Onder terroristisch oogmerk wordt verstaan het oogmerk om de bevolking of een deel der bevolking van een land ernstige vrees aan te jagen, dan wel een overheid of internationale organisatie wederrechtelijk te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden, dan wel de fundamentele politieke, constitutionele, economische of sociale structuren van een land of een internationale organisatie ernstig te ontwrichten of te vernietigen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:24 schreef Verluste het volgende:
Goede docu op Nederland 2 nu...
Daar werd goed gezegd wat Hamas nou was: een op religie geïnspireerde verzetsbeweging die terroristische middelen gebruikt, net zoals de bevrijdingsbewegingen deden in Nederlands-Indië. Het is géén terreurbeweging.
Als iemand achter de Palestijnen staat is dat ok... maar O, WEE als iemand achter Israel staat...quote:Op zondag 11 januari 2009 15:38 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dat zal veel nut hebben, daar het om de omzet van 10 januarie ging.
Overigens een belachelijk actie van de Lidl en Aldi.
Ja weet het, maar ik zei het dus een keer fout en noem het nu eigenlijk altijd zo.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:38 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Het is golden power. Golden shower is iets anders, lieverd.
ik noem dingen ook steeds bij de fouten die ik noemde vroegerquote:Op zondag 11 januari 2009 15:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja weet het, maar ik zei het dus een keer fout en noem het nu eigenlijk altijd zo.
Toen ik golden shower zei zat mn vriend ook al zo te kijken:![]()
, had het zelf niet eens door..
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:38 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Het is golden power. Golden shower is iets anders, lieverd.
quote:So I went out n bought me a leisure suit
I jingle my change,
but Im still kinda cute
Got a job doin radio promo
An none of the jocks can even tell Im a homo
Eventually me n a friend
Sorta drifted along into s&m
I can take about an hour on the tower of power
long as I gets a little golden shower
Niet in de Koerdische kwestie in ieder geval. Het gaat erom dat je aan Israel eisen mag stellen. Dat moet niet alleen van onze grondwet, het is ook het niveau van beschaving waarvoor je staat, wij steunen Israel immers, zelfs met wapens en wapentransporten. Israel moet zich dus gedragen naar onze normen, of geen bevriende staat meer zijn, en zeker geen speciale vriend. De vraag is dan ook wat voor normen Nederland heeft, een vraag die inderdaad ook speelt wanneer Turkije deel uit zou gaan maken van de EU, zij het in mindere mate.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:52 schreef damian5700 het volgende:
Wat ik uiteen zet is geen pleidooi voor willekeur. Het is juist bedoeld om de onevenredigheid te duiden, want die is volgens mij evident. Ook wat er onder de bevolking leeft en nu in diverse betogingen en demonstraties gekanaliseerd wordt staat in geen verhouding tot andere conflicten waar het leed voor burgerslachtoffers het tien- en soms honderdvoudige is.
De oneerlijkheid zit hem er natuurlijk al in dat Israel lidt is al soevereine staat terwijl de Palestijnen die staat niet mogen hebben van Israel. De veiligheidsraad is een verhaal apart, maar als je de VN negeert en zijn autoriteit niet accepteert moet je ook niet verwachten dat je er wel de dienst mag uitmaken.quote:En wat betreft de 'speciale vriend', dat mag dan gelden voor een aantal landen, maar op het niveau van de Verenigde Naties is het lidmaatschap van Israël al sinds haar oprichting beperkt en wordt zij niet hetzelfde behandeld als andere landen bij de V.N.. Pas in 2019 mag zij haar lidmaatschap aanvragen voor de Veiligheidsraad, om een voorbeeld te noemen.
Daarentegen is er wel een aparte divisie voor Palestijnse rechten.
Die onevenredigheid geeft je wel te denken, volgens mij.
Opmerkelijke conclusie. Gedachtenlezen is duidelijk niet je ding.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:39 schreef B4CO het volgende:
[..]
Als iemand achter de Palestijnen staat is dat ok... maar O, WEE als iemand achter Israel staat...
Waarschijnlijk omdat dit soort protestactie uitloopt op rellen en gescanderen van belachelijke leuzen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:37 schreef B4CO het volgende:
[..]
Meeste daarvan zijn moslims..
[..]
http://telegraaf-i.telegr(...)S_20090111_14_93.php
Terwijl de hele gazastrook een feestje zou vieren als er hier een 9-11'tje plaatsvindtquote:Op zondag 11 januari 2009 16:10 schreef g0dz0r het volgende:
Palestijnen bombarderen mag niet maar ze worden wel bijkans dood geknuffeld door sommigen hier.
Inderdaadquote:Op zondag 11 januari 2009 16:19 schreef Klummie het volgende:
[..]
Terwijl de hele gazastrook een feestje zou vieren als er hier een 9-11'tje plaatsvindt
En welke bevolkingsgroep doet daar de meeste boodschappen?quote:'Boycot Aldi en Lidl'
Via SMS-berichten en berichten op internet worden mensen opgeroepen geen boodschappen meer te doen bij Aldi en Lidl.
Deze winkels hebben besloten de omzet die zij op 10 januari maakten, aan Israël te doneren. Enkele mensen zijn het hier niet mee eens, en hebben besloten een boycotactie te beginnen. Op Duitse websites zijn al veel beschuldigingen te lezen, zoals "het geld van Aldi en Lidl wordt gebruikt om bij te dragen aan de vernietiging van Palestina".
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:19 schreef Klummie het volgende:
[..]
Terwijl de hele gazastrook een feestje zou vieren als er hier een 9-11'tje plaatsvindt
Waarschijnlijk wraak voorquote:Op zondag 11 januari 2009 16:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Israël: schoten vanuit Syrië 11-01-09
http://www.nos.nl/nosjour(...)09_israel_syrie.html
Israël zegt dat troepen in de Golanvlakte beschoten zijn vanuit Syrië. Volgens het Israëlische leger zijn er vanmiddag kogels afgevuurd vanuit Syrië op Israëlische troepen aan de grens met Syrië. Er is niemand gewond geraakt, alleen een voertuig heeft schade opgelopen.
Er is een klacht ingediend bij de Verenigde Naties, die de zaak onderzoekt. Syrië heeft niet gereageerd op de beschuldiging.
Israël heeft in 1967 de Golanvlakte op Syrië veroverd en het gebied geannexeerd. Dit is nooit internationaal nooit erkend.
Israelis celebrating 911 INSIDE NEW YORK:quote:
Nu juichen ze niet zo hard meerquote:
Nee, inderdaad, nu zijn ze dood.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu juichen ze niet zo hard meer
Dat waren Palestijnen in Oost-Jeruzalem.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu juichen ze niet zo hard meer
Gaat ook moeielijk als je opgesloten zit in een dichtbevolkte gebied.quote:
Israelquote:Op zondag 11 januari 2009 16:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Israël: schoten vanuit Syrië 11-01-09
http://www.nos.nl/nosjour(...)09_israel_syrie.html
Israël zegt dat troepen in de Golanvlakte beschoten zijn vanuit Syrië. Volgens het Israëlische leger zijn er vanmiddag kogels afgevuurd vanuit Syrië op Israëlische troepen aan de grens met Syrië. Er is niemand gewond geraakt, alleen een voertuig heeft schade opgelopen.
Er is een klacht ingediend bij de Verenigde Naties, die de zaak onderzoekt. Syrië heeft niet gereageerd op de beschuldiging.
Israël heeft in 1967 de Golanvlakte op Syrië veroverd en het gebied geannexeerd. Dit is nooit internationaal nooit erkend.
Allah zal ze wel beschermenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, nu zijn ze dood.![]()
![]()
![]()
Toch? Of niet?
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:38 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand filmpje ervan gemaakt? Duidelijk fosfor volgens mij.
quote:
Je punt?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:38 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand filmpje ervan gemaakt? Duidelijk fosfor volgens mij.
Het is officieel gewoon een toegestaan wapen. Al dat gezeik om dat fosfor, steeds filmpjes en plaatjes posten... het is niet verboden. /care.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk denk ik, daar kan zelfs jij niet meer omheen.
Ik snap hem nog niet. Ja, Israel gebruikt witte fosfor, dat is toch niks nieuws?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk denk ik, daar kan zelfs jij niet meer omheen.
Als de ene partij verwerpelijke dingen doet, mag de andere partij het ook? Wat een kleuterschool denkwijze.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:48 schreef Bolter het volgende:
[..]
Het is officieel gewoon een toegestaan wapen. Al dat gezeik om dat fosfor, steeds filmpjes en plaatjes posten... het is niet verboden. /care.
Moreel verwerpelijk? Ga eens bij Hamas kijken.
Het is verboden om het in een dichtbevolkt gebied waar burgers wonen te gooien hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:48 schreef Bolter het volgende:
[..]
Het is officieel gewoon een toegestaan wapen. Al dat gezeik om dat fosfor,
Ja, en toch doet Israel het de hele dag lang, moeten we dan van elke keer een screenshot hebben met dezelfde discussie?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is verboden om het in een dichtbevolkt gebied waar burgers wonen te gooien hoor.
Maar zij begonnen hoor!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:52 schreef yavanna het volgende:
[..]
Als de ene partij verwerpelijke dingen doet, mag de andere partij het ook? Wat een kleuterschool denkwijze.
Doelgericht burgers aanvallen ermee mag niet. Als ze bijkomend slachtoffers zijn is het gewoon enkel jammer.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:53 schreef venomsnake het volgende:
Het is verboden om het in een dichtbevolkt gebied waar burgers wonen te gooien hoor.
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Doelgericht burgers aanvallen ermee mag niet. Als ze bijkomend slachtoffers zijn is het gewoon enkel jammer.
Dat is dus precies wat Israel doet.quote:Human Rights Watch believes that the use of white phosphorus in densely populated areas of Gaza violates the requirement under international humanitarian law
Het is toegestaan, er zit blijkbaar een tactisch voordeel achter. En ik vind het niet verwerpelijk. Anderen zijn het blijkbaar niet met mij eens dus mag ik best even verwijzen naar het gene waar de tegenpartij mee bezig is. Iets wat wel verboden is.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:52 schreef yavanna het volgende:
[..]
Als de ene partij verwerpelijke dingen doet, mag de andere partij het ook? Wat een kleuterschool denkwijze.
En al die Hamasser's snijden het liefst de kelen door van alles wat niet-moslim is, lachwekkend die knuffelaars hier.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:59 schreef Bolter het volgende:
[..]
Het is toegestaan, er zit blijkbaar een tactisch voordeel achter. En ik vind het niet verwerpelijk. Anderen zijn het blijkbaar niet met mij eens dus mag ik best even verwijzen naar het gene waar de tegenpartij mee bezig is. Iets wat wel verboden is.
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:01 schreef Wheelgunner het volgende:
En sowiso dat gezeur over brandbommen, alsof je liever een conventionele bom op je huis wil of een ouderwetse kogel in je darmen.
Oorlog is gruwelijk, zinloze oefening om daar triviale nuances in te onderscheiden.
Wat de fuck heeft de NAVO hier nu weer mee te maken?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:02 schreef dennis00 het volgende:
Beide partijen vechten voor hun land en compleet Jerusalem?
En door hun geloof willen ze allebei Jerusalem niet opgeven, correct? Welk percentage van de inwoners van Jerusalem is Palestijns dan?
Kan de NAVO hier niet tussen komen en de oorlogsgebieden bezetten?
En Joden zien niet-Joden als beestenquote:Op zondag 11 januari 2009 18:00 schreef Klummie het volgende:
[..]
En al die Hamasser's snijden het liefst de kelen door van alles wat niet-moslim is, lachwekkend die knuffelaars hier.
Dat je dat soort rotzooi niet op dichtbevolkte wijken moet gooien. Het zorgt ervoor dat mensen in een relatief wijde omstrek allemaal (zeer ernstige) brandwonden oplopen, of dat mensen doodziek worden door allerlei organen die uitvallen. Een gewone bom is echt heel iets anders, daar vernietig je panden mee, en ja, daar kunnen ook doden en gewonden bij vallen (duh) maar niet in de hoeveelheid en op de gruwelijke manier als bij fosfor bommen. Dokters in Gaza klagen er ook over, er komen steeds meer burgers met gruwelijke brandwonden binnen, ook vallen bij mensen zomaar bepaalde organen uit. Niet echt fris.quote:
Veel mensen zien het gewoon zo. Van sommige users is de zijde die ze ondersteunen wel duidelijk, maar als je kritische noten plaatst bij beide partijen dan krijg je gelijk een stempel op je.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:10 schreef yavanna het volgende:
Lachwekkend is vooral de, "you're either with us, or against us",' mentaliteit bij sommige hier.
Oh, je vind het erg dat Palestijnen zichzelf opblazen in een Israëlische bus, dan ben je tegen alle palestijnen. Oh, je vind het erg dat Israel witte fosfor gebruikt in een overvol stedelijk gebied, dan ben je tegen alle inwoners van Israël.![]()
Als ik al een 'kant' zou kiezen, dan is dat de kant van de vele onschuldige burgerslachtoffers en dan met name de kinderen, ongeacht hun afkomst/woonplaats.
Terroristquote:Op zondag 11 januari 2009 18:23 schreef Triggershot het volgende:
hoi!
Hoe verrassend weer. De strijd zelf en de Palestijnen boeien ze niks, ze zien dit enkel weer als mogelijkheid om hun jodenhaat te uiten.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:22 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Demonstrerende jongeren Rotterdam zorgen voor onrust
http://www.telegraaf.nl/b(...)ongeren_R_dam__.html
ROTTERDAM - Tientallen jongeren hebben zondagmiddag in Rotterdam enkele uren gedemonstreerd tegen de aanvallen van Israël op de Gazastrook. Ze scandeerden daarbij leuzen die tegen Joden waren gericht, droegen Marokkaanse en Palestijnse vlaggen en riepen dat Palestina vrij moet zijn.
De groep die vooral uit tieners bestond, dook tijdens de koopzondag op verschillende plekken in het centrum op. Mensen die niet van hun gedrag en geroep gediend waren, vielen ze verbaal aan. De jongeren belaagden een beveiliger van de Beurstraverse (de Koopgoot) en een raadslid van Leefbaar Rotterdam kreeg een schop tegen zijn knie. Hij wil donderdag in de gemeenteraad het gedrag van de jongeren en hoe daartegen op te treden bespreken.
Ook zaterdag hielden jongeren een onaangekondigde demonstratie in het centrum van de Maasstad. Toen was het even onrustig op de markt.
Inderdaad. En dat is nogal onzinnig en incorrect i.m.o.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:12 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Veel mensen zien het gewoon zo. Van sommige users is de zijde die ze ondersteunen wel duidelijk, maar als je kritische noten plaatst bij beide partijen dan krijg je gelijk een stempel op je.
Kunnen we hier geen witte fosfor op los laten?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:22 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ze scandeerden daarbij leuzen die tegen Joden waren gericht, droegen Marokkaanse en Palestijnse vlaggen en riepen dat Palestina vrij moet zijn.
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen IRL op FOK! speel ik de gematigde aka Taqqiya
Ik probeer toch ook niets goed te praten? Ik vind het alleen vrij zinloos om hierover te discussieren...quote:Op zondag 11 januari 2009 18:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat je dat soort rotzooi niet op dichtbevolkte wijken moet gooien. Het zorgt ervoor dat mensen in een relatief wijde omstrek allemaal (zeer ernstige) brandwonden oplopen, of dat mensen doodziek worden door allerlei organen die uitvallen. Een gewone bom is echt heel iets anders, daar vernietig je panden mee, en ja, daar kunnen ook doden en gewonden bij vallen (duh) maar niet in de hoeveelheid en op de gruwelijke manier als bij fosfor bommen. Dokters in Gaza klagen er ook over, er komen steeds meer burgers met gruwelijke brandwonden binnen, ook vallen bij mensen zomaar bepaalde organen uit. Niet echt fris.
Het is gewoon tegen internationale wetgeving en dus moet je dat als beschaafd land (dat vind Isreal van zichzelf) niet doen.. Ja. Hamas schiet ook zomaar op burgers, dat is ook walgelijk! Maar dat betekent niet dat je het zelf ook maar moet gaan doen. Want dat doe je als je die rotzooi op een dichtbevolkte woonwijk kwakt.
Zo moeilijk is dat toch niet te snappen?
Hoe Pro Israel je ook bent, dit is gewoon niet goed te praten. Klaar.
quote:
http://eindpunt.blogspot.com/2005/08/antisemiet.htmlquote:Wat te doen wanneer je word uitgemaakt voor antisemiet?
We kennen het riedeltje zo onderhand wel: wanneer je inhoudelijke kritiek hebt op de politiek van Israël waar niets tegenin te brengen valt, ben je voor USraëlisten (zionistische neoconservatieven en andere mentaal gemankeerden) opeens een "anti-semiet".
Niet verwonderlijk is het dat nu ook Cindy Sheehan, actievoerende moeder van een Amerikaanse soldaat gestorven in Irak, door USraëlisten een anti-semiet wordt genoemd, aldus o.a. www.israpundit.com ("Cindy Sheehan: Anti-Semite"). Sheenan zou geschreven hebben hebben naar een televisiezender: "Am I emotional? Yes, my first born was murdered. Am I angry? Yes, he was killed for lies and for a PNAC Neo-Con agenda to benefit Israel." Wanneer ze dat werkelijk gezegd heeft, is er natuurlijk helemaal niets aan de hand, en getuigt zij van een helder inzicht in de belangen van de Amerikaanse regering.
Ook neemt men haar kwalijk dat haar actie wordt gesteund door "a group that advocates the destruction of Israel". Ik ga kijken wie ze bedoelen. Blijkt het een zeer aaibare vrijwilligersclub Crawford Peace House die, omdat ze voor vrede en liefde in de wereld zijn, opkomen voor de rechten van de Palestijnen.
Wat is een antisemiet?
Normaliter is het een term waarmee je een persoon aanduidt die zich vijandig opstelt tegen joden aan de hand van het geloof, etniciteit of ras. Maar tegenwoordig wordt de term meestal gebruikt om elke etnisch-semitische groep mensen aan te duiden m.u.v. de joden. Hoewel Arabieren ook semieten zijn, worden meestal zij gebrandmerkt als anti-semieten - omdat de bijvoorbeeld Foeniciërs ooit (400 vC.) niet zo verzot waren op de joden, emigranten die zich overal introduceerden als het 'uitverkoren volk' - geen burgers, maar een elite, die niet integreerden en altijd in aparte wijken bleven wonen.
Zoals Sharon stelde dat Arafat een antisemiet was, komt op hetzelfde neer wanneer je zou stellen dat elke Europeaan Nederlanders haat, en ook de Nederlanders zichzelf (hoewel en rariteit, is het niet geheel onmogelijk). De vraag is dus of we de emotioneel beladen term moeten blijven associëren met iets louter tegen joden gericht, of dat we het als betekenisloos moeten verwerpen aangezien Arabieren ook semieten zijn en in de praktijk dus nooit in die categorie passen.
Met welk doel?
Allereerst moet je begrijpen dat de beschuldiging van antisemitisme een goedkope en laag-bij-de-grondse aanval op de persoon is. Vooralsnog betekent het dat de persoon die je ervan beschuldigd niet van plan is om over ideeën te debatteren, maar om je in een klap onderuit te halen aan de hand van een zogenaamde fout in je karakter. De USraëlist had je net zo goed "kinderverkrachter", "alcoholist" of "kleptomaan" kunnen noemen, en de bedoeling is om de discussie te verleggen naar de gesuggereerde fout in jouw karakter.
Hoe moet je reageren?
1. Je kunt zeggen: "Als ik een anti-semiet ben, dan ben jij een radicale zionist."
2. Of: "Je negeert het onderwerp door mij onjuist te beschuldigen."
3. Of: "Je moeder is een lelijk oud wijf."
Ik kies voor de laatste: "O ja joh? Nou, ik heb gehoord dat jouw moeder een lelijk oud wijf is." Want je brengt de USraëlist in de war, je krijgt de lachers op de hand, en je geeft meteen aan dat beide beweringen absolute nonsens zijn.
Twee regels in dit spel:
1. Negeer de aantijging niet. Het is een serieuze poging om je op een valse manier in diskrediet te brengen. Je moet het herkennen voor wat het is, en meteen teruggooien met bovengenoemde retorische valkuil.
2. Verontschuldig jezelf nooit voor wat je hebt gezegd. Want dat moedigt de USraëlist alleen maar aan om je nog verder de grond in te boren.
Waarom vind je dat zinloos?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:31 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik probeer toch ook niets goed te praten? Ik vind het alleen vrij zinloos om hierover te discussieren...
Want? Oe ze zijn vervelend, kom laten we het oplossen met chemische troep erop strooien.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:26 schreef Bolter het volgende:
[..]
Kunnen we hier geen witte fosfor op los laten?
Zoals ik al zei, omdat bekend is dat Israel het op illegale wijze gebruikt. We gaan toch ook niet op elke Hamas raket in? Plus dat ik de discussie over de toelaatbaarheid van bepaald wapentuig vaak dus een beetje 'quote:Op zondag 11 januari 2009 18:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarom vind je dat zinloos?
Dan kun je dit hele topic wel zinloos gaan vinden.
ja wat een helden weer hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 18:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Groot Gaza-protest in Brussel
http://www.telegraaf.nl/b(...)st_in_Brussel__.html
BRUSSEL - In Brussel zijn zondag 30.000 actievoerders de straat opgegaan om te betogen tegen het Israëlische offensief in de Gazastrook. In de marge van de betoging vonden enkele incidenten plaats. Dat meldde de Brusselse politie.
Actievoerders kantelden een auto. Tien andere voertuigen raakten beschadigd. Ook de ruiten van een bushokje sneuvelden. De politie moest het waterkanon inzetten om de situatie onder controle te krijgen.
De betogers in Brussel eisten dat het geweld tegen Palestijnse burgers in de Gazastrook onmiddellijk stopt. Ook werd opgeroepen tot een boycot van Israëlische producten. Anderen eisten een opschorting van de samenwerkingsakkoorden tussen de EU en Israël.
Talrijke demonstranten zwaaiden met Palestijnse vlaggen. Op hun spandoeken stonden slogans als 'Israël moordenaar'.
Waar zijn de witte fosforgranaten als je ze nodig hebt?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ja wat een helden weer hoor
[ afbeelding ]
Ja. En die andere ook.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:44 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Want?
Dit is Brussel, de andere Rotterdam..
Of bedoel je dat hij ook in een ander topic staat?
Dacht je dat? Wat goed van je.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:46 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik dacht ik zet ze ff in allebei de topics
Mag ik je geen compliment meer geven?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Wow is dit een poging om me belachelijk te maken...
Idd, lekker denigrerend toontje. Net zoals zijn reactie op jouw post in het Rihanna topic.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Wow is dit een poging om me belachelijk te maken...
Jawel, jij altijdquote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mag ik je geen compliment meer geven?
Logisch, mensen die het verdienen.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Idd, lekker denigrerend toontje. Net zoals zijn reactie op jouw post in het Rihanna topic.
En maar uitvallen tegen Halcon omdat ie op de man zou spelen...
Die reacties die er onder staan..quote:Op zondag 11 januari 2009 18:53 schreef NoizEkick het volgende:
Op de dumpert staan een paar mooie foto's die duidelijk het verschil aangeven tussen de Joden en de "Palestijnen" als het aankomt op een protest/demonstratie.
http://www.dumpert.nl/med(...)en_kun_je_leren.html
hi-la-risch
Tja logisch he, de Joden zijn niet degene die onderdrukt worden.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:53 schreef NoizEkick het volgende:
Op de dumpert staan een paar mooie foto's die duidelijk het verschil aangeven tussen de Joden en de "Palestijnen" als het aankomt op een protest/demonstratie.
hi-la-risch
Tja, standaard schenenschoppen. De foto's echter spreken voor zich.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:55 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Die reacties die er onder staan..
Neuh, de Joden worden gelukkig niet al 2000 jaar de hele wereld over gejaagd.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:56 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Tja logisch he, de Joden zijn niet degene die onderdrukt worden.
Ja, laten we beste foto's van één kant nemen en dan de slechtste van een andere kant en dan onze conclusies trekken. Hebben we mooi het verschil aangegeven als het aankomt op de Jode en 'Palestijnen' hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 18:53 schreef NoizEkick het volgende:
hi-la-risch
Ik heb nog geen berichten gezien over vlagverbrandende en rellende Joden. Jij wel? Wees zo vrij ze te posten.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, laten we beste foto's van één kant nemen en dan de slechtste van een andere kant en dan onze conclusies trekken. Hebben we mooi het verschil aangegeven als het aankomt op de Jode en 'Palestijnen' hoor![]()
![]()
En waarom moeten de Palestijnen daarvoor boeten?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:57 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Neuh, de Joden worden gelukkig niet al 2000 jaar de hele wereld over gejaagd.
Laat om het te compenseren dan eens wat foto's zien van agressief protesterende joden.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:57 schreef Triggershot het volgende:
Ja, laten we beste foto's van één kant nemen en dan de slechtste van een andere kant en dan onze conclusies trekken. Hebben we mooi het verschil aangegeven als het aankomt op de Jode en 'Palestijnen' hoor![]()
![]()
Och jee, wat zijn ze toch zielig die Joden.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:57 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Omdat zij er net zo hard aan meedoen? Tenminste, hun "regering".quote:Op zondag 11 januari 2009 18:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En waarom moeten de Palestijnen daarvoor boeten?![]()
Ik noem ze het Israelische leger, foto's hebben van wat ze hebben veroorzaakt?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:58 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik heb nog geen berichten gezien over vlagverbrandende en rellende Joden. Jij wel? Wees zo vrij ze te posten.
De Camp-David akkoorden stellen ook niks voor. 92% van de Egyptenaren zien Israël nog steeds als vijand en geen Israeli is veilig in Egypte. Kijk maar naar de aanslagen op hotels etc.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:34 schreef rakotto het volgende:
19:22 Sources: Two Egyptian children, two officers hurt by IAF strike near Rafah (Reuters)
18:58 Report: Several Egyptian troops wounded in IAF bombings in Rafah (DPA)
Hiermee schenden ze duidelijk de Camp David agreement. En dan gaan ze nog klagen bij de VN over Syrie? =\
Een sinterklaasgedicht:quote:Op zondag 11 januari 2009 18:57 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |