Brian Laudrup? Die was toen veruit de beste manquote:Op maandag 12 januari 2009 11:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb jij Laudrup goed zien spelen bij Ajax dan?
Mag ik even lachen??quote:'Voorkeur voor Elia boven De Mul'
Datum post: 12-01-09 12:28 - Gepost door: 343 - Bron: Het Parool - Aantal keer bekeken: 415 - Aantal reacties: 1
In Het Parool zegt Danny Blind dat Ajax heeft gedacht aan Tom de Mul. Volgens de technisch manager heeft Ajax echter de voorkeur voor Elia.
'De naam van Tom de Mul is onlangs nog gevallen bij Ajax', zegt Blind in Het Parool van maandag.
De rechterspits verpietert momenteel op de reservebank van Sevilla en overweegt een vertrek uit Spanje.
Van Basten wil zijn selectie graag in de winterstop versterken met een vleugelaanvaller. Blind: 'We hebben aan De Mul gedacht, maar uiteindelijk besloten om onze zinnen te zetten op Elia van FC Twente'.
Het is niet duidelijk of Ajax, nu Elia een lastige zaak blijkt te zijn, weer voor De Mul gaat kiezen.
En meedoen aan het vieze spelletje van die oplichter? Nooit!quote:Op maandag 12 januari 2009 12:20 schreef koningdavid het volgende:
Blind is 'playing hard to get', blijkbaar. Ik zou zeggen, betaal gewoon die 4 miljoen en geen gezeik.
eerst zien dan geloven. Die Rus zou een mooie start zijn, maar.....quote:Op maandag 12 januari 2009 12:51 schreef Dvm86 het volgende:
Ik ben trouwens wel blij dat Ajax na al die jaren 'Van Geel' eindelijk weer goed gaat scouten in het buitenland. Die Rus bijvoorbeeld, hopelijk is hij net zo verrassend als Enoh. Hoe verder de seizoenen vorderen, hoe minder spelers van de sub-toppers voor belachelijke bedragen gekocht zullen worden. Ik heb het idee dat er een goed beleid plaatsvindt binnen Ajax.
Tubantiaquote:ENSCHEDE - FC Twente-trainer Steve McClaren en de scouts Evert Bleuming en Jan van Staa hebben zaterdag de wedstrijd tussen VVV en Racing Genk bekeken. Een van de betere spelers van Genk is de Braziliaanse centrale verdediger Joao Carlos. Joao Carlos is een 26-jarige speler, die Genk het afgelopen seizoen overnam van Lokeren. Hij werd vorig seizoen ook intensief gevolgd door PSV, Feyenoord, Heerenveen en FC Groningen.
De speurtocht van Twente zou er op kunnen duiden dat de transfer van Robbie Wielaert naar Ajax toch aanstaande is. Opvallend is ook dat McClaren vrijdag al het trainingskamp van Twente in Spanje verliet. Duidelijk is nu waarom hij dat deed.
Saillant detail is dat Genk op haar beurt serieuze interesse heeft in Stein Huysegems.
Overigens heeft Twente vanaf vandaag de Braziliaanse verdediger Soares op proef. Ook hij is een centrale verdediger. De 20-jarige staat nu nog onder contract bij Nacional.
Het is misschien een gehypte speler maar wat zou ik graag Kolodin in de verdediging bij Ajax zien staan.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
eerst zien dan geloven. Die Rus zou een mooie start zijn, maar.....
Ben ik het niet mee eens, De Mul is pure middelmaat zonder echte specialiteit. Rommedahl heeft dan nog teminste zijn snelle omschakeling.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Mul mag van mij terug ipv Rommedahl hoor.
Genk had toch met 3-0 verloren van VVV? Als je je topverdediger daar uit moet halen is dat niet zo best (scorebordjournalistiek, maar goed).quote:
Dat is tenminste wel even een positieverbeteringquote:Op maandag 12 januari 2009 13:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Genk had toch met 3-0 verloren van VVV? Als je je topverdediger daar uit moet halen is dat niet zo best (scorebordjournalistiek, maar goed).
Absoluut niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:06 schreef M0NTANA het volgende:
Tom De Mul mag van mij terugkomen, hoor. Op huurbasis.
Gaat inderdaad nergens over. Is hetzelfde als zeggen dat Vermeer minder is dan Stekelenburg omdat hij er drie doorliet, terwijl Stuttgart in de tweede helft met een veel minder team speelde.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Genk had toch met 3-0 verloren van VVV? Als je je topverdediger daar uit moet halen is dat niet zo best (scorebordjournalistiek, maar goed).
Ga toch weg man, De Mul heeft meer laten zien dan Rommedahl.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:04 schreef superjood het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, De Mul is pure middelmaat zonder echte specialiteit. Rommedahl heeft dan nog teminste zijn snelle omschakeling.
En dat is alsnog te weinig om op de bank te mogen zitten bij Ajax.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ga toch weg man, De Mul heeft meer laten zien dan Rommedahl.
En heeft nog potentie. Dennis Rommedahl was al over zijn hoogtepunt toen hij PSV verliet.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ga toch weg man, De Mul heeft meer laten zien dan Rommedahl.
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
En dat is alsnog te weinig om op de bank te mogen zitten bij Ajax.
Het gaat hier niet om wel of geen sportieve verbetering, pannekoek.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:23 schreef fuckbuddy het volgende:
Zum kotzen die Wielaert, netzoals Suarez... Dreigen met arbitrage tegen de club die gewoon wilt dat er een prijs (die hardstikke redelijk) is betaald word!
Nog tricky ook voor meneer, als ze de prestaties van Twente en Ajax naast elkaar leggen dan wil ik nog wel eens zien hoe veel meneer er sportief gezien op vooruit gaat!
Ik vind arbitrages echt een onzin middel, je hebt een contract en als er tussentijds door wat voor reden dan ook niet een mogelijkheid bestaat om deze te beindigen vanwege een financieel conflict dan dien je die uit en ga je niet een onhoudbare situatie lopen creeren waardoor de club je infeite wel moet laten gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |