Nee, die hebben we (nog) niet nodig.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:54 schreef Chadi het volgende:
Nu nog even elia voor 3 miljoen daar opvissen
Als je die koopt nadat Suarez voor 35 mil is weggekocht wil Twente natuurlijk cashen.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, die hebben we (nog) niet nodig.
En dat gaat ie ook niet doen. Ik ben denk ik een van de weinigen die dit gewoon een flutaankoop vindt.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo'n geweldige deal is het nou ook weer niet trouwens? Een dertigjarige verdediger met nog maar anderhalf (?) jaar contract. Die nog niet bewezen het hoogste niveau aan te kunnen.
Mooi je poten stijf houden. Ajax doet de laatste jaren veel te veel gekke dingen op d etransfer markt. Het moet wee rgaan normaliseren.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:39 schreef toma het volgende:mooi.
3 miljoen is nog minder dan ik had verwacht.
Goed bezig Danny !
Klopt allemaal wel maar je hebt centraal nu echt helemaal niks. En met hem erbij heb je tenminste nog wat. Nu kan je even rustig verder kijken naar een jonge betere centrale verdediger.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo'n geweldige deal is het nou ook weer niet trouwens? Een dertigjarige verdediger met nog maar anderhalf (?) jaar contract. Die nog niet bewezen het hoogste niveau aan te kunnen.
Laten zoals het is voorlopig. Zodat hij dat aanvoerderschap gaat verdienen binnen de groep.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:00 schreef toma het volgende:
Moet Robbie meteen aanvoerder worden? Of moet Stekelenburg aanvoerder blijven?
Laat hij het eerst nog maar even bewijzen he.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:00 schreef toma het volgende:
Moet Robbie meteen aanvoerder worden? Of moet Stekelenburg aanvoerder blijven?
Eens. Gewoon Maarten aanvoerder laten en dan eventueel in de zomer kijken wat te doen. De kans is dan groot dan Stekelenburg toch weg is, daar ga ik nog altijd van uit, en dan moet er sowieso een nieuwe aanvoerder gezocht worden.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Laat hij het eerst nog maar even bewijzen he.
Oh?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
De kans is dan groot dan Stekelenburg toch weg is
Ik zeg daar ook achter dat ik daar nog steeds van uit ga. Er zijn geen concrete aanwijzigen enz. maar ik verwacht dat er in de zomer nog wel een goede club komt voor hem en voor een goed bedrag is hij dan weg.quote:
quote:
quote:'Het is de vraag of een speler zich voor de tweede keer over zo'n teleurstelling heen kan zetten', aldus FC Twente-voorzitter Joop Munsterman op de website van de Tukkers. 'Dit heeft ons doen besluiten met zijn overgang naar Ajax in te stemmen.'
quote:AZ - AGOVV Apeldoorn 3-3
Mendes da Silva, De Zeeuw, Dembélé Mertens (2), Snijders
Als de CL halen zie ik Steek nog wel een jaar blijven. Daarna heeft ie toch nog 10 jaar om in het buitenland te cashen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eens. Gewoon Maarten aanvoerder laten en dan eventueel in de zomer kijken wat te doen. De kans is dan groot dan Stekelenburg toch weg is, daar ga ik nog altijd van uit, en dan moet er sowieso een nieuwe aanvoerder gezocht worden.
Ik vind Maarten eerlijk gezegd nog niet goed genoeg voor een internationale topclub. Dan kan ie net zo goed bij Ajax blijven.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Als de CL halen zie ik Steek nog wel een jaar blijven. Daarna heeft ie toch nog 10 jaar om in het buitenland te cashen.
Ach, ruim een miljoen voor Sno werd een koopje genoemd. Dan valt dit ook nog wel te verdedigen.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat voor alternatieven heb je in Nederland?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, ruim een miljoen voor Sno werd een koopje genoemd. Dan valt dit ook nog wel te verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |