abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64941734
quote:
Ajax biedt niet meer op Wielaert

AMSTERDAM - Ajax doet geen nieuw, verhoogd bod op Robbie Wielaert van FC Twente. Dat verklaart technisch directeur Danny Blind op de Amsterdamse zender AT5. Blind zegt wel begrepen te hebben dat de speler overweegt een arbitragezaak tegen zijn club aan te spannen.
Wielaert zegt een nieuw contract bij FC Twente te hebben, met daarin een gelimiteerde transfersom. FC Twente beweert dat de overeenkomst nog niet is ondertekend en vraagt meer geld.

''Vooralsnog heeft FC Twente een andere prijs in het hoofd en het verschil is niet te overbruggen'', zegt Blind. ''Wij zijn nu even de derde partij, die moet afwachten.''

Van Basten

Marco van Basten rekent nog steeds op de komst van de verdediger. "Ik verwacht dat het rondkomt. Het is jammer dat Robbie er op ons trainingskamp niet bij was. Hij is een ervaren verdediger, die onze jonge ploeg kan helpen", zegt hij tegen AT5.

Volgens het Algemeen Dagblad wil de club uit Enschede nu wel praten met Ajax. "Binnen Twente wil coach Steve McClaren zo snel mogelijk duidelijkheid in de slepende kwestie", meldt de krant maandag. Eerder wilden de Tukkers niets weten van een eventuele transfer.

Voorzitter Joop Munsterman stelde dat Wielaert zelfs geen nieuwe verbintenis had met daarin een gelimiteerde transfersom. Vrijdag zaten de clubs toch om de tafel, maar tot een akkoord kwam het niet.
pi_64941866
quote:
Op maandag 12 januari 2009 09:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch gek eigenlijk dat Kluivert en Zlatan als helden de geschiedenis in gaan en Machlas als schlemiel.
Hoewel van Kluivert is het niet zo gek, gezien de CL finale.. Maar Machlas en Zlatan draaide dus ongeveer gelijk.
Maar Machlas voetbalde ook vaak echt dramatisch. En wat Suijk ook zegt, iedereen verwachtte mega-veel doelpunten van hem na zijn periode bij Vitesse.

Zlalan had ook geen supergemiddelde bij Ajax qua goals...
pi_64941909
Wat een soap met Wielaert ! Mag hopen dat hij er snel bij komt, competitie begint zondag ook alweer!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  maandag 12 januari 2009 @ 11:12:47 #104
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_64942149
quote:
Op maandag 12 januari 2009 11:09 schreef Stpan het volgende:
Transfergeruchten:
Sparta heeft als eerste keus Dennis Gentenaar om op doel te staan, Gentaar wil zelf maar is afhankelijk of Ajax hem wil laten gaan.

[....]

Iemand enig idee of Gentaar fit is, wanneer hij zijn laatste wedstrijd heeft gekeept en of hij het nog kan?
pi_64942387
Gentenaar alleen laten gaan als er genoeg voor gevangen kan worden. Ik zie geen andere reden om hem van de hand te doen.
  maandag 12 januari 2009 @ 11:21:43 #106
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64942423
quote:
Op maandag 12 januari 2009 11:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maar Machlas voetbalde ook vaak echt dramatisch. En wat Suijk ook zegt, iedereen verwachtte mega-veel doelpunten van hem na zijn periode bij Vitesse.

Zlalan had ook geen supergemiddelde bij Ajax qua goals...
Maar dat kwam omdat heel dat team echt bagger draaide, niet alleen Machlas.
Ondanks dat had hij een aardig gemiddelde voor een Ajax-spits.
-
pi_64942447
Dat was onder Koster maar wanneer exact....al sla je me dood.

Sparta gaat er in ieder geval wel op vooruit in plaats van die twee clownen die ze nu op doel hebben.
  maandag 12 januari 2009 @ 11:33:32 #108
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_64942789
quote:
Op maandag 12 januari 2009 10:52 schreef StarGazer het volgende:

[..]

!!!
Heb jij Laudrup goed zien spelen bij Ajax dan?
  maandag 12 januari 2009 @ 11:58:41 #109
52871 Blight
Supersized.
pi_64943639
Ben benieuwd hoe dat alles afloopt, met Wielaert.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_64944234
Wel goed van Ajax om zich van het toneel te trekken. Goed signaal van Blind dat hij hard kan onderhandelen waar het kan.

Ajax is de afgelopen jaren een soort geldzak die alles maar neertelt wat gevraagd wordt. Dat moet afgelopen zijn.
  maandag 12 januari 2009 @ 12:19:08 #111
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_64944300
quote:
Op maandag 12 januari 2009 11:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat was onder Koster maar wanneer exact....al sla je me dood.

Sparta gaat er in ieder geval wel op vooruit in plaats van die twee clownen die ze nu op doel hebben.
Volgens mij stond Gentenaar voor het laatst op doel tijdens PSV-Ajax (0-0) vorig seizoen.
pi_64944328
Blind is 'playing hard to get', blijkbaar. Ik zou zeggen, betaal gewoon die 4 miljoen en geen gezeik.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64944456
quote:
AD: FC Twente alsnog bereid tot lagere transfersom Wielaert
Volgens het Algemeen Dagblad heeft FC Twente zondagavond laten weten alsnog bereid met Ajax te willen praten over een lager transferbedrag dan vier miljoen euro. Volgens het AD is de coach van FC Twente een dag eerder teruggevlogen vanuit het trainingskamp voor overleg. Hij zou zo snel mogelijk duidelijkheid willen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_64944460
quote:
Op maandag 12 januari 2009 12:20 schreef koningdavid het volgende:
Blind is 'playing hard to get', blijkbaar. Ik zou zeggen, betaal gewoon die 4 miljoen en geen gezeik.
Je weet niet om wat voor bedragen het gaat. Misschien biedt Ajax wel 4 milj. en vraagt Twente 7 milj. Aangezien het er uit ziet dat het gaat uitdraaien op een arbitragezaak tussen Wielaert en Twente kan Ajax het beste maar even afwachten. Als dan de claussule alsnog rechtsgeldig blijkt dan kun je dat bedrag betalen. Als blijkt dat Twente Wielaert aan zijn oude contract kan vasthouden dan moet je hoger gaan bieden.

Het komt wel goed denk ik. Het zal alleen nog een paar dagen / week duren ben ik bang.
  maandag 12 januari 2009 @ 12:25:38 #115
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64944500
quote:
Op maandag 12 januari 2009 11:12 schreef Stpan het volgende:

[..]
Hij heeft wel regelmatig 'iets', dan aan z'n rug of dan aan z'n middenrif. Maar als 'ie speelt is het een prima speler voor Sparta, keepte het afgelopen seizoen een paar keer waaronder uit bij Utrecht (0-1) en PSV (0-0).
Gourmetten of steengrillen?
pi_64944503
quote:
Op maandag 12 januari 2009 12:24 schreef denthemen het volgende:

[..]
Dat is snel
Als blijkt dat Twente akkoord gaat met die 4 milj. dan betekend dat indirect dat ze zelf ook inzien dat ze fouten hebben gemaakt.
pi_64944581
er lopen 2 berichten door elkaar.

1. Blind wil niet verhogen
2. Twente bereidt om te verlagen

welke is meest up to date? snap er niks meer van..
pi_64944736
quote:
Op maandag 12 januari 2009 12:27 schreef DJ_Ryow het volgende:

Bericht van Twente kwam gisteravond online bij het AD. Bericht van Blind is overal nieuw en sinds vanochtend.

Dus Ajax gaat niet meer dan 3 miljoen betalen - of iig de clausule prijs.

Dat krijg je er nou van als iedereen maar nieuwsberichten blijft posten zonder te lezen welke er staan .
pi_64944756
quote:
Op maandag 12 januari 2009 12:19 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Volgens mij stond Gentenaar voor het laatst op doel tijdens PSV-Ajax (0-0) vorig seizoen.
Goed geheugen,
quote:
Ajax: Gentenaar; Silva, Heitinga, Vermaelen, Vertonghen; Lindgren, Davids, Emanuelson, Leonardo, Huntelaar, Suarez.
pi_64944761
quote:
Op maandag 12 januari 2009 12:27 schreef DJ_Ryow het volgende:

In eerste instantie wilde Twente meer geld zien van Ajax.
Toen zei Blind dat Wielaert een arbitragezaak overweegt.
Daarna zegt Blind dat ze het bod niet meer verhogen maar eerst afwachten wat Twente doet.
Nu komt het bericht dat Twente toch bereid is te onderhandelen over een lager bod.

Of die laatste twee andersom
pi_64944884
quote:
Op maandag 12 januari 2009 12:32 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Bericht van Twente kwam gisteravond online bij het AD. Bericht van Blind is overal nieuw en sinds vanochtend.

Dus Ajax gaat niet meer dan 3 miljoen betalen - of iig de clausule prijs.

Dat krijg je er nou van als iedereen maar nieuwsberichten blijft posten zonder te lezen welke er staan .
Ik zeg er niets meer van, dadelijk wordt Da_Sandman weer boos.
pi_64945055
quote:
Dat is goed. Je moet niet het imago krijgen dat je heel snel met geld gaat smijten. Dit is voor toekomstige onderhandelingen nuttig.
pi_64945094
quote:
Op maandag 12 januari 2009 12:32 schreef toma het volgende:

[..]

In eerste instantie wilde Twente meer geld zien van Ajax.
Toen zei Blind dat Wielaert een arbitragezaak overweegt.
Daarna zegt Blind dat ze het bod niet meer verhogen maar eerst afwachten wat Twente doet.
Nu komt het bericht dat Twente toch bereid is te onderhandelen over een lager bod.

Of die laatste twee andersom
Laatste twee andersom idd.

Laatste ontwikkeling is dat Blind afwacht.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_64945096
quote:
Op maandag 12 januari 2009 12:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik zeg er niets meer van, dadelijk wordt Da_Sandman weer boos.

Ik geloof nog wel dat Wielaert nog komt voordat de competitie weer begint
Niklas Moisander
TPS Turku - Ajax - FC Zwolle - AZ
FC Zwolle op FOK!
pi_64945112
quote:
Op maandag 12 januari 2009 12:41 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat is goed. Je moet niet het imago krijgen dat je heel snel met geld gaat smijten. Dit is voor toekomstige onderhandelingen nuttig.
Dat is ook weer zo.

Ach, Blind zal wel weten wat hij doet.
pi_64945255
Tuurlijk, Munsterman blufte gewoon met z'n contract niet ondertekend gezeur. Hij wist ook wel dat hij een arbitragezaak niet zou gaan winnen en kiest nu toch maar eieren voor z'n geld.
pi_64945385
Ik ben trouwens wel blij dat Ajax na al die jaren 'Van Geel' eindelijk weer goed gaat scouten in het buitenland. Die Rus bijvoorbeeld, hopelijk is hij net zo verrassend als Enoh. Hoe verder de seizoenen vorderen, hoe minder spelers van de sub-toppers voor belachelijke bedragen gekocht zullen worden. Ik heb het idee dat er een goed beleid plaatsvindt binnen Ajax.
pi_64945518
quote:
Op maandag 12 januari 2009 11:33 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Heb jij Laudrup goed zien spelen bij Ajax dan?
Brian Laudrup? Die was toen veruit de beste man

Ik had zelfs medelijden met hem dat hij zijn cariere af moest sluiten bij zo'n dramatisch elftal...
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64945584
quote:
'Voorkeur voor Elia boven De Mul'
Datum post: 12-01-09 12:28 - Gepost door: 343 - Bron: Het Parool - Aantal keer bekeken: 415 - Aantal reacties: 1

In Het Parool zegt Danny Blind dat Ajax heeft gedacht aan Tom de Mul. Volgens de technisch manager heeft Ajax echter de voorkeur voor Elia.
'De naam van Tom de Mul is onlangs nog gevallen bij Ajax', zegt Blind in Het Parool van maandag.
De rechterspits verpietert momenteel op de reservebank van Sevilla en overweegt een vertrek uit Spanje.

Van Basten wil zijn selectie graag in de winterstop versterken met een vleugelaanvaller. Blind: 'We hebben aan De Mul gedacht, maar uiteindelijk besloten om onze zinnen te zetten op Elia van FC Twente'.

Het is niet duidelijk of Ajax, nu Elia een lastige zaak blijkt te zijn, weer voor De Mul gaat kiezen.
Mag ik even lachen??

http://www.ajaxfans.net/n(...)ia-boven-De-Mul.html
pi_64945618
Dat de Mul is een hoax, kan niet anders.
  maandag 12 januari 2009 @ 12:58:22 #131
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64945621
quote:
En meedoen aan het vieze spelletje van die oplichter? Nooit!
-
pi_64945632
Geen De Mul a.u.b. Wees blij dat je hem voor zoveel hebt kunnen verkopen.
pi_64945679
quote:
Op maandag 12 januari 2009 12:51 schreef Dvm86 het volgende:
Ik ben trouwens wel blij dat Ajax na al die jaren 'Van Geel' eindelijk weer goed gaat scouten in het buitenland. Die Rus bijvoorbeeld, hopelijk is hij net zo verrassend als Enoh. Hoe verder de seizoenen vorderen, hoe minder spelers van de sub-toppers voor belachelijke bedragen gekocht zullen worden. Ik heb het idee dat er een goed beleid plaatsvindt binnen Ajax.
eerst zien dan geloven. Die Rus zou een mooie start zijn, maar.....
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_64945726
Was dit al gepost?
quote:
ENSCHEDE - FC Twente-trainer Steve McClaren en de scouts Evert Bleuming en Jan van Staa hebben zaterdag de wedstrijd tussen VVV en Racing Genk bekeken. Een van de betere spelers van Genk is de Braziliaanse centrale verdediger Joao Carlos. Joao Carlos is een 26-jarige speler, die Genk het afgelopen seizoen overnam van Lokeren. Hij werd vorig seizoen ook intensief gevolgd door PSV, Feyenoord, Heerenveen en FC Groningen.

De speurtocht van Twente zou er op kunnen duiden dat de transfer van Robbie Wielaert naar Ajax toch aanstaande is. Opvallend is ook dat McClaren vrijdag al het trainingskamp van Twente in Spanje verliet. Duidelijk is nu waarom hij dat deed.

Saillant detail is dat Genk op haar beurt serieuze interesse heeft in Stein Huysegems.

Overigens heeft Twente vanaf vandaag de Braziliaanse verdediger Soares op proef. Ook hij is een centrale verdediger. De 20-jarige staat nu nog onder contract bij Nacional.
Tubantia
pi_64945766
De Mul mag van mij terug ipv Rommedahl hoor.
pi_64945838
quote:
Op maandag 12 januari 2009 13:01 schreef Dvm86 het volgende:
Was dit al gepost?
[..]

Tubantia

Sowieso mag die gozer toch niet binnen een seizoen 2 keer van club veranderen?
pi_64945856
quote:
Op maandag 12 januari 2009 12:59 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

eerst zien dan geloven. Die Rus zou een mooie start zijn, maar.....
Het is misschien een gehypte speler maar wat zou ik graag Kolodin in de verdediging bij Ajax zien staan.
pi_64945867
quote:
Op maandag 12 januari 2009 13:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Mul mag van mij terug ipv Rommedahl hoor.
Ben ik het niet mee eens, De Mul is pure middelmaat zonder echte specialiteit. Rommedahl heeft dan nog teminste zijn snelle omschakeling.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_64945870
quote:
Op maandag 12 januari 2009 13:01 schreef Dvm86 het volgende:
Was dit al gepost?
[..]

Tubantia
Genk had toch met 3-0 verloren van VVV? Als je je topverdediger daar uit moet halen is dat niet zo best (scorebordjournalistiek, maar goed).
  maandag 12 januari 2009 @ 13:06:50 #140
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64945941
Tom De Mul mag van mij terugkomen, hoor. Op huurbasis.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_64946056
quote:
Op maandag 12 januari 2009 13:04 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Genk had toch met 3-0 verloren van VVV? Als je je topverdediger daar uit moet halen is dat niet zo best (scorebordjournalistiek, maar goed).
Dat is tenminste wel even een positieverbetering .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_64946151
De Mul is niks, gaat toch weer klagen na een paar maanden op de bank.
lollig
pi_64946157
quote:
Op maandag 12 januari 2009 13:06 schreef M0NTANA het volgende:
Tom De Mul mag van mij terugkomen, hoor. Op huurbasis.
Absoluut niet.
pi_64946211
quote:
Op maandag 12 januari 2009 13:04 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Gaat inderdaad nergens over. Is hetzelfde als zeggen dat Vermeer minder is dan Stekelenburg omdat hij er drie doorliet, terwijl Stuttgart in de tweede helft met een veel minder team speelde.
  maandag 12 januari 2009 @ 13:19:31 #145
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64946491
quote:
Op maandag 12 januari 2009 13:04 schreef superjood het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens, De Mul is pure middelmaat zonder echte specialiteit. Rommedahl heeft dan nog teminste zijn snelle omschakeling.
Ga toch weg man, De Mul heeft meer laten zien dan Rommedahl.
-
pi_64946516
quote:
Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En dat is alsnog te weinig om op de bank te mogen zitten bij Ajax.
  maandag 12 januari 2009 @ 13:20:35 #147
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64946534
quote:
Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En heeft nog potentie. Dennis Rommedahl was al over zijn hoogtepunt toen hij PSV verliet.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 12 januari 2009 @ 13:22:38 #148
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64946610
quote:
Op maandag 12 januari 2009 13:20 schreef Chadi het volgende:

[..]

En dat is alsnog te weinig om op de bank te mogen zitten bij Ajax.
.
Hij deed het niet slecht in z'n laatste seizoen.
-
pi_64946656
Zum kotzen die Wielaert, netzoals Suarez... Dreigen met arbitrage tegen de club die gewoon wilt dat er een prijs (die hardstikke redelijk) is betaald word!
Nog tricky ook voor meneer, als ze de prestaties van Twente en Ajax naast elkaar leggen dan wil ik nog wel eens zien hoe veel meneer er sportief gezien op vooruit gaat!

Ik vind arbitrages echt een onzin middel, je hebt een contract en als er tussentijds door wat voor reden dan ook niet een mogelijkheid bestaat om deze te beindigen vanwege een financieel conflict dan dien je die uit en ga je niet een onhoudbare situatie lopen creeren waardoor de club je infeite wel moet laten gaan
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 12 januari 2009 @ 13:24:48 #150
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64946699
quote:
Op maandag 12 januari 2009 13:23 schreef fuckbuddy het volgende:
Zum kotzen die Wielaert, netzoals Suarez... Dreigen met arbitrage tegen de club die gewoon wilt dat er een prijs (die hardstikke redelijk) is betaald word!
Nog tricky ook voor meneer, als ze de prestaties van Twente en Ajax naast elkaar leggen dan wil ik nog wel eens zien hoe veel meneer er sportief gezien op vooruit gaat!

Ik vind arbitrages echt een onzin middel, je hebt een contract en als er tussentijds door wat voor reden dan ook niet een mogelijkheid bestaat om deze te beindigen vanwege een financieel conflict dan dien je die uit en ga je niet een onhoudbare situatie lopen creeren waardoor de club je infeite wel moet laten gaan
Het gaat hier niet om wel of geen sportieve verbetering, pannekoek.

Het gaat om het nieuwe contract, met de afkoopsom erin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')