De rest is ook gewoon niet boeiend.quote:
Bwoh, ik zou ze niet uit m'n bed schoppenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De rest is ook gewoon niet boeiend.
Ze mogen officieel ook niet in de KLB SC 2.0quote:Op maandag 12 januari 2009 14:32 schreef MouzurX het volgende:
Fipo's en sepo's zijn nog steeds niet leuk hoor.
Puur toeval, ze is gewoon de enige spange.quote:
Op Willa en Monica na niet nee. De rest welquote:Op maandag 12 januari 2009 14:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh, ik zou ze niet uit m'n bed schoppen
En jij bent wel leuk ofzo?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:32 schreef MouzurX het volgende:
Fipo's en sepo's zijn nog steeds niet leuk hoor.
Vind je? Mwa, kan ik helaas niet met je eens zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:32 schreef Florian_ het volgende:
Die megan fox heeft bijv. een supermooi hoofd
Ach, we kunnen het niet altijd eens zijn hequote:Op maandag 12 januari 2009 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind je? Mwa, kan ik helaas niet met je eens zijn.
Leuker dan fipos wel ja.quote:
Eens! Zoveel moeite doen om de bal te krijgen om hem weer weg te schoppen.quote:
Ik denk altijd dat jij MaddoX bentquote:Op maandag 12 januari 2009 14:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Leuker dan fipos wel ja.
Straks krijgen we over een maandje weer dat je de eerste en laatste pagina niet meer hoeft te lezen omdat ze toch alleen maar vol staan met fipos en lapo's.
En dat is niet leuk voor Stella.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ach, we kunnen het niet altijd eens zijn he
Trouwens, als iedereen dezelfde smaak had werden de lelijke chicks op deze aardbol nooit geneukt.
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:34 schreef IQM het volgende:
Iemand heeft op IQM gestemd en ik was het niet.Ik moet nog stemmen.
Dat heb je al een keer gezegd en afgezien van de eerste en laatste letter zie ik niet veel verschilquote:Op maandag 12 januari 2009 14:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat jij MaddoX bent
Ah, ik word oudquote:Op maandag 12 januari 2009 14:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat heb je al een keer gezegd en afgezien van de eerste en laatste letter zie ik niet veel verschil
Valt volgens mij wel mee. Het type mannen dat met lelijke chicks neukt valt niet op lelijkheid ofzo, maar die kunnen gewoon niets beters krijgen.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ach, we kunnen het niet altijd eens zijn he
Trouwens, als iedereen dezelfde smaak had werden de lelijke chicks op deze aardbol nooit geneukt.
Goede omschrijving van het spelletjequote:Op maandag 12 januari 2009 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens! Zoveel moeite doen om de bal te krijgen om hem weer weg te schoppen.
Hm, daar heb je een punt.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee. Het type mannen dat met lelijke chicks neukt valt niet op lelijkheid ofzo, maar die kunnen gewoon niets beters krijgen.
quote:
Die had vast oorlogstraumas ofzoquote:Op maandag 12 januari 2009 14:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hm, daar heb je een punt.
Alhoewel, er was toch laatst zo'n topic van zo'n soldaat die met de lelijkste vrouw ever is getrouwd? Die vertelde op dat forum dat hij haar echt superknap vond enzo
Nee, dat was een troll die die foto's had gevonden. Wat de echte man in kwestie vond is niet bekend.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Alhoewel, er was toch laatst zo'n topic van zo'n soldaat die met de lelijkste vrouw ever is getrouwd? Die vertelde op dat forum dat hij haar echt superknap vond enzo
Liefde maakt blind.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een breinaald in je oog ook.quote:
Whehe, het viel mij ook al op dat 'ie dat telkens deed.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:41 schreef Breathtaking het volgende:
Dagdag, je weet dat je KLB SC OP niet hoeft te kopieren als je de OP maakt?
Ah, ik dacht alquote:Op maandag 12 januari 2009 14:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, dat was een troll die die foto's had gevonden. Wat de echte man in kwestie vond is niet bekend.
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:41 schreef Breathtaking het volgende:
Dagdag, je weet dat je KLB SC OP niet hoeft te kopieren als je de OP maakt?
watquote:Op maandag 12 januari 2009 14:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat verhaaltje over die ontmaagding was wel ERG ranzig namelijk
He bahquote:
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:44 schreef MouzurX het volgende:
Die tekst die van boven staat .. "klb sc" hoeft er niet bij.
Ik heb nog niet gestemd. Zoveel keus.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jijzelf, je mag het best toegeven hoor liefieee.
Ja ik dacht ik zeg het nog maar een keer misschien snapt tie het dan, gewoon behulpzaam jeweetquote:Op maandag 12 januari 2009 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alhoewel ik ook een beetje een captain obvious ben!
superXmachoquote:Op maandag 12 januari 2009 14:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ach, nu moet ik je toch vragen wie Stella is.
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:53 schreef Fascination het volgende:
Oh god krijgen we dit gezeik. Ik ga.
Wat boeit dat nou weer?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
Kappen met die grote letters a.u.b.
Fas, zeg er wat vanquote:
3 posts is leuk, niet een half topic. Daarbij zit ik nu achter een aaiMac die dat niet grappig vind. Wat een bagger apparaten zijn het toch ook.quote:
Oeh, BoWa's eerste goede opmerking als mod zijndequote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn mac heeft er anders geen problemen mee.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
3 posts is leuk, niet een half topic. Daarbij zit ik nu achter een aaiMac die dat niet grappig vind. Wat een bagger apparaten zijn het toch ook.
Slechtzienden kunnen ctrl + scrollenquote:
Die van jou komt uit china, die zijn beterquote:Op maandag 12 januari 2009 14:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn mac heeft er anders geen problemen mee.
Deze loopt helemaal te flippenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn mac heeft er anders geen problemen mee.
Ik denk enkel aan de users die hier geen zin in hebben.quote:
Leren is voor sukkels.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:01 schreef MouzurX het volgende:
Nou maar weer eens even leren.![]()
IQM hoe ging het bij jou eigenlijk?
Je was gisteren/eergisteren ook aan het leren?
Wat ben je toch een goede jongen.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik denk enkel aan de users die hier geen zin in hebben.
Zoals ikVoor je het weet staat half KLB er vol mee.
Wat bedoelde je net nou met "uit dat gesprek, IQM"?quote:
Heb ik al gepost net. Maar goed, nog een keer.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat bedoelde je net nou met "uit dat gesprek, IQM"?
Ah, niet gelezen.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik al gepost net. Maar goed, nog een keer.
Dat groepsgesprek tussen ons en Bt, toen ik zei: hee kleine jodeljongen.
Het is toch Jo ben de banjo?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Yo met de dildo
En Fien met een man of tien
Kaatje met d'r vinger in haar gaatje
Als ze op mijn bed zou springen zou ik der deraf schoppenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:08 schreef Florian_ het volgende:
KEELEY HAZELL OP JE BEELDSCHERM!!1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
Eten jullie wel eens een tosti met een ei erin?
Mag niemand op je bed springen dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als ze op mijn bed zou springen zou ik der deraf schoppen
Keer twee.quote:
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ja! Maar hoe je gekookte ei dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:16 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik wil wel eens proberen, maar hoe je gekookte ei dan?
Paturain is sowieso fainquote:Op maandag 12 januari 2009 15:17 schreef Fascination het volgende:
Weet je wat lekker is. Broodje met zalm, paturain en sla
.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:17 schreef Fascination het volgende:
Weet je wat lekker is. Broodje met zalm, paturain en sla met friet en frietsaus
.
Hoe maak je dat, bijdehand.nlquote:Op maandag 12 januari 2009 15:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja! Maar hoe je gekookte ei dan?
AHA!quote:
En nodig. Maar zit op het werk.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:17 schreef dagdag het volgende:
poepen
Ei in een pan met water en dan laten koken, hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:18 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hoe maak je dat, bijdehand.nl
Je mag het best eens voor mij maken.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet ookquote:Op maandag 12 januari 2009 15:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En nodig. Maar zit op het werk.
Vinger in d'r nauwe gaatjequote:Op maandag 12 januari 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Jo met de banjo,
en Lien met de mandoline.
Kaatje met 'r mondharmonikaatje
Ja lekkerquote:
Hahahaquote:Op maandag 12 januari 2009 15:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Je mag het best eens voor mij maken.
Ik had vanmiddag wel een broodje ei met enigszins gesmolten kaas op.
Haha, cool!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaje moet een gat in je brood maken en daar eigeel in gooien
in de pan welteverstaan.
Ik maak tosti's in zo'n tosti ijzer ding.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaje moet een gat in je brood maken en daar eigeel in gooien
in de pan welteverstaan.
Ik normaal ook. Maar je kunt ze ook in de pan maken natuurlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik maak tosti's in zo'n tosti ijzer ding.
Wat ik ook doe thuis.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik normaal ook. Maar je kunt ze ook in de pan maken natuurlijk.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:24 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geil wijf.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:24 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou d'r doenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:24 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou d'r doenZe is heel veel afgevallen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
So?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is heel veel afgevallen hoor.
Heurlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik moet ook
Kom, we gaan een gezamelijke schijtbeurt op onze stageplek houden
Ze heeft geen bol hoofd meerquote:
Alleen al voor die afgrijselijke jurken die ze altijd draagt moet ze geliquideerd wordenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:24 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net als Erica Terpstra en Paris Hilton.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is heel veel afgevallen hoor.
En bedankt.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:25 schreef Fascination het volgende:
Sugar Lee Hooper is tien keer zo sexy als jullie allemaal bij elkaar.
Kale vrouwen blijven onaantrekkelijk in mijn optiek.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze heeft geen bol hoofd meer.
Ja, dat zei je.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik bewaar 'm voor thuis. Boh boh.
Ik ga mn hoofd kaalscheren.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Kale vrouwen blijven onaantrekkelijk in mijn optiek.
Dat zijn ze ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Kale vrouwen blijven onaantrekkelijk in mijn optiek.
Is Paris Hilton afgevallen?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Net als Erica Terpstra en Paris Hilton.
Ik ben zondag geweestquote:Op maandag 12 januari 2009 15:32 schreef De_Ananas het volgende:
Echte mannen gaan naar de kapper toe dadelijk.
Hahaha zelfs ík snapte m eerst nietquote:Op maandag 12 januari 2009 15:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Haar tot op je kont trouwens, niet scheren van je kont.
Ik was je al voor.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Kont kaalscheren? Ja, dat is bij die van Bt wel hard nodig.
Nee!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha zelfs ík snapte m eerst niet!
Maar ik heb soort van beloofd in de vierde klas dat ik als ik geslaagd was een boblijn zou nemen!
Ja, hoe goor is datquote:Op maandag 12 januari 2009 15:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ze had een deal met haar zus dat ze minder dan 50kg willen blijven wegen.
Mentaal wel waarschijnlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:33 schreef De_Ananas het volgende:
Kb jij bent toch helemaal niet te oud voor mij?
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha zelfs ík snapte m eerst niet!
Maar ik heb soort van beloofd in de vierde klas dat ik als ik geslaagd was een boblijn zou nemen!
Ik ben 20 en voel me oudquote:Op maandag 12 januari 2009 15:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mentaal wel waarschijnlijk.
Hoe jong ben je dan?
Maurits vind ik wel iets voor jouquote:Op maandag 12 januari 2009 15:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mentaal wel waarschijnlijk.
Hoe jong ben je dan?
Serieus? Of zit je me te foppenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ze had een deal met haar zus dat ze minder dan 50kg willen blijven wegen.
Wat heeft die linker een rotkopquote:Op maandag 12 januari 2009 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA MAAR!!!
[ afbeelding ]
Ik zou zo sexy zijn
Je vergeet de anorexia.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maurits vind ik wel iets voor jou
Het is een sportief gebouwde jongeman met een breed scala aan interesses. Tevens is hij erg intelligent, en heeft hij een goed gevoel voor humor.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is een sportief gebouwde jongeman met een breed scala aan interesses. Tevens is hij erg intelligent, en heeft hij een goed gevoel voor humor.
Nee, Beeteetje.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA MAAR!!!
[ afbeelding ]
Ik zou zo sexy zijn
Whehe ik had ooit dezelfde deal met Mandyquote:Op maandag 12 januari 2009 15:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Serieus? Of zit je me te foppen? Zo nee, sick
.
Dat is lelijk, krijg je een alienhoofd van.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA MAAR!!!
[ afbeelding ]
Ik zou zo sexy zijn
Je zou de reclame in kunnen.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
ALIENHOOFD?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is lelijk, krijg je een alienhoofd van.
Zie mijn reactiequote:Op maandag 12 januari 2009 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA MAAR!!!
[ afbeelding ]
Ik zou zo sexy zijn
Stond zelfs op de frontpage, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Serieus? Of zit je me te foppen? Zo nee, sick
.
Jij overduidelijk ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zo'n Rihanna -hoofdquote:Op maandag 12 januari 2009 15:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is lelijk, krijg je een alienhoofd van.
Wie?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jep, je moet lang haar doen en dan achter met zo'n clipje vastdoen zoals ik eerder zei, dat is echt fucking mooiquote:
Eigenlijk ben ik best benieuwd naar jouw cholesterol-gehalte.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb net weer een frikandellenbroodje op, het is dus over.
Mandy heeft jouw frikandellenbroodje opgegeten toenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb net weer een frikandellenbroodje op, het is dus over.
Zullen wij zo'n deal maken dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ik had ooit dezelfde deal met Mandymaar ik at te veel, jammerdebammer.
Dat is LELIJK. Dan lijk ik net katholiek.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jep, je moet lang haar doen en dan achter met zo'n clipje vastdoen zoals ik eerder zei, dat is echt fucking mooi
Ja tochquote:
Godver, die heb ik laten liggenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mandy heeft jouw frikandellenbroodje opgegeten toen
Ikzelf ookquote:Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik best benieuwd naar jouw cholesterol-gehalte.
Niet meer dan 60 kgquote:Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zullen wij zo'n deal maken dan?
Ja, joh. Luister vooral naar Fas en niet naar Kb. en mij.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is LELIJK. Dan lijk ik net katholiek.
[..]
Ja toch!
Dat zegt niks.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niks mis met bier en frituur
Ik ben nooit ziek
Dat is fucking geil, allure had dat volgens mij ook op van die foto's.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
Dat is LELIJK. Dan lijk ik net katholiek.
Shotgun!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet meer dan 60 kg? Wat dacht je daarvan
?
Enige uitzondering is als we zwanger zijn of als ik opeens reusachtige borsten krijg.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
Enige uitzondering is als we zwanger zijn of als ik opeens reusachtige borsten krijg.
Ach ja, je bent nog jong...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ikzelf ook![]()
Maar zal best meevallen denk ik
Niet meer dan 48.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
Hee, wat is er mis met mij?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, joh. Luister vooral naar Fas en niet naar Kb. en mij.
Nee, ze pretenderen stijl en klasse te hebben,maar falen uiteindelijk gewoon keihard. En Bt moet niet die kant op gaan!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:41 schreef Fascination het volgende:
Vrouwen met een boblijn hebben stijl en klasse.
Juist. Victoria Beckham en klassequote:Op maandag 12 januari 2009 15:41 schreef Fascination het volgende:
Maar dan moet ik afvallenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niet meer dan 48.
Enige uitzondering als we zwanger zijn.
Vind ik ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:41 schreef Fascination het volgende:
Damnit ik word keihard gedisst hier.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ze pretenderen stijl en klasse te hebben,maar falen uiteindelijk gewoon keihard. En Bt moet niet die kant op gaan!
Ik ben een leuke spontane jongen die prettig gestoord is. Ik ben lief, aardig en houd van grappen maken. Tevens kan ik koken, ben ik sportief en weet ik een vrouw te plezieren. Qua uiterlijk word ik vaak vergeleken met George Clooney en Brad Pitt. Ik ben ook erg slim, ik zit in het 2de jaar op de universiteit en heb tot nu toe al mijn vakken gehaald. Ik ben sociaal aangelegd, ik heb vele vrienden en niemand heeft een hekel aan mij. Tevens ben ik helemaal gek van Aziatenquote:
Ik zeg dat ook altijdquote:Op maandag 12 januari 2009 15:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben een leuke spontane jongen die prettig gestoord is. Ik ben lief, aardig en houd van grappen maken. Tevens kan ik koken, ben ik sportief en weet ik een vrouw te plezieren. Qua uiterlijk word ik vaak vergeleken met George Clooney en Brad Pitt. Ik ben ook erg slim, ik zit in het 2de jaar op de universiteit en heb tot nu toe al mijn vakken gehaald. Ik ben sociaal aangelegd, ik heb vele vrienden en niemand heeft een hekel aan mij. Tevens ben ik helemaal gek van Aziaten
Klinkt dit goed in je oren? Bel dan naar 06-Ananas en vraag naar de sexy bink.
Mn sportmaatje zei af. Kan ik ook niet helpenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou jij niet gaan sporten zo rond.... NU?!
Klootzak, 06-Ananas doet het nietquote:Op maandag 12 januari 2009 15:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben een leuke spontane jongen die prettig gestoord is. Ik ben lief, aardig en houd van grappen maken. Tevens kan ik koken, ben ik sportief en weet ik een vrouw te plezieren. Qua uiterlijk word ik vaak vergeleken met George Clooney en Brad Pitt. Ik ben ook erg slim, ik zit in het 2de jaar op de universiteit en heb tot nu toe al mijn vakken gehaald. Ik ben sociaal aangelegd, ik heb vele vrienden en niemand heeft een hekel aan mij. Tevens ben ik helemaal gek van Aziaten
Klinkt dit goed in je oren? Bel dan naar 06-Ananas en vraag naar de sexy bink.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:44 schreef Fascination het volgende:
Prettig gestoord, hahahahahaahaa.
Winkquote:
Ik had het tegen de TT.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat schreeuw ik ook altijd als ik in de poep ben gestapt.
Ik gooide er even een cliche doorheenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:44 schreef Fascination het volgende:
Prettig gestoord, hahahahahaahaa.
Wel een beetje he. Vertel eens wat reetveter (stinkveterquote:
x2quote:Op maandag 12 januari 2009 15:34 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ] * BT-turnoff is in gang gezet [ afbeelding ]
Say what?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
x2
In de 4de klas ... dat was 2 jaar geleden, weten zij veel
quote:
Ah, als reactie op Bt's weddenschap.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Was nog van pagina 3
Gers! hoe was je date?![]()
Sporten kan je ook alleenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mn sportmaatje zei af. Kan ik ook niet helpen
Mijn linkerhand zegt nooit afquote:Op maandag 12 januari 2009 15:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sporten kan je ook alleen [ afbeelding ]
Net alsof het meteen daarom gaatquote:
ik moest lachenquote:
Je moet altijd eerst investeren, zodat je eerste cashflow heel laag is maar je het uiteindelijk terugverdiend in de terugverdienperiode en daarna nog winst maakt ookquote:
Gister ontweek die dat ook al 3 pagina's langquote:Op maandag 12 januari 2009 15:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op de vraag hoe je date was!
Ik wil eerst foto's zien van zijn datequote:Op maandag 12 januari 2009 15:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op de vraag hoe je date was!
Als je 21 jaar droog staat ga je echt niet ook nog eens investeren.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je moet altijd eerst investeren, zodat je eerste cashflow heel laag is maar je het uiteindelijk terugverdiend in de terugverdienperiode en daarna nog winst maakt ook
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:56 schreef Krentenbol. het volgende:
SHE foto's zijn uitgelekt!
SHE foto's
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je 21 jaar droog staat ga je echt niet ook nog eens investeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |