Ik kan wel wat hebbenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef Jian het volgende:
Weet je zeker dat je dat aankan, ben nogal "overpowering"
Ik hou me gewoon graag aan de FOK!regels. En dit is geen datingsite.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:25 schreef Jian het volgende:
Je laat er in elk geval geen gras over groeien, zo op onze eerste "date"
Seen it, heard it, loved itquote:Op maandag 12 januari 2009 16:26 schreef Dementor het volgende:
"Pleased to meet you. Hope you guess my name. But whats puzzling you. Is the nature of my game"
Thank god for that, have mercyquote:Op maandag 12 januari 2009 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou me gewoon graag aan de FOK!regels. En dit is geen datingsite.
Please to meet you tooquote:Op maandag 12 januari 2009 16:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zolang we je maar blijven herkennen.
Het kan ook echt toch???quote:Op maandag 12 januari 2009 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow, een lurkende RLS liefhebber die zich verveelt.![]()
zo'n goeie hebben wij nog niet gehad, zo'n goeie hebben wij nog niet gehad.
Doe eens niet zo argwanend! Kan toch? Dat je in een SC van een stel RLS-addicts je levensdoel ziet. Het is hier immers enorm interessant. Het gaat continu over RLS's en het is verre van een kliekgebeuren.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow, een lurkende RLS liefhebber die zich verveelt.![]()
zo'n goeie hebben wij nog niet gehad, zo'n goeie hebben wij nog niet gehad.
Ja, en de hoofdprijs winnen in de Staatsloterij ook.quote:
die kans is kleinerquote:Op maandag 12 januari 2009 16:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, en de hoofdprijs winnen in de Staatsloterij ook.
What was I thinking....quote:Op maandag 12 januari 2009 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe eens niet zo argwanend! Kan toch? Dat je in een SC van een stel RLS-addicts je levensdoel ziet. Het is hier immers enorm interessant. Het gaat continu over RLS's en het is verre van een kliekgebeuren.
Dank jequote:Op maandag 12 januari 2009 16:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een leuke avatar heb jij.
Zo even tussendoor.
Niet echt. Iemand die zich nieuw aanmeldt, het topic vindt in GC Ik zou er niet op durven wedden hoor.quote:
Sore loser.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |