Hetero.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dito
en wat is de voorkeur van tammeh? hetro,bi,of les?
Hey Bengeltjeliefquote:Op zondag 11 januari 2009 10:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen Rebel.
Hoe was je avond.
Eet smakelijk!quote:Op zondag 11 januari 2009 10:58 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik was toevallig nèt aan het denken, wat dalijk te gaan eten
Jammerquote:
maak je maar geen zorgen, hier ook al tijdje wakker maar niet toe willen geven en dus nu lekker gaar aan het worden in bed.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
gelukkig ben niet de enige die veels te vroeg wakker is op deze koude zondag
Zo vroeg op de morgen al worstebroodjesquote:Op zondag 11 januari 2009 11:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu even saucijzenbroodjes aan het maken
maar heb al de lego van de kids uitgezocht en ga zo de spellenkast opruimen
we hebben al een hut gemaakt en de kids gaan er strakjes in picknicken daar
het is gewoon een gezellige boel hier, het zonnetje schijnt vrolijk naar binnen, het is een top zondag
quote:Op zondag 11 januari 2009 10:53 schreef Tammeh het volgende:
* Tammeh is overigens ook single, maar dan zonder kots en zonder ziekte
Is dat zo Kwaakvaak? Zal wel meevallen toch.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
* kwaakvaak voorspelt een hoop bezoekers aan je FB
Je kristallen bol werkt denk ik erg goed Kwaakquote:Op zondag 11 januari 2009 11:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
* kwaakvaak voorspelt een hoop bezoekers aan je FB
beun ook bij op de kermis in de zomer als madamme la quaak. Trek ik een grote paarse jurk aan, zet ik een zwarte pruik op, doe ik van die lange oorbellen in en zet ik mijn lege sneeuwbol op tafelquote:Op zondag 11 januari 2009 11:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je kristallen bol werkt denk ik erg goed Kwaak
nee saucijzenbroodjes geen worstebroodjesquote:Op zondag 11 januari 2009 11:06 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zo vroeg op de morgen al worstebroodjes![]()
omg als ik ergens een hekel aan heb is het het speelgoed van de oudste opruimen.En die kan er wat van; dit pakken en daar neergooien zeg maar. Tis verder wel een relaxte dag inderdaad
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:09 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Is dat zo Kwaakvaak? Zal wel meevallen toch.
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
beun ook bij op de kermis in de zomer als madamme la quaak. Trek ik een grote paarse jurk aan, zet ik een zwarte pruik op, doe ik van die lange oorbellen in en zet ik mijn lege sneeuwbol op tafel
Haha vandaaaaar.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee hoor dit is de grote geile hunkerbunker van fok namelijk, onze digitale afhaal keurslagerij
En hoe lang ben je al single, ben je op zoek, of bevalt het singleleven je uitstekend?quote:Op zondag 11 januari 2009 10:53 schreef Tammeh het volgende:
* Tammeh is overigens ook single, maar dan zonder kots en zonder ziekte
Ehehehe dat ken ik. Ik ben namelijk gastouder bij een gezin. De middelste van de 3 is nu 1,5 en kan nog niet zelf opruimen.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee saucijzenbroodjes geen worstebroodjes
Nou het is niet het gewone opruimen, dat mogen ze zelf doen, wat ze uithalen ruimen ze maar lekekr zelf op. Maar de spellenkast waar ook de kleurtjes, kralen en knutselspullen enzo inliggen wordt dan dus wel een enorm zooitje. Ze ruimen het zelf op en nu langzaam aan is het meer van deur open... erin proppen en heel snel de deur dicht doen voor het er wer uitvalt.
Dus eens even opruimen, uitzoeken en een boel rotzooi weer weg zodat er weer ruimte is zodat ze het zelf daarna kunnen opruimen!
Dat hoort bij kids he, geen super leuk klusje maar als het gebeurd is ben ik weer blij!
hey met dit soort opmerking jaag de goeie weg en blijft dat inderdaad alleen nog over hierquote:Op zondag 11 januari 2009 11:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee hoor dit is de grote geile hunkerbunker van fok namelijk, onze digitale afhaal keurslagerij
Klopt maar daar heb ik helemaal niets aan.... allemaal keurig hetroquote:Op zondag 11 januari 2009 11:09 schreef Tammeh het volgende:
[..]
haha![]()
zitten trouwens veel vrouwen in dit topic!
Ben al wel ff single, tussendoor wel 2 scharrels gehad, beviel me toen eigenlijk wel. Maar een relatie blijf ik toch leuker vinden. M'n laatste ex heeft me gedumpt voor een meisje wat ik kende.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoe lang ben je al single, ben je op zoek, of bevalt het singleleven je uitstekend?
sorry schat, ik zal mijn cynische blik weer even terug in de kast zettenquote:Op zondag 11 januari 2009 11:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey met dit soort opmerking jaag de goeie weg en blijft dat inderdaad alleen nog over hier
laat dr onbevooroordeeld zelf uitvinden dat het hier best ok is!
als de middelste 1,5 is dan is de jongste dus ook nog niet in staat zelf op te ruimenquote:Op zondag 11 januari 2009 11:14 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ehehehe dat ken ik. Ik ben namelijk gastouder bij een gezin. De middelste van de 3 is nu 1,5 en kan nog niet zelf opruimen.
Heb je gelijk in, maar de jongste is nog zo piepjong dat die nog niets anders doet dan slapen en eten.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als de middelste 1,5 is dan is de jongste dus ook nog niet in staat zelf op te ruimen
en luiers vullenquote:Op zondag 11 januari 2009 11:16 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar de jongste is nog zo piepjong dat die nog niets anders doet dan slapen en eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |