Wil je een aai over het bolletje?quote:
Wéér niet goedquote:
He sjimz.quote:
Oh ja, dat moet tegenwoordig he?quote:
Welkom.quote:
Gewoon lekker slap meelullen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:19 schreef Houniet het volgende:
Ik zit in sommige SC's maar nog nooit in die van VBL geweest, ernstig eigenlijk. Zijn er nog bepaalde regels, of is het gewoon een standaard SC?
Veel zwaaien en het altijd even melden als je moet pissen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:19 schreef Houniet het volgende:
Ik zit in sommige SC's maar nog nooit in die van VBL geweest, ernstig eigenlijk. Zijn er nog bepaalde regels, of is het gewoon een standaard SC?
Justin doet gezellig mee op de schaats?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:20 schreef lookinforyou het volgende:
Avond.
Ook eens even weer hier.
Bijna 2 weken kunnen schaatsen, Heerlijk zeg.
Ja joh die gaat als een speer inmiddels.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Justin doet gezellig mee op de schaats?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:29 schreef denthemen het volgende:
Mogge![]()
Even plassen, ik kan niet slapen![]()
Zo, de boodschappen zijn al binnen, wat is het koud zeg![]()
Leukquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:29 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja joh die gaat als een speer inmiddels.
Gewoon zijn gangetjequote:En hoe is ie met jou Bos?
Da's Dosquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:32 schreef Houniet het volgende:
Bos ik dacht dat jij voor Twente was? Hmm volgens mij haal ik je dan door elkaar met iemand anders.
Ah zie je nou welquote:
TerroRobbie wil je een drankje?quote:
Wat Sand zegt. Dos37 is voor Twente. Ik ben geboren, getogen en woonachtig in de regio Eindhoven en al van kleins af aan voor PSV.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:32 schreef Houniet het volgende:
Bos ik dacht dat jij voor Twente was? Hmm volgens mij haal ik je dan door elkaar met iemand anders.
Oké, ik was in de warquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat Sand zegt. Dos37 is voor Twente. Ik ben geboren, getogen en woonachtig in de regio Eindhoven en al van kleins af aan voor PSV.
Ik zie jouw avatar ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:40 schreef Houniet het volgende:
Zien jullie trouwens mijn avatar? Of is het ding stuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |