Opbokken met je Hamas propaganda.quote:
quote:
Filmpje zag ik al op Al Jazeera inderdaad.quote:
Laat wel zien hoe neutraal Al Jazeera is, verschrikkelijke beelden afgewisseld met beelden van Israelische politiciquote:
Nou ja, wat ik er vooral erg aan vind, is dat het algemeen bekend is dat de Hamas kinderen op zeer jonge leeftijd ronselt en klaarstoomt voor de Hamas en de terroristische daden die daarbij horen. En dan achteraf hypocriet gaan leuren met kinderlijkjes om te laten zien dat er kinderen sterven (wat ook niet zo raar is aangezien bijna de helft van de Gazastrook onder de 14 jaar is).quote:Op maandag 12 januari 2009 00:58 schreef Specularium het volgende:
Ik vind dat gescherm met die babys de hele tijd nogal onethisch.
Alsof het leven van een volwassene niks waard is.
Dat is gewoon de feit.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:58 schreef Sargon het volgende:
[..]
Laat wel zien hoe neutraal Al Jazeera is, verschrikkelijke beelden afgewisseld met beelden van Israelische politici
Ze laten zien dat ze moordenaars steunen no matter what.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is gewoon de feit.
ze laten zien hoe goed de Israeliers kunnen liegen, het enige waar ze goed in zijn.
Dat zou niets af mogen doen aan de verschrikkingen al daar, voor de kinderen.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:02 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik er vooral erg aan vind, is dat het algemeen bekend is dat de Hamas kinderen op zeer jonge leeftijd ronselt en klaarstoomt voor de Hamas en de terroristische daden die daarbij horen. En dan achteraf hypocriet gaan leuren met kinderlijkjes om te laten zien dat er kinderen sterven (wat ook niet zo raar is aangezien bijna de helft van de Gazastrook onder de 14 jaar is).
Waarom ga je daar nog op in, als jij overtuigd bent dat in Gaza alleen terroristen zijn ? en Israel jou vrouw is. Waarom dan nog moeite doen voor verdere escalatie en onzinnige redenaties ?quote:Op maandag 12 januari 2009 01:06 schreef Sargon het volgende:
[..]
Ze laten zien dat ze moordenaars steunen no matter what.
quote:Op maandag 12 januari 2009 01:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom ga je daar nog op in, als jij overtuigd bent dat in Gaza alleen terroristen zijn ? en Israel jou vrouw is. Waarom dan nog moeite doen voor verdere escalatie en onzinnige redenaties ?
Nee, dat doet het ook niet. Feit is wel dat Hamas willens en wetens kinderen en burgers misbruikt.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:09 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dat zou niets af mogen doen aan de verschrikkingen al daar, voor de kinderen.
Onzin, dat is volstrekste belachelijke redenatie om Israelische naam te zuiveren van hun misstanden.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:13 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nee, dat doet het ook niet. Feit is wel dat Hamas willens en wetens kinderen en burgers misbruikt.
dan zal je jezelf moeten tegenspreken.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:12 schreef Sargon het volgende:
[..]
![]()
Ik zal extremisten en moordenaar verheerlijkers altijd blijven tegenspreken.
Dus je ontkent dat?quote:Op maandag 12 januari 2009 01:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin, dat is volstrekste belachelijke redenatie om Israelische naam te zuiveren van hun misstanden.
Absoluut met tegenklem.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 01:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin, dat is volstrekste belachelijke redenatie om Israelische naam te zuiveren van hun misstanden.
Die soundtrack van Requiem for a Dream doet het wel altijd goed bij dramafilmpjes.quote:
Mee eens. Aan de andere kant heeft Israel er schijnbaar ook geen moeite mee gebouwen te bombarderen waarvan zij op voorhand weten dat er veel burgers, waaronder kinderen, in zitten.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:13 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nee, dat doet het ook niet. Feit is wel dat Hamas willens en wetens kinderen en burgers misbruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |