ik wel in ieder gevalquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:07 schreef Chickiewickie het volgende:
Geezals daar al moeilijk om wordt gedaan
Veel jongens vinden het juist geil als hun vriendin met zichzelf speelt.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:15 schreef mighty_myte het volgende:
Masturberen lijkt me niet zo'n probleem,
maar mastruberen is echt onvergeefelijk. Dan is het per direct uit!
wat is het eigenbelang als je je partner verbiedt te masturberen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:45 schreef zeemonster het volgende:
Ik vind het heel vervelend als partners elkaar dingen gaan verbieden in eigenbelang.
Mij lijkt het dat als iemand masturbeert dit meestal doet om zichzelf te ontladen danwel een fijn gevoel te geven. Waarom zou je dat je partner verbieden als hij/zij jouw er geen kwaad mee doet ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:03 schreef P8 het volgende:
[..]
wat is het eigenbelang als je je partner verbiedt te masturberen?
eigenbelang geeft aan dat er een gewin is voor 1 partij. Wat win je ermee als je je partner verbiedt te masturberen. Daar geef je geen antwoord opquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:08 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Mij lijkt het dat als iemand masturbeert dit meestal doet om zichzelf te ontladen danwel een fijn gevoel te geven. Waarom zou je dat je partner verbieden als hij/zij jouw er geen kwaad mee doet ?
Lijkt mij vrij egoistisch en dus eigenbelang.
Ik verbied mijn vriend niets , echter verwacht ik wel dat hij rekening houdt met mijn mening en behoeftes.
Dan zal ik het verkeerde woord hebben gebruiktquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:15 schreef P8 het volgende:
[..]
eigenbelang geeft aan dat er een gewin is voor 1 partij. Wat win je ermee als je je partner verbiedt te masturberen. Daar geef je geen antwoord op
Om die spelfoutquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:19 schreef daanski82 het volgende:
[..]
waarom is mastruberen een zonde ?
Dit is maar ten dele waar natuurlijk... Verbieden kan je het inderdaad nooit, maar het kan in sommige gevallen wel reden tot discussie zijn. Als mijn vriendin nooit, of maar 1x in de maand, seks wil met mij, maar wel elke dag 2x masturbeert ... dan heb ik toch vragen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:12 schreef As_33 het volgende:
Ik vind niet dat je daar als partner ook maar iets over te zeggen hebt, het is nog altijd je eigen lichaam waar het over gaat, daar mag je mee doen wat je wilt.
Ik zou ook dan niet bepaald blij worden van een discussie hoor. Masturberen is heerlijk ontspanning, als ik daar behoefte aan heb, dan heb ik meestal juist expliciet geef behoefte aan seks met mijn vriend. Ik heb er zelf ook totaal geen probleem mee als mijn vriend in een periode dat hij erg veel werkt en dus erg moe is wél masturbeert, maar te moe voor seks is, lijkt me heel normaal, je hebt dan gewoon even geen zin in rekening houden met een ander dan jezelf en in langer bezig zijn dan een half minuutje. \quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:20 schreef Gospodin het volgende:
[..]
Dit is maar ten dele waar natuurlijk... Verbieden kan je het inderdaad nooit, maar het kan in sommige gevallen wel reden tot discussie zijn. Als mijn vriendin nooit, of maar 1x in de maand, seks wil met mij, maar wel elke dag 2x masturbeert ... dan heb ik toch vragen!Dus, zoals ik al zei, in principe geen probleem, als 't maar niet ten koste gaat van samen seksen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:49 schreef kwiwi het volgende:
Totaal geen problemen mee, zo lang hij nog maar wel sex met mij wil
O ja en aan mij denkt als hij dat doet
Of ik dat denk..? Nee dat hoop ik gewoonquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:21 schreef Empje het volgende:
[..]En denk je ook echt dat hij dat elke keer weer doet?
Ik heb er geen problemen mee. Zou het wel een probleem vinden als hij het zo vaak doet dat ie niet meer gewoon seks wil, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |