Ja weet het, maar ik zei het dus een keer fout en noem het nu eigenlijk altijd zo.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:38 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Het is golden power. Golden shower is iets anders, lieverd.
ik noem dingen ook steeds bij de fouten die ik noemde vroegerquote:Op zondag 11 januari 2009 15:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja weet het, maar ik zei het dus een keer fout en noem het nu eigenlijk altijd zo.
Toen ik golden shower zei zat mn vriend ook al zo te kijken:![]()
, had het zelf niet eens door..
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:38 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Het is golden power. Golden shower is iets anders, lieverd.
quote:So I went out n bought me a leisure suit
I jingle my change,
but Im still kinda cute
Got a job doin radio promo
An none of the jocks can even tell Im a homo
Eventually me n a friend
Sorta drifted along into s&m
I can take about an hour on the tower of power
long as I gets a little golden shower
Niet in de Koerdische kwestie in ieder geval. Het gaat erom dat je aan Israel eisen mag stellen. Dat moet niet alleen van onze grondwet, het is ook het niveau van beschaving waarvoor je staat, wij steunen Israel immers, zelfs met wapens en wapentransporten. Israel moet zich dus gedragen naar onze normen, of geen bevriende staat meer zijn, en zeker geen speciale vriend. De vraag is dan ook wat voor normen Nederland heeft, een vraag die inderdaad ook speelt wanneer Turkije deel uit zou gaan maken van de EU, zij het in mindere mate.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:52 schreef damian5700 het volgende:
Wat ik uiteen zet is geen pleidooi voor willekeur. Het is juist bedoeld om de onevenredigheid te duiden, want die is volgens mij evident. Ook wat er onder de bevolking leeft en nu in diverse betogingen en demonstraties gekanaliseerd wordt staat in geen verhouding tot andere conflicten waar het leed voor burgerslachtoffers het tien- en soms honderdvoudige is.
De oneerlijkheid zit hem er natuurlijk al in dat Israel lidt is al soevereine staat terwijl de Palestijnen die staat niet mogen hebben van Israel. De veiligheidsraad is een verhaal apart, maar als je de VN negeert en zijn autoriteit niet accepteert moet je ook niet verwachten dat je er wel de dienst mag uitmaken.quote:En wat betreft de 'speciale vriend', dat mag dan gelden voor een aantal landen, maar op het niveau van de Verenigde Naties is het lidmaatschap van Israël al sinds haar oprichting beperkt en wordt zij niet hetzelfde behandeld als andere landen bij de V.N.. Pas in 2019 mag zij haar lidmaatschap aanvragen voor de Veiligheidsraad, om een voorbeeld te noemen.
Daarentegen is er wel een aparte divisie voor Palestijnse rechten.
Die onevenredigheid geeft je wel te denken, volgens mij.
Opmerkelijke conclusie. Gedachtenlezen is duidelijk niet je ding.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:39 schreef B4CO het volgende:
[..]
Als iemand achter de Palestijnen staat is dat ok... maar O, WEE als iemand achter Israel staat...
Waarschijnlijk omdat dit soort protestactie uitloopt op rellen en gescanderen van belachelijke leuzen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:37 schreef B4CO het volgende:
[..]
Meeste daarvan zijn moslims..
[..]
http://telegraaf-i.telegr(...)S_20090111_14_93.php
Terwijl de hele gazastrook een feestje zou vieren als er hier een 9-11'tje plaatsvindtquote:Op zondag 11 januari 2009 16:10 schreef g0dz0r het volgende:
Palestijnen bombarderen mag niet maar ze worden wel bijkans dood geknuffeld door sommigen hier.
Inderdaadquote:Op zondag 11 januari 2009 16:19 schreef Klummie het volgende:
[..]
Terwijl de hele gazastrook een feestje zou vieren als er hier een 9-11'tje plaatsvindt
En welke bevolkingsgroep doet daar de meeste boodschappen?quote:'Boycot Aldi en Lidl'
Via SMS-berichten en berichten op internet worden mensen opgeroepen geen boodschappen meer te doen bij Aldi en Lidl.
Deze winkels hebben besloten de omzet die zij op 10 januari maakten, aan Israël te doneren. Enkele mensen zijn het hier niet mee eens, en hebben besloten een boycotactie te beginnen. Op Duitse websites zijn al veel beschuldigingen te lezen, zoals "het geld van Aldi en Lidl wordt gebruikt om bij te dragen aan de vernietiging van Palestina".
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:19 schreef Klummie het volgende:
[..]
Terwijl de hele gazastrook een feestje zou vieren als er hier een 9-11'tje plaatsvindt
Waarschijnlijk wraak voorquote:Op zondag 11 januari 2009 16:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Israël: schoten vanuit Syrië 11-01-09
http://www.nos.nl/nosjour(...)09_israel_syrie.html
Israël zegt dat troepen in de Golanvlakte beschoten zijn vanuit Syrië. Volgens het Israëlische leger zijn er vanmiddag kogels afgevuurd vanuit Syrië op Israëlische troepen aan de grens met Syrië. Er is niemand gewond geraakt, alleen een voertuig heeft schade opgelopen.
Er is een klacht ingediend bij de Verenigde Naties, die de zaak onderzoekt. Syrië heeft niet gereageerd op de beschuldiging.
Israël heeft in 1967 de Golanvlakte op Syrië veroverd en het gebied geannexeerd. Dit is nooit internationaal nooit erkend.
Israelis celebrating 911 INSIDE NEW YORK:quote:
Nu juichen ze niet zo hard meerquote:
Nee, inderdaad, nu zijn ze dood.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu juichen ze niet zo hard meer
Dat waren Palestijnen in Oost-Jeruzalem.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu juichen ze niet zo hard meer
Gaat ook moeielijk als je opgesloten zit in een dichtbevolkte gebied.quote:
Israelquote:Op zondag 11 januari 2009 16:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Israël: schoten vanuit Syrië 11-01-09
http://www.nos.nl/nosjour(...)09_israel_syrie.html
Israël zegt dat troepen in de Golanvlakte beschoten zijn vanuit Syrië. Volgens het Israëlische leger zijn er vanmiddag kogels afgevuurd vanuit Syrië op Israëlische troepen aan de grens met Syrië. Er is niemand gewond geraakt, alleen een voertuig heeft schade opgelopen.
Er is een klacht ingediend bij de Verenigde Naties, die de zaak onderzoekt. Syrië heeft niet gereageerd op de beschuldiging.
Israël heeft in 1967 de Golanvlakte op Syrië veroverd en het gebied geannexeerd. Dit is nooit internationaal nooit erkend.
Allah zal ze wel beschermenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, nu zijn ze dood.![]()
![]()
![]()
Toch? Of niet?
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:38 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand filmpje ervan gemaakt? Duidelijk fosfor volgens mij.
quote:
Je punt?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:38 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand filmpje ervan gemaakt? Duidelijk fosfor volgens mij.
Het is officieel gewoon een toegestaan wapen. Al dat gezeik om dat fosfor, steeds filmpjes en plaatjes posten... het is niet verboden. /care.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk denk ik, daar kan zelfs jij niet meer omheen.
Ik snap hem nog niet. Ja, Israel gebruikt witte fosfor, dat is toch niks nieuws?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk denk ik, daar kan zelfs jij niet meer omheen.
Als de ene partij verwerpelijke dingen doet, mag de andere partij het ook? Wat een kleuterschool denkwijze.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:48 schreef Bolter het volgende:
[..]
Het is officieel gewoon een toegestaan wapen. Al dat gezeik om dat fosfor, steeds filmpjes en plaatjes posten... het is niet verboden. /care.
Moreel verwerpelijk? Ga eens bij Hamas kijken.
Het is verboden om het in een dichtbevolkt gebied waar burgers wonen te gooien hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:48 schreef Bolter het volgende:
[..]
Het is officieel gewoon een toegestaan wapen. Al dat gezeik om dat fosfor,
Ja, en toch doet Israel het de hele dag lang, moeten we dan van elke keer een screenshot hebben met dezelfde discussie?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is verboden om het in een dichtbevolkt gebied waar burgers wonen te gooien hoor.
Maar zij begonnen hoor!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:52 schreef yavanna het volgende:
[..]
Als de ene partij verwerpelijke dingen doet, mag de andere partij het ook? Wat een kleuterschool denkwijze.
Doelgericht burgers aanvallen ermee mag niet. Als ze bijkomend slachtoffers zijn is het gewoon enkel jammer.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:53 schreef venomsnake het volgende:
Het is verboden om het in een dichtbevolkt gebied waar burgers wonen te gooien hoor.
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Doelgericht burgers aanvallen ermee mag niet. Als ze bijkomend slachtoffers zijn is het gewoon enkel jammer.
Dat is dus precies wat Israel doet.quote:Human Rights Watch believes that the use of white phosphorus in densely populated areas of Gaza violates the requirement under international humanitarian law
Het is toegestaan, er zit blijkbaar een tactisch voordeel achter. En ik vind het niet verwerpelijk. Anderen zijn het blijkbaar niet met mij eens dus mag ik best even verwijzen naar het gene waar de tegenpartij mee bezig is. Iets wat wel verboden is.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:52 schreef yavanna het volgende:
[..]
Als de ene partij verwerpelijke dingen doet, mag de andere partij het ook? Wat een kleuterschool denkwijze.
En al die Hamasser's snijden het liefst de kelen door van alles wat niet-moslim is, lachwekkend die knuffelaars hier.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:59 schreef Bolter het volgende:
[..]
Het is toegestaan, er zit blijkbaar een tactisch voordeel achter. En ik vind het niet verwerpelijk. Anderen zijn het blijkbaar niet met mij eens dus mag ik best even verwijzen naar het gene waar de tegenpartij mee bezig is. Iets wat wel verboden is.
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:01 schreef Wheelgunner het volgende:
En sowiso dat gezeur over brandbommen, alsof je liever een conventionele bom op je huis wil of een ouderwetse kogel in je darmen.
Oorlog is gruwelijk, zinloze oefening om daar triviale nuances in te onderscheiden.
Wat de fuck heeft de NAVO hier nu weer mee te maken?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:02 schreef dennis00 het volgende:
Beide partijen vechten voor hun land en compleet Jerusalem?
En door hun geloof willen ze allebei Jerusalem niet opgeven, correct? Welk percentage van de inwoners van Jerusalem is Palestijns dan?
Kan de NAVO hier niet tussen komen en de oorlogsgebieden bezetten?
En Joden zien niet-Joden als beestenquote:Op zondag 11 januari 2009 18:00 schreef Klummie het volgende:
[..]
En al die Hamasser's snijden het liefst de kelen door van alles wat niet-moslim is, lachwekkend die knuffelaars hier.
Dat je dat soort rotzooi niet op dichtbevolkte wijken moet gooien. Het zorgt ervoor dat mensen in een relatief wijde omstrek allemaal (zeer ernstige) brandwonden oplopen, of dat mensen doodziek worden door allerlei organen die uitvallen. Een gewone bom is echt heel iets anders, daar vernietig je panden mee, en ja, daar kunnen ook doden en gewonden bij vallen (duh) maar niet in de hoeveelheid en op de gruwelijke manier als bij fosfor bommen. Dokters in Gaza klagen er ook over, er komen steeds meer burgers met gruwelijke brandwonden binnen, ook vallen bij mensen zomaar bepaalde organen uit. Niet echt fris.quote:
Veel mensen zien het gewoon zo. Van sommige users is de zijde die ze ondersteunen wel duidelijk, maar als je kritische noten plaatst bij beide partijen dan krijg je gelijk een stempel op je.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:10 schreef yavanna het volgende:
Lachwekkend is vooral de, "you're either with us, or against us",' mentaliteit bij sommige hier.
Oh, je vind het erg dat Palestijnen zichzelf opblazen in een Israëlische bus, dan ben je tegen alle palestijnen. Oh, je vind het erg dat Israel witte fosfor gebruikt in een overvol stedelijk gebied, dan ben je tegen alle inwoners van Israël.![]()
Als ik al een 'kant' zou kiezen, dan is dat de kant van de vele onschuldige burgerslachtoffers en dan met name de kinderen, ongeacht hun afkomst/woonplaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |