Wow, nog wel echt een mooie vrouwquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:14 schreef SEMTEX het volgende:
Mandy Smith:
toen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk waren alle beroemde mensen vroeger nerds en werden ze gepest. Die wraak moet echt zoet zijn als die pesters hun nu op het witte doek zien!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:29 schreef female81 het volgende:
Ik kocht afgelopen zondag een stapel stokoude bladen op de vlooienmarkt. In een of ander blad uit 2005 vond ik dit (ik heb de teksten er maar bij laten staan, is hier en daar best grappig):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij was zo cool vroeger!quote:
Ik denk voor vele anderen ook...de man is/wordt dit jaar 80....toen hij begon te acteren waren zelfs de "oudere" FOK!ers nog niet geborenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:58 schreef kimikkuh het volgende:
[..]
Joh dan kan ik beter met m'n ogen dicht naar zijn films luisteren..haha Ik vind er zelf niet veel aan maar jah hij is ver voor mijn tijd....
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:49 schreef snakelady het volgende:
Is ze dat echt? dan is ze wel weer afgevallen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omgquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:55 schreef kimikkuh het volgende:
Nog eentje voor de Sean Connery liefhebbers.Hij was eerst bodybuilder![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 5 april 2010 20:21 schreef kvd het volgende:
Sinead O'Connor toen:
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]
Ik weet nog wel met Jessie van saved by the bell toen ik nog klein en onschuldig was en er opeens naakt zag in showgirlsquote:Op zondag 13 december 2009 18:38 schreef kvd het volgende:
Dennis Hasking (Mr Belding uit Saved by the bell) toen
[ afbeelding ]
en nu (met Tiger Woods 3de maitresse)
[ afbeelding ]
en een poosje geleden...naughty man
[ afbeelding ]
en dat was vorig jaar..?quote:Op maandag 5 april 2010 22:23 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik weet nog wel met Jessie van saved by the bell toen ik nog klein en onschuldig was en er opeens naakt zag in showgirls
was een week overstuur
die is er dus echt alleen maar op vooruit gegaan - met een klein beetje hulp aan moeder natuur zo te zienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:14 schreef SEMTEX het volgende:
Mandy Smith:
toen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nah, valt wel mee vind ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:48 schreef Turbomuis het volgende:
Niet heel bekend. Was ooit zanger van The Virgin Prunes, een punkband. Is daarna solo gegaan.
Zo arrogant als wat (image denk ik), en een hele mooie man. Ik zag laatst hoe 'ie er nu uit ziet en werd er een beetje verdrietig van...
toen (begin jaren 90):
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |