Thanx BrandX. Alhoewel ik helemaal droevig word van beeld en geluid maar dat schijnt iets met vrouwzijn te maken te hebben.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:52 schreef BrandX het volgende:
heb het gemist (maar wel de OP gefixet)
mja, ik heb vooral last van de giga trage bufferingquote:Op zondag 11 januari 2009 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx BrandX. Alhoewel ik helemaal droevig word van beeld en geluid maar dat schijnt iets met vrouwzijn te maken te hebben.
Daar wordt ik ook droevig vanquote:Op zondag 11 januari 2009 18:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
mja, ik heb vooral last van de giga trage buffering
Een paar Qassam raketten op je kop, is beter dan ditquote:Op zondag 11 januari 2009 18:40 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Een paar drones met raketjes boven je hoofd is beter dan dit
6400 mortieren en raketten... niet een paar (sinds begin 2008).quote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Een paar Qassam raketten op je kop, is beter dan dit
[ afbeelding ]
Omdat er in NWS al zo'n topic is, en hier nog niet. In GC komen er andere users op af, met name geen users die direct van je verwachten dat je volledig politiek verantwoordde (quote:
die UCAVs (dronesquote:Op zondag 11 januari 2009 18:40 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Een paar drones met raketjes boven je hoofd is beter dan dit
[ afbeelding ]
Spectre Gunship, ofwel Hercules met artillerie geschut
Hij doet het nu weer.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:35 schreef Aagjekat het volgende:
krijg geen streams meer, zijn ze uitgeschakeld
Afgesloten door het IDF.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:12 schreef Sensation89 het volgende:
Is de elektriciteit uitgevallen of uitgezet?
Ook bedankt voor je bijdragequote:Op zondag 11 januari 2009 22:17 schreef Gizmo12 het volgende:
-weg-
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |