idd (y)quote:Op maandag 12 januari 2009 23:12 schreef LasTeR het volgende:
Wat maakt het uit zeg, als je geil bent en je partner is niet beschikbaar moet dat toch gewoon kunnen?
same herequote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:41 schreef Godshand het volgende:
Mastruberen mag ze niet, maar masturberen wel
Helemaal leuk als ik kan toekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:21 schreef rulerofdeath het volgende:
mijn vriendin vindt het maar niets. ze doet het zelf ook niet. maar ze verbied het me niet. en al zou ze dat wel doen, dan trek ik me daar niets van aanwaarom vindt ze het niets? En ik geloof dus niet dat ze het zelf niet doet he. Iedereen doet het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
ze zegt dat ze het triest vindt als mensen de hand aan zichzelf slaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waarom vindt ze het niets? En ik geloof dus niet dat ze het zelf niet doet he. Iedereen doet het.
Ik zou het eerder triest vinden als je het niet doet. Soms heb je gewoon behoefte en dan is je partner niet altijd bij de hand of die heeft geen zin. Dan vind ik masturberen beter als vreemdgaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ze zegt dat ze het triest vindt als mensen de hand aan zichzelf slaan.
naja, moet zij weten
behalve behoefte als je partner er niet is/geen zin heeft is het ook nog heel anders klaarkomen dan met je partner (vind ik) en soms moet dat gewoon evenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik zou het eerder triest vinden als je het niet doet. Soms heb je gewoon behoefte en dan is je partner niet altijd bij de hand of die heeft geen zin. Dan vind ik masturberen beter als vreemdgaan.
Ook daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
behalve behoefte als je partner er niet is/geen zin heeft is het ook nog heel anders klaarkomen dan met je partner (vind ik) en soms moet dat gewoon even
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:33 schreef stoute_piele het volgende:
Hahaha .. moet kunnen toch, jullie kunnen mekaar niet altijd de helpende hand geven
dat ben ik volledig met jullie eensquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik zou het eerder triest vinden als je het niet doet. Soms heb je gewoon behoefte en dan is je partner niet altijd bij de hand of die heeft geen zin. Dan vind ik masturberen beter als vreemdgaan.
Uiteraard zeggen alle reacties boven me "Masturberenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:09 schreef OMGshesdutch het volgende:
Ik en mijn vriend doen het iedere dag wel een of twee keer..
maar ik ben zelf beetje typetje onverzadigbaar en speel dus ook nog
geregeld met mezelf. me vriend vind dit maar niets.. kan ik begrijpen,
zou het ook niets vinden als hij het nog zou doen, maar dat is niet nodig,
die jongen komt duidelijk wel aan zijn trekken, ik tijdens de sex ook wel..
maar voor mij niet genoeg..
wat vinden jullie ervan als je vriend/vriendin nog geregeld met zichzelf speelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |