Oh sorry ik krijg gehandicapte korting.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Den Haag HS maar dat valt tegen hoor. Ik ben meestal toch minimaal 40,- kwijt wacht, typte ik dat hard op?
He het leven is al duur genoeg dus die korting is mooi meegenomenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:33 schreef dawg het volgende:
Wat een kuthoeren doen, nog korting geven ook terwijl ze al achter het station staat.
Da's wel handigquote:Op zondag 11 januari 2009 00:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die GHB maak ik gewoon tijdens mijn werk. Lekker makkelijk![]()
Mooi man.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tja, ik ga er niet te snel een label aanhangen. Maar het gaat echt supergoed tot zover.
Wat voor werk is dat dan? Misschien heb je het al eens gemeld, maar met de snelheid van de topics is de kans groot dat ik er 10 moet doorspittenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Geweldige vrouw. Ze heeft gewoon een streng regime ivm werk, dus s,weekends gaat ze niet al te laat naar bed, vandaar.
Gewoon een dikke baan met veel verantwoordelijkheid en ditto salaris.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat voor werk is dat dan? Misschien heb je het al eens gemeld, maar met de snelheid van de topics is de kans groot dat ik er 10 moet doorspitten
Altijd een goede insteek om jezelf niet voorbij te lopen. Tofquote:Op zondag 11 januari 2009 00:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tja, ik ga er niet te snel een label aanhangen. Maar het gaat echt supergoed tot zover.
Projectmanager?quote:Op zondag 11 januari 2009 01:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gewoon een dikke baan met veel verantwoordelijkheid en ditto salaris.![]()
I love smart women![]()
Heb er al een sneeuwwandeling van een uur door de bossen opzitten en tevens 3 gehaktballen uit de jusquote:Op zondag 11 januari 2009 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Vinden jullie dit vroeg??
om 10:41quote:Op zondag 11 januari 2009 10:41 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Heb er al een sneeuwwandeling van een uur door de bossen opzitten en tevens 3 gehaktballen uit de jus
PRECIES!quote:Op zondag 11 januari 2009 10:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hmmm pizza... lekker koud uit de koelkast dat wil ik wel vandaag
Nee 10:41 was het tijdstip van schrijven, toen waren de balletjes al ingedaald.quote:
JALOERS!!!quote:Op zondag 11 januari 2009 10:48 schreef Tammeh het volgende:
[..]
PRECIES!
(ik had dat gisterochtend, pizza hawaii)
En dat vind je erg fijn zo te zienquote:
ik ben uitgeslapen en al druk bezig dus ja geen probleem meequote:Op zondag 11 januari 2009 10:53 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
En dat vind je erg fijn zo te zien
Ditoquote:Op zondag 11 januari 2009 10:53 schreef Tammeh het volgende:
* Tammeh is overigens ook single, maar dan zonder kots en zonder ziekte
Gelijk er bovenop duiken knuffel.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dito
en wat is de voorkeur van tammeh? hetro,bi,of les?
Ik moet er niet aan denken nu zoiets te moeten etenquote:Op zondag 11 januari 2009 10:41 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Heb er al een sneeuwwandeling van een uur door de bossen opzitten en tevens 3 gehaktballen uit de jus
Ik was toevallig nèt aan het denken, wat dalijk te gaan etenquote:Op zondag 11 januari 2009 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken nu zoiets te moeten eten
Goedemorgen Rebel.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken nu zoiets te moeten eten
Eej is voor de mannen ook handig om te weten... niet alleen voor mijquote:Op zondag 11 januari 2009 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelijk er bovenop duiken knuffel.Niet even welkom, hoelang of dergelijke.
Wat ben je aan het doen dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 10:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben uitgeslapen en al druk bezig dus ja geen probleem mee
nu even saucijzenbroodjes aan het makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |