Ach, jullie hebben ook al niet de mogelijkheid gekregen dat andere topic vol te posten.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:24 schreef LastRequest het volgende:
Eigenlijk vind ik het stom dat wij de laatste nu vol gemaakt hebben
Sorry
Is het geen beter idee om die OP uit blokjes op te bouwen van 60x60 pixels? Dan kan iedereen zijn UI makkelijk toevoegen.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:23 schreef Renesite het volgende:
OP moet uitgebreid worden! Kom met ideeën!
Ben ik niet zo goed inquote:Op maandag 12 januari 2009 18:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Is het geen beter idee om die OP uit blokjes op te bouwen van 60x60 pixels? Dan kan iedereen zijn UI makkelijk toevoegen.
Om aan de totale 610 pixels breedte te komen kan het kader links en rechts een breedte van 65 krijgen.
Dit naar het idee van de UI-sectie van de KSC-OP.
Dat is dan ook niet de OP voor Stage SC. Bij gebrek aan UI's van iedereen heb ik de KSC mensen laten staan.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik sta in de OP
edit: ow niet meer in die van MPG
Alleen opleiding of net zoals MoBlo deed?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:43 schreef jslavenburg het volgende:
Nog mijn idee opgenomen? Bij de Non Stagelopers neerzetten welke opleiding ze doen
Ben ik weer btw
Mag wat mij betreft nu wel van iedereen lijkt mequote:Op maandag 12 januari 2009 18:43 schreef jslavenburg het volgende:
Nog mijn idee opgenomen? Bij de Non Stagelopers neerzetten welke opleiding ze doen
quote:Ben ik weer btw
Nou hier hoor ik eigenlijk ook niet in hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 18:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet de OP voor Stage SC. Bij gebrek aan UI's van iedereen heb ik de KSC mensen laten staan.
Dit is het vervolg van Stage SCquote:Op maandag 12 januari 2009 18:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow hoor net dat ik hier wel thuishoor.. af en toe
Stage SC gewoon dicht
Whoiquote:Op maandag 12 januari 2009 18:57 schreef Puala het volgende:
Aha. Fijn zo snel besluiten nemen.
Maar goedenavond dus.
Die met dat schoolbord is bijna af, en heb al 24 avatarsquote:Ik wil evt. ook wel knutselen voor een OP.
Dat is allang gebeurd johquote:Op maandag 12 januari 2009 18:57 schreef PieterBas het volgende:
Piles kan ook meteen zijn stats site aanpassen
Zo, 24 alquote:Op maandag 12 januari 2009 18:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Whoi
[..]
Die met dat schoolbord is bijna af, en heb al 24 avatars![]()
[..]
Dat is allang gebeurd joh![]()
Dit is de Stage SC.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:10 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is hier in godsnaam an de hand? Waar is de stageSC?
Zie oa SES Slowchat #5: met paarse tomatenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:10 schreef HostiMeister het volgende:
Stage SC # 762 Met de slet en de 7 neukertjesquote:Op maandag 12 januari 2009 19:10 schreef HostiMeister het volgende:
Wat ben jij toch een heldquote:
quote:
Maar wel aardig dat het even met ons overlegd wordt.quote:
De daadwerkelijke gebruikers van het forum... erg leuk allemaal ja...quote:Op maandag 12 januari 2009 19:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar wel aardig dat het even met ons overlegd wordt.
Mensen die wel online waren hebben net zo min inspraak hierin gehad hoor, dat was slechts voor de vorm.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:21 schreef jslavenburg het volgende:
Hebben de mensen die niet online waren vanmiddag (o.a. ik, omdat ik het druk had met stage) ook nog medezeggeschap?
Het eerste natuurlijk, het tweede zullen we nog wel eens zienquote:Op maandag 12 januari 2009 19:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Naamsverandering niet leuk of niet leuk dat er mensen bij zijn gekomen?
Neequote:Op maandag 12 januari 2009 19:21 schreef jslavenburg het volgende:
Hebben de mensen die niet online waren vanmiddag (o.a. ik, omdat ik het druk had met stage) ook nog medezeggeschap?
Niet dat ik ook maar iets met stagelopen te maken heb gehad, maar het stond wel leuk in MyAtquote:Op maandag 12 januari 2009 19:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Beetje snel besloten en ook nog eens gewoon op een rottijd.
Die is allang blij dat ie eindelijk van die StageSC af is volgens mijquote:Op maandag 12 januari 2009 19:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
Krijgen we hier dan ook op ons flikker van GM dat we niet inhoudelijk posten?
En jij vuile hond, ga terug naar je eigen klote topique (Simuleert een gevechtquote:Op maandag 12 januari 2009 19:26 schreef HostiMeister het volgende:
Nou eens kijken wat we hier van kunnen maken
Nieuwe mensen, nieuwe gezichten, nieuwe OP en nieuwe kansen.
Hopelijk blijft t gezellig, niet te veel gezeik, klaar...
Ja, het zal vast geen toeval zijn dat het nu, na ruim 700 topics, opeens weg moet.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Die is allang blij dat ie eindelijk van die StageSC af is volgens mij
Natuurlijk niet.. want nu is de naam veranderd en dan mogen dat soort dingen wel ineensquote:Op maandag 12 januari 2009 19:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ook van jou, ukkiequote:Op maandag 12 januari 2009 19:26 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En jij vuile hond, ga terug naar je eigen klote topique (Simuleert een gevecht)
Ik vind het ook allemaal een beetje te toevallig, maar goedquote:Op maandag 12 januari 2009 19:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, het zal vast geen toeval zijn dat het nu, na ruim 700 topics, opeens weg moet.
Centimetertje of 2 a 3 kleiner denk ikquote:Op maandag 12 januari 2009 19:28 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ben 1.93m, weet niet hoelang jij bent?
Jaloers?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je dat tegen de verkeerde
Age doesn't matter, rookiequote:Op maandag 12 januari 2009 19:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Centimetertje of 2 a 3 kleiner denk ikMaar dan nog je bent net 21 joh, was meer leeftijdsgebonden
Dat dusquote:Op maandag 12 januari 2009 19:26 schreef HostiMeister het volgende:
Hopelijk blijft t gezellig, niet te veel gezeik, klaar...
Wat ben je toch heerlijk aandoenlijkquote:Op maandag 12 januari 2009 19:31 schreef Puala het volgende:
[..]
ik ben geen ukkie
dus eigenlijk niet nee
Ik ben ouder, zit hier al langer en heb meer posts... Wie is nu de rookie?quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk aandoenlijk
Jijquote:Op maandag 12 januari 2009 19:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben ouder, zit hier al langer en heb meer posts... Wie is nu de rookie?
Juist niet, want er is geen onderwerp nu. Dat was er toentertijd wel...quote:Op maandag 12 januari 2009 19:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dus nu krijgen we wel op ons donder als we inhoudelijk postenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juist niet, want er is geen onderwerp nu. Dat was er toentertijd wel...
Waarom moesten we dan zonodig weg uit de StageSC vraag ik me dan af, maar goedquote:Op maandag 12 januari 2009 19:34 schreef LastRequest het volgende:
In de gewone SES SC zat totaal geen leven... dus ik denk niet dat jullie bang hoeven te zijn dat dit topic ineens bestormd wordt door allerlei nieuwe mensen
Oh dat is niet zo moeilijk hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 18:07 schreef Renesite het volgende:
http://i41.tinypic.com/i22bll.jpg
Maar hoe ik dat moet doen weet ik niet BB!
Check de OP eerst eensquote:Op maandag 12 januari 2009 19:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo moeilijk hoorGewoon met vlakken van 60x60 pixels de plaatsen opvullen waar geen UI's zitten
En dan 2 randen aan de zijkant
Geen onderwerp alsin: praat gerust door, zolang niet banwaardig en totaaaal geen onderwerp alsin: postopkrikken.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus nu krijgen we wel op ons donder als we inhoudelijk posten
Das een originele afkorting! Als je mij bedoelt iig..quote:
Dat weet ik niet, leave me alonequote:Op maandag 12 januari 2009 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom moesten we dan zonodig weg uit de StageSC vraag ik me dan af, maar goed
Check mn edit eerst eensquote:
Zit je hier al sinds Stage SC 1xx? (100 serie?) Nee? ik welquote:Op maandag 12 januari 2009 19:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben ouder, zit hier al langer en heb meer posts... Wie is nu de rookie?
Omdat het kan.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom moesten we dan zonodig weg uit de StageSC vraag ik me dan af, maar goed
Dat mag niet meer?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen onderwerp alsin: praat gerust door, zolang niet banwaardig en totaaaal geen onderwerp alsin: postopkrikken.
uhm.. wel een foute opmerking...quote:
Ik dus ook hopelijk..quote:Op maandag 12 januari 2009 19:40 schreef Daph_ het volgende:
Eind van de maand (officieel 2 februari) kan ik me ook aansluiten bij het rijtje stagelopers..
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:40 schreef Daph_ het volgende:
Eind van de maand (officieel 2 februari) kan ik me ook aansluiten bij het rijtje stagelopers..
Straks zitten hier zoveel stagiair(e)s dat we het topic weer StageSC moeten gaan noemenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:40 schreef LastRequest het volgende:
Ik dus ook hopelijk..
En aangezien ik al in de OP stablijf ik ook even hangen ook
Rookie.. jij bent hier de rookiequote:Op maandag 12 januari 2009 19:39 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Zit je hier al sinds Stage SC 1xx? (100 serie?) Nee? ik wel
Ja, ik bedoelde jou.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Das een originele afkorting! Als je mij bedoelt iig..
Hoi terug trouwens
Welkomquote:Op maandag 12 januari 2009 19:40 schreef Daph_ het volgende:
Nee, daar komt een ander topic voor.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Straks zitten hier zoveel stagiair(e)s dat we het topic weer StageSC moeten gaan noemen
Dan ben ik weg.quote:
Wat geen slowchat betreft tho...quote:Op maandag 12 januari 2009 19:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, daar komt een ander topic voor.
Dat is ook precies de bedoeling toch?quote:
Ik vind het maar ingewikkeldquote:Op maandag 12 januari 2009 19:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nee, daar komt een ander topic voor.
Die ben ik idd gewendquote:Op maandag 12 januari 2009 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde jou.
Dat was gewoon hier in de Stage SC om iedereen af te korten eigenlijk. Ik had je ook LR kunnen noemen. Maar ik houd het voornamelijk op het eerst woord in iemands naam.
Dat is het echt niet, nieuwe mensen zijn leukquote:Op maandag 12 januari 2009 19:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die ben ik idd gewend
Maare als iemand het vervelend vindt dat er nu nieuwe mensen zijn dan hoor ik het graag hoor (hier had ik een smiley willen zetten maar ik zie geen gepasteik meen het iig wel)
Haha truequote:Op maandag 12 januari 2009 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is ook precies de bedoeling toch?
Eenschquote:Op maandag 12 januari 2009 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is het echt niet, nieuwe mensen zijn leuk
Ik vind het alleen vervelend dat we zomaar opeens uit ons oude vertrouwde topic gegooid worden...
Nee hoor, voel je vooral welkom.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die ben ik idd gewend
Maare als iemand het vervelend vindt dat er nu nieuwe mensen zijn dan hoor ik het graag hoor (hier had ik een smiley willen zetten maar ik zie geen gepasteik meen het iig wel)
En zelfs dat zal me eigenlijk nog een rotzorg zijn, maar de manier waarop...quote:Op maandag 12 januari 2009 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het alleen vervelend dat we zomaar opeens uit ons oude vertrouwde topic gegooid worden...
Hoezo hopelijk?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik dus ook hopelijk..
En aangezien ik al in de OP stablijf ik ook even hangen ook
Thanksquote:
Begrijpelijk!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Juist, En dan vooral binnen een tijdsbestek van 11,5 minuut ofsoquote:Op maandag 12 januari 2009 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof onze kleren zijn gejat terwijl wij ze nog aanhaddenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En zelfs dat zal me eigenlijk nog een rotzorg zijn, maar de manier waarop...
SC's zijn kliekjes, dat is gewoon zo. Doe je niks aanquote:Op maandag 12 januari 2009 19:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha trueOch, volgens mij heeft dit best wel potentie als topic, als je maar geen oud-Stage SC, Nijmegen SC en rest groepen krijgt
Wat meer meiden is wel leuker hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 19:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die ben ik idd gewend
Ze liggen alleen in de was!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Alsof onze kleren zijn gejat terwijl wij ze nog aanhadden
Alsof ze daadwerkelijk denken dat we hier allemaal stom genoeg zijn om te geloven dat we daadwerkelijk inspraak hadden. Heel bizar, eigenlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist, En dan vooral binnen een tijdsbestek van 11,5 minuut ofsoEerst doen alsof het een idee is waar over gediscussieerd kan worden en het vervolgens gewoon doen. Beetje matig mods
Maar Cali is oke olé oléquote:Op maandag 12 januari 2009 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat meer meiden is wel leuker hoor
Want daar waren er in de Stage SC niet zo veel van
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Alsof ze daadwerkelijk denken dat we hier allemaal stom genoeg zijn om te geloven dat we daadwerkelijk inspraak hadden. Heel bizar, eigenlijk.
Ik ben gewoon zo benieuwd wat jij allemaal uitvoert, ik wil alles van je weten!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef HostiMeister het volgende:
He LR, ook hier?
Nieuwe mensen zijn altijd welkom
Kijk uit, hij bijtquote:Op maandag 12 januari 2009 19:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo benieuwd wat jij allemaal uitvoert, ik wil alles van je weten!
Agreequote:Op maandag 12 januari 2009 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
SC's zijn kliekjes, dat is gewoon zo. Doe je niks aan
En al helemaal niet door maar gewoon 2 SC's samen te voegen denk ikMaar we zullen zien of nieuwe mensen durven blijven hangen hier
Bij wie?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AgreeAl moet je dat van kliekjes niet te hard zeggen, want dat ligt nogal gevoelig
Wheheh, Paula, Maisnon en Cue ook hoorquote:
Kinkyquote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hij heeft ook een leren jekkie hoorde ik
Daar zeg je me wat. FA's iig, ik weet niet meer precies wie, maar ik heb er ellenlange discussies mee gehad in PUB destijdsquote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij wie?Kan ik ff kijken of me dat interesseert of niet
Je begint de discussie zelf in deze reeks, als ik me niet vergis.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef Renesite het volgende:
Discussievoering mag ook best elders. Maar: zie het gewoon even aan.
[SES FB] Meld nakijkfouten om een hoger cijfer te krijgen
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hij heeft ook een leren jekkie hoorde ik
Krijg je he, met al die nieuwe mensen erbij. Ik was al helemaal aan een rustige SC gewend.quote:
Klopt.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je begint de discussie zelf in deze reeks, als ik me niet vergis.
Wss morgen weer, ze heeft geen pc meer thuisquote:Op maandag 12 januari 2009 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Cali![]()
Komt ze nog vandaag?
"Het even aanzien", briljante tactiek altijd. Gewoon doorgaan alsof er niks gebeurd is, en het zo snel mogelijk vergetenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef Renesite het volgende:
Discussievoering mag ook best elders. Maar: zie het gewoon even aan.
[SES FB] Meld nakijkfouten om een hoger cijfer te krijgen
Ik wil net zeggen, ik moet binnenkort na elke reply van mij 20 kilometer naar bovenscrollen om te zien wat iedereen heeft gezegd, vanaf mijn laatste replyquote:Op maandag 12 januari 2009 19:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Krijg je he, met al die nieuwe mensen erbij. Ik was al helemaal aan een rustige SC gewend.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wss morgen weer, ze heeft geen pc meer thuis
Gezellig tochquote:
Dat moet ik ook al doen nuquote:Op maandag 12 januari 2009 19:52 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, ik moet binnenkort na elke reply van mij 20 kilometer naar bovenscrollen om te zien wat iedereen heeft gezegd, vanaf mijn laatste reply
Waarom dan elders voortzetten?quote:
Ze hebben een monster gecreëerdquote:
Hij deed maar alsofffff, snap dat nou...quote:Op maandag 12 januari 2009 19:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom dan elders voortzetten?
Serieus?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Krijg je he, met al die nieuwe mensen erbij. Ik was al helemaal aan een rustige SC gewend.
Langzaam worden alle 31 SC's van Fok bij elkaar gevoegdquote:
Vandaar dequote:Op maandag 12 januari 2009 19:55 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Serieus?
Op dit moment ben ik toch de enige nieuwe die post?
Jullie zijn idd wel erg snel.. al ben ik gewend aan Nijmegen dat de afgelopen dagen ineens op z'n gat ligt
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:55 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Serieus?
Op dit moment ben ik toch de enige nieuwe die post?
Jullie zijn idd wel erg snel.. al ben ik gewend aan Nijmegen dat de afgelopen dagen ineens op z'n gat ligt
Hosti ik zal je niet opwachten. Ik heb trouwens ook geen les meer dus even samen op de hoek hangen gaat em ook niet meer wordenVerdomd, ik heb gewoon zonder het door te hebben gehad mijn laatste lessen gehad!
Het is ook weer tijd voor de voorjaars-druktequote:Op maandag 12 januari 2009 19:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Maar het is, niet geheel onverwacht, wel wat drukker dan voorheen ja, vanavond.
Dat betekent niet dat ik het er mee eens ben hèquote:Op maandag 12 januari 2009 19:57 schreef GlowMouse het volgende:
Piles' pagina werkt al met de nieuwe SES SC
Aah okquote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef Houniet het volgende:
Dit gaat echt te snel mensen.
En jslavenburg, ik heb mijn mening al gedeeld.
Sowieso wel handig, overal.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef LastRequest het volgende:
Oh god als het zo snel gaat kun je natuurlijk beter quoten op wie je reageert he
Mja, schijnt hij inderdaad voor uitgevonden te zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef LastRequest het volgende:
Oh god als het zo snel gaat kun je natuurlijk beter quoten op wie je reageert he
Wat dacht je van Dean, op zijn mobiel?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef Bravebart het volgende:
Ik trek dit amper met mn langzame internetverbinding
Daar zit ik ook opquote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wat dacht je van Dean, op zijn mobiel?
Die ligt ergens overspannen in een hoekje te huilen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wat dacht je van Dean, op zijn mobiel?
Doe je het nog best aardig tochquote:Op maandag 12 januari 2009 20:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dara zit ik ook op120 kbit down en 25 kbit up
Good luck out there buddy, you're gonna need itquote:Op maandag 12 januari 2009 20:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar zit ik ook op120 kbit down en 25 kbit up
Nouquote:
quote:
Nou niet doen of ik dom benquote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, schijnt hij inderdaad voor uitgevonden te zijn.
Och, eigenlijk gaat het primaquote:Op maandag 12 januari 2009 20:01 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Good luck out there buddy, you're gonna need it
ik ben het met je eensquote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
[..]
Nou niet doen of ik dom ben![]()
Als het iets langzamer gaat is het vaak nog wel duidelijk, daar doelde ik meer op.
Ook nietquote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
[..]
Nou niet doen of ik dom ben![]()
Als het iets langzamer gaat is het vaak nog wel duidelijk, daar doelde ik meer op.
Het verbaast me totaal niet eigenlijkquote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef jslavenburg het volgende:
Het valt mij ook op dat er alleen maar Stage Sc-ers posten, op 1 na
Moest je hem daarvoor hacken?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Al vind ik via de telefoon internetten best meevallen, heb hem weliswaar gehackt om er een draadloze router van te maken enzo!
Samequote:Op maandag 12 januari 2009 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Het verbaast me totaal niet eigenlijk
Dat kreng wou niet anders. Verlepte nokiaquote:
ermquote:Op maandag 12 januari 2009 20:05 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Same
Volgende topic:
Stage SC 765
Elke 20 seconde een nieuwe post. 3 topics in 24uur.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben even sportnieuws lezen en gelijk 18 posts gemist
Het lijkt weer op de tijd dat ik nog Stage liep. De good old days
Nerdalertquote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Al vind ik via de telefoon internetten best meevallen, heb hem weliswaar gehackt om er een draadloze router van te maken enzo!
Ach ja, die andere SC was ook vrij dood volgens mij.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef jslavenburg het volgende:
Dus kon het net zo goed Stage SC blijven hetenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef jslavenburg het volgende:
Nerd.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef Renesite het volgende:
heb hem weliswaar gehackt om er een draadloze router van te maken enzo!
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat kreng wou niet anders. Verlepte nokia!
Tja, nokia software werkte niet mee, dus heb ik jaikuspots ofzo eropquote:Op maandag 12 januari 2009 20:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]Mijn N73 doet het sinds kort met mn laptop
Straks maar een HTC met 1 Mbit/s down
Op FOK! kon je toch iets aanzetten zodat je een kleurtje krijgt als jouw naam er in voor komt. Of was dat ergens anders?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook nietSowieso kijken veel mensen naar hun naam in quotes, als ze over pagina's scrollen
Dus zonder te quoten kan je aardig wat reacties mislopen
dat was mircquote:Op maandag 12 januari 2009 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op FOK! kon je toch iets aanzetten zodat je een kleurtje krijgt als jouw naam er in voor komt. Of was dat ergens anders?
Ja, hoe groter je downspeed hoe groter je penis, is een rechtevenredig verbandquote:
Jouw posts en die van de TS kun je een kleurtje geven in de nieuwe layout.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op FOK! kon je toch iets aanzetten zodat je een kleurtje krijgt als jouw naam er in voor komt. Of was dat ergens anders?
Dat was voor je eigen posts en de posts van de topicstarter.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
True, Nokia is ruk. Gelukkig hebben Mac's daar geen last vanquote:Op maandag 12 januari 2009 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, nokia software werkte niet mee, dus heb ik jaikuspots ofzo erop!
Opties > weergave > kleur eigen postsquote:Op maandag 12 januari 2009 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kon al in de oude bagger layoutquote:Op maandag 12 januari 2009 20:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jouw posts en die van de TS kun je een kleurtje geven in de nieuwe layout.
Je e-penis jaquote:Op maandag 12 januari 2009 20:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, hoe groter je downspeed hoe groter je penis, is een rechtevenredig verband
Is er een nieuwe baggerlayout en een oude?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kon al in de oude bagger layout
Ja je hebt een Mac, dat weten we allemaal inmiddels, behalve LR, pm het haar anders, scheelt weer een hoop postsquote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, Nokia is ruk. Gelukkig hebben Mac's daar geen last van
Iemand zei "nieuwe" layoutquote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Is er een nieuwe baggerlayout en een oude?
Ik verwachte een 'fanboy-alert' eigenlijkquote:Op maandag 12 januari 2009 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja je hebt een Mac, dat weten we allemaal inmiddels, behalve LR, pm het haar anders, scheelt weer een hoop posts
Ja, mijn eigen posts heb ik al een kleurtje gegevenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat was voor je eigen posts en de posts van de topicstarter.
Mac... ja... Ik heb tenminste een laptopquote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, Nokia is ruk. Gelukkig hebben Mac's daar geen last van
Als mijn internet er niet telkens uit vloog dan zou het + 2 zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef jslavenburg het volgende:
wejooow is er hier iemand met een mac?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja je hebt een Mac, dat weten we allemaal inmiddels, behalve LR, pm het haar anders, scheelt weer een hoop posts
Kunnen we gewoon geen chatroom nemen? Lijkt mij 's avonds wel beterquote:Op maandag 12 januari 2009 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, mijn eigen posts heb ik al een kleurtje gegeven
Ben waarschijnlijk met een chat-room dinges in de war, daarbij kon je wel aangeven wat "op" moest "lichten" als het voor jou bedoelt wasGeen idee alleen meer welke site
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, mijn eigen posts heb ik al een kleurtje gegeven
Ben waarschijnlijk met een chat-room dinges in de war, daarbij kon je wel aangeven wat "op" moest "lichten" als het voor jou bedoelt wasGeen idee alleen meer welke site
En dan heeft Glowmouse toch een sticker verdient!quote:
zusjequote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Als mijn internet er niet telkens uit vloog dan zou het + 2 zijn![]()
. Ik geef het iig op voor vanavond, internet wil echt niet
.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
.
Nee. Site, geen mIRC en vrijwel elke fatsoenlijke IRC-client kan dat.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
En dan heeft Glowmouse toch een sticker verdient!
Onze deur staat altijd open hoor!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
.
Hee zusjevan!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
.
Ja BB, hij heeft een mac (!) Ja je hoort het goed een echte mac!!!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef LastRequest het volgende:
[..]
wejooow is er hier iemand met een mac?
Oi.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee. Site, geen mIRC en vrijwel elke fatsoenlijke IRC-client kan dat.
ik vind alles best. Weet jij een goede?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kunnen we gewoon geen chatroom nemen? Lijkt mij 's avonds wel beter
Mensen die hun avatar veranderenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
.
Oh, daarom duurde het zo lang met jouw.quote:
Jaloers knul?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met mijn...?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, daarom duurde het zo lang met jouw.
Je MAC is bekritiseert dudeeee!
Is een Mac geen laptop danquote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mac... ja... Ik heb tenminste een laptop!
Nah joh, heb er zelf ook eentje gehad hoorquote:
Carequote:
Volgens mij heb ik het in een jaar 5 keer genoemdquote:Op maandag 12 januari 2009 20:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah joh, heb er zelf ook eentje gehad hoor
(Die lampekap) Vind het gewoon grappig hoe vaak het ter sprake komt (niet bedoelt of toevallig)
Apple.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
CareIk ben het heus wel gewend, al die anti-Apple huilies
Zal me echt een zorg zijn
Alsof Windows lekker is, wil je zeggenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:15 schreef jslavenburg het volgende:
Leuk dat jullie allemaal op Mac lopen te bashen dat het kut is, maar Windows bestaat uit 75% uit dingen die origineel van Mac/OSX komen
We zijn net 12 dagen onderweg.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het in een jaar 5 keer genoemd![]()
Echt hèquote:
Wie basht het danquote:Op maandag 12 januari 2009 20:15 schreef jslavenburg het volgende:
Leuk dat jullie allemaal op Mac lopen te bashen dat het kut is, maar Windows bestaat uit 75% uit dingen die origineel van Mac/OSX komen
Nee, ik zeg juist dat Windows het meeste heeft gejat van Macquote:Op maandag 12 januari 2009 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof Windows lekker is, wil je zeggen
quote:
'in een jaar' is een tijdsspanne hequote:Op maandag 12 januari 2009 20:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
We zijn net 12 dagen onderweg.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
drie FiPaPo achter elkaar
![]()
Dat moet gevierd worden
Join uuuhm ik weet niet wiequote:Op maandag 12 januari 2009 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Representing de onderlaag in de society!
Hadden ze beter niet kunnen doenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:17 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee, ik zeg juist dat Windows het meeste heeft gejat van Mac
Kan ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
'in een jaar' is een tijdsspanne he
Ooh, zei je iets dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:18 schreef HostiMeister het volgende:
Krijg je als het zo snel gaat, iedereen zit langs elkaar heen te ouwehoeren
dank je.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ] ?
Truequote:Op maandag 12 januari 2009 20:18 schreef HostiMeister het volgende:
We missen de tieten nog, LRquote:Op maandag 12 januari 2009 20:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ] ?
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dank je.
ik lust alleen geen bier![]()
En mooi om te zien dat bij elke Windows release er weer dingen worden 'overgenomen' van OSXquote:Op maandag 12 januari 2009 20:15 schreef jslavenburg het volgende:
In het uiterste geval...quote:
Ja, en dan vooral Mac lopen uitschelden dat het zo kut isquote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En mooi om te zien dat bij elke Windows release er weer dingen worden 'overgenomen' van OSX
Die indruk had ik altijd al. Bij mijn posts althansquote:Op maandag 12 januari 2009 20:18 schreef HostiMeister het volgende:
Hé boefje, Nijmegen #151 - waar LastRequest geen tieten-TT wil niet mijn dingquote:Op maandag 12 januari 2009 20:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
We missen de tieten nog, LR
Ik zal deze niet ninja-editten, oke?![]()
He, grapjas, waarom denk je dat ik dat zegquote:Op maandag 12 januari 2009 20:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hé boefje, Nijmegen #151 - waar LastRequest geen tieten-TT wil niet mijn ding![]()
Als je geen typfout maakt is een ninja-edit ook niet nodig he
Ja wie niet, wat een droeftoeter is dat zegquote:Op maandag 12 januari 2009 20:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voel ik me toch zeker boven verheven.
Oi. Da's wel weer sadquote:Op maandag 12 januari 2009 20:22 schreef jslavenburg het volgende:
Microsoft forced mij ook Mac te gebruiken(oude screenshot):
[ afbeelding ]
Spijt me, ik lees PI's niet zo vaak.. Alleen Piet gebruikt diequote:Op maandag 12 januari 2009 20:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He, grapjas, waarom denk je dat ik dat zeg
Waarom begrijpt niemand mijn PI's
Hij liep al tegen mij te bitchen gisteren. e-penis kramp denk ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja wie niet, wat een droeftoeter is dat zeg
Die heeft ie allang gehad, achter de schermenquote:
PI?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Spijt me, ik lees PI's niet zo vaak.. Alleen Piet gebruikt die
Rook jij niet achter je pc?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tijd om te roken. Ik ben rond topic 765 wel terug denk ik.
PIet?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Geen probleem hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Moet je toch eerst een (e-)penis voor hebben?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij liep al tegen mij te bitchen gisteren. e-penis kramp denk ik.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je toch eerst een (e-)penis voor hebben?
Sorry jongens, Hosti is de enige hier die ik kenquote:
Je kan ook je navel plezieren - indien je zo'n bolletjes navel hebtquote:Op maandag 12 januari 2009 20:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je toch eerst een (e-)penis voor hebben?
Het was een grapjequote:Op maandag 12 januari 2009 20:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Sorry jongens, Hosti is de enige hier die ik ken
Dus ik moet een beetje pimpen met onze gezamenlijke Nijmegen-SC-makkers dus.. maar goed PietjePuk007 is dus de enige die ik ken die regelmatig PI's gebruikt
jslavenburg dat plaatje links van m'n post, waar nu een Supermanteken staat!
Daar lijkt het wel op jaquote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral Mac lopen uitschelden dat het zo kut is
Het is gewoon een complot![]()
Ghehequote:
Gaarnequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |