Hm, dat was vroeger toch wel een knapperd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:45 schreef kimikkuh het volgende:
jack nicholson toen:
[ link | afbeelding ]
en nu:
[ afbeelding ]
Hij had toen al van die enge ogenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:50 schreef kimikkuh het volgende:
En deze schattige baby....is Adolf Hitler!![]()
[ link | afbeelding ]
nu:
Tja van nu kan niet meer maar we weten allemaal wel hoe die vent eruit zag!
Da's waar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:11 schreef kimikkuh het volgende:
nou valt wel mee toch, het is meer de gedachte erachter omdat je weet wat hij is geworden....
Hij is er in ieder geval niet beter van gaan acteren.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:25 schreef Ole het volgende:
Hét voorbeeld van een man die met de jaren knapper wordt!
Vind ik niet hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:25 schreef Ole het volgende:
Hét voorbeeld van een man die met de jaren knapper wordt!
wat een ontzettend leuke foto !quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:38 schreef kimikkuh het volgende:
sean connery toen:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2453640.html
ja he die ogen! anders zou je echt geen idee hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:27 schreef kimikkuh het volgende:
marilyn manson toen(ookal in zijn vage periode beland zo aan zijn ogen te zien)
[ link | afbeelding ]
De man wordt dit jaar wel 80....andere mannen van 80 wel eens gezienquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:55 schreef kimikkuh het volgende:
Nog eentje voor de Sean Connery liefhebbers.Hij was eerst bodybuilder![]()
[ link | afbeelding ]
Joh dan kan ik beter met m'n ogen dicht naar zijn films luisteren..haha Ik vind er zelf niet veel aan maar jah hij is ver voor mijn tijd....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:53 schreef Manono het volgende:
er is ooit een onderzoek (jewel) onder blinden gehouden welke beroemdheid zij nou het allerleukst vonden, sean connery kwam met vlag en wimpel als winnaar uit de bus (kan je dat zo zeggen? klinkt zo vreemd) .. naar het schijnt iets met zijn stem..
Wow, nog wel echt een mooie vrouwquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:14 schreef SEMTEX het volgende:
Mandy Smith:
toen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk waren alle beroemde mensen vroeger nerds en werden ze gepest. Die wraak moet echt zoet zijn als die pesters hun nu op het witte doek zien!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:29 schreef female81 het volgende:
Ik kocht afgelopen zondag een stapel stokoude bladen op de vlooienmarkt. In een of ander blad uit 2005 vond ik dit (ik heb de teksten er maar bij laten staan, is hier en daar best grappig):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij was zo cool vroeger!quote:
Ik denk voor vele anderen ook...de man is/wordt dit jaar 80....toen hij begon te acteren waren zelfs de "oudere" FOK!ers nog niet geborenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:58 schreef kimikkuh het volgende:
[..]
Joh dan kan ik beter met m'n ogen dicht naar zijn films luisteren..haha Ik vind er zelf niet veel aan maar jah hij is ver voor mijn tijd....
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:49 schreef snakelady het volgende:
Is ze dat echt? dan is ze wel weer afgevallen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omgquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:55 schreef kimikkuh het volgende:
Nog eentje voor de Sean Connery liefhebbers.Hij was eerst bodybuilder![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 5 april 2010 20:21 schreef kvd het volgende:
Sinead O'Connor toen:
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]
Ik weet nog wel met Jessie van saved by the bell toen ik nog klein en onschuldig was en er opeens naakt zag in showgirlsquote:Op zondag 13 december 2009 18:38 schreef kvd het volgende:
Dennis Hasking (Mr Belding uit Saved by the bell) toen
[ afbeelding ]
en nu (met Tiger Woods 3de maitresse)
[ afbeelding ]
en een poosje geleden...naughty man
[ afbeelding ]
en dat was vorig jaar..?quote:Op maandag 5 april 2010 22:23 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik weet nog wel met Jessie van saved by the bell toen ik nog klein en onschuldig was en er opeens naakt zag in showgirls
was een week overstuur
die is er dus echt alleen maar op vooruit gegaan - met een klein beetje hulp aan moeder natuur zo te zienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:14 schreef SEMTEX het volgende:
Mandy Smith:
toen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nah, valt wel mee vind ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:48 schreef Turbomuis het volgende:
Niet heel bekend. Was ooit zanger van The Virgin Prunes, een punkband. Is daarna solo gegaan.
Zo arrogant als wat (image denk ik), en een hele mooie man. Ik zag laatst hoe 'ie er nu uit ziet en werd er een beetje verdrietig van...
toen (begin jaren 90):
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
wowww die middelste en die rechterquote:Op zondag 16 mei 2010 14:21 schreef SEMTEX het volgende:
De Lawrende broertjes:
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 april 2010 20:21 schreef kvd het volgende:
Sinead O'Connor toen:
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:21 schreef SEMTEX het volgende:
De Lawrende broertjes:
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Wat een hunk was het toch.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef Turbomuis het volgende:
Warren Beatty
toen:
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
Is die foto recent?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:46 schreef kvd het volgende:
en nu (70 jaar oud in oktober)
[ afbeelding ]
Daar kan hij trots op zijnquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar kan hij trots op zijn, sommige dertigers hebben een minder goed lijf
Is Cliff hetero?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:34 schreef wolferl het volgende:
Als hetero man vind ik Cliff wel een mooie man.
Eigenlijk een beetje té. Hij heeft niet eens een grijze haar. Dat lijkt me echt supersterk zo op je 70e.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:54 schreef DrDentz het volgende:
Cliff is bijzonder goed geconserveerd
the Grinchquote:Op maandag 20 september 2010 20:04 schreef Bellatrix het volgende:
Taylor Momsen way back
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op zondag 26 september 2010 16:36 schreef Bellatrix het volgende:
Megan Fox was toen zoveel mooier. En Keanu Reeves, kawaiiiiiiiii
wat zit er voor iets vreemds op zn gezicht? een gezwel of zo? Die before foto dus...quote:Op zondag 26 september 2010 16:01 schreef Ole het volgende:
Marc Hamill heeft op de 'toen' foto dezelfde houding/uitdrukking als Bruce Willis in de post erboven
Zo, die is ook lekker aan de steroïdenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Aaron Carter is 'groot' geworden.
Toen:
[ http://imagecache2.allposters.com/images/pic/68/002_9045~Aaron-Carter-Posters.jpg&t=1]afbeelding ]
Later:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Gatverdammequote:Op zondag 10 oktober 2010 11:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Toen:
[ http://imagecache2.allposters.com/images/pic/68/002_9045~Aaron-Carter-Posters.jpg&t=1]afbeelding ]
Later:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Toen:
Later:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Elke keer als ik weer in dit topic kijk en deze foto zie moet ik aan Zappa denkenquote:
die kleding ook altijd van haar ...quote:Op woensdag 15 september 2010 13:13 schreef SteveBudin het volgende:
Jessica Simpson
Rechts als Marge en links als Homer![]()
[ afbeelding ]
das nog steeds een lekker hapje..quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:21 schreef Terreros85 het volgende:
[ afbeelding ]
Mark-paul Gosselaar toen en nu. Hij heeft trouwens Nederlandse ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |