Oh sorry ik krijg gehandicapte korting.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Den Haag HS maar dat valt tegen hoor. Ik ben meestal toch minimaal 40,- kwijt wacht, typte ik dat hard op?
He het leven is al duur genoeg dus die korting is mooi meegenomenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:33 schreef dawg het volgende:
Wat een kuthoeren doen, nog korting geven ook terwijl ze al achter het station staat.
Da's wel handigquote:Op zondag 11 januari 2009 00:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die GHB maak ik gewoon tijdens mijn werk. Lekker makkelijk![]()
Mooi man.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tja, ik ga er niet te snel een label aanhangen. Maar het gaat echt supergoed tot zover.
Wat voor werk is dat dan? Misschien heb je het al eens gemeld, maar met de snelheid van de topics is de kans groot dat ik er 10 moet doorspittenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Geweldige vrouw. Ze heeft gewoon een streng regime ivm werk, dus s,weekends gaat ze niet al te laat naar bed, vandaar.
Gewoon een dikke baan met veel verantwoordelijkheid en ditto salaris.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat voor werk is dat dan? Misschien heb je het al eens gemeld, maar met de snelheid van de topics is de kans groot dat ik er 10 moet doorspitten
Altijd een goede insteek om jezelf niet voorbij te lopen. Tofquote:Op zondag 11 januari 2009 00:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tja, ik ga er niet te snel een label aanhangen. Maar het gaat echt supergoed tot zover.
Projectmanager?quote:Op zondag 11 januari 2009 01:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gewoon een dikke baan met veel verantwoordelijkheid en ditto salaris.![]()
I love smart women![]()
Heb er al een sneeuwwandeling van een uur door de bossen opzitten en tevens 3 gehaktballen uit de jusquote:Op zondag 11 januari 2009 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Vinden jullie dit vroeg??
om 10:41quote:Op zondag 11 januari 2009 10:41 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Heb er al een sneeuwwandeling van een uur door de bossen opzitten en tevens 3 gehaktballen uit de jus
PRECIES!quote:Op zondag 11 januari 2009 10:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hmmm pizza... lekker koud uit de koelkast dat wil ik wel vandaag
Nee 10:41 was het tijdstip van schrijven, toen waren de balletjes al ingedaald.quote:
JALOERS!!!quote:Op zondag 11 januari 2009 10:48 schreef Tammeh het volgende:
[..]
PRECIES!
(ik had dat gisterochtend, pizza hawaii)
En dat vind je erg fijn zo te zienquote:
ik ben uitgeslapen en al druk bezig dus ja geen probleem meequote:Op zondag 11 januari 2009 10:53 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
En dat vind je erg fijn zo te zien
Ditoquote:Op zondag 11 januari 2009 10:53 schreef Tammeh het volgende:
* Tammeh is overigens ook single, maar dan zonder kots en zonder ziekte
Gelijk er bovenop duiken knuffel.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dito
en wat is de voorkeur van tammeh? hetro,bi,of les?
Ik moet er niet aan denken nu zoiets te moeten etenquote:Op zondag 11 januari 2009 10:41 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Heb er al een sneeuwwandeling van een uur door de bossen opzitten en tevens 3 gehaktballen uit de jus
Ik was toevallig nèt aan het denken, wat dalijk te gaan etenquote:Op zondag 11 januari 2009 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken nu zoiets te moeten eten
Goedemorgen Rebel.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken nu zoiets te moeten eten
Eej is voor de mannen ook handig om te weten... niet alleen voor mijquote:Op zondag 11 januari 2009 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelijk er bovenop duiken knuffel.Niet even welkom, hoelang of dergelijke.
Wat ben je aan het doen dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 10:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben uitgeslapen en al druk bezig dus ja geen probleem mee
nu even saucijzenbroodjes aan het makenquote:
Hetero.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dito
en wat is de voorkeur van tammeh? hetro,bi,of les?
Hey Bengeltjeliefquote:Op zondag 11 januari 2009 10:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen Rebel.
Hoe was je avond.
Eet smakelijk!quote:Op zondag 11 januari 2009 10:58 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik was toevallig nèt aan het denken, wat dalijk te gaan eten
Jammerquote:
maak je maar geen zorgen, hier ook al tijdje wakker maar niet toe willen geven en dus nu lekker gaar aan het worden in bed.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
gelukkig ben niet de enige die veels te vroeg wakker is op deze koude zondag
Zo vroeg op de morgen al worstebroodjesquote:Op zondag 11 januari 2009 11:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu even saucijzenbroodjes aan het maken
maar heb al de lego van de kids uitgezocht en ga zo de spellenkast opruimen
we hebben al een hut gemaakt en de kids gaan er strakjes in picknicken daar
het is gewoon een gezellige boel hier, het zonnetje schijnt vrolijk naar binnen, het is een top zondag
quote:Op zondag 11 januari 2009 10:53 schreef Tammeh het volgende:
Is dat zo Kwaakvaak? Zal wel meevallen toch.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
* kwaakvaak voorspelt een hoop bezoekers aan je FB
Je kristallen bol werkt denk ik erg goed Kwaakquote:Op zondag 11 januari 2009 11:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
* kwaakvaak voorspelt een hoop bezoekers aan je FB
beun ook bij op de kermis in de zomer als madamme la quaak. Trek ik een grote paarse jurk aan, zet ik een zwarte pruik op, doe ik van die lange oorbellen in en zet ik mijn lege sneeuwbol op tafelquote:Op zondag 11 januari 2009 11:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je kristallen bol werkt denk ik erg goed Kwaak
nee saucijzenbroodjes geen worstebroodjesquote:Op zondag 11 januari 2009 11:06 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zo vroeg op de morgen al worstebroodjes![]()
omg als ik ergens een hekel aan heb is het het speelgoed van de oudste opruimen.En die kan er wat van; dit pakken en daar neergooien zeg maar. Tis verder wel een relaxte dag inderdaad
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:09 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Is dat zo Kwaakvaak? Zal wel meevallen toch.
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
beun ook bij op de kermis in de zomer als madamme la quaak. Trek ik een grote paarse jurk aan, zet ik een zwarte pruik op, doe ik van die lange oorbellen in en zet ik mijn lege sneeuwbol op tafel
Haha vandaaaaar.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee hoor dit is de grote geile hunkerbunker van fok namelijk, onze digitale afhaal keurslagerij
En hoe lang ben je al single, ben je op zoek, of bevalt het singleleven je uitstekend?quote:Op zondag 11 januari 2009 10:53 schreef Tammeh het volgende:
Ehehehe dat ken ik. Ik ben namelijk gastouder bij een gezin. De middelste van de 3 is nu 1,5 en kan nog niet zelf opruimen.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee saucijzenbroodjes geen worstebroodjes
Nou het is niet het gewone opruimen, dat mogen ze zelf doen, wat ze uithalen ruimen ze maar lekekr zelf op. Maar de spellenkast waar ook de kleurtjes, kralen en knutselspullen enzo inliggen wordt dan dus wel een enorm zooitje. Ze ruimen het zelf op en nu langzaam aan is het meer van deur open... erin proppen en heel snel de deur dicht doen voor het er wer uitvalt.
Dus eens even opruimen, uitzoeken en een boel rotzooi weer weg zodat er weer ruimte is zodat ze het zelf daarna kunnen opruimen!
Dat hoort bij kids he, geen super leuk klusje maar als het gebeurd is ben ik weer blij!
hey met dit soort opmerking jaag de goeie weg en blijft dat inderdaad alleen nog over hierquote:Op zondag 11 januari 2009 11:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee hoor dit is de grote geile hunkerbunker van fok namelijk, onze digitale afhaal keurslagerij
Klopt maar daar heb ik helemaal niets aan.... allemaal keurig hetroquote:Op zondag 11 januari 2009 11:09 schreef Tammeh het volgende:
[..]
haha![]()
zitten trouwens veel vrouwen in dit topic!
Ben al wel ff single, tussendoor wel 2 scharrels gehad, beviel me toen eigenlijk wel. Maar een relatie blijf ik toch leuker vinden. M'n laatste ex heeft me gedumpt voor een meisje wat ik kende.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoe lang ben je al single, ben je op zoek, of bevalt het singleleven je uitstekend?
sorry schat, ik zal mijn cynische blik weer even terug in de kast zettenquote:Op zondag 11 januari 2009 11:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey met dit soort opmerking jaag de goeie weg en blijft dat inderdaad alleen nog over hier
laat dr onbevooroordeeld zelf uitvinden dat het hier best ok is!
als de middelste 1,5 is dan is de jongste dus ook nog niet in staat zelf op te ruimenquote:Op zondag 11 januari 2009 11:14 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ehehehe dat ken ik. Ik ben namelijk gastouder bij een gezin. De middelste van de 3 is nu 1,5 en kan nog niet zelf opruimen.
Heb je gelijk in, maar de jongste is nog zo piepjong dat die nog niets anders doet dan slapen en eten.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als de middelste 1,5 is dan is de jongste dus ook nog niet in staat zelf op te ruimen
en luiers vullenquote:Op zondag 11 januari 2009 11:16 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar de jongste is nog zo piepjong dat die nog niets anders doet dan slapen en eten.
Wanneer ben je weereens in de buurt?quote:Op zondag 11 januari 2009 11:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
beun ook bij op de kermis in de zomer als madamme la quaak. Trek ik een grote paarse jurk aan, zet ik een zwarte pruik op, doe ik van die lange oorbellen in en zet ik mijn lege sneeuwbol op tafel
O en daar wil ik nog even aan toevoegen dat m'n ex me weer terug wilde, omdat hij inzag dat hij een aantal dingen wel flink mistte. O.a. mijn spontaniteit. En verder ga ik daar niet op in, hahah.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:15 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ben al wel ff single, tussendoor wel 2 scharrels gehad, beviel me toen eigenlijk wel. Maar een relatie blijf ik toch leuker vinden. M'n laatste ex heeft me gedumpt voor een meisje wat ik kende.Nasty shit.
jij was toch de bekeermeesteres?quote:Op zondag 11 januari 2009 11:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Klopt maar daar heb ik helemaal niets aan.... allemaal keurig hetro
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sorry schat, ik zal mijn cynische blik weer even terug in de kast zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere ex zeg! Zal pijnlijk zijn geweestquote:Op zondag 11 januari 2009 11:15 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ben al wel ff single, tussendoor wel 2 scharrels gehad, beviel me toen eigenlijk wel. Maar een relatie blijf ik toch leuker vinden. M'n laatste ex heeft me gedumpt voor een meisje wat ik kende.Nasty shit.
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:17 schreef Duimelot het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
Toen wel ja. Kon daarna wel hard lachen toen bleek dat zij vreemd ging en hij mij terug wilde.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lekkere ex zeg! Zal pijnlijk zijn geweest
Dat is wel minder, op zo'n manier aan de kant gezet wordenquote:Op zondag 11 januari 2009 11:15 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Hehe, ja kan ik me heel goed voorstellen. Had ik ook gedaanquote:Op zondag 11 januari 2009 11:19 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Toen wel ja. Kon daarna wel hard lachen toen bleek dat zij vreemd ging en hij mij terug wilde.Karma is a bitch.
![]()
Gerechtigheid dus!quote:Op zondag 11 januari 2009 11:19 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Toen wel ja. Kon daarna wel hard lachen toen bleek dat zij vreemd ging en hij mij terug wilde.Karma is a bitch.
![]()
You just gotta love karmaquote:Op zondag 11 januari 2009 11:19 schreef Tammeh het volgende:
[..]
![]()
Mijn ex ging er vandoor met een vriendin van mequote:Op zondag 11 januari 2009 11:19 schreef Tammeh het volgende:
[..]
![]()
Wel leuk dat er nu ook eens modje met ons (ontopicquote:
goed plan! want het is koud buiten, en als je nu toch gaat.. Wil je even twee kaasbroodjes voor me mee brengen, krijg jij een nespresso van me !quote:Op zondag 11 januari 2009 11:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Wel leuk dat er nu ook eens modje met ons (ontopic) meelult
mja deze single trekt ff snel haar broek aan en een trui en rent ff snel naar de appie voor eten
Ik behoor nu eenmaal tot de doelgroep, ben ook al een behoorlijke tijd singlequote:Op zondag 11 januari 2009 11:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Wel leuk dat er nu ook eens modje met ons (ontopic) meelult
mja deze single trekt ff snel haar broek aan en een trui en rent ff snel naar de appie voor eten
Zo pijnlijk op 't moment waarop het gebeurt. Maar ook voor jou gerechtigheid zo te lezen!quote:Op zondag 11 januari 2009 11:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Mijn ex ging er vandoor met een vriendin van me
en nu.... ik ben gelukkig en de verhalen die soms tot me komen geven aan dat hun dat niet zijn
Ziet er niet echt lekker uit, als je 't mij vraagt.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik vond sarma ook wel lekker eigenlijk
dat dacht ik ook toen ze het de eerste keer voor mijn neus legde, maar is een soort zuurkool gevuld met een gehakt mengsel.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:30 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ziet er niet echt lekker uit, als je 't mij vraagt.
Kijk, dat klinkt al beter!quote:Op zondag 11 januari 2009 11:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat dacht ik ook toen ze het de eerste keer voor mijn neus legde, maar is een soort zuurkool gevuld met een gehakt mengsel.
ik vond het eigenlijk niet zo pijnlijk ik merkte alleen dat mijn TROTS een enorme knauw had gekregen!quote:Op zondag 11 januari 2009 11:29 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Zo pijnlijk op 't moment waarop het gebeurt. Maar ook voor jou gerechtigheid zo te lezen!![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:35 schreef Tammeh het volgende:
'Jeff (516)
vandaag, 10:51
oh nergens van, ik zag je hyves en ik denk hey, laat ik dr eens toevoegen xD'
..goh.
Ah da's wel fijn voor jouzelf, dat je dat besefte.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vond het eigenlijk niet zo pijnlijk ik merkte alleen dat mijn TROTS een enorme knauw had gekregen!
Was voor mij dan ook heel makkelijk toen ik dat besefte om het los te laten. En om hem dus los te laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |