Ik wil eigenlijk nog wel een lack tafeltje, maar hij is eigenlijk 5 cm te laag (hij moet bij mijn bed komen te staan er moet iets onder passen dat er nu ook staat. Iemand een goed idee om de pootjes 5cm te verleggen? (zijn de pootjes trouwens massief zodat je er iets in kunt schroeven aan de onderkant?)quote:Op maandag 19 januari 2009 21:49 schreef Bartjebart het volgende:
Vanaf woensdag Woonzinnige aanbiedingen bij IKEA;
(van woensdag 21 januari tot en met zaterdag 14 februari)
LACK tafeltje
55x55cm. 45cm hoog.
Verkrijgbaar in: berkenpatroon, groen, lichtroze, rood, wit, zwart & zwartbruin
Normaal 9,95/st., tijdelijk 4,95/st.
[ link | afbeelding ]
MIKAEL terminaltafel met wielen
77x50cm. 76cm hoog.
Verkrijgbaar in: berkenpatroon/wit, blauw/groen/wit, lichtroze/wit, rood/wit, wit & zwartbruin/wit
Normaal 39,95/st., tijdelijk 19,95/st.
[ link | afbeelding ]
Aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
heb je de bolle kant van de lattenbodem wel nar boven liggen?
poten zijn massief, je kan er misschien iets inboren, het is altijd even afwachten omdat ze wel licht zijn en waarschijnlijk van geperst hout gemaakt zijn waarin de schroef geen grip heeft.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef maok het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog wel een lack tafeltje, maar hij is eigenlijk 5 cm te laag (hij moet bij mijn bed komen te staan er moet iets onder passen dat er nu ook staat. Iemand een goed idee om de pootjes 5cm te verleggen? (zijn de pootjes trouwens massief zodat je er iets in kunt schroeven aan de onderkant?)
buitenkant is laminaat de binnenkant is van papierquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:36 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
poten zijn massief, je kan er iets inboren. Al is dat altijd even afwachten omdat ze wel licht zijn en waarschijnlijk dus van geperst hout ofzo gemaakt zijn. Ik zou ze zelf niet naast het bed neerzetten, daar zijn ze te breed voor naar mijn smaak.
Ja, ik zat al wat te editten toen ik erover nadacht... ik had net een poot in mijn hand en dacht: die zijn wel heel licht voor hout.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:41 schreef styliste het volgende:
[..]
buitenkant is laminaat de binnenkant is van papier
Je bedoelt die vier metalen elementen die je in de zeg maar in ruitvorm vastmaakt? Ja, die heb ik gemonteerd. Die dingen zijn uitschuifbaar, en er zitten schroefjes op om ze op een bepaalde stand vast te klemmen. Die zijn bedoeld om te voorkomen dat de zijpanelen bol of hol gaan staan. En daar gaat het dus mis. Je krijgt die uitschuifbare elementen niet goed genoeg gefixeerd, hoe hard je die schroefjes ook vastdraait. Die elementen waren namelijk vanochtend ook verschoven t.o.v. hoe ik ze gisteravond vast had geschroefd. De zijkanten van het frame waren bol gaan staan waardoor de middelste latten eruitvielen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:08 schreef Syytön het volgende:
Heb je ook die soort latjes die bij de middenbalk zitten gemonteerd?
Ik heb dat bed ook, maar ik heb de SULTAN LOVENE lattenbodem. Heb er geen last van, hij staat bij mij nu zo'n twee maanden.
voor zover ik weet zijn het losse onderdelen en kan dat dus prima.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:21 schreef Gurb het volgende:
Even een vraag aan de Ikea-experts alhier,
Ik zag in een ander topic een PAX kast voorbij komen, en dat zag er goed uit. Nu vroeg ik me af of ik alleen de kast, incl indeling enz kan kopen, zonder deuren erbij.
Dat kan inderdaad, zo staat ie ook als proefopstelling in de showroom.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:21 schreef Gurb het volgende:
Even een vraag aan de Ikea-experts alhier,
Ik zag in een ander topic een PAX kast voorbij komen, en dat zag er goed uit. Nu vroeg ik me af of ik alleen de kast, incl indeling enz kan kopen, zonder deuren erbij.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:50 schreef WaVe het volgende:
voor zover ik weet zijn het losse onderdelen en kan dat dus prima.
Das mooi om te weten!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:13 schreef PiperMaru het volgende:
Dat kan inderdaad, zo staat ie ook als proefopstelling in de showroom.
Bijkomend voordeel als je hem open houdt, is dat je met de inrichting geen rekening hoeft te houden met de scharnieren.
Ja, berken, eiken, antiek eiken, wit etc.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:30 schreef Gurb het volgende:
[..]
[..]
Das mooi om te weten!
Ik wil er wel een deur voor maken, maar dan een verdiepingshoge schuifdeur, en die maak ik zelf, en haal ik dus niet bij de ikea vandaan. Ik zal eens bij Ikea langsgaan om te kijken wat die pax-elementen kosten. Heb je nog verschillende kleuren interieur?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:50 schreef P.F het volgende:
Ik heb een sultan matras nu ongeveer 1 a 2 jaar en er komen allemaal hobbels en kuilen en bulten in het matrasEn in het eerste half jaar voelde ik er al veren doorheen prikken
Hoort dit? Heb ik hier garantie op?
Echt naar, en ik heb een ander bed nodig (ga op kamers, deze past niet..) en dan wil ik dit keer WEL een goed matrasquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:01 schreef -Mellow- het volgende:
[..]Dat heb ik ook. Heb m nu een half jaar en hij is nu al doorgezakt in het midden.
Ik zal die lijers es bellen binnenkort
Het materiaal van BESTA wordt anders. De kastelemenden, deuren etc worden allemaal aangepast.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:00 schreef Ladybos het volgende:
Gisteren een Besta meubel gekocht om in de woonkamer een werkhoek te maken, de bedoeling is om dit later uit te breiden naar de tv hoek etc. Net belt mijn moeder die ook bij de Ikea is geweest en die verteld mij dat de Besta wordt aangepast en dat ie glimmender gaat worden dan nu. Is het dan nog wel met elkaar te combineren of ga je dan verschil zien vraag ik me af? Het meubel zit nu nog in de verpakking dus als het verschil echt op gaat vallen dan breng ik liever dit terug om te wachten op de nieuwe besta. Weet iemand dit?
Euhm de overgang vind ongeveer nu plaats...quote:
Met in IKEA Amersfoort: Het LACK-Menu: voor 9,90 balletjes met patat (als ik het goed heb) en een LACK-tafeltje. Vanaf binnenkort.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:49 schreef Bartjebart het volgende:
Vanaf woensdag Woonzinnige aanbiedingen bij IKEA;
(van woensdag 21 januari tot en met zaterdag 14 februari)
LACK tafeltje
55x55cm. 45cm hoog.
Verkrijgbaar in: berkenpatroon, groen, lichtroze, rood, wit, zwart & zwartbruin
Normaal 9,95/st., tijdelijk 4,95/st.
[ link | afbeelding ]
MIKAEL terminaltafel met wielen
77x50cm. 76cm hoog.
Verkrijgbaar in: berkenpatroon/wit, blauw/groen/wit, lichtroze/wit, rood/wit, wit & zwartbruin/wit
Normaal 39,95/st., tijdelijk 19,95/st.
[ link | afbeelding ]
Aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt!
Dat is de HEMNES bedbankquote:Op zondag 25 januari 2009 19:04 schreef jakkop het volgende:
Wat ik me laatst afvroeg...dat bed met een soort lade eronder voor nog een matras, voeren we die nog? Zie hem nergens meer.
Die hebben we in Hengelo al sinds het beginquote:Op zondag 25 januari 2009 19:09 schreef jakkop het volgende:
[..]
Met in IKEA Amersfoort: Het LACK-Menu: voor 9,90 balletjes met patat (als ik het goed heb) en een LACK-tafeltje. Vanaf binnenkort.
Oh, misschien hier dan ook wel. Maar dacht te begrijpen dattie nog moet in gaan. Wel een grappige actiequote:Op zondag 25 januari 2009 19:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die hebben we in Hengelo al sinds het begin
Nee die bedoel ik niet. Het is een heel simpel frame, met een lade die ook niet vast zit ofzo.quote:
iemand toevallig nog een tip hiervoor? op zich storen we ons er niet (meer) zo aan, maar er zijn van die moment dat het niet erg welkom isquote:Op zondag 18 januari 2009 09:43 schreef Guppyfriend het volgende:
we hebben gisteren onze MALM in elkaar gezet. erg mooi geworden, maar er is toch een minpuntje. aan de rechterkant kraakt 'ie behoorlijk. als je aan de linkerkant ligt is er niks aan de hand, maar wanneer je aan de rechterkant ligt, en je draait op, kraakt het best hard.
is hier een reden voor? en is er iets aan te doen?
wat een reden zou kunnen zijn, is misschien dat we er geen originele IKEA lattenbodems in hebben. maar dat zou in principe toch niet mogen uitmaken, lijkt me. en ook is het gek dat het alleen aan de rechterkant is.
heeft iemand een idee? of heeft iemand anders dit ook? verder zijn we overigens heel tevreden met het bed hoor
Het is wss de ROBIN, die is uit het assortiment.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:22 schreef TruIvy het volgende:
Je hebt wel de Odda : je tilt de lattenbodem op en daar zit ruimte onder. De Morrum een soort bedkast met plankjesen het Odda onderbed voor onder een Odda bovenstel. Misschien bedoel je die laatste?
(Als dat geen nuttige TVP is, weet ikhet ook niet meer)
Nee die heb je inderdaad niet. Ik had ook plinten gekocht bij IKEA, maar heb ze weer verkocht, omdat ik toch besloot de keuken te verhogen, ik vond het werkblad wel erg laag anders, met de FAKTUM pootjes.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:32 schreef Portugalia het volgende:
Zit te kijken naar de hoogte van de IKEA keuken.
Ik wil het werkblad op 95 cm hoogte.
Ik moet daarvoor de CAPITA poten van 21 cm kopen, maar wil liever geen opening onder de kastjes.
Klopt het dat IKEA geen passende "sokkel" heeft voor deze werkhoogte?
Dan kun je beter een bedekkingspaneel verzagen, dan heb je tenminste echt dezelfde kleur als je keuken.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:39 schreef TruIvy het volgende:
Als sokkels alleen 15 cm zijn, kan je altijd nog een plankje nemen van de bouwmarkt en die op de juiste lengte en hoogte laten zagen. Op de randjes kan je fineer doen. Ik kan idd ook geen sokkels vinden die hoger dan 15 cm zijn, maar je kan altijd evenbellen natuurlijk
Hey, da's wel een goede tip!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dan kun je beter een bedekkingspaneel verzagen, dan heb je tenminste echt dezelfde kleur als je keuken.
We krijgen plinten en poten van 21cm hoog. Maar dat duurt nog wel ff hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:38 schreef Portugalia het volgende:
OK, dus nog even wachten met de aanschaf?!
Bedankt voor de reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |