Thanx BrandX. Alhoewel ik helemaal droevig word van beeld en geluid maar dat schijnt iets met vrouwzijn te maken te hebben.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:52 schreef BrandX het volgende:
heb het gemist (maar wel de OP gefixet)
mja, ik heb vooral last van de giga trage bufferingquote:Op zondag 11 januari 2009 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx BrandX. Alhoewel ik helemaal droevig word van beeld en geluid maar dat schijnt iets met vrouwzijn te maken te hebben.
Daar wordt ik ook droevig vanquote:Op zondag 11 januari 2009 18:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
mja, ik heb vooral last van de giga trage buffering
Een paar Qassam raketten op je kop, is beter dan ditquote:Op zondag 11 januari 2009 18:40 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Een paar drones met raketjes boven je hoofd is beter dan dit
6400 mortieren en raketten... niet een paar (sinds begin 2008).quote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Een paar Qassam raketten op je kop, is beter dan dit
[ afbeelding ]
Omdat er in NWS al zo'n topic is, en hier nog niet. In GC komen er andere users op af, met name geen users die direct van je verwachten dat je volledig politiek verantwoordde (quote:
die UCAVs (dronesquote:Op zondag 11 januari 2009 18:40 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Een paar drones met raketjes boven je hoofd is beter dan dit
[ afbeelding ]
Spectre Gunship, ofwel Hercules met artillerie geschut
Hij doet het nu weer.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:35 schreef Aagjekat het volgende:
krijg geen streams meer, zijn ze uitgeschakeld
Afgesloten door het IDF.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:12 schreef Sensation89 het volgende:
Is de elektriciteit uitgevallen of uitgezet?
Ook bedankt voor je bijdragequote:Op zondag 11 januari 2009 22:17 schreef Gizmo12 het volgende:
-weg-
quote:
Is live.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef FL_Freak het volgende:
Loopt de cam achter? of is dit echt live tot de laatste seconden?
Idd, en ondertussen maar zielig doen hoeveel burgerslachtoffers er wel niet vallen, maar wel er zelf tussen gaan zitten als terrorist. Lafaardsquote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Vuile racist. Dit is weer precies de reden waarom ik de IDF steun. In Gaza stikt het van deze typetjes.
Wat denk je van de Palestijnenquote:Op zondag 11 januari 2009 22:23 schreef Pumatje het volgende:
die drones maken me gek!
idd mega hardquote:Op zondag 11 januari 2009 22:37 schreef Mozy het volgende:
net 4 explosies binnen 40 seconde tijd O_O
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:30 schreef Andyy het volgende:
[..]
die UCAVs (drones![]()
) kunnen wel een paar kilometer verder kijken dan dat ding en tig keer precieser een doel raken
alhoewel ik betwijfel of Israël wel UCAVs heeft![]()
USA laser generalquote:
tjah tis donker, eigg hopen we stiekem op actie nu maar aan de andere kant is dat wel fout want dan gaan mensen dood enzoquote:Op zondag 11 januari 2009 22:41 schreef Red_Cat het volgende:
Behoorlijk wat herrie net, verder niks te zien..
Ja het is heel naar wat er allemaal gebeurt daarquote:Op zondag 11 januari 2009 22:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
tjah tis donker, eigg hopen we stiekem op actie nu maar aan de andere kant is dat wel fout want dan gaan mensen dood enzo
UAVs hebben ze ja, maar of ze UCAVs hebben...quote:
Vraag me ook echt af wat dat geluid isquote:Op zondag 11 januari 2009 23:02 schreef Erasmo het volgende:
Is dat niet gewoon een airco op de achtergrond?
Ik kijk nou niet echt voor vermaakquote:Op zondag 11 januari 2009 23:05 schreef moonmovies het volgende:
eigelijk vermaken wij ons nou over de ruggen van onschuldige mensen...
Nee, dit geluid hoor je niet altijd namelijk. Dit zijn onbemande vliegtuigjes.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:02 schreef Erasmo het volgende:
Is dat niet gewoon een airco op de achtergrond?
Kunnen die lui van de Hamas niet even een Stinger van Iran lenen, boutirritant zegquote:Op zondag 11 januari 2009 23:08 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nee, dit geluid hoor je niet altijd namelijk. Dit zijn onbemande vliegtuigjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |