Wanneer ben je weereens in de buurt?quote:Op zondag 11 januari 2009 11:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
beun ook bij op de kermis in de zomer als madamme la quaak. Trek ik een grote paarse jurk aan, zet ik een zwarte pruik op, doe ik van die lange oorbellen in en zet ik mijn lege sneeuwbol op tafel
O en daar wil ik nog even aan toevoegen dat m'n ex me weer terug wilde, omdat hij inzag dat hij een aantal dingen wel flink mistte. O.a. mijn spontaniteit. En verder ga ik daar niet op in, hahah.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:15 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ben al wel ff single, tussendoor wel 2 scharrels gehad, beviel me toen eigenlijk wel. Maar een relatie blijf ik toch leuker vinden. M'n laatste ex heeft me gedumpt voor een meisje wat ik kende.Nasty shit.
jij was toch de bekeermeesteres?quote:Op zondag 11 januari 2009 11:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Klopt maar daar heb ik helemaal niets aan.... allemaal keurig hetro
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sorry schat, ik zal mijn cynische blik weer even terug in de kast zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere ex zeg! Zal pijnlijk zijn geweestquote:Op zondag 11 januari 2009 11:15 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ben al wel ff single, tussendoor wel 2 scharrels gehad, beviel me toen eigenlijk wel. Maar een relatie blijf ik toch leuker vinden. M'n laatste ex heeft me gedumpt voor een meisje wat ik kende.Nasty shit.
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:17 schreef Duimelot het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
Toen wel ja. Kon daarna wel hard lachen toen bleek dat zij vreemd ging en hij mij terug wilde.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lekkere ex zeg! Zal pijnlijk zijn geweest
Dat is wel minder, op zo'n manier aan de kant gezet wordenquote:Op zondag 11 januari 2009 11:15 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Hehe, ja kan ik me heel goed voorstellen. Had ik ook gedaanquote:Op zondag 11 januari 2009 11:19 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Toen wel ja. Kon daarna wel hard lachen toen bleek dat zij vreemd ging en hij mij terug wilde.Karma is a bitch.
![]()
Gerechtigheid dus!quote:Op zondag 11 januari 2009 11:19 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Toen wel ja. Kon daarna wel hard lachen toen bleek dat zij vreemd ging en hij mij terug wilde.Karma is a bitch.
![]()
You just gotta love karmaquote:Op zondag 11 januari 2009 11:19 schreef Tammeh het volgende:
[..]
![]()
Mijn ex ging er vandoor met een vriendin van mequote:Op zondag 11 januari 2009 11:19 schreef Tammeh het volgende:
[..]
![]()
Wel leuk dat er nu ook eens modje met ons (ontopicquote:
goed plan! want het is koud buiten, en als je nu toch gaat.. Wil je even twee kaasbroodjes voor me mee brengen, krijg jij een nespresso van me !quote:Op zondag 11 januari 2009 11:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Wel leuk dat er nu ook eens modje met ons (ontopic) meelult
mja deze single trekt ff snel haar broek aan en een trui en rent ff snel naar de appie voor eten
Ik behoor nu eenmaal tot de doelgroep, ben ook al een behoorlijke tijd singlequote:Op zondag 11 januari 2009 11:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Wel leuk dat er nu ook eens modje met ons (ontopic) meelult
mja deze single trekt ff snel haar broek aan en een trui en rent ff snel naar de appie voor eten
Zo pijnlijk op 't moment waarop het gebeurt. Maar ook voor jou gerechtigheid zo te lezen!quote:Op zondag 11 januari 2009 11:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Mijn ex ging er vandoor met een vriendin van me
en nu.... ik ben gelukkig en de verhalen die soms tot me komen geven aan dat hun dat niet zijn
Ziet er niet echt lekker uit, als je 't mij vraagt.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik vond sarma ook wel lekker eigenlijk
dat dacht ik ook toen ze het de eerste keer voor mijn neus legde, maar is een soort zuurkool gevuld met een gehakt mengsel.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:30 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ziet er niet echt lekker uit, als je 't mij vraagt.
Kijk, dat klinkt al beter!quote:Op zondag 11 januari 2009 11:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat dacht ik ook toen ze het de eerste keer voor mijn neus legde, maar is een soort zuurkool gevuld met een gehakt mengsel.
ik vond het eigenlijk niet zo pijnlijk ik merkte alleen dat mijn TROTS een enorme knauw had gekregen!quote:Op zondag 11 januari 2009 11:29 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Zo pijnlijk op 't moment waarop het gebeurt. Maar ook voor jou gerechtigheid zo te lezen!![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:35 schreef Tammeh het volgende:
'Jeff (516)
vandaag, 10:51
oh nergens van, ik zag je hyves en ik denk hey, laat ik dr eens toevoegen xD'
..goh.
Ah da's wel fijn voor jouzelf, dat je dat besefte.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vond het eigenlijk niet zo pijnlijk ik merkte alleen dat mijn TROTS een enorme knauw had gekregen!
Was voor mij dan ook heel makkelijk toen ik dat besefte om het los te laten. En om hem dus los te laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |