
Ik vind het heel vervelend als partners elkaar dingen gaan verbieden in eigenbelang.
Mij lijkt het dat als iemand masturbeert dit meestal doet om zichzelf te ontladen danwel een fijn gevoel te geven. Waarom zou je dat je partner verbieden als hij/zij jouw er geen kwaad mee doet ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:03 schreef P8 het volgende:
[..]
wat is het eigenbelang als je je partner verbiedt te masturberen?
eigenbelang geeft aan dat er een gewin is voor 1 partij. Wat win je ermee als je je partner verbiedt te masturberen. Daar geef je geen antwoord opquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:08 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Mij lijkt het dat als iemand masturbeert dit meestal doet om zichzelf te ontladen danwel een fijn gevoel te geven. Waarom zou je dat je partner verbieden als hij/zij jouw er geen kwaad mee doet ?
Lijkt mij vrij egoistisch en dus eigenbelang.
Ik verbied mijn vriend niets , echter verwacht ik wel dat hij rekening houdt met mijn mening en behoeftes.
Dan zal ik het verkeerde woord hebben gebruiktquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:15 schreef P8 het volgende:
[..]
eigenbelang geeft aan dat er een gewin is voor 1 partij. Wat win je ermee als je je partner verbiedt te masturberen. Daar geef je geen antwoord op
Om die spelfoutquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:19 schreef daanski82 het volgende:
[..]
waarom is mastruberen een zonde ?
Dit is maar ten dele waar natuurlijk... Verbieden kan je het inderdaad nooit, maar het kan in sommige gevallen wel reden tot discussie zijn. Als mijn vriendin nooit, of maar 1x in de maand, seks wil met mij, maar wel elke dag 2x masturbeert ... dan heb ik toch vragen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:12 schreef As_33 het volgende:
Ik vind niet dat je daar als partner ook maar iets over te zeggen hebt, het is nog altijd je eigen lichaam waar het over gaat, daar mag je mee doen wat je wilt.
Ik zou ook dan niet bepaald blij worden van een discussie hoor. Masturberen is heerlijk ontspanning, als ik daar behoefte aan heb, dan heb ik meestal juist expliciet geef behoefte aan seks met mijn vriend. Ik heb er zelf ook totaal geen probleem mee als mijn vriend in een periode dat hij erg veel werkt en dus erg moe is wél masturbeert, maar te moe voor seks is, lijkt me heel normaal, je hebt dan gewoon even geen zin in rekening houden met een ander dan jezelf en in langer bezig zijn dan een half minuutje. \quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:20 schreef Gospodin het volgende:
[..]
Dit is maar ten dele waar natuurlijk... Verbieden kan je het inderdaad nooit, maar het kan in sommige gevallen wel reden tot discussie zijn. Als mijn vriendin nooit, of maar 1x in de maand, seks wil met mij, maar wel elke dag 2x masturbeert ... dan heb ik toch vragen!Dus, zoals ik al zei, in principe geen probleem, als 't maar niet ten koste gaat van samen seksen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:49 schreef kwiwi het volgende:
Totaal geen problemen mee, zo lang hij nog maar wel sex met mij wil
O ja en aan mij denkt als hij dat doet
Of ik dat denk..? Nee dat hoop ik gewoonquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:21 schreef Empje het volgende:
[..]En denk je ook echt dat hij dat elke keer weer doet?
Ik heb er geen problemen mee. Zou het wel een probleem vinden als hij het zo vaak doet dat ie niet meer gewoon seks wil, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt
buiten het huwelijk?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:59 schreef RRGJL het volgende:
Ik vind masturberen buiten het huwelijk echt een grof schandaal.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:25 schreef capricia het volgende:
Lijkt me wel geil om dat iemand gewoon te verbieden...kuisheidsgordeltje om enzo...
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:12 schreef LasTeR het volgende:
Wat maakt het uit zeg, als je geil bent en je partner is niet beschikbaar moet dat toch gewoon kunnen?
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:12 schreef FokR het volgende:
Ik vind het erg geil als m'n vriendin zichzelf masturbeert in het bijzijn van mij.
ik ookquote:Op maandag 19 januari 2009 13:12 schreef FokR het volgende:
Ik vind het erg geil als m'n vriendin zichzelf masturbeert in het bijzijn van mij.
[ x ] geschiktquote:Op maandag 12 januari 2009 23:09 schreef OMGshesdutch het volgende:
wat vinden jullie ervan als je vriend/vriendin nog geregeld met zichzelf speelt?
das waar, maar als je elkaar bijv. wat minder ziet door omstandigheden kan je beter masturberen dan bijv vreemdgaanquote:Het wordt een beetje raar als je vriend/vriendin meer met zichzelf speelt dan met jou. Dan kun je je afvragen of het niet tijd wordt om je skillz te verbeteren .
Ook als je partner wél beschikbaar is, want masturberen is iets totaal anders dan seks hebben met je vriend/vriendin. Je kunt best eens wel zin aan het ene hebben, maar niet aan het andere.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:12 schreef LasTeR het volgende:
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:12 schreef FokR het volgende:
Of samen masturberen.quote:
Hmmm...apartquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:59 schreef FokR het volgende:
[..]
Of samen masturberen.
Zij zichzelf verwennen en k mezelf verwennen.
En ondertussen naar elkaar kijken tijdens het masturberen.
idd (y)quote:Op maandag 12 januari 2009 23:12 schreef LasTeR het volgende:
same herequote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:41 schreef Godshand het volgende:
Mastruberen mag ze niet, maar masturberen wel
Helemaal leuk als ik kan toekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:21 schreef rulerofdeath het volgende:
mijn vriendin vindt het maar niets. ze doet het zelf ook niet. maar ze verbied het me niet. en al zou ze dat wel doen, dan trek ik me daar niets van aanwaarom vindt ze het niets? En ik geloof dus niet dat ze het zelf niet doet he. Iedereen doet het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
ze zegt dat ze het triest vindt als mensen de hand aan zichzelf slaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waarom vindt ze het niets? En ik geloof dus niet dat ze het zelf niet doet he. Iedereen doet het.
Ik zou het eerder triest vinden als je het niet doet. Soms heb je gewoon behoefte en dan is je partner niet altijd bij de hand of die heeft geen zin. Dan vind ik masturberen beter als vreemdgaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ze zegt dat ze het triest vindt als mensen de hand aan zichzelf slaan.
naja, moet zij weten
behalve behoefte als je partner er niet is/geen zin heeft is het ook nog heel anders klaarkomen dan met je partner (vind ik) en soms moet dat gewoon evenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik zou het eerder triest vinden als je het niet doet. Soms heb je gewoon behoefte en dan is je partner niet altijd bij de hand of die heeft geen zin. Dan vind ik masturberen beter als vreemdgaan.
Ook daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
behalve behoefte als je partner er niet is/geen zin heeft is het ook nog heel anders klaarkomen dan met je partner (vind ik) en soms moet dat gewoon even
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:33 schreef stoute_piele het volgende:
Hahaha .. moet kunnen toch, jullie kunnen mekaar niet altijd de helpende hand geven
dat ben ik volledig met jullie eensquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik zou het eerder triest vinden als je het niet doet. Soms heb je gewoon behoefte en dan is je partner niet altijd bij de hand of die heeft geen zin. Dan vind ik masturberen beter als vreemdgaan.
Uiteraard zeggen alle reacties boven me "Masturberenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:09 schreef OMGshesdutch het volgende:
Ik en mijn vriend doen het iedere dag wel een of twee keer..
maar ik ben zelf beetje typetje onverzadigbaar en speel dus ook nog
geregeld met mezelf. me vriend vind dit maar niets.. kan ik begrijpen,
zou het ook niets vinden als hij het nog zou doen, maar dat is niet nodig,
die jongen komt duidelijk wel aan zijn trekken, ik tijdens de sex ook wel..
maar voor mij niet genoeg..
wat vinden jullie ervan als je vriend/vriendin nog geregeld met zichzelf speelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |