buiten het huwelijk?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:59 schreef RRGJL het volgende:
Ik vind masturberen buiten het huwelijk echt een grof schandaal.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:25 schreef capricia het volgende:
Lijkt me wel geil om dat iemand gewoon te verbieden...kuisheidsgordeltje om enzo...
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:12 schreef LasTeR het volgende:
Wat maakt het uit zeg, als je geil bent en je partner is niet beschikbaar moet dat toch gewoon kunnen?
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:12 schreef FokR het volgende:
Ik vind het erg geil als m'n vriendin zichzelf masturbeert in het bijzijn van mij.
ik ookquote:Op maandag 19 januari 2009 13:12 schreef FokR het volgende:
Ik vind het erg geil als m'n vriendin zichzelf masturbeert in het bijzijn van mij.
[ x ] geschiktquote:Op maandag 12 januari 2009 23:09 schreef OMGshesdutch het volgende:
wat vinden jullie ervan als je vriend/vriendin nog geregeld met zichzelf speelt?
das waar, maar als je elkaar bijv. wat minder ziet door omstandigheden kan je beter masturberen dan bijv vreemdgaanquote:Het wordt een beetje raar als je vriend/vriendin meer met zichzelf speelt dan met jou. Dan kun je je afvragen of het niet tijd wordt om je skillz te verbeteren .
Ook als je partner wél beschikbaar is, want masturberen is iets totaal anders dan seks hebben met je vriend/vriendin. Je kunt best eens wel zin aan het ene hebben, maar niet aan het andere.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:12 schreef LasTeR het volgende:
Wat maakt het uit zeg, als je geil bent en je partner is niet beschikbaar moet dat toch gewoon kunnen?
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:12 schreef FokR het volgende:
Of samen masturberen.quote:
Hmmm...apartquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:59 schreef FokR het volgende:
[..]
Of samen masturberen.
Zij zichzelf verwennen en k mezelf verwennen.
En ondertussen naar elkaar kijken tijdens het masturberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |