Kennedyquote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef Rumille het volgende:
Wie was eigenlijk de laatste speler van Twente die naar Ajax vertrok?
Kennedyquote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef Rumille het volgende:
Hij is dan in ieder geval wel wat wedstrijdritme/conditie kwijt.quote:
Bakki tochquote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef Rumille het volgende:
Derk Boerrigter in 2005 nogquote:Op maandag 12 januari 2009 19:33 schreef Rumille het volgende:
[..]
[..]
Oh ja. Die zou je bijna vergeten.
Daarvoor tijdje niemand he. Boschker volgens mij nog.
Wat een klasbak is datquote:
Deed ik altijd met Oleguer bij barca..quote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ooit in het 1e gespeeld? Die verkocht ik volgens mij altijd bij FM.
Want die mocht van Barça nog een keer met Arsenal aantreden in de CL?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:03 schreef BB-boy het volgende:
[..]
En compleet gedold werd door Henry.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Want die mocht van Barça nog een keer met Arsenal aantreden in de CL?
Voor het geld van Suarez Dario Sulejmani Rommeldalh Bakkiechoco hadden we Villa kunnen kopen !11quote:Op maandag 12 januari 2009 19:40 schreef Fortitudo het volgende:
voor het geld van wielaert en oleguer samen had je douglas kunnen kopen, of een andere beul
LOL.. door al dat gedoe dacht ik dat hij op Wielaert doelde.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:41 schreef Rumille het volgende:
[..]Die speelde toen nog bij Arsenal joh!
Epic fail!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
LOL.. door al dat gedoe dacht ik dat hij op Wielaert doelde.
FAIL! Backfire.
Onze Zweedse kalende Turkquote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef Rumille het volgende:
Zo gaat het altijd joh, stelletje schijnheiligen bij elkaar.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef kevin6188 het volgende:
Dat interview met Bassie is best wel heel erg boeiend.
En Munsterman. Ajax uitmaken voor van alles en nog wat en vervolgens Wisgerhof, die net z'n contract heeft verlengd, willen kopen als Wielaert vertrekt.
Bedoel je niet Oleguer? Of ben ik nu door jou in de war?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
LOL.. door al dat gedoe dacht ik dat hij op Wielaert doelde.
FAIL! Backfire.
Dat is ook gewoon de schuld van Ajax, hadden ze maar niet Wielaert moeten kopen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef kevin6188 het volgende:
En Munsterman. Ajax uitmaken voor van alles en nog wat en vervolgens Wisgerhof, die net z'n contract heeft verlengd, willen kopen als Wielaert vertrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |