quote:Ajax gaat Rus Grigalava langer testen
Geschreven op maandag, 12 januari om 08:01
De technische leiding van Ajax heeft nog niet genoeg gezien van Gia Grigalava. De 19-jarige verdediger was de afgelopen week op proef in Amsterdam, maar Ajax heeft zijn club FC Rostov toestemming gevraagd om de speler nog een weekje langer in Nederland te mogen houden. Eigenlijk zou hij maandag terugkeren.
“Omdat hij in het centrum én op linksback kan spelen, fysiek sterk is en aan de bal vaardig, is het zinvol zo’n jongen eens goed te testen”, laat manager technische zaken Danny Blind weten in het Algemeen Dagblad. Grigalava, die is geboren in Georgië maar over een Russisch paspoort beschikt, wordt in eigen land gezien als één van de grootste aanstormende talenten.
Om die reden toonden ook de topclubs Spartak Moskou, Tom Tomsk en CSKA Moskou al interesse in de tiener, die momenteel nog uitkomt voor tweedeklasser Rostov. Voor die club speelde hij het voorbije seizoen in Rusland 25 duels in de basis, en scoorde hij twee keer. De club promoveerde als nummer één van de Pervi Divizion naar de Premier Liga.
Hmm, mjammie, lekker!quote:Op maandag 12 januari 2009 01:18 schreef TheZapster het volgende:
Tegen Dukla Banská Bystrica maakte Verlaat na 1 minuut al een eigen doelpunt in de uefacup maar of dat die eerder genoemde snoepduik is weet ik niet
Goed bezigquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 08:18 schreef Dvm86 het volgende:
Van Geel zou zo'n speler niets hebben laten komen.
quote:AMSTERDAM - Ajax doet geen nieuw, verhoogd bod op Robbie Wielaert van FC Twente. Dat verklaart technisch directeur Danny Blind op de Amsterdamse zender AT5. Blind zegt wel begrepen te hebben dat de speler overweegt een arbitragezaak tegen zijn club aan te spannen.
Wielaert zegt een nieuw contract bij FC Twente te hebben, met daarin een gelimiteerde transfersom. FC Twente beweert dat de overeenkomst nog niet is ondertekend en vraagt meer geld.
''Vooralsnog heeft FC Twente een andere prijs in het hoofd en het verschil is niet te overbruggen'', zegt Blind. ''Wij zijn nu even de derde partij, die moet afwachten.''
Deze keer hadden we allebei gelijkquote:Op maandag 12 januari 2009 02:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Niet Kluivert maar Zlatan, dacht ik.
Ben benieuwd.quote:
Technisch gezien ja maar overall dus echt niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:51 schreef Rejected het volgende:
Zlatan wordt door vele gezien als de beste spits van de wereld.
Zlatan is heel lang kop van jut geweest op de tribune weet ik nog wel. Elke wedstrijd was het wel weer: Komt die Jan de pingelaar ook weer...quote:Op maandag 12 januari 2009 10:04 schreef Schanulleke het volgende:
Zlatan was ook lang omstreden bij Ajax.
Dat dramatische eerste seizoen en zijn elleboogstoten. Hi werd ook regelmatig uitgefloten. Maar die herinneringen verdwijnen en de mooie goals blijven herhaald worden.
Kluivert kostte niks en was koning, dat is gewoon een heel ander hoofdstuk dan Machlas en Zlatan.
Wat is dat voor een club ?quote:Op maandag 12 januari 2009 08:10 schreef Wooldoor het volgende:
Ajax gaat Rus Grigalava langer testen
Geschreven op maandag, 12 januari om 08:01
De technische leiding van Ajax heeft nog niet genoeg gezien van Gia Grigalava. De 19-jarige verdediger was de afgelopen week op proef in Amsterdam, maar Ajax heeft zijn club FC Rostov toestemming gevraagd om de speler nog een weekje langer in Nederland te mogen houden. Eigenlijk zou hij maandag terugkeren.
“Omdat hij in het centrum én op linksback kan spelen, fysiek sterk is en aan de bal vaardig, is het zinvol zo’n jongen eens goed te testen”, laat manager technische zaken Danny Blind weten in het Algemeen Dagblad. Grigalava, die is geboren in Georgië maar over een Russisch paspoort beschikt, wordt in eigen land gezien als één van de grootste aanstormende talenten.
Om die reden toonden ook de topclubs Spartak Moskou, Tom Tomsk en CSKA Moskou al interesse in de tiener, die momenteel nog uitkomt voor tweedeklasser Rostov. Voor die club speelde hij het voorbije seizoen in Rusland 25 duels in de basis, en scoorde hij twee keer. De club promoveerde als nummer één van de Pervi Divizion naar de Premier Liga.
Mwa, een van de mooiste goals ooit scoorde hij in het zwart-wit van Juventus.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:23 schreef DJ_Ryow het volgende:
van wat ik van Zlatan zie tegenwoordig is het een hele andere speler. niet meer die geweldige acties maar veel functioneler. erg jammer vind ik maar het zal wel nodig zijn in de Serie A.
Kuffourquote:Op maandag 12 januari 2009 10:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mwa, een van de mooiste goals ooit scoorde hij in het zwart-wit van Juventus.
Euh, die stad heet gewoon Tomsk. In Siberie.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat is dat voor een club ?
Iets van
Na 10 meter , speel de bal naar links en blijf daarna rond de middenstip hangen
tevens tvp
Mwha die geweldige acties komen nog regelmatig voorbij hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:23 schreef DJ_Ryow het volgende:
van wat ik van Zlatan zie tegenwoordig is het een hele andere speler. niet meer die geweldige acties maar veel functioneler. erg jammer vind ik maar het zal wel nodig zijn in de Serie A.
Mourinho heeft niet voor niets onlangs gezegd dat Zlatan ook weleens lelijke goals mag scoren.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mwha die geweldige acties komen nog regelmatig voorbij hoor.![]()
Blijf het alleen het schrikwekkend vinden dat zijn moyenne zo laag (als lijkt daar dit seizoen wat verandering te komen). Ongelooflijk hoeveel kansen hij afgelopen zaterdag om zeep hielp.
quote:Op maandag 12 januari 2009 01:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Laudrup was me een partijtje slecht natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |