Top, dank je!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=39429
]http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/98370/Wisgerhof_moet_Wielaert_opvolgen.html[/quote][/url]quote:Wisgerhof moet Wielaert opvolgen
FC Twente lijkt zich te hebben neergelegd bij een vertrek van Robbie Wielaert. In de zoektocht naar een vervanger zijn de Tukkers gestuit op Peter Wisgerhof.
De 29-jarige verdediger komt momenteel uit voor NEC. Daar staat hij al sinds de zomer van 2000 onder contract. En de Nijmegenaren zullen er niet in slagen om een transfer te voorkomen, zo valt uit de woorden van trainer Mario Been op te maken.
"Laat ik voorop stellen dat ik hoop dat Peter blijft", zegt de oefenmeester in De Gelderlander. "Maar omdat hij die clausule in zijn contract heeft, kunnen wij hem niet tegenhouden."
Naast Wisgerhof wordt nog een in Nederland actieve verdediger met Twente in verband gebracht. Jan Wuytens zou de overstap moeten maken van Heracles Almelo.
[url=http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/98370/Wisgerhof_moet_Wielaert_opvolgen.html
Opzich wel leuk dat we met de verkoop van Rommedahl, Wielaert aan kunnen trekkenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:38 schreef Mrakz0r het volgende:
Tja, kettingreactie. Is niet de eerste keer dat 't gebeurt.
Oh, vergeten te checkenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:38 schreef jna het volgende:
[..]
9 posts boven je staat dat bericht ook al
De Graafschap 2 en Ado 2 toch? Tegen Nac met de voet (schot lange hoek), Ado intikker met de linkervoet. 4 dusquote:Op maandag 12 januari 2009 14:48 schreef Dvm86 het volgende:
Volgens mij kwamen 5 van de 6 doelpunten van Cvitanich voor uit kopballen toch?
ja dat zal je altijd zien. Net als met Vertonhgen bij RKCquote:Op maandag 12 januari 2009 14:50 schreef Egamer het volgende:
[..]
Oh, vergeten te checkenIk moest weer eens zo egoïstisch zijn om te denken dat ik natuurlijk als eerste ben met het nieuwtje.
Overigens, die Rommedahl moeten we maar ná de wedstrijd tegen NEC verkopen. Anders gaat 'ie ook nog 2 keer scoren tegen ons.
Ben ik het wel mee eens ja. Is bij Addo dacht ik ook het geval. Die vertrekt naar Roda na de wedstrijd Roda - PSV.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:50 schreef Egamer het volgende:
Overigens, die Rommedahl moeten we maar ná de wedstrijd tegen NEC verkopen. Anders gaat 'ie ook nog 2 keer scoren tegen ons.
Kennedy mag van mij transfervrij weg.. In een interview een maandje terug toen hij nog wel eens speelde durfde hij nog te zeggen dat hij het niveau van Ajax wel aankonquote:Op maandag 12 januari 2009 15:04 schreef Dvm86 het volgende:
Nu nog Kennedy en eventueel Leonardo. Voor beiden is interesse uit Turkije.
En dat is een reden om iemand transfervrij te laten vertrekken omdat....?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:52 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Kennedy mag van mij transfervrij weg.. In een interview een maandje terug toen hij nog wel eens speelde durfde hij nog te zeggen dat hij het niveau van Ajax wel aankon
Jammer dat ze alleen tegen kutclubjes hoeven in het begin.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef M0NTANA het volgende:
Moisander ligt er de komende weken uit. Dan moet AZ maar wat steekjes laten vallen.
Met Jaliens weer terug gaan ze het wel redden tegen de niet al te goede tegenstanders na de winterstop.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef M0NTANA het volgende:
Moisander ligt er de komende weken uit. Dan moet AZ maar wat steekjes laten vallen.
Ik denk niet dat we dan de enige zijn die zullen bieden op Elia..quote:Op maandag 12 januari 2009 15:59 schreef w00h00 het volgende:
Wtf zouden we eventueel met De Mul moeten? Dan kun je nog beter Rommedahl erbij houden.
Maar naar mijn mening ligt de prioriteit daar niet, dus ik zou Elia lekker van de zomer voor een appel en een ei ophalen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:15 schreef TheArt het volgende:
Wielaert defintief Ajacied!
http://www.sportwereld.nl(...)ielaert_Ajacied.html
Goed werkquote:Op maandag 12 januari 2009 16:09 schreef toma het volgende:
ik heb weer zo'n 60 nieuwe foto's in de OP gezet.
In het bericht staat een fractie meer.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:25 schreef Breach het volgende:
Ben toch benieuwd of Ajax meer dan die 3 miljoen betaald heeft.
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:25 schreef Breach het volgende:
Ben toch benieuwd of Ajax meer dan die 3 miljoen betaald heeft.
Ik gok dat we niet meer te weten komen dan dat, want Ajax hoeft de transfersom niet openbaar te maken.quote:De transfersom komt uiteindelijk een fractie boven de drie miljoen euro uit.
Epic failquote:Munsterman is stellig. "We verkopen Elia niet. En Robbie speelt hier na de winterstop ook nog gewoon."
Blind is een verdedigende middenvelder toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:26 schreef BB-boy het volgende:
Stekelenburg/Vermeer
Vd Wiel/Silva - Wielaert/Olegeur - Vertonghen/Alderweireld - Vermaelen/Schilder
Gabri/Enoh - De Jong/Aissati - Lindgren/Urby
Suarez/Leonardo - Cvitanich/Bodul - Sulejmani/Blind
Zou wel heel zuur zijn als we hiermee geen kampioen worden....
Was een foutje.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:27 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Blind is een verdedigende middenvelder toch?
Uiteindelijk krijgen we Elia ook voor iets meer dan 6,5 miljoen euro.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:34 schreef Nashje het volgende:
Iets boven de 3 miljoen, hahaha. Munsterman loser. Sterk staaltje beleid van Blind hoor. Gewoon stug houden en blijven afwachten
. 3 miljoen voor Wielaert. Zeer puike aankoop.
Welkom Robbie.
Wehehe, zou wel lekker zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 16:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaat Wisgerhof straks van NEC naar Twente, haalt NEC met dat geld Rommedahl en hebben wij het geld voor Wielaert ook weer terug.
Dat zou een mooie wezenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaat Wisgerhof straks van NEC naar Twente, haalt NEC met dat geld Rommedahl en hebben wij het geld voor Wielaert ook weer terug.
Als dat gaat gebeuren moet Blind een standbeeld krijgen. Zou wel heel lekker zijn zegquote:Op maandag 12 januari 2009 16:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijgen we Elia ook voor iets meer dan 6,5 miljoen euro.
Zou er niet raar van opkijken als hij voor dat bedrag in de zomer komtquote:Op maandag 12 januari 2009 16:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Speculatie of weer inside information?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb me nog nooit zo gewild gevoeld bij het lezen van een ajax topic
Hehe.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb me nog nooit zo gewild gevoeld bij het lezen van een ajax topic
Er is zeker niemand die Sportweek even kan inscannen?quote:Marco van Basten: 'Miralem Sulejmani is te gemakkelijk'
Datum: 12-jan-2009 15:39
In zijn eerste grote interview als Ajax’ eindverantwoordelijke op technisch gebied gaat Marco van Basten in de nieuwe Sportweek onder andere uitgebreid in op zijn nieuwe aankopen.
Sulejmani
Over topaankoop Miralem Sulejmani zegt hij in Sportweek onder andere: ‘Op de trainingen moet hij zich veel nadrukkelijker manifesteren. Soms zie je dat hij denkt: het gaat even te hard, dus nu laat ik het aan me voorbij gaan. Hij is te gemakkelijk. Daar wijzen we hem telkens op. Maar goed, hij is pas een maand twintig. We hebben er het volste vertrouwen in dat hij dat oppakt en een topspeler wordt.’
Sno
Evander Sno moet volgens de coach zowel een mentale als fysieke ontwikkeling gaan doormaken. ‘Hij heeft de nodige gesprekken gehad met de fysieke trainer René Wormhoudt. Evander zegt dat hij fysieke training niet nodig heeft, René vindt van wel. Daar moeten we iets mee doen.'
Oleguer
Oleguer komt ondanks de flirt met Rob Wielaert nog in de plannen van Van Basten voor. ‘Zijn rol is zeker niet uitgespeeld. Hij begon goed, alleen de laatste maand heeft hij wat meer moeilijkheden. Wij zijn heel blij met hem, hij heeft een heel belangrijke rol in onze verdediging.’
In de nieuwe Sportweek, die maandag bij de abonnees op de mat valt en dinsdag in de winkels ligt, lees je wat Van Basten nog meer over Sno, Sulejmani, Oleguer, Aissati, Enoh en Cvitanich te melden heeft alsmede zijn grote plannen met Ajax
Pure speculatie. Als ik weer iets heb, meld ik het wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Speculatie of weer inside information?
En als je het niet online mag zetten PM het maar naar me, dan doe ik hetquote:Op maandag 12 januari 2009 16:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er is zeker niemand die Sportweek even kan inscannen?
Hahaha, die Sno. Wat denkt die man toch van zichzelf. Eerst roepen dat je niet achter mannen als Riquelme aan gaat lopen en nu heeft meneer weer geen fysieke training nodig, terwijl een hoop stront nog sneller vooruit gaat.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen scanner maar ik heb wel een abbo op de Sportweek. Zal wel even de meest interessante gedeeltes overtypen als ik de SW binnen heb.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dit zijn de posities waar ik nog graag versterkingen zie. Nooit tevreden he?!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:26 schreef BB-boy het volgende:
Stekelenburg/Vermeer
Vd Wiel/Silva - Wielaert/Olegeur - Vertonghen/Alderweireld - Vermaelen/Schilder
Gabri/Enoh - De Jong/Aissati - Lindgren/Blind
Suarez/Leonardo - Cvitanich/Bodul - Sulejmani/Urby
Zou wel heel zuur zijn als we hiermee geen kampioen worden....
Een nieuwe linksback hoeft van mij niet. Vertonghen en Emanuelson kunnen daar ook spelen. Een getalenteerde aanvallende middenvelder voor weinig is altijd welkomquote:Op maandag 12 januari 2009 16:42 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dit zijn de posities waar ik nog graag versterkingen zie. Nooit tevreden he?!
Maar goed Aissati is een 2e Robben en De Jong speelt momenteel zeer matig.
Met die 2 posities kunnen we nog wel schuiven natuurlijk. Vertonghen kan ook linksback spelen, en Urby tegen mindere tegenstanders ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:42 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Je kan altijd nog Urby naar het middenveld doen en Lindgren op de mid-midquote:Op maandag 12 januari 2009 16:42 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Nee, die hebben we (nog) niet nodig.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:54 schreef Chadi het volgende:
Nu nog even elia voor 3 miljoen daar opvissen
Als je die koopt nadat Suarez voor 35 mil is weggekocht wil Twente natuurlijk cashen.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, die hebben we (nog) niet nodig.
En dat gaat ie ook niet doen. Ik ben denk ik een van de weinigen die dit gewoon een flutaankoop vindt.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo'n geweldige deal is het nou ook weer niet trouwens? Een dertigjarige verdediger met nog maar anderhalf (?) jaar contract. Die nog niet bewezen het hoogste niveau aan te kunnen.
Mooi je poten stijf houden. Ajax doet de laatste jaren veel te veel gekke dingen op d etransfer markt. Het moet wee rgaan normaliseren.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:39 schreef toma het volgende:mooi.
3 miljoen is nog minder dan ik had verwacht.
Goed bezig Danny !
Klopt allemaal wel maar je hebt centraal nu echt helemaal niks. En met hem erbij heb je tenminste nog wat. Nu kan je even rustig verder kijken naar een jonge betere centrale verdediger.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo'n geweldige deal is het nou ook weer niet trouwens? Een dertigjarige verdediger met nog maar anderhalf (?) jaar contract. Die nog niet bewezen het hoogste niveau aan te kunnen.
Laten zoals het is voorlopig. Zodat hij dat aanvoerderschap gaat verdienen binnen de groep.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:00 schreef toma het volgende:
Moet Robbie meteen aanvoerder worden? Of moet Stekelenburg aanvoerder blijven?
Laat hij het eerst nog maar even bewijzen he.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:00 schreef toma het volgende:
Moet Robbie meteen aanvoerder worden? Of moet Stekelenburg aanvoerder blijven?
Eens. Gewoon Maarten aanvoerder laten en dan eventueel in de zomer kijken wat te doen. De kans is dan groot dan Stekelenburg toch weg is, daar ga ik nog altijd van uit, en dan moet er sowieso een nieuwe aanvoerder gezocht worden.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Laat hij het eerst nog maar even bewijzen he.
Oh?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
De kans is dan groot dan Stekelenburg toch weg is
Ik zeg daar ook achter dat ik daar nog steeds van uit ga. Er zijn geen concrete aanwijzigen enz. maar ik verwacht dat er in de zomer nog wel een goede club komt voor hem en voor een goed bedrag is hij dan weg.quote:
quote:
quote:'Het is de vraag of een speler zich voor de tweede keer over zo'n teleurstelling heen kan zetten', aldus FC Twente-voorzitter Joop Munsterman op de website van de Tukkers. 'Dit heeft ons doen besluiten met zijn overgang naar Ajax in te stemmen.'
quote:AZ - AGOVV Apeldoorn 3-3
Mendes da Silva, De Zeeuw, Dembélé Mertens (2), Snijders
Als de CL halen zie ik Steek nog wel een jaar blijven. Daarna heeft ie toch nog 10 jaar om in het buitenland te cashen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eens. Gewoon Maarten aanvoerder laten en dan eventueel in de zomer kijken wat te doen. De kans is dan groot dan Stekelenburg toch weg is, daar ga ik nog altijd van uit, en dan moet er sowieso een nieuwe aanvoerder gezocht worden.
Ik vind Maarten eerlijk gezegd nog niet goed genoeg voor een internationale topclub. Dan kan ie net zo goed bij Ajax blijven.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Als de CL halen zie ik Steek nog wel een jaar blijven. Daarna heeft ie toch nog 10 jaar om in het buitenland te cashen.
Ach, ruim een miljoen voor Sno werd een koopje genoemd. Dan valt dit ook nog wel te verdedigen.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat voor alternatieven heb je in Nederland?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, ruim een miljoen voor Sno werd een koopje genoemd. Dan valt dit ook nog wel te verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |