Iets met fruit en zuivelquote:Op maandag 12 januari 2009 15:31 schreef Dementor het volgende:
Wat is ook alweer die site waar dieenebart zijn interviews op plaatst?
Dat moet dan wel deze zijn!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:31 schreef Dementor het volgende:
Hier.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:31 schreef Dementor het volgende:
foto 2 is mijn favo nu al!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:33 schreef Florian_ het volgende:
KEELEY HAZELL OP JE BEELDSCHERM!!1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yepsquote:Op maandag 12 januari 2009 15:35 schreef beequeen het volgende:
Wat doen die pica's hier?
Kinderen weer bij hun moeder bommie?
Nee alleen memmen.quote:
Heb je zijn interview gelezen in de Telegraaf?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:34 schreef Dementor het volgende:
Ja ik vond hem net via google dus ik heb weer co2 verstookt voor niets.
Bedankt!
Dat ga ik nu even lezen.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je zijn interview gelezen in de Telegraaf?
Ja, dat blijft lullig. Vooral als ze ziek zijn.quote:
mama was blij ze te zien en deed heeeeeeeeeeel lief en aardig tegen me, daarna smste ze me of we weer normaal kunnen doen tegen elkaar ... pffffff dat probeer ik anderhalf jaar.. maar nu de rechter aan de deur klopt wil ze inene wel vriendjes zijn ...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat blijft lullig. Vooral als ze ziek zijn.
Was mama wel blij om ze te zien of is dat een domme vraag?
BB 1 dat waren pas varkens, met terror-willem en die smerige ruud!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef Dementor het volgende:
Uit het interview: "Maar doordat ik aan dat programma meedeed en reality-tv geworden is wat het nu is, namelijk tamelijk ordinair, word ik met hen over één kam geschoren. Dat word ik niet heel blij van."
Hmm ik hoor toch heel vaak van mensen dat alleen de eerste 3 BB's echt leuk waren en het los van DGK staat.
Hehe.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
BB 1 dat waren pas varkens, met terror-willem en die smerige ruud!
En dan had je nog zo'n jong pikkie die ook zijn lul maar achterna liep .. man man wat een godeloze kolerezooi was dat!
ik heb van bb1 en 2 ook echt genoten .. trouwens bijna elke ... behalve bb the battle met Andries de sodomist ... dat hele seizoen is onderhand compleet aan me voorbij gegaan .. heb me scheel gestreamed en als bb geen reet aan was dan konden we het hier heerlijk over bankstellen hebben of mekaar affikken op de servival.. wanneer komt bb weer?quote:
BB3 was leuk met een dronken Patty Brard.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb van bb1 en 2 ook echt genoten .. trouwens bijna elke ... behalve bb the battle met Andries de sodomist ... dat hele seizoen is onderhand compleet aan me voorbij gegaan .. heb me scheel gestreamed en als bb geen reet aan was dan konden we het hier heerlijk over bankstellen hebben of mekaar affikken op de servival.. wanneer komt bb weer?
Ach, je moet maar zo denken dat het wel fijner is voor de kinderen als jullie op een redelijk normale manier met elkaar om kunnen gaan. Het geeft zoveel stress voor die kleintjes, die voelen de spanning haarfijn aan.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef versabommie het volgende:
mama was blij ze te zien en deed heeeeeeeeeeel lief en aardig tegen me, daarna smste ze me of we weer normaal kunnen doen tegen elkaar ... pffffff dat probeer ik anderhalf jaar.. maar nu de rechter aan de deur klopt wil ze inene wel vriendjes zijn ...
yep staat ook op de telegraaf ... zat er wel in ..quote:
jamaar deze "rustige"tijden zijn altijd heel kort en daarna worden die kinderen weer compleet de vernieling in geholpen ..quote:Op maandag 12 januari 2009 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, je moet maar zo denken dat het wel fijner is voor de kinderen als jullie op een redelijk normale manier met elkaar om kunnen gaan. Het geeft zoveel stress voor die kleintjes, die voelen de spanning haarfijn aan.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
BB3 was leuk met een dronken Patty Brard.
Wil je dat echt zien?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zit al jaren te bidden dat Patty Brard eens live op tv anaal uitgewoond wor door een stekelvarken, olifant of een tractor!
Sneu en strekte, met name voor de kinderen.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:47 schreef versabommie het volgende:
jamaar deze "rustige"tijden zijn altijd heel kort en daarna worden die kinderen weer compleet de vernieling in geholpen ..
thnx... we zijn dan ook hard bezig om de situatie nu snel te veranderen.. dus wie weet heb ik bonnenkort heel blij nieuwsquote:Op maandag 12 januari 2009 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sneu en strekte, met name voor de kinderen.
Ze heeft zichzelf al uitgewoond op tv. Remember dat achterlijke klysma programma?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef versabommie het volgende:
Ik zit al jaren te bidden dat Patty Brard eens live op tv anaal uitgewoond wor door een stekelvarken, olifant of een tractor!
BB2 vond ik heel saai, en BB3 de allertofste BB ooit van de hele wereld.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb van bb1 en 2 ook echt genoten .. trouwens bijna elke ... behalve bb the battle met Andries de sodomist ... dat hele seizoen is onderhand compleet aan me voorbij gegaan .. heb me scheel gestreamed en als bb geen reet aan was dan konden we het hier heerlijk over bankstellen hebben of mekaar affikken op de servival.. wanneer komt bb weer?
een lijdende Patty Brard.. ach waarom nietquote:
ieuw.. ja dat heb ik gezienquote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf al uitgewoond op tv. Remember dat achterlijke klysma programma?
Wat was BB3 ook weer? Wie won, wat was the catch, if any?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef Gert het volgende:
BB2 vond ik heel saai, en BB3 de allertofste BB ooit van de hele wereld.![]()
dat was waar Andries die omgebouwde 06-huppelkut deed kietelenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat was BB3 ook weer? Wie won, wat was the catch, if any?
ik vond dgk leuk maar soms moest ik er ff tussenuit, duurde me te lang en ik irrteerde me bovenal te erg!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
BB2 vond ik heel saai, en BB3 de allertofste BB ooit van de hele wereld.![]()
Maar toch: doe mij maar weer een DGK. Alleen dan wél met kijkersinvloed. Kunnen we weer met z'n allen janken dat de stemming gemanipuleerd is.
ik kan er ook naast zitten...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht altijd dat dat 4 was.
Na twee werd het een grote blur voor me.
Oh sorry. Het was niet mijn bedoedling je slapeloze nachten te bezorgen.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:51 schreef versabommie het volgende:
ieuw.. ja dat heb ik geziennu blijf ik er weer weken van wakker schrikken
Vond DGK altijd wel prettig......quote:Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik vond dgk leuk maar soms moest ik er ff tussenuit, duurde me te lang en ik irrteerde me bovenal te erg!
Ja dát dan weer wél. Ben op een gegeven moment gestopt met streamen, omdat ik misselijk en zeer agressief werd van de horse wanker. Dat zijige stemmetje, die achterlijke lulkoek die hij als levenswijsheden verkocht. Maar dat kan met BB ook gebeuren, al is de kans wat kleiner dat je iemand echt gaat haten als het korter duurt.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik vond dgk leuk maar soms moest ik er ff tussenuit, duurde me te lang en ik irrteerde me bovenal te erg!
Hoi,quote:Op maandag 12 januari 2009 16:00 schreef beequeen het volgende:
Hoi Jian, heb je een drain? Dat is wel essencieel als je hier mee wilt posten.
Nou vooruit, omdat jij het bent. Maar we houden je in de gaten hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:02 schreef Jian het volgende:
Hoi,
Ik heb wel een dwangbuisje, (maar ik weet hoe ik 'm los kan krijgen), ook goed ?
]http://forum.fok.nl/topic/61921[/quote][/url]quote:Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef versabommie het volgende:
ik kan er ook naast zitten...
toch nie [url=http://forum.fok.nl/topic/61921
Daar kan ik nou slapeloze nachten van krijgen. En dan heb ik het maar niet over Fries en zulks.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:00 schreef Gert het volgende:
Ja dát dan weer wél. Ben op een gegeven moment gestopt met streamen, omdat ik misselijk en zeer agressief werd van de horse wanker. Dat zijige stemmetje, die achterlijke lulkoek die hij als levenswijsheden verkocht. Maar dat kan met BB ook gebeuren, al is de kans wat kleiner dat je iemand echt gaat haten als het korter duurt.
Dus je hebt geen interesse in een consult bij dr.Kenneth?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar kan ik nou slapeloze nachten van krijgen. En dan heb ik het maar niet over Fries en zulks.
Okee,quote:Op maandag 12 januari 2009 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat jij het bent. Maar we houden je in de gaten hoor.
En binnen 5 minuten een andere ava hebben.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:07 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat zo mooi. Pas geregistreerde users die direct dit topic weten te vinden.
Hulde!
Kheb wel eens meegelezen.........stiekumquote:Op maandag 12 januari 2009 16:07 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat zo mooi. Pas geregistreerde users die direct dit topic weten te vinden.
Hulde!
Ik had helemaal nog geen ava, was vergeten een kruisje ervoor te zetten....... excuses daarvoorquote:Op maandag 12 januari 2009 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
En binnen 5 minuten een andere ava hebben.
En toen dacht je: "Laat ik me, nu er geen RLS gaande is, maar eens registreren om mee te praten over niks!"?quote:
Ohoh stoute jij.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Kheb wel eens meegelezen.........stiekum
Zit op m'n werk en ik zat met te vervelen, dus ik dacht zal ik even op niveau mee praten of zal ik koffie gaan halen............ik heb het allebei maar gedaanquote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen dacht je: "Laat ik me, nu er geen RLS gaande is, maar eens registreren om mee te praten over niks!"?
Voelde me wel stoer vandaag, dus ......quote:Op maandag 12 januari 2009 16:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ohoh stoute jij.![]()
Maar op een middag besloot je de stoute schoenen aan te trekken, en in de openbaarheid te treden. Da's wel weer dapper!
Ben voorlopig al blij dat ik een ava erin heb gekregenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:18 schreef blomst het volgende:
[..]
ha, zomaar een echte vent in de SC, plaats je ook een foto?
Ja, dat is usance hier!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:18 schreef blomst het volgende:
ha, zomaar een echte vent in de SC, plaats je ook een foto?
Waar blijft jouw foto?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat is usance hier!
Gekleed hier en naakt in mijn pm, svp.
Weet je zeker dat je dat aankan, ben nogal "overpowering"quote:Op maandag 12 januari 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat is usance hier!
Gekleed hier en naakt in mijn pm, svp.
Heb je die toentertijd gemist, toen ik me registreerde op FOK!?quote:
I am missing out on all the good stuff.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je die toentertijd gemist, toen ik me registreerde op FOK!?
Bummer,
Ik kan wel wat hebbenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef Jian het volgende:
Weet je zeker dat je dat aankan, ben nogal "overpowering"
Ik hou me gewoon graag aan de FOK!regels. En dit is geen datingsite.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:25 schreef Jian het volgende:
Je laat er in elk geval geen gras over groeien, zo op onze eerste "date"
Seen it, heard it, loved itquote:Op maandag 12 januari 2009 16:26 schreef Dementor het volgende:
"Pleased to meet you. Hope you guess my name. But whats puzzling you. Is the nature of my game"
Thank god for that, have mercyquote:Op maandag 12 januari 2009 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou me gewoon graag aan de FOK!regels. En dit is geen datingsite.
Please to meet you tooquote:Op maandag 12 januari 2009 16:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zolang we je maar blijven herkennen.
Het kan ook echt toch???quote:Op maandag 12 januari 2009 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow, een lurkende RLS liefhebber die zich verveelt.![]()
zo'n goeie hebben wij nog niet gehad, zo'n goeie hebben wij nog niet gehad.
Doe eens niet zo argwanend! Kan toch? Dat je in een SC van een stel RLS-addicts je levensdoel ziet. Het is hier immers enorm interessant. Het gaat continu over RLS's en het is verre van een kliekgebeuren.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow, een lurkende RLS liefhebber die zich verveelt.![]()
zo'n goeie hebben wij nog niet gehad, zo'n goeie hebben wij nog niet gehad.
Ja, en de hoofdprijs winnen in de Staatsloterij ook.quote:
die kans is kleinerquote:Op maandag 12 januari 2009 16:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, en de hoofdprijs winnen in de Staatsloterij ook.
What was I thinking....quote:Op maandag 12 januari 2009 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe eens niet zo argwanend! Kan toch? Dat je in een SC van een stel RLS-addicts je levensdoel ziet. Het is hier immers enorm interessant. Het gaat continu over RLS's en het is verre van een kliekgebeuren.
Dank jequote:Op maandag 12 januari 2009 16:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een leuke avatar heb jij.
Zo even tussendoor.
Niet echt. Iemand die zich nieuw aanmeldt, het topic vindt in GC Ik zou er niet op durven wedden hoor.quote:
Sore loser.quote:
Ik zou het niet weten. Ik klik niet kansloosquote:
Dat komt omdat we allemaal Satanisten zijn.quote:
Real life soapquote:
Rottend Lelijke Satanisten!quote:
quote:
ervaringsdeskundige begeleiding, net als mongooltjes die even de stad in mogenquote:
O jee.quote:
En net zoals een blok openhaardhout, afgezaagd as everquote:Op maandag 12 januari 2009 16:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
ervaringsdeskundige begeleiding, net als mongooltjes die even de stad in mogen
Je weet niet waar RLS voor staat, maar weet wel dit RLS SC topic te vinden om mee te lullen over RLS?quote:
ik hak ze altijdquote:Op maandag 12 januari 2009 16:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En net zoals een blok openhaardhout, afgezaagd as ever
Het is SC, bagger mag. Met mate en met Dribbel_ .quote:Op maandag 12 januari 2009 16:52 schreef Klonk het volgende:
godver, nu ben ik ook aan het baggeren, BX hellup
Nou gezellig hoor! Er loopt er hier trouwens nog één die wel wat begeleiding kan gebruiken geloof ikquote:Op maandag 12 januari 2009 16:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
ervaringsdeskundige begeleiding, net als mongooltjes die even de stad in mogen
"Pull"quote:Op maandag 12 januari 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet niet waar RLS voor staat, maar weet wel dit RLS SC topic te vinden om mee te lullen over RLS?
And now ... pull the other one.
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:52 schreef Klonk het volgende:
godver, nu ben ik ook aan het baggeren, BX hellup
wiequote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou gezellig hoor! Er loopt er hier trouwens nog één die wel wat begeleiding kan gebruiken geloof ik
Wat is het verschil eigenlijkquote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is SC, bagger mag. Met mate en met Dribbel_ .
Moi ?............ nee toch ?, dat zou onaardig zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou gezellig hoor! Er loopt er hier trouwens nog één die wel wat begeleiding kan gebruiken geloof ik
Ja hilarisch. Of wil je liever een pul bier?quote:
Ja die van mij ook wat is je puntquote:Op maandag 12 januari 2009 16:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat deze topics meestal openblijven...
Ik lach me kapot hier. Smullen.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Moi ?............ nee toch ?, dat zou onaardig zijn
Twee keer de helft.quote:
Da's aardigquote:Op maandag 12 januari 2009 16:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Onze nieuwe vriend Jian wist ook niet wat RLS was.![]()
Of was dat niet het criterium?
i Wie maakte in 2008 de meeste kuttopics?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja die van mij ook wat is je punt
Hij staat nog niet bovenaanquote:Op maandag 12 januari 2009 16:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
i Wie maakte in 2008 de meeste kuttopics?
Plaats / aantal gesloten topics / Topic-Starter
01. 738 tong80
02. 443 paultjuhhh
03. 198 Dribbel_
04. 191 postmortum
05. 170 deepart
06. 163 Cahir
07. 150 Dibble
08. 148 Tinuzzz_Talpa
09. 143 appelsjap
10. 137 Roi
11. 128 dagdag
12. 127 beverton
13. 119 RacerDKB
14. 101 iuvenis
15. 098 MouzurX
16. 091 Het_Biertje
17. 090 GGMM
18. 087 Dreamzilla
19. 086 Edwinuss
20. 077 Sjibble
21. 076 GasTurbine
22. 074 Schatgraver
22. 074 DANILXL
24. 072 borisz
25. 070 DutchErrorist
deze cijfers beweren iets anders
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
i Wie maakte in 2008 de meeste kuttopics?
Plaats / aantal gesloten topics / Topic-Starter
01. 738 tong80
02. 443 paultjuhhh
03. 198 Dribbel_
04. 191 postmortum
05. 170 deepart
06. 163 Cahir
07. 150 Dibble
08. 148 Tinuzzz_Talpa
09. 143 appelsjap
10. 137 Roi
11. 128 dagdag
12. 127 beverton
13. 119 RacerDKB
14. 101 iuvenis
15. 098 MouzurX
16. 091 Het_Biertje
17. 090 GGMM
18. 087 Dreamzilla
19. 086 Edwinuss
20. 077 Sjibble
21. 076 GasTurbine
22. 074 Schatgraver
22. 074 DANILXL
24. 072 borisz
25. 070 DutchErrorist
deze cijfers beweren iets anders
Allesbehalve of is dat je kloon?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Jij bent zeker aanhanger van Bob Saget
Liever een whiskeyquote:Op maandag 12 januari 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja hilarisch. Of wil je liever een pul bier?
Nog steeds op je werk?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Liever een whiskey(hoeft niet in een pul)
Tong80 is en blijft onverslaanbaar.quote:
en het verschil is ?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
dat komt omdat ze de volgende ochtend dicht gaan
![]()
nou de afgelopen twee dagen heeft ie toch even verplichte rust gehadquote:Op maandag 12 januari 2009 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tong80 is en blijft onverslaanbaar.
Dat ze open zijn zolang ik erzijn en dán slaap ik dus zonder mij zijn ze niet meer leukquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat ze open zijn zolang ik erzijn en dán slaap ik dus zonder mij zijn ze niet meer leuktadaaa
Dat was toch een hele korte ban? Volgens mij maar een paar uur.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:00 schreef Klonk het volgende:
nou de afgelopen twee dagen heeft ie toch even verplichte rust gehad
quote:BOEKAREST - Een belspelmeisje is ontslagen omdat ze op televisie volledig door het lint is gegaan. Ze kon er niet meer tegen dat er maar niemand belde om in de uitzending te komen...
De Roemeense presentatrice is nu door haar bazen de laan uitgestuurd vanwege haar agressieve uitbarsting, die in december live op de televisie te zien was.
'Bel me nu!'
Het was Adela Lupse allemaal te veel geworden. Ze deed haar stinkende best maar niemand wilde haar bellen. Eerst reageerde ze haar woede af op een telefoontoestel maar daarna kregen de kijkers de volle laag.
Ze riep de kijkers letterlijk luid op om te bellen. "Ik wil dat de telefoon nu rinkelt. Nu! Bel me nu!", schreeuwde ze.
'Slechte dag'
Het belspelmeisje moet na drie jaar op zoek naar een nieuwe baan. "Misschien heb ik wel een beetje overdreven maar ik wilde dat de kijkers belden. Ik had gewoon een slechte dag."
Ook voor de zender krijgt de woedeaanval nog een staartje. Die kreeg namelijk een boete opgelegd en mag het belspelletje niet meer uitzenden vóór tien uur 's avonds. Dan liggen kinderen namelijk nog niet te slapen...
Die komt wel weer aan de bak.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:09 schreef beequeen het volgende:
OMG, was dat misschien ook op maandag?
[..]
Haar truitje zat ook niet lekkerquote:Op maandag 12 januari 2009 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
straks op de groep krijg je weer happie happiequote:Op maandag 12 januari 2009 17:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik net zo een eitje gemaakt![]()
en nu heb ik weer honger
Zal ik jou eens op de groep van de wasmachine aansluitenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
straks op de groep krijg je weer happie happie
ljikt me lekkerquote:Op maandag 12 januari 2009 17:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zal ik jou eens op de groep van de wasmachine aansluiten
En maar centrifugeren.quote:
"BEL ME NÚ VERDOMME!!" En ondertussen die hoorn de hele tijd van de haak.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
dat gedraai aan mijn tepels lijkt me dan weer minder lekkerquote:
Gelukkig maar, aangezien je niet wist wat RLS was.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:19 schreef Jian het volgende:
Relaxed topic wel, dacht eerst dat het over RLS ging, maar da's maar een side-kick hier![]()
Ik leer snelquote:Op maandag 12 januari 2009 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig maar, aangezien je niet wist wat RLS was.
Ik had het over Dribbel.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk, da's nou vriendelijk, een beetje enthousiasme voor een groentje, daar hou ik van
je mag het hier ook neerzetten, we geven je wel adviesquote:Op maandag 12 januari 2009 17:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Mijn leven is ook een soap nu een beetjemisschien moet ik maar in R&P gaan zitten
Ik weet neit of het wel zo'n goed idee is dat hier op internet neer te smijtenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:29 schreef blomst het volgende:
[..]
je mag het hier ook neerzetten, we geven je wel advies
ja, dan kun je beter naar R&P gaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik weet neit of het wel zo'n goed idee is dat hier op internet neer te smijtenJe weet nooit wie waar allemaal meeleest
Met een goeie kloonquote:Op maandag 12 januari 2009 17:32 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, dan kun je beter naar R&P gaan.
quote:
No problemmo, mijn dag kan niet meer stuk, zo'n leuke groep hierquote:Op maandag 12 januari 2009 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik moest lachenMaar ik ben ook makkelijk te pleasen qua slechte humor dus dat scheelt
![]()
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
nou.........quote:Op maandag 12 januari 2009 17:44 schreef Jian het volgende:
[..]
No problemmo, mijn dag kan niet meer stuk, zo'n leuke groep hier
Ksst =(quote:Op maandag 12 januari 2009 19:25 schreef FANN het volgende:
ikga etenwilde ik toch effe melden enzo........
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
nou wil ik weten wat hier stond......... goddomme....... daar ga ik dus wakker van liggen
Onzin en tietenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
nou wil ik weten wat hier stond......... goddomme....... daar ga ik dus wakker van liggen
Ik had het ook, en elke quote van dat bericht maakte me nog nieuwsgieriger!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]FANN
![]()
Ik dacht precies het zelfde.
Ben heul niet nieuwsgierig
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:30 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een beller !!!!!!!!!!!
Nee dit is puur om ons een beetje centraal te houden. Das makkelijker voor de mod's. En zo gaan we niet zwerven in andere topics. Dat was nl. het gevaar. Sommige treden wel buiten maar zelden.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Zit er nou nog een gedachte achter dit topic of totaal niet ?
Hooligans !!! Ooi Sherlock al iets gevondenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo had ik dat nog nooit bekeken!![]()
Ben bang dat je gelijk hebt though
Soort digitale halsband heb je gekregenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dit is puur om ons een beetje centraal te houden. Das makkelijker voor de mod's. En zo gaan we niet zwerven in andere topics. Dat was nl. het gevaar. Sommige treden wel buiten maar zelden.
Ja ze zien ons liever niet in andere topics op fok.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Soort digitale halsband heb je gekregen
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dit is puur om ons een beetje centraal te houden. Das makkelijker voor de mod's. En zo gaan we niet zwerven in andere topics. Dat was nl. het gevaar. Sommige treden wel buiten maar zelden.
Mooi roodquote:Op maandag 12 januari 2009 19:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Voor het douchen nog even een foto van een plukje nieuw haar maken, anders is het weer nat enzo....
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Weet ik veel vraag het shequote:Op maandag 12 januari 2009 19:41 schreef Robbiev85 het volgende:
vraagje, is de officiele lijst er al van donateurs van de actie van SHE?
Misschien ff in de koffieSC vragen?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:41 schreef Robbiev85 het volgende:
vraagje, is de officiele lijst er al van donateurs van de actie van SHE?
Dat wil ze nou net niet horen.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat wil ze nou net niet horen.
Evening.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Voor het douchen nog even een foto van een plukje nieuw haar maken, anders is het weer nat enzo....
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Echt waar nee???quote:
Yep, roetvrij. Vitrage gewassen dus het ruikt ook weer fris en fruitig.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:45 schreef Soury het volgende:
Juist.. Roetvrij BQ .. Hoe vond je me paint
Viel best mee toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je paint was kut, net als jullie commentaar die nacht.![]()
LDB !!!!!!!!!!!! Ik ben juist blij. Ik heb doordat ik niet zo erg netjes ben highlights (schrijf je dat zo) Dus sommige plukken zijn donkerderderquote:Op maandag 12 januari 2009 19:46 schreef Coos het volgende:
Heb jij die grijze plekken er al uit Soury?
Ik zie geen verschil Liesquote:
Was ook. Ik doel meer op die lamzak van een LS.quote:
Post die andere dan ook nog even om het eea te vergelijken.quote:
Hihihi.. Er werden steeds meer dingen bij verzonnen.. Maar sersieus brand is kut. Maar de manier waarop je er mee binnenviel was best wel een beetje gappigquote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, roetvrij. Vitrage gewassen dus het ruikt ook weer fris en fruitig.
Je paint was kut, net als jullie commentaar die nacht.![]()
Kut, er is iets met mijn muis. Batterijen leeg misschien? FF checken, brb.
errug is dat hé......quote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]FANN
![]()
Ik dacht precies het zelfde.
Ben heul niet nieuwsgierig
Lijkt me een lekker dingquote:Op maandag 12 januari 2009 19:54 schreef Copycat het volgende:
Zal onze nieuwe vriend nog langskomen?
Daarom, no hard feelings. Achteraf is het allemaal meegevallen maar op zo'n moment schrik je je rot.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:53 schreef Soury het volgende:
Hihihi.. Er werden steeds meer dingen bij verzonnen.. Maar sersieus brand is kut. Maar de manier waarop je er mee binnenviel was best wel een beetje gappig
Misschien heeft ie wel alleen een nieuw ip adres computer op z'n werk.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:54 schreef Copycat het volgende:
Zal onze nieuwe vriend nog langskomen?
Herkenbaarquote:Op maandag 12 januari 2009 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ze zien ons liever niet in andere topics op fok.
quote:
Dat van die edit? Dat stond volgens mij helemaal los van. Helemaal geen connectie gelegd. Ik ben echt zo slecht in dat soort dingen.quote:
Dus kom jij ook hier om het nog ff erger te makenquote:
Lamzak?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was ook. Ik doel meer op die lamzak van een LS.![]()
Eet smakelijk.
Ik heb verkeringquote:Op maandag 12 januari 2009 19:57 schreef beequeen het volgende:
Wie zal dat nou geweest zijn Cc?
Muis toch. Op zoek naar verkering?![]()
Goed werk inspecteur!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lamzak?
Dat noem ik stank voor dank. Ik hielp je alleen maar een te donkere foto een beetje bij te lichten
[ afbeelding ]
Ik heb ook niet geklikt. Stak op dat moment een Lucifer aan om mijn peuk op te steken.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef Copycat het volgende:
Dat van die edit? Dat stond volgens mij helemaal los van. Helemaal geen connectie gelegd. Ik ben echt zo slecht in dat soort dingen.
Komt ie weer aan. Mén, ga je buurvrouw neuken ofzo. Nog even en ik hou mijn mond echt niet meer.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lamzak?
Dat noem ik stank voor dank. Ik hielp je alleen maar een te donkere foto een beetje bij te lichten
Ik heb wel geklikt maar snel weer naar mijn safe button zeer cool spreadsheet geklikt. Tieten enzo.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ook niet geklikt. Stak op dat moment een Lucifer aan om mijn peuk op te steken.
Bekende tieten?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel geklikt maar snel weer naar mijn safe button zeer cool spreadsheet geklikt. Tieten enzo.
Pff ik ben gestuurd om jullie in de gaten te houdenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus kom jij ook hier om het nog ff erger te maken
Volgens mij klik jij overal op behalve op YT-jes.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel geklikt maar snel weer naar mijn safe button zeer cool spreadsheet geklikt. Tieten enzo.
Praten ze weer tegen je, die vervelende stemmen in je hoofd?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Pff ik ben gestuurd om jullie in de gaten te houdenDus ik zou maar op je woorden letten
Daarvoor was ik te snel pleite. Dat wil ik niet op mijn werkquote:
Oooooohw vertel, vertel!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt ie weer aan. Mén, ga je buurvrouw neuken ofzo. Nog even en ik hou mijn mond echt niet meer.
Jaquote:Op maandag 12 januari 2009 20:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Praten ze weer tegen je, die vervelende stemmen in je hoofd?
Met zo'n opmerking in je bericht vraag je er toch ook om, zie die smiley erbij.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt ie weer aan. Mén, ga je buurvrouw neuken ofzo. Nog even en ik hou mijn mond echt niet meer.
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:40 schreef beequeen het volgende:
De brandweer op mijn dak, cap van mijn overbuuf ( zus dus) Ik ben nog steeds van de leg dus sorry voor de interruptie. Die wiite vlek bij de voordeur ben ik in ochtendjas. Ben ik even blij dat ze geen close-up genomen heeft.![]()
[ afbeelding ]
Ja drom. Ik dacht nog heel even het is je verkering. Maar nee toch?quote:
Neem je nog wel je medicijnen op tijd?quote:
Viel wel mee iid. LS kan soms posten !!! en is het een grapje. Heb ik zelf al honderd duizend keer meegemaakt.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oooooohw vertel, vertel!
Volgens mij stak LS net zijn middelvinger naar je uit en noemde je een ongewassen grobbekuiken, maar ik wil niet stoken hoor...
Wat zei je LS? heeft ze spataderen zo groot als binnenbanden? Dat kun je niet maken man, zoiets kun je niet zeggen tegen zo'n lieve meid, strax doet ze nog een boekje over jou open en dan is het weer huiliehuilie!
Wat moet ik nou met zo'n opmerkingquote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neem je nog wel je medicijnen op tijd?
Lulquote:Op maandag 12 januari 2009 20:06 schreef versabommie het volgende:
Oooooohw vertel, vertel!
Volgens mij stak LS net zijn middelvinger naar je uit en noemde je een ongewassen grobbekuiken, maar ik wil niet stoken hoor...
Wat zei je LS? heeft ze spataderen zo groot als binnenbanden? Dat kun je niet maken man, zoiets kun je niet zeggen tegen zo'n lieve meid, strax doet ze nog een boekje over jou open en dan is het weer huiliehuilie!
Ooooooh!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja drom. Ik dacht nog heel even het is je verkering. Maar nee toch?
Waarom? Een beetje goed adviserende aanspraak is niets mis mee!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neem je nog wel je medicijnen op tijd?
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oooooohw vertel, vertel!
Ze zal heel internet nu wel afstruinen om iets over mij te vinden te komen...quote:Op maandag 12 januari 2009 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oooooohw vertel, vertel!
Niet dus. Je weet wat de dokter heeft gezegd hè. Nog één keer een psychose en je komt never en nooit meer die dwangbuis uit.quote:
Staat er toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Post die andere dan ook nog even om het eea te vergelijken.
Oh, ja gaat eerst douchen. We zien het straks wel.
Oh, je wilde alleen maar helpen. Yeah right. Nogmaals, laat me met rust.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met zo'n opmerking in je bericht vraag je er toch ook om, zie die smiley erbij.
Zou je niets hebben gezegd, zou het niemand opgevallen zijn. Ik wilde je alleen maar helpen...
Jij vat het tenminste nog sportief op, dat je vergeten was die grijze lok weg te fotosoepen...quote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Viel wel mee iid. LS kan soms posten !!! en is het een grapje. Heb ik zelf al honderd duizend keer meegemaakt.
JA!quote:
* iets onderuit zaktquote:
Je weet er alles van toch?? Dat lurken enzoquote:Op maandag 12 januari 2009 20:09 schreef Jian het volgende:
[..]
![]()
, Kheb de indruk dat ik net tegen het grote fuifnummer hier aanloop
Ik bedoel de foto's voor en na skattie.quote:
Ik vind het beregezellig, maar zei je nu "nog 1 woord van die mongool" ?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lul![]()
Maar nog een woord van die mongool en hij is van mij.
Gezellig hier hè?![]()
Maargoed ik wil me er niet in mengen heur!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met zo'n kapsel gecreeerd door de welbekende stylist swiebertje vraag je er toch om
Zou je niets hebben gezegd, zou ik het op de FP laten zetten, voor jou ben ik god, jij nietig vrouwmensch!...
[..]
Waar waar waarquote:
Je lijkt wel zo'n buffelkalfje op Animal Planet, je bent net keihard gebeten door die Alligator, je sputtert nog wel wat tegen maar je weet dat je er toch niet gaat komen. Het is natuurlijk wel dapper dat je blijft proberen maarrrr voglens mij kunnen we beter overstappen naar de commercial breakquote:Op maandag 12 januari 2009 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet dus. Je weet wat de dokter heeft gezegd hè. Nog één keer een psychose en je komt never en nooit meer die dwangbuis uit.
LULquote:Op maandag 12 januari 2009 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij vat het tenminste nog sportief op, dat je vergeten was die grijze lok weg te fotosoepen...
Dan hoor je het eens van een ander Lies.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:11 schreef Copycat het volgende:
Ik zie ook niet veel verschil, Liesje. Eigenlijk geen enkel.
Maar ik vind het wel mooi!
Valt wel mee hoor,..... maar waarom krijg ik nu de indruk dat iedereen zo wantrouwend is jegens mijquote:Op maandag 12 januari 2009 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet er alles van toch?? Dat lurken enzo
Een bufelkalfje?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Je lijkt wel zo'n bufelkalfje op Animal Planet, je bent net keihard gebeten door die Alligator, je sputtert nog wel wat tegen maar je weet dat je er toch niet gaat komen. Het is natuurlijk wel dapper dat je blijft proberen maarrrr voglens mij kunnen we beter overstappen naar de commercial break
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:12 schreef Copycat het volgende:
Oh. En als ik mijn haar niet verf, zie je ook overal grijs.
Mijn grootmoeder was op haar 35ste al helemaal grijs.
Zal het eens een keer voor de gein geheel laten uitgroeien.
NOT!!!
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor,..... maar waarom krijg ik nu de indruk dat iedereen zo wantrouwend is jegens mijBen echt geen ex-fokker ofzo met een andere naam hoor
Zeg uhhhh, ochtendjasmevrouw, jij begon he?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, je wilde alleen maar helpen. Yeah right. Nogmaals, laat me met rust.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was ook. Ik doel meer op die lamzak van een LS.![]()
Eet smakelijk.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een bufelkalfje?
Toch eens een keer AP checken, lijkt me reuze boeiend!
Dank jequote:Op maandag 12 januari 2009 20:11 schreef Copycat het volgende:
Ik zie ook niet veel verschil, Liesje. Eigenlijk geen enkel.
Maar ik vind het wel mooi!
Nee, je vond BB en DGK leuk, wist niet waar RLS voor staat, maar wist deze reeks dan weer wel direct te vinden.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:14 schreef Jian het volgende:
Valt wel mee hoor,..... maar waarom krijg ik nu de indruk dat iedereen zo wantrouwend is jegens mijBen echt geen ex-fokker ofzo met een andere naam hoor
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
En de mannen maar denken dat uitgroei aan de zijkant zit
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeg uhhhh, ochtendjziektejankjurk, jij begon he?
[..]
Staan er, de rode en die betere bruine.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik bedoel de foto's voor en na skattie.
Maar ik vind je toch wel lief hoor, Dribbie!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Te grote mond voor een klein meisje jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |