Heb er al een sneeuwwandeling van een uur door de bossen opzitten en tevens 3 gehaktballen uit de jusquote:Op zondag 11 januari 2009 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Vinden jullie dit vroeg??
om 10:41quote:Op zondag 11 januari 2009 10:41 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Heb er al een sneeuwwandeling van een uur door de bossen opzitten en tevens 3 gehaktballen uit de jus
PRECIES!quote:Op zondag 11 januari 2009 10:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hmmm pizza... lekker koud uit de koelkast dat wil ik wel vandaag
Nee 10:41 was het tijdstip van schrijven, toen waren de balletjes al ingedaald.quote:
JALOERS!!!quote:Op zondag 11 januari 2009 10:48 schreef Tammeh het volgende:
[..]
PRECIES!
(ik had dat gisterochtend, pizza hawaii)
En dat vind je erg fijn zo te zienquote:
ik ben uitgeslapen en al druk bezig dus ja geen probleem meequote:Op zondag 11 januari 2009 10:53 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
En dat vind je erg fijn zo te zien
Ditoquote:Op zondag 11 januari 2009 10:53 schreef Tammeh het volgende:
* Tammeh is overigens ook single, maar dan zonder kots en zonder ziekte
Gelijk er bovenop duiken knuffel.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dito
en wat is de voorkeur van tammeh? hetro,bi,of les?
Ik moet er niet aan denken nu zoiets te moeten etenquote:Op zondag 11 januari 2009 10:41 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Heb er al een sneeuwwandeling van een uur door de bossen opzitten en tevens 3 gehaktballen uit de jus
Ik was toevallig nèt aan het denken, wat dalijk te gaan etenquote:Op zondag 11 januari 2009 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken nu zoiets te moeten eten
Goedemorgen Rebel.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken nu zoiets te moeten eten
Eej is voor de mannen ook handig om te weten... niet alleen voor mijquote:Op zondag 11 januari 2009 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelijk er bovenop duiken knuffel.Niet even welkom, hoelang of dergelijke.
Wat ben je aan het doen dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 10:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben uitgeslapen en al druk bezig dus ja geen probleem mee
nu even saucijzenbroodjes aan het makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |