yep staat ook op de telegraaf ... zat er wel in ..quote:
jamaar deze "rustige"tijden zijn altijd heel kort en daarna worden die kinderen weer compleet de vernieling in geholpen ..quote:Op maandag 12 januari 2009 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, je moet maar zo denken dat het wel fijner is voor de kinderen als jullie op een redelijk normale manier met elkaar om kunnen gaan. Het geeft zoveel stress voor die kleintjes, die voelen de spanning haarfijn aan.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
BB3 was leuk met een dronken Patty Brard.
Wil je dat echt zien?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zit al jaren te bidden dat Patty Brard eens live op tv anaal uitgewoond wor door een stekelvarken, olifant of een tractor!
Sneu en strekte, met name voor de kinderen.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:47 schreef versabommie het volgende:
jamaar deze "rustige"tijden zijn altijd heel kort en daarna worden die kinderen weer compleet de vernieling in geholpen ..
thnx... we zijn dan ook hard bezig om de situatie nu snel te veranderen.. dus wie weet heb ik bonnenkort heel blij nieuwsquote:Op maandag 12 januari 2009 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sneu en strekte, met name voor de kinderen.
Ze heeft zichzelf al uitgewoond op tv. Remember dat achterlijke klysma programma?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef versabommie het volgende:
Ik zit al jaren te bidden dat Patty Brard eens live op tv anaal uitgewoond wor door een stekelvarken, olifant of een tractor!
BB2 vond ik heel saai, en BB3 de allertofste BB ooit van de hele wereld.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb van bb1 en 2 ook echt genoten .. trouwens bijna elke ... behalve bb the battle met Andries de sodomist ... dat hele seizoen is onderhand compleet aan me voorbij gegaan .. heb me scheel gestreamed en als bb geen reet aan was dan konden we het hier heerlijk over bankstellen hebben of mekaar affikken op de servival.. wanneer komt bb weer?
een lijdende Patty Brard.. ach waarom nietquote:
ieuw.. ja dat heb ik gezienquote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf al uitgewoond op tv. Remember dat achterlijke klysma programma?
Wat was BB3 ook weer? Wie won, wat was the catch, if any?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef Gert het volgende:
BB2 vond ik heel saai, en BB3 de allertofste BB ooit van de hele wereld.![]()
dat was waar Andries die omgebouwde 06-huppelkut deed kietelenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat was BB3 ook weer? Wie won, wat was the catch, if any?
ik vond dgk leuk maar soms moest ik er ff tussenuit, duurde me te lang en ik irrteerde me bovenal te erg!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
BB2 vond ik heel saai, en BB3 de allertofste BB ooit van de hele wereld.![]()
Maar toch: doe mij maar weer een DGK. Alleen dan wél met kijkersinvloed. Kunnen we weer met z'n allen janken dat de stemming gemanipuleerd is.
ik kan er ook naast zitten...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht altijd dat dat 4 was.
Na twee werd het een grote blur voor me.
Oh sorry. Het was niet mijn bedoedling je slapeloze nachten te bezorgen.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:51 schreef versabommie het volgende:
ieuw.. ja dat heb ik geziennu blijf ik er weer weken van wakker schrikken
Vond DGK altijd wel prettig......quote:Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik vond dgk leuk maar soms moest ik er ff tussenuit, duurde me te lang en ik irrteerde me bovenal te erg!
Ja dát dan weer wél. Ben op een gegeven moment gestopt met streamen, omdat ik misselijk en zeer agressief werd van de horse wanker. Dat zijige stemmetje, die achterlijke lulkoek die hij als levenswijsheden verkocht. Maar dat kan met BB ook gebeuren, al is de kans wat kleiner dat je iemand echt gaat haten als het korter duurt.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik vond dgk leuk maar soms moest ik er ff tussenuit, duurde me te lang en ik irrteerde me bovenal te erg!
Hoi,quote:Op maandag 12 januari 2009 16:00 schreef beequeen het volgende:
Hoi Jian, heb je een drain? Dat is wel essencieel als je hier mee wilt posten.
Nou vooruit, omdat jij het bent. Maar we houden je in de gaten hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:02 schreef Jian het volgende:
Hoi,
Ik heb wel een dwangbuisje, (maar ik weet hoe ik 'm los kan krijgen), ook goed ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |