abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64938610
quote:
Ajax gaat Rus Grigalava langer testen
Geschreven op maandag, 12 januari om 08:01

De technische leiding van Ajax heeft nog niet genoeg gezien van Gia Grigalava. De 19-jarige verdediger was de afgelopen week op proef in Amsterdam, maar Ajax heeft zijn club FC Rostov toestemming gevraagd om de speler nog een weekje langer in Nederland te mogen houden. Eigenlijk zou hij maandag terugkeren.

“Omdat hij in het centrum én op linksback kan spelen, fysiek sterk is en aan de bal vaardig, is het zinvol zo’n jongen eens goed te testen”, laat manager technische zaken Danny Blind weten in het Algemeen Dagblad. Grigalava, die is geboren in Georgië maar over een Russisch paspoort beschikt, wordt in eigen land gezien als één van de grootste aanstormende talenten.

Om die reden toonden ook de topclubs Spartak Moskou, Tom Tomsk en CSKA Moskou al interesse in de tiener, die momenteel nog uitkomt voor tweedeklasser Rostov. Voor die club speelde hij het voorbije seizoen in Rusland 25 duels in de basis, en scoorde hij twee keer. De club promoveerde als nummer één van de Pervi Divizion naar de Premier Liga.
pi_64938665
Van Geel zou zo'n speler niets hebben laten komen.
  maandag 12 januari 2009 @ 08:25:58 #78
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_64938734
quote:
Op maandag 12 januari 2009 01:18 schreef TheZapster het volgende:
Tegen Dukla Banská Bystrica maakte Verlaat na 1 minuut al een eigen doelpunt in de uefacup maar of dat die eerder genoemde snoepduik is weet ik niet
Hmm, mjammie, lekker!

OT: vandaag versterking in de verdediging!
Life is what you make it.
pi_64938813
quote:
Op maandag 12 januari 2009 08:10 schreef Wooldoor het volgende:

[..]
Goed bezig ! Benieuwd of t wat is!

Robbie vandaag gepresenteerd?
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  maandag 12 januari 2009 @ 09:03:13 #80
82589 S-Two
barba macacu
pi_64939301
quote:
Op maandag 12 januari 2009 08:18 schreef Dvm86 het volgende:
Van Geel zou zo'n speler niets hebben laten komen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_64939577
quote:
AMSTERDAM - Ajax doet geen nieuw, verhoogd bod op Robbie Wielaert van FC Twente. Dat verklaart technisch directeur Danny Blind op de Amsterdamse zender AT5. Blind zegt wel begrepen te hebben dat de speler overweegt een arbitragezaak tegen zijn club aan te spannen.

Wielaert zegt een nieuw contract bij FC Twente te hebben, met daarin een gelimiteerde transfersom. FC Twente beweert dat de overeenkomst nog niet is ondertekend en vraagt meer geld.

''Vooralsnog heeft FC Twente een andere prijs in het hoofd en het verschil is niet te overbruggen'', zegt Blind. ''Wij zijn nu even de derde partij, die moet afwachten.''
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_64939682
quote:
Op maandag 12 januari 2009 02:19 schreef Radegast het volgende:

[..]

Niet Kluivert maar Zlatan, dacht ik.
Deze keer hadden we allebei gelijk .

Kluivert:
25 18
28 15
17 6
-----------
70 39

Machlas:
25 14
19 12
30 12
----------
74 38

Zlatan:
24 6
25 13
22 13
3 3
---------
74 35
-
pi_64939807
quote:

[..]
Ben benieuwd.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64939829
Toch gek eigenlijk dat Kluivert en Zlatan als helden de geschiedenis in gaan en Machlas als schlemiel.
Hoewel van Kluivert is het niet zo gek, gezien de CL finale.. Maar Machlas en Zlatan draaide dus ongeveer gelijk.
-
pi_64940244
Heeft denk ik ook te maken met hun verdere carrière
Zlatan wordt door vele gezien als de beste spits van de wereld.
Kluivert heeft een aantal jaar heel goed gespeeld bij Barcelona
  maandag 12 januari 2009 @ 10:04:21 #86
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_64940531
Zlatan was ook lang omstreden bij Ajax.
Dat dramatische eerste seizoen en zijn elleboogstoten. Hi werd ook regelmatig uitgefloten. Maar die herinneringen verdwijnen en de mooie goals blijven herhaald worden.

Kluivert kostte niks en was koning, dat is gewoon een heel ander hoofdstuk dan Machlas en Zlatan.
Life is what you make it.
pi_64940581
quote:
Op maandag 12 januari 2009 09:18 schreef Suijk het volgende:

[..]
Het is wachten op de arbitragezaak, denk ik
pi_64940593
En van Machlas had ik echt hoge verwachtingen destijds. Door zijn doelpunten bij Vitesse.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_64940632
quote:
Op maandag 12 januari 2009 09:51 schreef Rejected het volgende:
Zlatan wordt door vele gezien als de beste spits van de wereld.
Technisch gezien ja maar overall dus echt niet.
pi_64940705
quote:
Op maandag 12 januari 2009 10:04 schreef Schanulleke het volgende:
Zlatan was ook lang omstreden bij Ajax.
Dat dramatische eerste seizoen en zijn elleboogstoten. Hi werd ook regelmatig uitgefloten. Maar die herinneringen verdwijnen en de mooie goals blijven herhaald worden.

Kluivert kostte niks en was koning, dat is gewoon een heel ander hoofdstuk dan Machlas en Zlatan.
Zlatan is heel lang kop van jut geweest op de tribune weet ik nog wel. Elke wedstrijd was het wel weer: Komt die Jan de pingelaar ook weer...
  maandag 12 januari 2009 @ 10:16:22 #91
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_64940773
quote:

Ajax gaat Rus Grigalava langer testen
Geschreven op maandag, 12 januari om 08:01

De technische leiding van Ajax heeft nog niet genoeg gezien van Gia Grigalava. De 19-jarige verdediger was de afgelopen week op proef in Amsterdam, maar Ajax heeft zijn club FC Rostov toestemming gevraagd om de speler nog een weekje langer in Nederland te mogen houden. Eigenlijk zou hij maandag terugkeren.

“Omdat hij in het centrum én op linksback kan spelen, fysiek sterk is en aan de bal vaardig, is het zinvol zo’n jongen eens goed te testen”, laat manager technische zaken Danny Blind weten in het Algemeen Dagblad. Grigalava, die is geboren in Georgië maar over een Russisch paspoort beschikt, wordt in eigen land gezien als één van de grootste aanstormende talenten.

Om die reden toonden ook de topclubs Spartak Moskou, Tom Tomsk en CSKA Moskou al interesse in de tiener, die momenteel nog uitkomt voor tweedeklasser Rostov. Voor die club speelde hij het voorbije seizoen in Rusland 25 duels in de basis, en scoorde hij twee keer. De club promoveerde als nummer één van de Pervi Divizion naar de Premier Liga.
Wat is dat voor een club ?
Iets van
Na 10 meter , speel de bal naar links en blijf daarna rond de middenstip hangen

tevens tvp
Ik ben inmiddels overleden
pi_64940928
van wat ik van Zlatan zie tegenwoordig is het een hele andere speler. niet meer die geweldige acties maar veel functioneler. erg jammer vind ik maar het zal wel nodig zijn in de Serie A.
pi_64940987
Ik ben benieuwd of die Angstgegner zich nog laat zien hier.
pi_64941037
quote:
Op maandag 12 januari 2009 10:23 schreef DJ_Ryow het volgende:
van wat ik van Zlatan zie tegenwoordig is het een hele andere speler. niet meer die geweldige acties maar veel functioneler. erg jammer vind ik maar het zal wel nodig zijn in de Serie A.
Mwa, een van de mooiste goals ooit scoorde hij in het zwart-wit van Juventus.

Verder laat ie voor Inter ook nog wel wat truukjes zien.

Ik denk dat ie een beetje volwassener is geworden, en daardoor inderdaad functioneler.
Maar die geweldige acties zijn nu juist nog geweldiger. .
-
  maandag 12 januari 2009 @ 10:33:18 #95
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_64941174
quote:
Op maandag 12 januari 2009 10:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Mwa, een van de mooiste goals ooit scoorde hij in het zwart-wit van Juventus.
Kuffour
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_64941201
quote:
Op maandag 12 januari 2009 10:16 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Wat is dat voor een club ?
Iets van
Na 10 meter , speel de bal naar links en blijf daarna rond de middenstip hangen

tevens tvp
Euh, die stad heet gewoon Tomsk. In Siberie.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64941251
quote:
Op maandag 12 januari 2009 10:23 schreef DJ_Ryow het volgende:
Mwha die geweldige acties komen nog regelmatig voorbij hoor.

Blijf het alleen het schrikwekkend vinden dat zijn moyenne zo laag is (als lijkt daar dit seizoen wat verandering te komen). Ongelooflijk hoeveel kansen hij afgelopen zaterdag om zeep hielp.
  maandag 12 januari 2009 @ 10:41:12 #98
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_64941363
quote:
Op maandag 12 januari 2009 10:36 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Mwha die geweldige acties komen nog regelmatig voorbij hoor.

Blijf het alleen het schrikwekkend vinden dat zijn moyenne zo laag (als lijkt daar dit seizoen wat verandering te komen). Ongelooflijk hoeveel kansen hij afgelopen zaterdag om zeep hielp.
Mourinho heeft niet voor niets onlangs gezegd dat Zlatan ook weleens lelijke goals mag scoren.
Zlatan is natuurlijk geniaal, maar gaat daar (nog altijd, al is het al een stuk minder) vaak te ver in door.
Dat is ook wat hem in Amsterdam vooral in het begin ' minder populair' maakte, naast zijn persoonlijkheid natuurlijk.......
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_64941636
quote:
Op maandag 12 januari 2009 01:55 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Laudrup was me een partijtje slecht natuurlijk
!!!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties