Iets met fruit en zuivelquote:Op maandag 12 januari 2009 15:31 schreef Dementor het volgende:
Wat is ook alweer die site waar dieenebart zijn interviews op plaatst?
Dat moet dan wel deze zijn!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:31 schreef Dementor het volgende:
Hier.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:31 schreef Dementor het volgende:
foto 2 is mijn favo nu al!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:33 schreef Florian_ het volgende:
KEELEY HAZELL OP JE BEELDSCHERM!!1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yepsquote:Op maandag 12 januari 2009 15:35 schreef beequeen het volgende:
Wat doen die pica's hier?
Kinderen weer bij hun moeder bommie?
Nee alleen memmen.quote:
Heb je zijn interview gelezen in de Telegraaf?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:34 schreef Dementor het volgende:
Ja ik vond hem net via google dus ik heb weer co2 verstookt voor niets.
Bedankt!
Dat ga ik nu even lezen.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je zijn interview gelezen in de Telegraaf?
Ja, dat blijft lullig. Vooral als ze ziek zijn.quote:
mama was blij ze te zien en deed heeeeeeeeeeel lief en aardig tegen me, daarna smste ze me of we weer normaal kunnen doen tegen elkaar ... pffffff dat probeer ik anderhalf jaar.. maar nu de rechter aan de deur klopt wil ze inene wel vriendjes zijn ...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat blijft lullig. Vooral als ze ziek zijn.
Was mama wel blij om ze te zien of is dat een domme vraag?
BB 1 dat waren pas varkens, met terror-willem en die smerige ruud!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef Dementor het volgende:
Uit het interview: "Maar doordat ik aan dat programma meedeed en reality-tv geworden is wat het nu is, namelijk tamelijk ordinair, word ik met hen over één kam geschoren. Dat word ik niet heel blij van."
Hmm ik hoor toch heel vaak van mensen dat alleen de eerste 3 BB's echt leuk waren en het los van DGK staat.
Hehe.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
BB 1 dat waren pas varkens, met terror-willem en die smerige ruud!
En dan had je nog zo'n jong pikkie die ook zijn lul maar achterna liep .. man man wat een godeloze kolerezooi was dat!
ik heb van bb1 en 2 ook echt genoten .. trouwens bijna elke ... behalve bb the battle met Andries de sodomist ... dat hele seizoen is onderhand compleet aan me voorbij gegaan .. heb me scheel gestreamed en als bb geen reet aan was dan konden we het hier heerlijk over bankstellen hebben of mekaar affikken op de servival.. wanneer komt bb weer?quote:
BB3 was leuk met een dronken Patty Brard.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb van bb1 en 2 ook echt genoten .. trouwens bijna elke ... behalve bb the battle met Andries de sodomist ... dat hele seizoen is onderhand compleet aan me voorbij gegaan .. heb me scheel gestreamed en als bb geen reet aan was dan konden we het hier heerlijk over bankstellen hebben of mekaar affikken op de servival.. wanneer komt bb weer?
Ach, je moet maar zo denken dat het wel fijner is voor de kinderen als jullie op een redelijk normale manier met elkaar om kunnen gaan. Het geeft zoveel stress voor die kleintjes, die voelen de spanning haarfijn aan.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef versabommie het volgende:
mama was blij ze te zien en deed heeeeeeeeeeel lief en aardig tegen me, daarna smste ze me of we weer normaal kunnen doen tegen elkaar ... pffffff dat probeer ik anderhalf jaar.. maar nu de rechter aan de deur klopt wil ze inene wel vriendjes zijn ...
yep staat ook op de telegraaf ... zat er wel in ..quote:
jamaar deze "rustige"tijden zijn altijd heel kort en daarna worden die kinderen weer compleet de vernieling in geholpen ..quote:Op maandag 12 januari 2009 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, je moet maar zo denken dat het wel fijner is voor de kinderen als jullie op een redelijk normale manier met elkaar om kunnen gaan. Het geeft zoveel stress voor die kleintjes, die voelen de spanning haarfijn aan.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
BB3 was leuk met een dronken Patty Brard.
Wil je dat echt zien?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zit al jaren te bidden dat Patty Brard eens live op tv anaal uitgewoond wor door een stekelvarken, olifant of een tractor!
Sneu en strekte, met name voor de kinderen.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:47 schreef versabommie het volgende:
jamaar deze "rustige"tijden zijn altijd heel kort en daarna worden die kinderen weer compleet de vernieling in geholpen ..
thnx... we zijn dan ook hard bezig om de situatie nu snel te veranderen.. dus wie weet heb ik bonnenkort heel blij nieuwsquote:Op maandag 12 januari 2009 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sneu en strekte, met name voor de kinderen.
Ze heeft zichzelf al uitgewoond op tv. Remember dat achterlijke klysma programma?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef versabommie het volgende:
Ik zit al jaren te bidden dat Patty Brard eens live op tv anaal uitgewoond wor door een stekelvarken, olifant of een tractor!
BB2 vond ik heel saai, en BB3 de allertofste BB ooit van de hele wereld.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb van bb1 en 2 ook echt genoten .. trouwens bijna elke ... behalve bb the battle met Andries de sodomist ... dat hele seizoen is onderhand compleet aan me voorbij gegaan .. heb me scheel gestreamed en als bb geen reet aan was dan konden we het hier heerlijk over bankstellen hebben of mekaar affikken op de servival.. wanneer komt bb weer?
een lijdende Patty Brard.. ach waarom nietquote:
ieuw.. ja dat heb ik gezienquote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf al uitgewoond op tv. Remember dat achterlijke klysma programma?
Wat was BB3 ook weer? Wie won, wat was the catch, if any?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef Gert het volgende:
BB2 vond ik heel saai, en BB3 de allertofste BB ooit van de hele wereld.![]()
dat was waar Andries die omgebouwde 06-huppelkut deed kietelenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat was BB3 ook weer? Wie won, wat was the catch, if any?
ik vond dgk leuk maar soms moest ik er ff tussenuit, duurde me te lang en ik irrteerde me bovenal te erg!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
BB2 vond ik heel saai, en BB3 de allertofste BB ooit van de hele wereld.![]()
Maar toch: doe mij maar weer een DGK. Alleen dan wél met kijkersinvloed. Kunnen we weer met z'n allen janken dat de stemming gemanipuleerd is.
ik kan er ook naast zitten...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht altijd dat dat 4 was.
Na twee werd het een grote blur voor me.
Oh sorry. Het was niet mijn bedoedling je slapeloze nachten te bezorgen.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:51 schreef versabommie het volgende:
ieuw.. ja dat heb ik geziennu blijf ik er weer weken van wakker schrikken
Vond DGK altijd wel prettig......quote:Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik vond dgk leuk maar soms moest ik er ff tussenuit, duurde me te lang en ik irrteerde me bovenal te erg!
Ja dát dan weer wél. Ben op een gegeven moment gestopt met streamen, omdat ik misselijk en zeer agressief werd van de horse wanker. Dat zijige stemmetje, die achterlijke lulkoek die hij als levenswijsheden verkocht. Maar dat kan met BB ook gebeuren, al is de kans wat kleiner dat je iemand echt gaat haten als het korter duurt.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik vond dgk leuk maar soms moest ik er ff tussenuit, duurde me te lang en ik irrteerde me bovenal te erg!
Hoi,quote:Op maandag 12 januari 2009 16:00 schreef beequeen het volgende:
Hoi Jian, heb je een drain? Dat is wel essencieel als je hier mee wilt posten.
Nou vooruit, omdat jij het bent. Maar we houden je in de gaten hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:02 schreef Jian het volgende:
Hoi,
Ik heb wel een dwangbuisje, (maar ik weet hoe ik 'm los kan krijgen), ook goed ?
]http://forum.fok.nl/topic/61921[/quote][/url]quote:Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef versabommie het volgende:
ik kan er ook naast zitten...
toch nie [url=http://forum.fok.nl/topic/61921
Daar kan ik nou slapeloze nachten van krijgen. En dan heb ik het maar niet over Fries en zulks.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:00 schreef Gert het volgende:
Ja dát dan weer wél. Ben op een gegeven moment gestopt met streamen, omdat ik misselijk en zeer agressief werd van de horse wanker. Dat zijige stemmetje, die achterlijke lulkoek die hij als levenswijsheden verkocht. Maar dat kan met BB ook gebeuren, al is de kans wat kleiner dat je iemand echt gaat haten als het korter duurt.
Dus je hebt geen interesse in een consult bij dr.Kenneth?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar kan ik nou slapeloze nachten van krijgen. En dan heb ik het maar niet over Fries en zulks.
Okee,quote:Op maandag 12 januari 2009 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat jij het bent. Maar we houden je in de gaten hoor.
En binnen 5 minuten een andere ava hebben.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:07 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat zo mooi. Pas geregistreerde users die direct dit topic weten te vinden.
Hulde!
Kheb wel eens meegelezen.........stiekumquote:Op maandag 12 januari 2009 16:07 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat zo mooi. Pas geregistreerde users die direct dit topic weten te vinden.
Hulde!
Ik had helemaal nog geen ava, was vergeten een kruisje ervoor te zetten....... excuses daarvoorquote:Op maandag 12 januari 2009 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
En binnen 5 minuten een andere ava hebben.
En toen dacht je: "Laat ik me, nu er geen RLS gaande is, maar eens registreren om mee te praten over niks!"?quote:
Ohoh stoute jij.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Kheb wel eens meegelezen.........stiekum
Zit op m'n werk en ik zat met te vervelen, dus ik dacht zal ik even op niveau mee praten of zal ik koffie gaan halen............ik heb het allebei maar gedaanquote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen dacht je: "Laat ik me, nu er geen RLS gaande is, maar eens registreren om mee te praten over niks!"?
Voelde me wel stoer vandaag, dus ......quote:Op maandag 12 januari 2009 16:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ohoh stoute jij.![]()
Maar op een middag besloot je de stoute schoenen aan te trekken, en in de openbaarheid te treden. Da's wel weer dapper!
Ben voorlopig al blij dat ik een ava erin heb gekregenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:18 schreef blomst het volgende:
[..]
ha, zomaar een echte vent in de SC, plaats je ook een foto?
Ja, dat is usance hier!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:18 schreef blomst het volgende:
ha, zomaar een echte vent in de SC, plaats je ook een foto?
Waar blijft jouw foto?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat is usance hier!
Gekleed hier en naakt in mijn pm, svp.
Weet je zeker dat je dat aankan, ben nogal "overpowering"quote:Op maandag 12 januari 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat is usance hier!
Gekleed hier en naakt in mijn pm, svp.
Heb je die toentertijd gemist, toen ik me registreerde op FOK!?quote:
I am missing out on all the good stuff.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je die toentertijd gemist, toen ik me registreerde op FOK!?
Bummer,
Ik kan wel wat hebbenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef Jian het volgende:
Weet je zeker dat je dat aankan, ben nogal "overpowering"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |