Ach, jullie hebben ook al niet de mogelijkheid gekregen dat andere topic vol te posten.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:24 schreef LastRequest het volgende:
Eigenlijk vind ik het stom dat wij de laatste nu vol gemaakt hebben
Sorry
Is het geen beter idee om die OP uit blokjes op te bouwen van 60x60 pixels? Dan kan iedereen zijn UI makkelijk toevoegen.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:23 schreef Renesite het volgende:
OP moet uitgebreid worden! Kom met ideeën!
Ben ik niet zo goed inquote:Op maandag 12 januari 2009 18:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Is het geen beter idee om die OP uit blokjes op te bouwen van 60x60 pixels? Dan kan iedereen zijn UI makkelijk toevoegen.
Om aan de totale 610 pixels breedte te komen kan het kader links en rechts een breedte van 65 krijgen.
Dit naar het idee van de UI-sectie van de KSC-OP.
Dat is dan ook niet de OP voor Stage SC. Bij gebrek aan UI's van iedereen heb ik de KSC mensen laten staan.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik sta in de OP
edit: ow niet meer in die van MPG
Alleen opleiding of net zoals MoBlo deed?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:43 schreef jslavenburg het volgende:
Nog mijn idee opgenomen? Bij de Non Stagelopers neerzetten welke opleiding ze doen
Ben ik weer btw
Mag wat mij betreft nu wel van iedereen lijkt mequote:Op maandag 12 januari 2009 18:43 schreef jslavenburg het volgende:
Nog mijn idee opgenomen? Bij de Non Stagelopers neerzetten welke opleiding ze doen
quote:Ben ik weer btw
Nou hier hoor ik eigenlijk ook niet in hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 18:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet de OP voor Stage SC. Bij gebrek aan UI's van iedereen heb ik de KSC mensen laten staan.
Dit is het vervolg van Stage SCquote:Op maandag 12 januari 2009 18:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow hoor net dat ik hier wel thuishoor.. af en toe
Stage SC gewoon dicht
Whoiquote:Op maandag 12 januari 2009 18:57 schreef Puala het volgende:
Aha. Fijn zo snel besluiten nemen.
Maar goedenavond dus.
Die met dat schoolbord is bijna af, en heb al 24 avatarsquote:Ik wil evt. ook wel knutselen voor een OP.
Dat is allang gebeurd johquote:Op maandag 12 januari 2009 18:57 schreef PieterBas het volgende:
Piles kan ook meteen zijn stats site aanpassen
Zo, 24 alquote:Op maandag 12 januari 2009 18:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Whoi
[..]
Die met dat schoolbord is bijna af, en heb al 24 avatars![]()
[..]
Dat is allang gebeurd joh![]()
Dit is de Stage SC.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:10 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is hier in godsnaam an de hand? Waar is de stageSC?
Zie oa SES Slowchat #5: met paarse tomatenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:10 schreef HostiMeister het volgende:
Stage SC # 762 Met de slet en de 7 neukertjesquote:Op maandag 12 januari 2009 19:10 schreef HostiMeister het volgende:
Wat ben jij toch een heldquote:
quote:
Maar wel aardig dat het even met ons overlegd wordt.quote:
De daadwerkelijke gebruikers van het forum... erg leuk allemaal ja...quote:Op maandag 12 januari 2009 19:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar wel aardig dat het even met ons overlegd wordt.
Mensen die wel online waren hebben net zo min inspraak hierin gehad hoor, dat was slechts voor de vorm.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:21 schreef jslavenburg het volgende:
Hebben de mensen die niet online waren vanmiddag (o.a. ik, omdat ik het druk had met stage) ook nog medezeggeschap?
Het eerste natuurlijk, het tweede zullen we nog wel eens zienquote:Op maandag 12 januari 2009 19:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Naamsverandering niet leuk of niet leuk dat er mensen bij zijn gekomen?
Neequote:Op maandag 12 januari 2009 19:21 schreef jslavenburg het volgende:
Hebben de mensen die niet online waren vanmiddag (o.a. ik, omdat ik het druk had met stage) ook nog medezeggeschap?
Niet dat ik ook maar iets met stagelopen te maken heb gehad, maar het stond wel leuk in MyAtquote:Op maandag 12 januari 2009 19:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Beetje snel besloten en ook nog eens gewoon op een rottijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |