Ja. En die andere ook.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:44 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Want?
Dit is Brussel, de andere Rotterdam..
Of bedoel je dat hij ook in een ander topic staat?
Dacht je dat? Wat goed van je.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:46 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik dacht ik zet ze ff in allebei de topics
Mag ik je geen compliment meer geven?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Wow is dit een poging om me belachelijk te maken...
Idd, lekker denigrerend toontje. Net zoals zijn reactie op jouw post in het Rihanna topic.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Wow is dit een poging om me belachelijk te maken...
Jawel, jij altijdquote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mag ik je geen compliment meer geven?
Logisch, mensen die het verdienen.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Idd, lekker denigrerend toontje. Net zoals zijn reactie op jouw post in het Rihanna topic.
En maar uitvallen tegen Halcon omdat ie op de man zou spelen...
Die reacties die er onder staan..quote:Op zondag 11 januari 2009 18:53 schreef NoizEkick het volgende:
Op de dumpert staan een paar mooie foto's die duidelijk het verschil aangeven tussen de Joden en de "Palestijnen" als het aankomt op een protest/demonstratie.
http://www.dumpert.nl/med(...)en_kun_je_leren.html
hi-la-risch
Tja logisch he, de Joden zijn niet degene die onderdrukt worden.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:53 schreef NoizEkick het volgende:
Op de dumpert staan een paar mooie foto's die duidelijk het verschil aangeven tussen de Joden en de "Palestijnen" als het aankomt op een protest/demonstratie.
hi-la-risch
Tja, standaard schenenschoppen. De foto's echter spreken voor zich.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:55 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Die reacties die er onder staan..
Neuh, de Joden worden gelukkig niet al 2000 jaar de hele wereld over gejaagd.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:56 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Tja logisch he, de Joden zijn niet degene die onderdrukt worden.
Ja, laten we beste foto's van één kant nemen en dan de slechtste van een andere kant en dan onze conclusies trekken. Hebben we mooi het verschil aangegeven als het aankomt op de Jode en 'Palestijnen' hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 18:53 schreef NoizEkick het volgende:
hi-la-risch
Ik heb nog geen berichten gezien over vlagverbrandende en rellende Joden. Jij wel? Wees zo vrij ze te posten.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, laten we beste foto's van één kant nemen en dan de slechtste van een andere kant en dan onze conclusies trekken. Hebben we mooi het verschil aangegeven als het aankomt op de Jode en 'Palestijnen' hoor![]()
![]()
En waarom moeten de Palestijnen daarvoor boeten?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:57 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Neuh, de Joden worden gelukkig niet al 2000 jaar de hele wereld over gejaagd.
Laat om het te compenseren dan eens wat foto's zien van agressief protesterende joden.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:57 schreef Triggershot het volgende:
Ja, laten we beste foto's van één kant nemen en dan de slechtste van een andere kant en dan onze conclusies trekken. Hebben we mooi het verschil aangegeven als het aankomt op de Jode en 'Palestijnen' hoor![]()
![]()
Och jee, wat zijn ze toch zielig die Joden.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:57 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Omdat zij er net zo hard aan meedoen? Tenminste, hun "regering".quote:Op zondag 11 januari 2009 18:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En waarom moeten de Palestijnen daarvoor boeten?![]()
Ik noem ze het Israelische leger, foto's hebben van wat ze hebben veroorzaakt?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:58 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik heb nog geen berichten gezien over vlagverbrandende en rellende Joden. Jij wel? Wees zo vrij ze te posten.
De Camp-David akkoorden stellen ook niks voor. 92% van de Egyptenaren zien Israël nog steeds als vijand en geen Israeli is veilig in Egypte. Kijk maar naar de aanslagen op hotels etc.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:34 schreef rakotto het volgende:
19:22 Sources: Two Egyptian children, two officers hurt by IAF strike near Rafah (Reuters)
18:58 Report: Several Egyptian troops wounded in IAF bombings in Rafah (DPA)
Hiermee schenden ze duidelijk de Camp David agreement. En dan gaan ze nog klagen bij de VN over Syrie? =\
Een sinterklaasgedicht:quote:Op zondag 11 januari 2009 18:57 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |