Wil je een aai over het bolletje?quote:
Wéér niet goedquote:
He sjimz.quote:
Oh ja, dat moet tegenwoordig he?quote:
Welkom.quote:
Gewoon lekker slap meelullen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:19 schreef Houniet het volgende:
Ik zit in sommige SC's maar nog nooit in die van VBL geweest, ernstig eigenlijk. Zijn er nog bepaalde regels, of is het gewoon een standaard SC?
Veel zwaaien en het altijd even melden als je moet pissen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:19 schreef Houniet het volgende:
Ik zit in sommige SC's maar nog nooit in die van VBL geweest, ernstig eigenlijk. Zijn er nog bepaalde regels, of is het gewoon een standaard SC?
Justin doet gezellig mee op de schaats?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:20 schreef lookinforyou het volgende:
Avond.
Ook eens even weer hier.
Bijna 2 weken kunnen schaatsen, Heerlijk zeg.
Ja joh die gaat als een speer inmiddels.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Justin doet gezellig mee op de schaats?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:29 schreef denthemen het volgende:
Mogge![]()
Even plassen, ik kan niet slapen![]()
Zo, de boodschappen zijn al binnen, wat is het koud zeg![]()
Leukquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:29 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja joh die gaat als een speer inmiddels.
Gewoon zijn gangetjequote:En hoe is ie met jou Bos?
Da's Dosquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:32 schreef Houniet het volgende:
Bos ik dacht dat jij voor Twente was? Hmm volgens mij haal ik je dan door elkaar met iemand anders.
Ah zie je nou welquote:
TerroRobbie wil je een drankje?quote:
Wat Sand zegt. Dos37 is voor Twente. Ik ben geboren, getogen en woonachtig in de regio Eindhoven en al van kleins af aan voor PSV.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:32 schreef Houniet het volgende:
Bos ik dacht dat jij voor Twente was? Hmm volgens mij haal ik je dan door elkaar met iemand anders.
Oké, ik was in de warquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat Sand zegt. Dos37 is voor Twente. Ik ben geboren, getogen en woonachtig in de regio Eindhoven en al van kleins af aan voor PSV.
Ik zie jouw avatar ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:40 schreef Houniet het volgende:
Zien jullie trouwens mijn avatar? Of is het ding stuk?
Zie 'm al weken niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:18 schreef BB-boy het volgende:
Stelletje homofoben zijn hier op VBL. Vooral die sjimz en Raymania.
Bah bah
Alles is beter dan GS of Peter R. de Vries.quote:
Heel kort:quote:
Dat laatste vind ik ook, maar degene die jij noemt waren de enige serieuze opties.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Alles is beter dan GS of Peter R. de Vries.
Sowieso belachelijk om zo'n moment uit te gaan kiezen.
Tja het grote afmelden begon vroeg en toen is het min of meer gecanceld.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en waar was iedereen nou in de Mick ?
ik ga morgen ff naar de albert heijn en daarna tv kijken op de bank met een lekker zakje chipjesquote:
Het heeft soms grappige momenten.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:18 schreef BB-boy het volgende:
Stelletje homofoben zijn hier op VBL. Vooral die sjimz en Raymania.
Bah bah
ik vraag me dus al 3 afleveringen af hoe het zit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is dat een rethorische vraag?
Ik vind er niet veel aan. De vervelende onderdelen neem ik niet voor lief, dan is het voor mij geen amusement.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik vraag me dus al 3 afleveringen af hoe het zit.
Maar krijg iedere keer zowel grappig als vervelend in de bevestiging, zeg maar
okquote:Op zondag 11 januari 2009 00:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Children of Men was een aparte film.
Wel vreemd, want HOOLS heeft zo'n sterke basis met dikke funderingen als Da_Sandman en golfer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja het grote afmelden begon vroeg en toen is het min of meer gecanceld.
Sukkeltje ben je toch ook hequote:
Oeh ik word al bang van het idee dat jij mij nu gaat zoeken politieagentjequote:Op zondag 11 januari 2009 00:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wel vreemd, want HOOLS heeft zo'n sterke basis met dikke funderingen als Da_Sandman en golfer.
Ik zou niet weten waarom ik je zou zoeken?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oeh ik word al bang van het idee dat jij mij nu gaat zoeken politieagentje.
Indeed.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Children of Men was een aparte film.
Autist dat je bent: ik heb iets tegen jou als mod. Maar goed, hersens zijn niet te koop en zeker niet voor (ex-)politie.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik je zou zoeken?
Jij hebt toch iets tegen mij?
SCH en tong waren toch de dikke fundering? Raar dan dat TerroRobbie altijd ontbrak.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wel vreemd, want HOOLS heeft zo'n sterke basis met dikke funderingen als Da_Sandman en golfer.
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
SCH en tong waren toch de dikke fundering? Raar dan dat TerroRobbie altijd ontbrak.
Ik heb HamKaas.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb een klein zakje bolognese chips.
Nog aandoenlijker zijn die mensen die hier denken grappig te zijn. En ze het hier nog leuk vinden ookquote:Op zondag 11 januari 2009 00:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel aandoenlijk dat mensen hier denken grappig te zijn. En hier nog posten terwijl ze het hier zo kudt vinden.
Ja zeg, ik heb medelijden.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel aandoenlijk dat mensen hier denken grappig te zijn. En hier nog posten terwijl ze het hier zo kudt vinden.
Indeed.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nog aandoenlijker zijn die mensen die hier denken grappig te zijn.
Sja, als je zo anti Hools bent en er nog post... Dan weet ik niet wat je dan eigenlijk bentquote:Op zondag 11 januari 2009 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nog aandoenlijker zijn die mensen die hier denken grappig te zijn. En ze het hier nog leuk vinden ook
Welk merk?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:17 schreef sjimz het volgende:
Ik heb een biertje gepakt.
11-1-2009 is bijzonder want?...quote:Op zondag 11 januari 2009 00:17 schreef Grulez het volgende:
He joehoe... ik bied een verzoeningstaart aan pv3. Geen ruzie meer op deze bijzondere dag.
Zonder Tong80, SCH en Bluezz is het al een stuk beter te pruimen hier.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Sja, als je zo anti Hools bent en er nog post... Dan weet ik niet wat je dan eigenlijk bent.
Kut voor jou.quote:
Van welk merk heb jij chips?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zonder Tong80, SCH en Bluezz is het al een stuk beter te pruimen hier.
Zonder jou nog beter.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
* sjimz geeft een rondje aan de fundering van VBL -> HOOLSquote:Op zondag 11 januari 2009 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lekker, doe mij er ook maar eentje.
Oh, morgen ben je weer weg dus.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man.quote:
Proostquote:Op zondag 11 januari 2009 00:19 schreef sjimz het volgende:
* sjimz geeft een rondje aan de fundering van VBL -> HOOLS
1820 - In Frankrijk wordt het eerste roestvrij staal geproduceerd.quote:
En wat doe je hier in VBLquote:Op zondag 11 januari 2009 00:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
Een ouwe lul met een zakje chips.
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man.
Ik durf geen 24-uurs topic te openen.
Ik mag toch hopen van nietquote:
Nieteensquote:Op zondag 11 januari 2009 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Is golfer eigenlijk nog steeds werkloos?
Nee, iedereen komt tegenwoordig in aanmerking voor een Melkertbaan.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Is golfer eigenlijk nog steeds werkloos?
Behalve...quote:Op zondag 11 januari 2009 00:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, iedereen komt tegenwoordig in aanmerking voor een Melkertbaan.
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Behalve...
Ach, laat ook maar zitten.
Je laat je wel heel erg kennen, Sjimmie.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:09 schreef sjimz het volgende:
Oh ja, wat doe jij ook alweer tegenwoordig, qua werk nadat je ongeschikt werd bevonden voor de politie?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:38 schreef sjimz het volgende:
Nee, iedereen komt tegenwoordig in aanmerking voor een Melkertbaan.
Je plaat loopt vast loopt vast loopt vast loopt vast loopt vast.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Een werkloze man van 50+ die samen met z'n vrouw en andere kans en levenlozen op een internetforumpje gaat doen alsof die in een cafe zit gaat andere mensen losertjes noemen
Jij doet niet anders.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Een werkloze man van 50+ die samen met z'n vrouw en andere kans en levenlozen op een internetforumpje gaat doen alsof die in een cafe zitten gaat andere mensen losertjes noemen![]()
Volgens mij ben ik zelf weggegaan hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, wat doe jij ook alweer tegenwoordig, qua werk nadat je ongeschikt werd bevonden voor de politie?
Jochie..oh nee, zo mag ik je niet meer noemen. Knulletje dan...ik werk gewoon al een jaar of 25. Ben even tussen 2 banen in geweest, maar dat is alweer een tijdje terug.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Een werkloze man van 50+ die samen met z'n vrouw en andere kans en levenlozen op een internetforumpje gaat doen alsof die in een cafe zitten gaat andere mensen losertjes noemen![]()
Die kenner ben jij? Met je opmerking over een Melkertbaan?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:57 schreef sjimz het volgende:
Maar het lijkt dat we hier een kenner hebben.
Je wordt met de minuut triester.quote:
Ik heb een groot voorbeeld in wat ex-crewers hoe ik verzuurd raak.quote:
WHEOEOEOEOEOEOEEEE BEL DE KRANT MAN!!!!!!quote:Op zondag 11 januari 2009 01:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat "even" tussen die 2 banen in duurde wel een half jaar ofzo
Ik werk zelf overigens meer dan 60 uur per week.
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat "even" tussen die 2 banen in duurde wel een half jaar ofzo
Ik werk zelf overigens meer dan 60 uur per week.
Is dit het meest originele wat je hierop kon verzinnen?quote:Op zondag 11 januari 2009 01:03 schreef Da_Sandman het volgende:
WHEOEOEOEOEOEOEEEE BEL DE KRANT MAN!!!!!!
Nou, ik zocht naar iets van hetzelfde niveau. Dat duurde even, maar ik kon toch iets bedenkenquote:Op zondag 11 januari 2009 01:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dit het meest originele wat je hierop kon verzinnen?
Urenlang jaquote:Op zondag 11 januari 2009 01:04 schreef golfer het volgende:
En dan nog de tijd vinden urenlang in een FB-topic van een Internet-forumonderdeel te posten?![]()
Respect hoor.
En je baas weet dat je dat allemaal onder werktijd doet en vindt dat goed?quote:Op zondag 11 januari 2009 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
bij mij duurt een berichtje plaatsen niet langer dan enkele seconden/minuten.
Jij van Eerste Divisie Live?quote:Op zondag 11 januari 2009 01:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Golfer, ben je al lid van Powned? Dat lijkt me echt iets voor jou
Nee. Ik blijf liever lid van de VPRO.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Golfer, ben je al lid van Powned? Dat lijkt me echt iets voor jou
Ja ik baalde dat ik niet twee keer mocht stemmen dan had ik op TON en PVV gestemd. Trouw aanhanger ik.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:17 schreef golfer het volgende:
Nee. Ik blijf liever lid van de VPRO.
GS is meer iets voor voor Internet-users die denken dat dat medium ook bestaansrecht heeft in de echte wereld.
Net zoiets als de PVV of TON.
Dat soort opportunisten lijken mij prima daar te passen.
Nu ik het typ... voor jou dus eigenlijk.
Oh, ik dacht dat je vooral videobanden van vroeger bekeek, met zo'n avatar van vergane glorie.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jup, een seizoenkaart noemen ze dat.
Dat zijn de betere feestjes.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:35 schreef rubbereend het volgende:oi
je kent ze wel van die feestjes waar als je je glas bijna leeg hebt er alweer een nieuwe staat...................
nou zo'n feestje had ik vanavond![]()
erg gezellig
Daar was ik ook vanavondquote:Op zondag 11 januari 2009 02:35 schreef rubbereend het volgende:
oi
je kent ze wel van die feestjes waar als je je glas bijna leeg hebt er alweer een nieuwe staat...................
nou zo'n feestje had ik vanavond![]()
erg gezellig
Op zo'n soort feestjequote:Op zondag 11 januari 2009 03:49 schreef rubbereend het volgende:
had je me wel even de hand mogen komen schudden
............................................................?quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ben je er ook om 6.00/ 6.30? Dan ben ik er ook
nog 2 uurtjes dus, maar wel met taartquote:Op zondag 11 januari 2009 04:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
............................................................?
quote:
hij is overalquote:
maar is ie jarig dan?quote:
Blijkbaar wel. die remlof heeft het daar naartoe verplaatst.quote:
dus nu heb je iets uit te leggen aan de ouders van die meisjes?quote:Op zondag 11 januari 2009 04:44 schreef Grulez het volgende:
Hier viel het eigenlijk een beetje tegen. Iedereen was 16 en nieteens verkapt 18
ZEG!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Je laat je wel heel erg kennen, Sjimmie.
Ik had jou iets hoger en intelligenter ingeschat.
Kijk, dat losertjes als TerroRobbie het niet kunnen laten om hier te komen trollen, dat was te voorspellen. Ik had het niet van jou verwacht.
En je wilde toch gewaarschuwd worden als je verzuurd dreigde te raken?
Nou, dat moment had je dus al een week of 3 geleden bereikt en je hebt het jezelf aangedaan om desondanks door te gaan als mod. Daarvoor was je echt een prima mod en ik ga niet slijmerig je lopen bedanken in een bedanktopic.
Zo, nu mag je weer verder zwaaien hoor.
kom jij hier doenquote:
Ik weet niet of je het weet, maar ik kan ook in hoekjes pissen.quote:
Juist nietquote:Op zondag 11 januari 2009 04:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus nu heb je iets uit te leggen aan de ouders van die meisjes?
het komt op mij over alsof jij een groter probleem hebt dan ikquote:Op zondag 11 januari 2009 04:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar ik kan ook in hoekjes pissen.
Internet is geen kattenbak. Ik kom hier doen wat jij hier ook doet. Probleem mee?
Ik heb weinig problemen, met mezelf en in zijn algemeenheid.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:51 schreef Ole het volgende:
[..]
het komt op mij over alsof jij een groter probleem hebt dan ik
quote:
Rel? Waar?quote:Op zondag 11 januari 2009 04:53 schreef rubbereend het volgende:
ow gezellig nog een relletje erbij hier
ik niet, ik heb een teer zieltjequote:Op zondag 11 januari 2009 04:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Rel? Waar?
Of is dit het? Ik hoop het niet, want ik ben meer gewend.
[BLAUW/CENTRAAL TOPIC ] HIER VERDER RELLENquote:Op zondag 11 januari 2009 04:53 schreef rubbereend het volgende:
ow gezellig nog een relletje erbij hier
pas om 6 uur tochquote:
http://forum.fok.nl/forum/17quote:Op zondag 11 januari 2009 04:55 schreef Ole het volgende:
[..]
[BLAUW/CENTRAAL TOPIC ] HIER VERDER RELLEN
Ik ook.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik niet, ik heb een teer zieltje
quote:
Das net te jong hequote:Op zondag 11 januari 2009 05:01 schreef rubbereend het volgende:en dan wordt Comedy Central ineens NickJunior
![]()
Ja mooi is datquote:Op zondag 11 januari 2009 05:03 schreef SHE het volgende:
Nou Ole, dan blijven jij, ik en die badeend over.
Ik stel voor dat we een trio hebben. For fucks sake.
ja die tekenfilms vallen net buiten wat ik leuk vindquote:
hè hè, tenmisnte niet voor niks wakker geblevenquote:Op zondag 11 januari 2009 05:03 schreef SHE het volgende:
Nou Ole, dan blijven jij, ik en die badeend over.
Ik stel voor dat we een trio hebben. For fucks sake.
quote:
ja demnnnquote:Op zondag 11 januari 2009 05:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hè hè, tenmisnte niet voor niks wakker gebleven
Ajoh ff 10 minuten met rubbereend op msnquote:Op zondag 11 januari 2009 05:11 schreef Ole het volgende:
[..]
ja demnnn
mijn fuckbuddy heeft het ook zwaar laten afweten
Dan is dat wel iets voor het andere SC topicquote:Op zondag 11 januari 2009 05:01 schreef rubbereend het volgende:
en dan wordt Comedy Central ineens NickJunior
![]()
Die heb ik laatst nog helemaal leeggegooidquote:Op zondag 11 januari 2009 11:42 schreef borisz het volgende:
Tong
Leeg je PM Box eens, ik kon niks terugsturen..
Ook bij verwijderde berichten je berichten eruit gegooid ?quote:Op zondag 11 januari 2009 11:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heb ik laatst nog helemaal leeggegooid
Eigen schuld dikke bult.quote:
Naja, heb er zo mijn eigen gedachten over, maar goed, iets met bans die niet besproken mogen worden...quote:Op zondag 11 januari 2009 12:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult.
Gaan klonen bij een 48 uur ban
Ja, we zijn allemaal heilge boontjes die nooit iets doen wat niet mag he.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:18 schreef denthemen het volgende:
Als ze zo graag had willen blijven had ze niet van die plaatjes moeten posten
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, we zijn allemaal heilge boontjes die nooit iets doen wat niet mag he.
De week wordt wel kort hoor, als je 60 upw werkt en nu weer op Fok! zit!quote:
Fatsoenlijk plannen is niet voor iedereen weggelegd nee.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
De week wordt wel kort hoor, als je 60 upw werkt en nu weer op Fok! zit!
Dat zegt niemand, maar wat heeft het voor nut om een plaatje te posten van 2 mannen die sex hebben? En dan nog 2 keer een kloonquote:Op zondag 11 januari 2009 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, we zijn allemaal heilge boontjes die nooit iets doen wat niet mag he.
Net drie kwartier met iemand bezig geweest die me hielp.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ook bij verwijderde berichten je berichten eruit gegooid ?
Je bent opvallend vaak in hools de laatste tijd.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is logisch als ze eerst expres een banbaar plaatje post en dan 2 keer kloont
Ow je praat ook al voor mijquote:Op zondag 11 januari 2009 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent opvallend vaak in hools de laatste tijd.
Als ik een winkel slecht vind ga ik er geen boodschappen doen.
Sjimz :
'Jij komt nooit buiten, waar heb je het over ?'
Sjimzquote:Op zondag 11 januari 2009 12:45 schreef sjimz het volgende:
Tong80, de HOOLS ban meter stond gisteren op 3.
Meteen HOOLS maar dichtgooien dan?
Ik weet wat ze tegen me zeggen als ik iets over iets buiten Fok bespreekquote:
HOOLS werd niet dichtgegooid, er zat gewoon een andere TT op.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sjimz
Het ging er mij over dat Hools plots, van het ene moment op het andere, werd dichtgegooid na bijna 2000 topics.
Ik heb en had niks tegen jou als mod.
Je had een discussie op moeten starten over de relevantie van Hools. Dan had ik met je meegepraat.
Doe jij iets buiten fok danquote:Op zondag 11 januari 2009 12:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet wat ze tegen me zeggen als ik iets over iets buiten Fok bespreek
Dat bedoel ikquote:
Volgens mij krijgt Fok! subsidie om labiele types zo veel mogelijk achter de PC te houdenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:50 schreef denthemen het volgende:
Nu alweer je ban weg? Moet ik me ook maar inlikken bij de crew, dan mag ik ook alles maken
Dat zou je zelf toch moeten weten.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt Fok! subsidie om labiele types zo veel mogelijk achter de PC te houden
Ik ken het koud niet.quote:
Als jij Hools een droom vindt wil ik je nachtmerries niet leren kennen.quote:
Waarom reageer je hier niet op ?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sjimz
Het ging er mij over dat Hools plots, van het ene moment op het andere, werd dichtgegooid na bijna 2000 topics.
Ik heb en had niks tegen jou als mod.
Je had een discussie op moeten starten over de relevantie van Hools. Dan had ik met je meegepraat.
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom reageer je hier niet op ?
Komt het te dicht bij de waarheid ?
Ok Over het hoofd gezienquote:Op zondag 11 januari 2009 13:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb daar al lang op gereageerd hoor
Nee Hools werd vervangen door een algemeen slowchat topic.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
HOOLS werd niet dichtgegooid, er zat gewoon een andere TT op.
Toen ging Da_Sandman een nieuwe HOOLS openen en die heb ik wel dichtgegooid.
Dat jullie toen ineens allemaal vanuit sentimenten gingen zeuren daar kon ik ook niets aan veranderen.
In ogen van de HOOLSers misschien niet, in ogen van andere VBLbezoekers misschien wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee Hools werd vervangen door een algemeen slowchat topic.
Ik heb daar twee delen van doorgelezen en het was echt een verbetering
Kan ie samen met Sandman op cursus. Wordt vast gezellig denk ikquote:Op zondag 11 januari 2009 12:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
PI lezen is inderdaad niet voor iedereen weggelegd.
Ik vind het ook genoeg geweest.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
In ogen van de HOOLSers misschien niet, in ogen van andere VBLbezoekers misschien wel.
Het kan niet altijd naar je zin zijn
Maar ik heb weinig zin meer in deze discussie, die is er gisteren al genoeg geweest
Dat wil ik tong niet aandoenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan ie samen met Sandman op cursus. Wordt vast gezellig denk ik
Om G_S even te citeren:"Wie zegt dat er een nieuwe mod bijkomt."quote:Op zondag 11 januari 2009 13:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tot er een nieuwe mod is laten we deze discussie gewoon voor wat het is. Dan komt er vast weer een of ander dingetje en beginnen we van voor af aan. Afgesproken?
quote:
2½e mod op VBL is niet genoeg.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Om G_S even te citeren:"Wie zegt dat er een nieuwe mod bijkomt."
Natuurlijk komt het wel goedquote:Op zondag 11 januari 2009 13:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze achter met een goede oplossing komen.
Gaat helemaal goed komen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze achter met een goede oplossing komen.
Gaat helemaal goed komen.
Praat jij eens lekker voor jezelfquote:Op zondag 11 januari 2009 12:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat zegt niemand, maar wat heeft het voor nut om een plaatje te posten van 2 mannen die sex hebben? En dan nog 2 keer een kloonZe kan niet zonder Fok!, maar Fok! wel zonder haar
zou moeten kunnenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:50 schreef Suijk het volgende:
Doe gewoon eens een maandje of wat zonder mod.
Kan best.
Ik vrees dat het dan een bagger bende wordt en een vrijbrief voor trollers.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:50 schreef Suijk het volgende:
Doe gewoon eens een maandje of wat zonder mod.
Kan best.
Hoe lang is dat leuk?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vrees dat het dan een bagger bende wordt en een vrijbrief voor trollers.
Hoezo niet? Heeft ie 50 euro gelapt om je tieten te zien soms?quote:
Het is een centraal topic en staat verder onderin.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:37 schreef tong80 het volgende:
Waarom zie ik Hools niet behalve als ik op het topic klik
Ok.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:38 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is een centraal topic en staat verder onderin.
staat hier genoeg in de koelkastquote:
Ik ben hier nieuw sinds gisteren.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok.
Jammer.
Zo komen er nooit nieuwe gasten
tot straksquote:
Zie je wel, niets mis met die drempelquote:
Bevalt het ?quote:
Blijf je wel tot SCH terug is ?quote:
Ja, hoezo die vraag?quote:
Prima, stom dat ik nooit eerder ben geweest hierquote:
Welkomquote:Op zondag 11 januari 2009 15:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Prima, stom dat ik nooit eerder ben geweest hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |