Ze schoten eerst een zooi fosfor af op die plek,quote:Op maandag 12 januari 2009 21:18 schreef Sensation89 het volgende:
Ja, hij blijft nu zelfs nog branden terwijl hij al op de grond ligt.

als het er 1 is is het een flare.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:18 schreef Sensation89 het volgende:
Ja, hij blijft nu zelfs nog branden terwijl hij al op de grond ligt.

Volgens mij ook, grote dikke zwarte rook..quote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat er nu een groot gebouw in de fik staat?

Ik denk 6 a 8 lampen die staan te flikkeren, maar zeker weten doe ik dat nietquote:Op maandag 12 januari 2009 21:36 schreef Impry het volgende:
Op dat wat hogere gebouw staan een stuk of 6 á 8 dingen/lampen/reflectoren te flikkeren. Wat is dat precies?

quote:Op maandag 12 januari 2009 21:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij ook, grote dikke zwarte rook..
 lichtje erbij, altijd handig
 lichtje erbij, altijd handig   

quote:Op maandag 12 januari 2009 21:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk 6 a 8 lampen die staan te flikkeren, maar zeker weten doe ik dat niet

Waar rook is, is vuur. Maar waar zijn de vlammen?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:41 schreef Impry het volgende:
Rookwolk wordt wel steeds heftiger inderdaad. Wind staat ook beetje richting de camera, dus vertekent volgens mij nog hoe groot die wolk is.

Eik ben ik tegen oorlogquote:Op maandag 12 januari 2009 21:43 schreef vosss het volgende:
The roof, the roof, the roof is on fire, we dont need those motherfuckers BURN, BURN THE MOTHERFUCKERS BURN!!!

Ik ook, maar ze doen het toch welquote:

Volgens mij werkt dat niet, dan heb je Infrarood nodig of maanlichtquote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef Mozy het volgende:
egt triest, volgde net weer een explosie, Hebben die israeliers trouwens geen nightvision? omdat ze na elke bom een paar flares gooien.

Hope so!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:48 schreef Aagjekat het volgende:
omdat we geen geluid hebben, wedden dat hij kraait..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |