Hoe?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou ik liep laatst dus zo over de kalverstraat...
sorry... access denied hier... pfff ik heb echt geen zin, maar het is hier wel megadruk...quote:Op maandag 12 januari 2009 12:05 schreef Moozzie het volgende:
En voor maleduck![]()
http://www.megagadgets.nl/fun-games/choke-duck-p-418.html
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]Ik hoop het ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een eenden knuffel en als je die bij zijn nek vastpakt dan lijkt het alsof hij stiktquote:Op maandag 12 januari 2009 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry... access denied hier... pfff ik heb echt geen zin, maar het is hier wel megadruk...
moozzie was snellerquote:Op maandag 12 januari 2009 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry... access denied hier... pfff ik heb echt geen zin, maar het is hier wel megadruk...
Zeeeer spannendquote:Op maandag 12 januari 2009 12:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou eerst me rechter voet naar voren en dan ...
Inderdaadquote:
yes man was lachequote:Op maandag 12 januari 2009 12:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Inderdaad
Nah vrijdag ging ik naar de film
Ik wou naar yes-man, even lekker lachenmaarja die was beetje uitverkocht
Dus gingen we naar Day that the earth stood still in de imax![]()
De film was wel oke, leuk/goed verhaal beetje humor hier en daar maar het miste toch iets
Zaterdag uitslapen/kappertje/verjaardag
Zondag uitslapen/ schaatsen
![]()
/chille
ja is wel humorquote:Op maandag 12 januari 2009 12:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Een eenden knuffel en als je die bij zijn nek vastpakt dan lijkt het alsof hij stiktWTF
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat kan het verschil tussen leven en dood zijn![]()
Daar ga ik volgende week wel heenquote:
Ut ziet er wel grappig uit hoe die kijktquote:Op maandag 12 januari 2009 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja is wel humor
zo ff vette hap halen voor luncheetse!
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:26 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Ik heb het hier nog nooit zo rustig gezien (zolang ik dan hier dan zit)
hooioquote:
en waar friet geen friet is maar patatquote:Op maandag 12 januari 2009 12:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
moos, voor in de OPwaar Madskillz is geslaagd
ook datquote:Op maandag 12 januari 2009 12:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en waar friet geen friet is maar patat
Donequote:Op maandag 12 januari 2009 12:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
moos, voor in de OPwaar Madskillz is geslaagd
Ook donequote:Op maandag 12 januari 2009 12:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en waar friet geen friet is maar patat
Ik stuur je wel een rekeningquote:Op maandag 12 januari 2009 12:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
IK STA IN DE OP
ik wil graag mijn manager bedanken ! mijn famillie ! en iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt !
met speciale dank aan: MOOS![]()
Het dik gedrukte had hij er zelf ingezetquote:Op maandag 12 januari 2009 12:34 schreef Friday12 het volgende:
Waar we Papi.Chulo steeds meer waarderen <-- sure:')
ik moest lachen
als hij het aanmaakt niet in postequote:Op maandag 12 januari 2009 12:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het dik gedrukte had hij er zelf ingezet
Mkej die zin snap ik nietquote:Op maandag 12 januari 2009 12:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als hij het aanmaakt niet in poste
omfgquote:Op maandag 12 januari 2009 12:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mkej die zin snap ik niet
Ik heb um nou al 5 keer gelezen maar ik krijg um er niet in
als papi het nieuw topic van GRTDOJW aanmaakt niet in postenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jouquote:Op maandag 12 januari 2009 12:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als papi het nieuw topic van GRTDOJW aanmaakt niet in posten
Dus hij maakt um aan en dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als papi het nieuw topic van GRTDOJW aanmaakt
Dan mag hij niet posten?quote:niet in posten![]()
WTFquote:Op maandag 12 januari 2009 12:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
in de goot liggen en nu ben ik lunche
Gezelligquote:Op maandag 12 januari 2009 12:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
in de goot liggen en nu ben ik lunche
werken bij een Mazda dealerquote:
gebeurde dat niet ter plekke ?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:43 schreef Runx het volgende:
hehe eindgesprek gehad, 99% dat ik het gehaald hebmijn stagebegeleider en docent waren heeeeeeel tevreden, mijn stagebegeleider moet nog alleen even de beoordeling invullen
Foutquote:Op maandag 12 januari 2009 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
werken bij een Mazda dealer
weer 1 wegstrepen moosquote:
Ja maar nog dommer is dat we dan NOG een topic moeten aanmaken om wel te kunnen postenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:44 schreef Moozzie het volgende:
Ohw nu snap ik um
Als hij er 1 aanmaakt, moeten wij er niet in posten
Hehe duurt even
Ik ben zo dom![]()
![]()
Misschien kan je leestekens gebruiken om het te vergemakkelijken
net zo dom als bij een toyota dealer ?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar nog dommer is dat we dan NOG een topic moeten aanmaken om wel te kunnen posten
nee mijn begeleider had geen tijd hij zei ik vul het later in, en die beatboxer ja maar moet deze week opgestuurd worden, zie iets van 3xquote:Op maandag 12 januari 2009 12:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gebeurde dat niet ter plekke ?
yes man is niet veel aanquote:Op maandag 12 januari 2009 12:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Inderdaad
Nah vrijdag ging ik naar de film
Ik wou naar yes-man, even lekker lachenmaarja die was beetje uitverkocht
Dus gingen we naar Day that the earth stood still in de imax![]()
De film was wel oke, leuk/goed verhaal beetje humor hier en daar maar het miste toch iets
Zaterdag uitslapen/kappertje/verjaardag
Zondag uitslapen/ schaatsen
![]()
/chille
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
net zo dom als bij een toyota dealer ?
Nu kan je er om lachen maar vroeger scheet je in je broekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]mijn vader rijdt toyota (landcruser) ja
maar nee daar werk ik niet
Okeej netjes manquote:Op maandag 12 januari 2009 12:43 schreef Runx het volgende:
hehe eindgesprek gehad, 99% dat ik het gehaald hebmijn stagebegeleider en docent waren heeeeeeel tevreden, mijn stagebegeleider moet nog alleen even de beoordeling invullen
maar iig gefeliciteerdquote:Op maandag 12 januari 2009 12:46 schreef Runx het volgende:
[..]
nee mijn begeleider had geen tijd hij zei ik vul het later in, en die beatboxer ja maar moet deze week opgestuurd worden, zie iets van 3x![]()
maar ik heb het meest van iedereen gepraatze waren erg tevreden over mij
opdrachten hoefde ik niet te laten zien en hij zei je stageopdracht bij TUI is belangrijker dan de map opdrachten
WAT EEN FEEST VANDAAG !quote:
Jij bent het er niet mee eensquote:Op maandag 12 januari 2009 12:47 schreef Ladylike het volgende:
Lies!!! all lies!!
We zijn het helemaal niet eens dat het patat is
toyota kan ook wegquote:Op maandag 12 januari 2009 12:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Er blijven er nog maar een paar over
Maarja boeie
Zal klonk leuk vindenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar nog dommer is dat we dan NOG een topic moeten aanmaken om wel te kunnen posten
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
net zo dom als bij een toyota dealer ?
Ohw ik hoor het al, dat word niksquote:Op maandag 12 januari 2009 12:46 schreef Runx het volgende:
[..]
nee mijn begeleider had geen tijd hij zei ik vul het later in, en die beatboxer ja maar moet deze week opgestuurd worden, zie iets van 3x![]()
maar ik heb het meest van iedereen gepraatze waren erg tevreden over mij
opdrachten hoefde ik niet te laten zien en hij zei je stageopdracht bij TUI is belangrijker dan de map opdrachten
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nu kan je er om lachen maar vroeger scheet je in je broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja maar niet alleen van IT..maar toen ik em had gezien..neej..ben er nooit bang van geweest
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
mkej if you say soquote:Op maandag 12 januari 2009 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yes man is niet veel aan![]()
rock n roller moet je zien
en de rest van limburgquote:
jawelquote:Op maandag 12 januari 2009 12:47 schreef Ladylike het volgende:
Lies!!! all lies!!
We zijn het helemaal niet eens dat het patat is
Nja jullie negeren mijn mening dus gewoonquote:
dank jequote:
Ik welquote:Op maandag 12 januari 2009 12:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja maar niet alleen van IT..maar toen ik em had gezien..neej..ben er nooit bang van geweest
kom maar halenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dank jewanneer krijg ik mijn cadeau dan ?
omdat het gewoon patat isquote:Op maandag 12 januari 2009 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja jullie negeren mijn mening dus gewoon
Dacht dat je een cadeau wilde?quote:
bassie is heul niet eng..de plaaggeest is wel engquote:Op maandag 12 januari 2009 12:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik wel
Als clown was ie eng, als monsert niet want tjah dat is toch nep
bassie is ook eng![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Limburg hadden ze aan belgie moeten geven
Vooruit dan maarquote:
Ze heeft um doorquote:Op maandag 12 januari 2009 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja jullie negeren mijn mening dus gewoon
ik wil wel eerstquote:
op 1 been kun je niet staanquote:Op maandag 12 januari 2009 12:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
*javier guzman style: spannend*
[..]
Ohw 2 keer zelfs
Verwend hoor![]()
De plaaggeestquote:Op maandag 12 januari 2009 12:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
bassie is heul niet eng..de plaaggeest is wel eng
whahaquote:Op maandag 12 januari 2009 12:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Limburg hadden ze aan belgie moeten geven
over dat ik en mads geslaagd zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 12:54 schreef WhiteLightning het volgende:
waar hebben we het over ?
Ik doe alsof ik het niet begrijpquote:Op maandag 12 januari 2009 12:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ze heeft um door
Duurde even he, maarja blond
quote:
Gefeliciteerd man.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:56 schreef Runx het volgende:
[..]
over dat ik en mads geslaagd zijnen de 26ste diploma uitreiking is
en daarna ik ommeunig ga zuipen en kotsen
dat -mad en runx geslaagd zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 12:54 schreef WhiteLightning het volgende:
waar hebben we het over ?
ik kan op alle 3 mijn benen staanquote:
wat eerst we wisselen omquote:
wordquote:Op maandag 12 januari 2009 12:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
dat -mad en runx geslaagd zijn
Dat LL ze een cadeau geeft
dat debbie niet bang was voor IT
Ohja en dat -mad probeert te achterhalen waar debbie werkt
nee, ik wil eerst, daarna mag jijquote:Op maandag 12 januari 2009 12:57 schreef Runx het volgende:
[..]
wat eerst we wisselen omof wil je allebei tegelijk ?
dank je welquote:Op maandag 12 januari 2009 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bier en tieten voor jou en mads!!![]()
Pics, anders hoaxquote:Op maandag 12 januari 2009 12:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik kan op alle 3 mijn benen staan
Dudequote:Op maandag 12 januari 2009 12:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik kan op alle 3 mijn benen staan
ik ben ouder dus stil jijquote:Op maandag 12 januari 2009 12:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, ik wil eerst, daarna mag jij
En ik heb ook nog iets te zeggen?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, ik wil eerst, daarna mag jij
Spittoasten ofzo?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:57 schreef Runx het volgende:
[..]
wat eerst we wisselen omof wil je allebei tegelijk ?
stil, slikken jijquote:Op maandag 12 januari 2009 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En ik heb ook nog iets te zeggen?
Ze weten niet eens wat ze krijgenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En ik heb ook nog iets te zeggen?
als het niet past, scheurt het welquote:
daar hoef je nog niet eens geslaagd voor te zijn, die kan je zo al krijgen. dus ja , van mn ma.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als het niet past, scheurt het wel
YES BEDANKT MAN !quote:Op maandag 12 januari 2009 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bier en tieten voor jou en mads!!![]()
iddquote:
quote:
Ik hou het nog even spannendquote:
hey das mijn tekstquote:Op maandag 12 januari 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw jullie gaan gezellig een drankje doen
Leuk
dat is de instellingquote:Op maandag 12 januari 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik download em welquote:
ja maar je ma is duur man , ik dacht misschien omdat ik als allochtoon zijnde wat heel speciaal is, ben geslaagd dat ik dan korting krijg of gratisquote:Op maandag 12 januari 2009 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar hoef je nog niet eens geslaagd voor te zijn, die kan je zo al krijgen. dus ja , van mn ma.
of iemand hier moet ook geroepen zijn tot...
nee DAT is jouw tekstquote:Op maandag 12 januari 2009 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey das mijn tekst, en het is als het niet rekt, scheurt het wel
ik wil dat wijf van de nieuwjaarsduik welquote:Op maandag 12 januari 2009 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar hoef je nog niet eens geslaagd voor te zijn, die kan je zo al krijgen. dus ja , van mn ma.
of iemand hier moet ook geroepen zijn tot...
Die hard hequote:
iets anders wel ?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee DAT is jouw tekst
de mijne is dus met past ipv rekt
Ga geen woorden in mn mond leggen jah
de ideale vrouwquote:
Iedereen wil dr welquote:Op maandag 12 januari 2009 13:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wil dat wijf van de nieuwjaarsduik wel
ik krijg heul wel voorrangquote:Op maandag 12 januari 2009 13:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iedereen wil dr wel
dus ik zou nu alvast een nummertje (!) reserveren
Ligt eraan wat hequote:
Whehehehee yeah rightquote:
nee dat past niet in jouw mondquote:Op maandag 12 januari 2009 13:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee DAT is jouw tekst
de mijne is dus met past ipv rekt
Ga geen woorden in mn mond leggen jah
Vast welquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ligt eraan wat he
[..]
Whehehehee yeah right
Omdat het bij je moeder niet past, betekent niet dat IK niet heb geoefendquote:Op maandag 12 januari 2009 13:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dat past niet in jouw mond
ik heb gisteren nog The love guru gezienquote:Op maandag 12 januari 2009 13:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dat past niet in jouw mond
ja maar jij bent rijkquote:
waarom las ik nou bosquote:
ik ookquote:
geloof me er zijn weinig dingen bij mn moeder die niet passen hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat het bij je moeder niet past, betekent niet dat IK niet heb geoefend
grapje he..
hoe weet jij dat dan ?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof me er zijn weinig dingen bij mn moeder die niet passen hoor.
Heb um thuis, en gezienquote:Op maandag 12 januari 2009 13:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb gisteren nog The love guru gezien
speelt justin timberlake iemand die heet : jacques "le coq" grandé
kerel doet zijn handdoek af...hoor je in 1x... Pok
quote:
Ik betaal alles zelfquote:Op maandag 12 januari 2009 13:04 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar jij bent rijk, of mama betaald alles
idd dat heb ik nou ookquote:
heb je weer nieuwe avaquote:Op maandag 12 januari 2009 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof me er zijn weinig dingen bij mn moeder die niet passen hoor.
My thoughts exactly!quote:
waar denk je dat ik ooit vandaan kom ?quote:
Oh daaromquote:
quote:
dikzakquote:Op maandag 12 januari 2009 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar denk je dat ik ooit vandaan kom ?
Zo'n leuk pctje in me kast die de eweka winkel leeg kooptquote:Op maandag 12 januari 2009 13:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar kijk ik films die ik gemist heb in de bios (of niet waard vond)
je hebt video opnames gemaakt en bekijkt die wekelijks om het niet te vergeten?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar denk je dat ik ooit vandaan kom ?
Mn vemomming is ontdekt!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
spannend hoor
Blair witch project enzo
Goeie filmquote:Op maandag 12 januari 2009 13:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
spannend hoor
Blair witch project enzo
ken je creative zen ? mobiele filmpjes kijken roeleertquote:Op maandag 12 januari 2009 13:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je hebt video opnames gemaakt en bekijkt die wekelijks om het niet te vergeten?
-Mad check onder je bureau!!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn vemomming is ontdekt!
* LL gaat weer onderduiken
ik heb gewoon gemaakt, kerel begon ook nog over die enquete.ik zeg zo..die staat er helemaal niet in..kerel zoeken..nee nee inderdaad niet, nou ja heb je geluk zegt iequote:Op maandag 12 januari 2009 13:09 schreef Runx het volgende:
oja thomas ik heb het gezegd tegen heb dat die punten niks met reflectie te maken had dus hij zo kijken .... ja je hebt gelijk , ik zo dan schrijf ik alleen de dingen op wat ik hier heb ervaren ... en dat vond die goed
ik voel het alquote:
Tversityquote:Op maandag 12 januari 2009 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
madskillz, gebruik jij ps3 media server ?
hahahquote:Op maandag 12 januari 2009 13:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb gewoon gemaakt, kerel begon ook nog over die enquete.ik zeg zo..die staat er helemaal niet in..kerel zoeken..nee nee inderdaad niet, nou ja heb je geluk zegt ie
met aids geïnfecteerde aambei !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |