Thanx BrandX. Alhoewel ik helemaal droevig word van beeld en geluid maar dat schijnt iets met vrouwzijn te maken te hebben.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:52 schreef BrandX het volgende:
heb het gemist (maar wel de OP gefixet)
mja, ik heb vooral last van de giga trage bufferingquote:Op zondag 11 januari 2009 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx BrandX. Alhoewel ik helemaal droevig word van beeld en geluid maar dat schijnt iets met vrouwzijn te maken te hebben.
Daar wordt ik ook droevig vanquote:Op zondag 11 januari 2009 18:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
mja, ik heb vooral last van de giga trage buffering
Een paar Qassam raketten op je kop, is beter dan ditquote:Op zondag 11 januari 2009 18:40 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Een paar drones met raketjes boven je hoofd is beter dan dit
6400 mortieren en raketten... niet een paar (sinds begin 2008).quote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Een paar Qassam raketten op je kop, is beter dan dit
[ afbeelding ]
Omdat er in NWS al zo'n topic is, en hier nog niet. In GC komen er andere users op af, met name geen users die direct van je verwachten dat je volledig politiek verantwoordde (quote:
die UCAVs (dronesquote:Op zondag 11 januari 2009 18:40 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Een paar drones met raketjes boven je hoofd is beter dan dit
[ afbeelding ]
Spectre Gunship, ofwel Hercules met artillerie geschut
Hij doet het nu weer.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:35 schreef Aagjekat het volgende:
krijg geen streams meer, zijn ze uitgeschakeld
Afgesloten door het IDF.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:12 schreef Sensation89 het volgende:
Is de elektriciteit uitgevallen of uitgezet?
Ook bedankt voor je bijdragequote:Op zondag 11 januari 2009 22:17 schreef Gizmo12 het volgende:
-weg-
quote:
Is live.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef FL_Freak het volgende:
Loopt de cam achter? of is dit echt live tot de laatste seconden?
Idd, en ondertussen maar zielig doen hoeveel burgerslachtoffers er wel niet vallen, maar wel er zelf tussen gaan zitten als terrorist. Lafaardsquote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Vuile racist. Dit is weer precies de reden waarom ik de IDF steun. In Gaza stikt het van deze typetjes.
Wat denk je van de Palestijnenquote:Op zondag 11 januari 2009 22:23 schreef Pumatje het volgende:
die drones maken me gek!
idd mega hardquote:Op zondag 11 januari 2009 22:37 schreef Mozy het volgende:
net 4 explosies binnen 40 seconde tijd O_O
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:30 schreef Andyy het volgende:
[..]
die UCAVs (drones![]()
) kunnen wel een paar kilometer verder kijken dan dat ding en tig keer precieser een doel raken
alhoewel ik betwijfel of Israël wel UCAVs heeft![]()
USA laser generalquote:
tjah tis donker, eigg hopen we stiekem op actie nu maar aan de andere kant is dat wel fout want dan gaan mensen dood enzoquote:Op zondag 11 januari 2009 22:41 schreef Red_Cat het volgende:
Behoorlijk wat herrie net, verder niks te zien..
Ja het is heel naar wat er allemaal gebeurt daarquote:Op zondag 11 januari 2009 22:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
tjah tis donker, eigg hopen we stiekem op actie nu maar aan de andere kant is dat wel fout want dan gaan mensen dood enzo
UAVs hebben ze ja, maar of ze UCAVs hebben...quote:
Vraag me ook echt af wat dat geluid isquote:Op zondag 11 januari 2009 23:02 schreef Erasmo het volgende:
Is dat niet gewoon een airco op de achtergrond?
Ik kijk nou niet echt voor vermaakquote:Op zondag 11 januari 2009 23:05 schreef moonmovies het volgende:
eigelijk vermaken wij ons nou over de ruggen van onschuldige mensen...
Nee, dit geluid hoor je niet altijd namelijk. Dit zijn onbemande vliegtuigjes.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:02 schreef Erasmo het volgende:
Is dat niet gewoon een airco op de achtergrond?
Kunnen die lui van de Hamas niet even een Stinger van Iran lenen, boutirritant zegquote:Op zondag 11 januari 2009 23:08 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nee, dit geluid hoor je niet altijd namelijk. Dit zijn onbemande vliegtuigjes.
Ik hoorde alleen het geluid want ik had livestation op de achtergrond, heb dus niets gezien.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:00 schreef Yacht het volgende:
nou schrikken ook weer niet want geluid staat uit hier
bij mij ook uitgevallenquote:Op maandag 12 januari 2009 00:05 schreef Yacht het volgende:
godverrrrrdomme mn vlc weigert
nu hoor ik alelen geluid
Wat is de link?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met windows media player opende hij hem wel weer bij mij, beeld + geluid
Dat doe je snel.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:31 schreef venomsnake het volgende:
Flinke gevechten nu in de stad
[ afbeelding ]
Die inval in Irak was ook ( deels ) live te volgen via 4 (?) streams. Was toen o.a. een lange topic reeks over hier op Fok.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:34 schreef Erasmo het volgende:
Raar om hier straks op terug te kijken, de eerste oorlog die je live op internet kan volgen.
Ook van uit de bezette kant?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:36 schreef yavanna het volgende:
[..]
Die inval in Irak was ook ( deels ) live te volgen via 4 (?) streams. Was toen o.a. een lange topic reeks over hier op Fok.
Er stonden iig cams in Bagdad zelf, voor de amerikanen er waren. Dan zag je b.v. de zoveelste 'persconferentie' van Al-Sahaf waar hij beweerde dat er geen amerikanen in de stad waren, terwijl de cams lieten zien hoe amerikanen de stad ( buitenwijken ) binnen trokken.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ook van uit de bezette kant?
Wanneer zou de eerste livestream vanuit een drone komen
meen je dat...is de stream nu in handen van de Israeliers.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:59 schreef venomsnake het volgende:
De jeuden hebben de zender overgenomen?
Ik zal eens even een raket in elkaar kuntselenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:05 schreef SalmanPack het volgende:
Joden verneuken topicreeks? Dit is een oorlogsverklaring aan FOK!
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zal eens even een raket in elkaar kuntselen.
Thanks!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:27 schreef Mozy het volgende:
Cnn zend deze stream uit, ik heb geen idee of het live is, ze zeggen van wel.
Nog geen explosies etc gehoord, maar het is gefilmed in de stad Rammatan.
Cool.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:27 schreef Mozy het volgende:
Cnn zend deze stream uit, ik heb geen idee of het live is, ze zeggen van wel.
Nog geen explosies etc gehoord, maar het is gefilmed in de stad Rammatan.
Geen geluid inderdaad.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:34 schreef BB-boy het volgende:
Goed beeld, maar geen geluid volgens mij?
Ja, zonder geluid is er niet zoveel aan...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geen geluid inderdaad.
Maar dat ligt denk ik niet aan CNN. Vanmorgen (vlak voor de jeuden het overnamen) hadden ze ook al geen geluid. Hoop dat ze dat snel fixen.
We keken hier dagenlang naar een live uitzending van Ramattan. Die met een paar vaste cams en soms met een cameraploeg 24/7 beelden vanuit Gaza uitzonden. Maar opeens kwam er op het kanaal van Ramattan een Israelische zender.quote:
Anders ga jij daar even staan met een microfoon in je handquote:
er zijn meerdere cammen. Hij heeft geswitched naar of een andere cam , of een anderepositie..quote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Welke zender is dat? Als ik nu naar CNN ga, dan zie ik iets heel anders.
Ik heb nog steeds die stream draaien.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Welke zender is dat? Als ik nu naar CNN ga, dan zie ik iets heel anders.
Ah, die idd. Jammer dat er geen geluid is.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die stream draaien.![]()
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef Burakius het volgende:
wajoo die Joden begin nu pas te knallen. Nu het niet gezienkan worden.
Overdag was er niet zoveel als 's nachts,quote:Op maandag 12 januari 2009 17:00 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ja, dit is echt de eerste aanval van Israël.
Jeps.. moet nu via CNN. En ik weet niet of het aan CNN ligt, maar er is geen geluid.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:13 schreef superworm het volgende:
Serieus? Is er echt op t kanaal van Ramattan op Livestream of hoe heet dat programmaatje nu een Joods propaganda-kanaal? Dat zou namelijk echt bijzonder belachelijk zijn.
Kan t zelf niet checken, zit op mn werk.
Wat een jodenstreek.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jeps.. moet nu via CNN. En ik weet niet of het aan CNN ligt, maar er is geen geluid.
Dan begint de guerilla-oorlog en hebben ze alsnog problemen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:18 schreef Pumatje het volgende:
Hmmpf ik hoop dat die joden ff doorduwen daar en gewoon heel palestina annexeren.. gezeik gelijk over.
Lichtkogelquote:Op maandag 12 januari 2009 17:31 schreef BB-boy het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat is dat eigenlijk? Er volgde geen explosie.
Ramattanquote:Op maandag 12 januari 2009 17:37 schreef Mozy het volgende:
Trouwens, weet iemand de naam nog van de eerste cam?
Ik hoop dat Iran, Syrie en Jordanie hun krachten bundelen en heel Israel van de kaart vegen en alle joden enkeltje Europa geven. Dat volk is het bloed aan je hand nog niet eens waard. Of nog beter, meteen de dode zee in met die kromneuzen en dan meteen even de klaagmuur en de tempelberg afbreken en een moskee middenin nieuw Palestina bouwen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:18 schreef Pumatje het volgende:
Hmmpf ik hoop dat die joden ff doorduwen daar en gewoon heel palestina annexeren.. gezeik gelijk over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heidi, heb jij geen alternatief? JIj bent onze streammaster.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:47 schreef HiDiHo het volgende:
OP mag ook aangepast worden, alles is daar nu zwart
Die is er alquote:Op maandag 12 januari 2009 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heidi, heb jij geen alternatief? JIj bent onze streammaster.![]()
Hondjes, waarom zien we je niet meer in de SC?
Dat bericht stond er een paar dagen geleden ook al. Denk niet dat het daarmee te maken heeft.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:20 schreef HiDiHo het volgende:
Oude frequentie is aangepast
http://www.ramattan.net/e_ramattan.htm
Ohquote:Op maandag 12 januari 2009 18:22 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dat bericht stond er een paar dagen geleden ook al. Denk niet dat het daarmee te maken heeft.
Zonder het geluid niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
En? Krijgen jullie allemaal al een hard plassertje van deze beelden?
Jij van deze opmerking?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
En? Krijgen jullie allemaal al een hard plassertje van deze beelden?
Niet, poedersuiker!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:55 schreef superworm het volgende:
Woei! Fosfor!
En niet zo´n klein beetje ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:55 schreef superworm het volgende:
Woei! Fosfor!
Kijk die stream dan. Om de paar minuten weer zo'n leuk exploderend bloemetje van stralende witte dood.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:59 schreef Mozy het volgende:
Ik denk eerder rook, aangezien het omhoog gaat, en niet omlaag.
Zet gewoon een oorlogsfilm op. Al was Ramadan-tv met geluid idd een stuk leuker. Wel scherpe beelden bij CNN. Zullen ze een deal met de joden hebben gesloten, dat ze 't mogen uitzenden als ze maar geen geluid hebben? Geluid maakt het veel beangstigender.quote:
Weet iemand de reden daar achter? Ik neem toch aan dat dat gewoon laserguided bommen zijn die ze gooien, daar heb je geen licht voor nodig. En dan nog, licht de boel dan op vóórdat je je bom erop flikkert.quote:Ze zijn al een half uur bezig met fosforbommen gooien, elke fosforbom wordt gevolgd door een flare.
Je zou best eens gelijk kunnen hebben...helaasquote:Op maandag 12 januari 2009 21:03 schreef superworm het volgende:
[..]
Zet gewoon een oorlogsfilm op. Al was Ramadan-tv met geluid idd een stuk leuker. Wel scherpe beelden bij CNN. Zullen ze een deal met de joden hebben gesloten, dat ze 't mogen uitzenden als ze maar geen geluid hebben? Geluid maakt het veel beangstigender.
Er zijn natuurlijk ook Israelische troepen daar, en die dingen worden ook gebruikt om de vijand mee op te lichten. Het zal daar wel iets mee te maken hebben.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Weet iemand de reden daar achter? Ik neem toch aan dat dat gewoon laserguided bommen zijn die ze gooien, daar heb je geen licht voor nodig. En dan nog, licht de boel dan op vóórdat je je bom erop flikkert.
Dus, weet iemand waarom ze dat doen met die flares telkens nadat een bom gegooit is?
Bij elke knal die wij zien vallen er denk ik meerdere doden. Tenminste dat lijkt me zo.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:08 schreef Impry het volgende:
Pfff, best sick eigenlijk als je het zo bekijkt...
Kan de OP alleen niet veranderd worden? Ik was eerst allemaal aan het kloten met de oude link.
Misschien zijn de straten ook wel verlicht, er hangt ook zon dikke rook dat je het niet eens kan zien.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:09 schreef vosss het volgende:
Ik vind het trouwens wel raar dat er 1 straat is waar echt alle lichten aan zijn en voor de rest is het stikke donker.
Je zou toch verwachten dat als den elektriek uitvalt dat het dan ook overal einde oefening is en niet dat de dorpstraat toevallig zn lantaarns aan ene aggregaat heeft hangen.
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3quote:Op maandag 12 januari 2009 21:13 schreef -jos- het volgende:
Wat is nu de link van de live stream??
Daar zie ik nu alleen stilstaand beeld.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:14 schreef Impry het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3
Deze bekijk ik.
Dat bolletje is toch een flare?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:17 schreef Sensation89 het volgende:
Hmm dat is inderdaad fosfor wat we zien nu.
Ze schoten eerst een zooi fosfor af op die plek,quote:Op maandag 12 januari 2009 21:18 schreef Sensation89 het volgende:
Ja, hij blijft nu zelfs nog branden terwijl hij al op de grond ligt.
als het er 1 is is het een flare.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:18 schreef Sensation89 het volgende:
Ja, hij blijft nu zelfs nog branden terwijl hij al op de grond ligt.
Volgens mij ook, grote dikke zwarte rook..quote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat er nu een groot gebouw in de fik staat?
Ik denk 6 a 8 lampen die staan te flikkeren, maar zeker weten doe ik dat nietquote:Op maandag 12 januari 2009 21:36 schreef Impry het volgende:
Op dat wat hogere gebouw staan een stuk of 6 á 8 dingen/lampen/reflectoren te flikkeren. Wat is dat precies?
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij ook, grote dikke zwarte rook..
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk 6 a 8 lampen die staan te flikkeren, maar zeker weten doe ik dat niet
Waar rook is, is vuur. Maar waar zijn de vlammen?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:41 schreef Impry het volgende:
Rookwolk wordt wel steeds heftiger inderdaad. Wind staat ook beetje richting de camera, dus vertekent volgens mij nog hoe groot die wolk is.
Eik ben ik tegen oorlogquote:Op maandag 12 januari 2009 21:43 schreef vosss het volgende:
The roof, the roof, the roof is on fire, we dont need those motherfuckers BURN, BURN THE MOTHERFUCKERS BURN!!!
Ik ook, maar ze doen het toch welquote:
Volgens mij werkt dat niet, dan heb je Infrarood nodig of maanlichtquote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef Mozy het volgende:
egt triest, volgde net weer een explosie, Hebben die israeliers trouwens geen nightvision? omdat ze na elke bom een paar flares gooien.
Hope so!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:48 schreef Aagjekat het volgende:
omdat we geen geluid hebben, wedden dat hij kraait..
Zijn de palestijnen weer flink genaaidquote:
Zijn ze toch al...quote:Op maandag 12 januari 2009 21:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Zijn de palestijnen weer flink genaaid
Nooit de bijbel gelezen?quote:
Die doet het nietquote:
deze wel? http://edition.cnn.com/video/live/live_asx.html?stream=stream2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |