De rest is ook gewoon niet boeiend.quote:
Bwoh, ik zou ze niet uit m'n bed schoppenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De rest is ook gewoon niet boeiend.
Ze mogen officieel ook niet in de KLB SC 2.0quote:Op maandag 12 januari 2009 14:32 schreef MouzurX het volgende:
Fipo's en sepo's zijn nog steeds niet leuk hoor.
Puur toeval, ze is gewoon de enige spange.quote:
Op Willa en Monica na niet nee. De rest welquote:Op maandag 12 januari 2009 14:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh, ik zou ze niet uit m'n bed schoppen
En jij bent wel leuk ofzo?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:32 schreef MouzurX het volgende:
Fipo's en sepo's zijn nog steeds niet leuk hoor.
Vind je? Mwa, kan ik helaas niet met je eens zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:32 schreef Florian_ het volgende:
Die megan fox heeft bijv. een supermooi hoofd
Ach, we kunnen het niet altijd eens zijn hequote:Op maandag 12 januari 2009 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind je? Mwa, kan ik helaas niet met je eens zijn.
Leuker dan fipos wel ja.quote:
Eens! Zoveel moeite doen om de bal te krijgen om hem weer weg te schoppen.quote:
Ik denk altijd dat jij MaddoX bentquote:Op maandag 12 januari 2009 14:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Leuker dan fipos wel ja.
Straks krijgen we over een maandje weer dat je de eerste en laatste pagina niet meer hoeft te lezen omdat ze toch alleen maar vol staan met fipos en lapo's.
En dat is niet leuk voor Stella.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ach, we kunnen het niet altijd eens zijn he
Trouwens, als iedereen dezelfde smaak had werden de lelijke chicks op deze aardbol nooit geneukt.
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:34 schreef IQM het volgende:
Iemand heeft op IQM gestemd en ik was het niet.Ik moet nog stemmen.
Dat heb je al een keer gezegd en afgezien van de eerste en laatste letter zie ik niet veel verschilquote:Op maandag 12 januari 2009 14:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat jij MaddoX bent
Ah, ik word oudquote:Op maandag 12 januari 2009 14:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat heb je al een keer gezegd en afgezien van de eerste en laatste letter zie ik niet veel verschil
Valt volgens mij wel mee. Het type mannen dat met lelijke chicks neukt valt niet op lelijkheid ofzo, maar die kunnen gewoon niets beters krijgen.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ach, we kunnen het niet altijd eens zijn he
Trouwens, als iedereen dezelfde smaak had werden de lelijke chicks op deze aardbol nooit geneukt.
Goede omschrijving van het spelletjequote:Op maandag 12 januari 2009 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens! Zoveel moeite doen om de bal te krijgen om hem weer weg te schoppen.
Hm, daar heb je een punt.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee. Het type mannen dat met lelijke chicks neukt valt niet op lelijkheid ofzo, maar die kunnen gewoon niets beters krijgen.
quote:
Die had vast oorlogstraumas ofzoquote:Op maandag 12 januari 2009 14:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hm, daar heb je een punt.
Alhoewel, er was toch laatst zo'n topic van zo'n soldaat die met de lelijkste vrouw ever is getrouwd? Die vertelde op dat forum dat hij haar echt superknap vond enzo
Nee, dat was een troll die die foto's had gevonden. Wat de echte man in kwestie vond is niet bekend.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Alhoewel, er was toch laatst zo'n topic van zo'n soldaat die met de lelijkste vrouw ever is getrouwd? Die vertelde op dat forum dat hij haar echt superknap vond enzo
Liefde maakt blind.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een breinaald in je oog ook.quote:
Whehe, het viel mij ook al op dat 'ie dat telkens deed.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:41 schreef Breathtaking het volgende:
Dagdag, je weet dat je KLB SC OP niet hoeft te kopieren als je de OP maakt?
Ah, ik dacht alquote:Op maandag 12 januari 2009 14:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, dat was een troll die die foto's had gevonden. Wat de echte man in kwestie vond is niet bekend.
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:41 schreef Breathtaking het volgende:
Dagdag, je weet dat je KLB SC OP niet hoeft te kopieren als je de OP maakt?
watquote:Op maandag 12 januari 2009 14:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat verhaaltje over die ontmaagding was wel ERG ranzig namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |