Ik ga maar een warme chocomel halen... Maar alleen om even op te warmen aangezien het hier freezing koud is...quote:
Kip, biefstuk en warme chocomel.. vreemde combinatiequote:Op maandag 12 januari 2009 08:18 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik ga maar een warme chocomel halen... Maar alleen om even op te warmen aangezien het hier freezing koud is...
quote:Op maandag 12 januari 2009 08:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kip, biefstuk en warme chocomel.. vreemde combinatie
Beetje vreemd maar wel lekker?quote:Op maandag 12 januari 2009 08:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kip, biefstuk en warme chocomel.. vreemde combinatie
Geen idee? Mag ik eens proeven dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 08:41 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Beetje vreemd maar wel lekker?
Doei CPquote:Op maandag 12 januari 2009 08:45 schreef Crazy-p het volgende:
is er vandoor
misschien tot later vandaag
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik heb om half 11 mijn eindgesprek.. ik moet nu alleen nog reflectieverslag maken
dude.. het is maandag morgen, ik heb niet eens je tekst gelezenquote:Op maandag 12 januari 2009 09:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik had vrijdag mailtje gestuurd naar mijn mentor over het reflectieverslag..
kreeg ik terug : daar ben je wel erg laat mee, volgens de tijdsplanning moet je dit ene week van tevoren inleveren.
ik heb me ingehouden, maar ik wilde terug sturen: Volgens de tijdsplanning hoort u 3x langs te komen. Voor een begingesprek, voortgangsgesprek en een eindgesprek EN volgens onze stagemap hoort u regelmatig contact op te nemen.
maar goed, eerst de krabbel zometeen en daarna reageer ik me wel even af
lees nou maar aapquote:Op maandag 12 januari 2009 09:10 schreef renedis het volgende:
[..]
dude.. het is maandag morgen, ik heb niet eens je tekst gelezen
maar volgens mij gaat het over school
ik heb al grotendeels, maar heel goedkoop gedaanquote:Op maandag 12 januari 2009 09:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je bent al klaar dan ken dat verslagje er ook wel bij
echt bar en bar slechtquote:Op maandag 12 januari 2009 09:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb al grotendeels, maar heel goedkoop gedaan
geen id...nog geen foto van je gezienquote:Op maandag 12 januari 2009 08:41 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Beetje vreemd maar wel lekker?
na de eerste zin haakte ik afquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
En jij denkt niet door de mand te vallen ?![]()
Kijk bijvoorbeeld naar je taalgebruik. De spellings en grammaticale fouten zijn niet op een hand te tellen.
jaquote:Op maandag 12 januari 2009 09:14 schreef renedis het volgende:
[..]
na de eerste zin haakte ik af
je hebt zeker gezeur
tis altijd het zelfde liedje met die scholen
waar hoe wat?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
wowie.. in mn eerste volle maand hier meteen in de top 25 posters van GC
De forumstats van de maand december zijn bekend!quote:
oohquote:Op maandag 12 januari 2009 09:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De forumstats van de maand december zijn bekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |