Dus hij maakt um aan en dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als papi het nieuw topic van GRTDOJW aanmaakt
Dan mag hij niet posten?quote:niet in posten![]()
WTFquote:Op maandag 12 januari 2009 12:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
in de goot liggen en nu ben ik lunche
Gezelligquote:Op maandag 12 januari 2009 12:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
in de goot liggen en nu ben ik lunche
werken bij een Mazda dealerquote:
gebeurde dat niet ter plekke ?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:43 schreef Runx het volgende:
hehe eindgesprek gehad, 99% dat ik het gehaald hebmijn stagebegeleider en docent waren heeeeeeel tevreden, mijn stagebegeleider moet nog alleen even de beoordeling invullen
Foutquote:Op maandag 12 januari 2009 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
werken bij een Mazda dealer
weer 1 wegstrepen moosquote:
Ja maar nog dommer is dat we dan NOG een topic moeten aanmaken om wel te kunnen postenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:44 schreef Moozzie het volgende:
Ohw nu snap ik um
Als hij er 1 aanmaakt, moeten wij er niet in posten
Hehe duurt even
Ik ben zo dom![]()
![]()
Misschien kan je leestekens gebruiken om het te vergemakkelijken
net zo dom als bij een toyota dealer ?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar nog dommer is dat we dan NOG een topic moeten aanmaken om wel te kunnen posten
nee mijn begeleider had geen tijd hij zei ik vul het later in, en die beatboxer ja maar moet deze week opgestuurd worden, zie iets van 3xquote:Op maandag 12 januari 2009 12:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gebeurde dat niet ter plekke ?
yes man is niet veel aanquote:Op maandag 12 januari 2009 12:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Inderdaad
Nah vrijdag ging ik naar de film
Ik wou naar yes-man, even lekker lachenmaarja die was beetje uitverkocht
Dus gingen we naar Day that the earth stood still in de imax![]()
De film was wel oke, leuk/goed verhaal beetje humor hier en daar maar het miste toch iets
Zaterdag uitslapen/kappertje/verjaardag
Zondag uitslapen/ schaatsen
![]()
/chille
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
net zo dom als bij een toyota dealer ?
Nu kan je er om lachen maar vroeger scheet je in je broekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]mijn vader rijdt toyota (landcruser) ja
maar nee daar werk ik niet
Okeej netjes manquote:Op maandag 12 januari 2009 12:43 schreef Runx het volgende:
hehe eindgesprek gehad, 99% dat ik het gehaald hebmijn stagebegeleider en docent waren heeeeeeel tevreden, mijn stagebegeleider moet nog alleen even de beoordeling invullen
maar iig gefeliciteerdquote:Op maandag 12 januari 2009 12:46 schreef Runx het volgende:
[..]
nee mijn begeleider had geen tijd hij zei ik vul het later in, en die beatboxer ja maar moet deze week opgestuurd worden, zie iets van 3x![]()
maar ik heb het meest van iedereen gepraatze waren erg tevreden over mij
opdrachten hoefde ik niet te laten zien en hij zei je stageopdracht bij TUI is belangrijker dan de map opdrachten
WAT EEN FEEST VANDAAG !quote:
Jij bent het er niet mee eensquote:Op maandag 12 januari 2009 12:47 schreef Ladylike het volgende:
Lies!!! all lies!!
We zijn het helemaal niet eens dat het patat is
toyota kan ook wegquote:Op maandag 12 januari 2009 12:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Er blijven er nog maar een paar over
Maarja boeie
Zal klonk leuk vindenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar nog dommer is dat we dan NOG een topic moeten aanmaken om wel te kunnen posten
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
net zo dom als bij een toyota dealer ?
Ohw ik hoor het al, dat word niksquote:Op maandag 12 januari 2009 12:46 schreef Runx het volgende:
[..]
nee mijn begeleider had geen tijd hij zei ik vul het later in, en die beatboxer ja maar moet deze week opgestuurd worden, zie iets van 3x![]()
maar ik heb het meest van iedereen gepraatze waren erg tevreden over mij
opdrachten hoefde ik niet te laten zien en hij zei je stageopdracht bij TUI is belangrijker dan de map opdrachten
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nu kan je er om lachen maar vroeger scheet je in je broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja maar niet alleen van IT..maar toen ik em had gezien..neej..ben er nooit bang van geweest
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
mkej if you say soquote:Op maandag 12 januari 2009 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yes man is niet veel aan![]()
rock n roller moet je zien
en de rest van limburgquote:
jawelquote:Op maandag 12 januari 2009 12:47 schreef Ladylike het volgende:
Lies!!! all lies!!
We zijn het helemaal niet eens dat het patat is
Nja jullie negeren mijn mening dus gewoonquote:
dank jequote:
Ik welquote:Op maandag 12 januari 2009 12:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja maar niet alleen van IT..maar toen ik em had gezien..neej..ben er nooit bang van geweest
kom maar halenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dank jewanneer krijg ik mijn cadeau dan ?
omdat het gewoon patat isquote:Op maandag 12 januari 2009 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja jullie negeren mijn mening dus gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |