Gaat Nico mij dan toevoegenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je kan beter hier op Fok niet je complete gegevens in je profiel zetten
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Hier, voor jou, een zuur pruimpje.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je kan beter hier op Fok niet je complete gegevens in je profiel zetten
Wordt ik niets anders van hoorquote:
Wat heeft dat mens voor een fotosoep hoofd danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:33 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
"you must be at least this tall
[.....]
To enjoy this ride"
Haar slip zit errr een beetje raarquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:33 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
"you must be at least this tall
[.....]
To enjoy this ride"
Wie de fuck is datquote:
Dat ben ik ja, de enigste echte Raalterse gangster!quote:
Uit de OP:quote:
quote:Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note.
Ik vind eerder dat hoofd er een beetje apart uitzienquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Haar slip zit errr een beetje raar
Zal het wel even veranderen danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daarom zei ik dus dat je beter neit je gegevens in je profiel kan zetten
Je ziet ze elke dag langskomen hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:32 schreef remlof het volgende:
Echt, echt, nep, echt.
Zegt mijn kennersoog
Ik luister naar tv on the radio!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:37 schreef IQM het volgende:
* IQM] luistert naar Hero - Toen ik je zag [ afbeelding
Dat dacht ik ook, maar er blijken nog best veel Pleuns te zijn met een hyves.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:40 schreef zaadvragendeoog het volgende:
En met mijn beeldige voornaam is het ook niet zo moeilijk om mijn hyves-pagina op te zoeken
Als je mijn naam intypt en naar mijn fb kijkt zie je al een matchquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar er blijken nog best veel Pleuns te zijn met een hyves.![]()
Whehe. Maar ik heb dan ook geen hyves dus het is voor mij geen probleem.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Als je mijn naam intypt en naar mijn fb kijkt zie je al een match
Als ik jou naam intyp zie ik jou ook hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whehe. Maar ik heb dan ook geen hyves dus het is voor mij geen probleem.![]()
Zo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef zaadvragendeoog het volgende:
In maart komt er een burgeroorlog in Amerika, mark my words
Wanna bet 50 euro?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Is gewoon quoten ook goed?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef zaadvragendeoog het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef IQM het volgende:
[..]
We kijken even naar de jury... Centroal. Nee, is niet goed. Sorry.
Ik heb niks te klagenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je ziet ze elke dag langskomen he
Ik heb wel wat te klagen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb niks te klagen![]()
Vandaar waarschijnlijk ook dat KLB niet mijn favoriete forum is
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb niks te klagen![]()
Vandaar waarschijnlijk ook dat KLB niet mijn favoriete forum is
Sssssht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze kan niet meer zitten omdat ze gister is uitgewoont door 5 negers.
Ik zag net ook een Lush topic in Lif enzo, serieus, wat is dat voor hype ineens? En wat is het? Bad- en douchespul enzo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:57 schreef Breathtaking het volgende:
Okay, ik ga jullie (Lees: De aanwezige dames) jaloers maken met mijn Lush bestellingik ga zo even alle plaatjes zoeken
!
Klein beetje maar.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat was een grapje hoorik heb op dit moment niet zoveel te klagen. Jij?
Onopvallend plaatje zeg!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:58 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Oké. Toch handig, die nieuwe markeerfunctie!
Voor zover ik weet is het geen 'hype', die winkels zijn er al een tijdje.. En ze hebben allemaal lekkere handgemaakte en heerlijk geurende zeepjes en douche- en badspulletjesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zag net ook een Lush topic in Lif enzo, serieus, wat is dat voor hype ineens? En wat is het? Bad- en douchespul enzo?
Nee oke, maar het is wel ineens helemaal in zeg maar!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het geen 'hype', die winkels zijn er al een tijdje.. En ze hebben allemaal lekkere handgemaakte en heerlijk geurende zeepjes en douche- en badspulletjes!
Ja spannend hè!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Is morgen niet Chelsea - Man Utd?
Dat mag niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vertel het eens aan tante BT?
quote:
Ineens? Het is al een paar jaar aan de gang.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zag net ook een Lush topic in Lif enzo, serieus, wat is dat voor hype ineens? En wat is het? Bad- en douchespul enzo?
Ja, school, mên.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:54 schreef Breathtaking het volgende:
Hallo!
Ooh en IQM, kuttekop, kom ns op msn!
Oke oke, zal wel dan. Ik houd me daar ook totaal niet mee bezig, dus zal wel langs me heen gegaan zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Ineens? Het is al een paar jaar aan de gang.
Ik ook niet zo vaak, maar dat is meer omdat wij echt een miniscuul bad hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee oke, maar het is wel ineens helemaal in zeg maar!
Oh ja, das wel lekker. Ik ga alleen nooit in bad, heb ik het geduld niet voor.
Je mag wel in mijn badje hoor!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook niet zo vaak, maar dat is meer omdat wij echt een miniscuul bad hebben!
Maar een douche kan ook lekker lang!
Dat is nou lief van jequote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je mag wel in mijn badje hoor!
Ja hilarisch hequote:
Lasagne!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:13 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Weet nog steeds niet wat ik moet gaan koken
We hebben zo'n bak met lasagne wat de oven in moet, maar dat is voor 2 à 3 personenquote:
Ik vind die kant-en-klare lasagne echt mega lekker altijd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
We hebben zo'n bak met lasagne wat de oven in moet, maar dat is voor 2 à 3 personen
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind die kant-en-klare lasagne echt mega lekker altijd.![]()
Meester Argos wil vast wel in jouw badje.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je mag wel in mijn badje hoor!
Koken zei je toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
We hebben zo'n bak met lasagne wat de oven in moet, maar dat is voor 2 à 3 personen
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:51 schreef Mike het volgende:
tong80, posten namens een gebande, ook even weg.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze kan niet meer zitten omdat ze gister is uitgewoont door 5 negers.
Als ik dat maak is dat wel koken.quote:
SCH.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:20 schreef behangplakker het volgende:
Namens welke gebande zou tong80 eigenlijk posten
Dat lijkt op van die koffie chocolade!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:08 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
'After 8:30 Massage bar'
Zeep
Kokenquote:
Zelf maken is koken, niet een bakje in de opwarmkist gooien.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik dat maak is dat wel koken.
Jij wilt zeggen dat je 5 dagen buitenshuis eetquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Koken, ik kan ook niet koken en moet het 5 dagen per week
Gelukkig kunnen vrienden van mij het wel
Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zelf maken is koken, niet een bakje in de opwarmkist gooien.
[ afbeelding ]
Gister toen ik vroeg of er een VBL SC was. Check nu die VBL SC en het is net een KLB SC 2. How sad, huh?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als je je KLB-bende maar weg houdt.
Dus KLB-SC verhuist even voor uurtje naar VBL-SCquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gister toen ik vroeg of er een VBL SC was. Check nu die VBL SC en het is net een KLB SC 2. How sad, huh?
Oke, oke, oke. Ik ga nu koken. En het wordt: Chicken Tonight!quote:
Ik zou het niet doen als je postrechten je lief zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus KLB-SC verhuist even voor uurtje naar VBL-SC?
Duw toch een pizza die oven inquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:31 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Oke, oke, oke. Ik ga nu koken. En het wordt: Chicken Tonight!
Oeh, gevaarlijke PI hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als je postrechten je lief zijn
Wij hebben niet eens pizza's thuisquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Duw toch een pizza die oven in
Wat is dat nou weer voor onzin? Zolang we toch op hetzelfde niveau posten als hun is er toch niks aan de hand? Of mogen we niet in die SC komen omdat we hier al zitten?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:27 schreef IQM het volgende:
Via GS: http://clickflashwhirr.blogspot.com/
[ link | afbeelding ]
Wat een leuk meisje.
Wauw, mooi meisje jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:27 schreef IQM het volgende:
Via GS: http://clickflashwhirr.blogspot.com/
[ link | afbeelding ]
Wat een leuk meisje.
Je kunt ons niet verbieden daar te posten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat wel, maar daar schijnen een hoop van jullie nogal moeite mee te hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:33 schreef behangplakker het volgende:
Ik mag daar toch best normaal meeposten
Meester Argosquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Meester Argos wil vast wel in jouw badje.
Kijk eens naar dat topic nu. Geen verschil met hier.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat wel, maar daar schijnen een hoop van jullie nogal moeite mee te hebben
En of hij dat kanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je kunt ons niet verbieden daar te posten.
Hoe zou ik hem kunnen vergetenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Meester Argos![]()
mooi dat hij nog niet is vergeten in de SC
* Deelt mee in sex sc vreugde.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
En of hij dat kanzo werd ik een keer gebanned omdat ik een berichtje postte in de sex sc
Ik heb hem zelfs nog in mijn ctr+v staanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Meester Argos![]()
mooi dat hij nog niet is vergeten in de SC
Hee, jos !quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:55 schreef afcajos het volgende:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
* Deelt mee in sex sc vreugde.
[..]
Ik heb hem zelfs nog in mijn ctr+v staan![]()
[ afbeelding ]
nee niet altijd, wilde hem posten
Helaas doet hij alleen mannenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Posten uit naam gebande, 48 uur
Ik geloof je ook nogquote:
stfu?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:57 schreef MouzurX het volgende:
Ik kan echt niet met geld omgaanEn niet door een gat in mijn hand maar eerder doordat ik een hand van beton heb
![]()
Ik geef nauwelijks geld(lees grote bedragen a la 100+) uit omdat ik dan zo denk van ja dan geef ik vast steeds vaker grote bedragen uit en dan moet ik straks zo "op de kleintjes gaan letten enzo "![]()
Enige tips ?
Vandaag zou die unband wordenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
ik dacht dat hij alweer unbanned was.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Iemand krijgt straks klappen met de zweep.quote:"Het is ten strengste verboden om zonder toestemming enig materiaal van deze website te publiceren."
Volgens mij niet, 15e pasquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
ik dacht dat hij alweer unbanned was.
Als webmaster van die site mag ik allesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:59 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Iemand krijgt straks klappen met de zweep.
Ik kan je in plaats van muziekslaafje ook wel ergens anders slaafje van maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Helaas doet hij alleen mannenmijn wereld stortte in toen ik daar achter kwam..
Posts editten lukt niet, zij kunnen het origineel ook lezenquote:
Als je iets wil kopen moet je het gewoon kopenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:57 schreef MouzurX het volgende:
Ik kan echt niet met geld omgaanEn niet door een gat in mijn hand maar eerder doordat ik een hand van beton heb
![]()
Ik geef nauwelijks geld(lees grote bedragen a la 100+) uit omdat ik dan zo denk van ja dan geef ik vast steeds vaker grote bedragen uit en dan moet ik straks zo "op de kleintjes gaan letten enzo "![]()
Enige tips ?
Ik wed dat je niet half zo goed bent als de meester himself.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kan je in plaats van muziekslaafje ook wel ergens anders slaafje van maken.
Enige tip: goed nadenken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:57 schreef MouzurX het volgende:
![]()
Enige tips ?
Dat denk jij, ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wed dat je niet half zo goed bent als de meester himself.
Meester Argos viel tegen hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wed dat je niet half zo goed bent als de meester himself.
Nee, we mochten geen Meester Argos meer posten van Remlofquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als webmaster van die site mag ik alles
Wat is er mis met je? Ben je ziek?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:01 schreef Florian_ het volgende:
ik heb besloten niet naar een feestje te gaan, dus post wel kwaliteitsposts vanavond, anders is het voor niks
Ooh okéquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Meester Argos viel tegen hoorBij mij was hij dan ook net ziek geweest maar toch
Ah, zoals een echte levenloze FOK!ker betaamd, gewoon op zaterdag avond kansloos fokken á la Gersquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:01 schreef Florian_ het volgende:
ik heb besloten niet naar een feestje te gaan, dus post wel kwaliteitsposts vanavond, anders is het voor niks
Neuh, feestje van de zeilschool waar ik werk als instructeurquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is er mis met je? Ben je ziek?
Ah, remlof is een goede vriend van mequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, we mochten geen Meester Argos meer posten van Remlof
Nouja, opzich wel. Hij hield wel van een beetje ruwquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh okéje was niet tevreden?
Je leven is zo zwaar. Nee maar dan snap ik het welquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neuh, feestje van de zeilschool waar ik werk als instructeur
Maar de mensen waarmee ik het meest omgaan kunnen niet
En het heeft een vaag kutthema
En ik kan alleen met de auto, maar dan kan ik niet drinken
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:06 schreef IQM het volgende:
remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof witlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof
Oeh, probeer je 'm te lokkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:06 schreef IQM het volgende:
remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof witlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof remlof
Ik heb ooit tien centimeter van remlof vandaan gestaan, dus bitch niet met mij en m'n homie, oké?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daar ga jij de mist in jongeman
Iew, Bt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, probeer je 'm te lokken?
Blaas je op je remlof fluitje?
Wat heb jij ervoor betaald danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ah, remlof is een goede vriend van me(als het goed is komt hij, als iemand remlof typt komt hij altijd heel toevallig langs)
[..]
Nouja, opzich wel. Hij hield wel van een beetje ruwMaar de prijs/kwaliteitsverhouding was enigszins raar te noemen
Sinds hij op Fok! bekend is zijn de prijzen gestegen. Ik had er meer van verwacht
Dat is een van mijn vele gaves.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik WIST gewoon dat jij er iets seksueels van zou maken!
Wat voor feestquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga wel naar een leuk feestje zo!
Ik betaalde 500 voor een uur. Maar je moet zelf een afspraak maken voor een sessie en je grenzen enzo aangeven. Je moet jezelf niet vergelijken met andere slaven, want dat heeft totaal geen zin.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat heb jij ervoor betaald dan? Want ik spaar nu al een tijdje voor een extra lange sessie.. Ik hoop dat ik er ook voor kan betalen om hem heteroseksueel te kunnen maken voor een paar uurtjes
!
Ah gewoon een verjaardagsfeestje van een vriendin van me, ze heeft een café afgehuurd en bijna al mijn goede vrienden komenquote:
Wel leuk dat je dat precies na elkaar zegtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah gewoon een verjaardagsfeestje van een vriendin van me, ze heeft een café afgehuurd en bijna al mijn goede vrienden komendaarvoor ga ik nog even wat drinken bij mn beste vriendin met nog wat vrienden.. En daarna ga ik chillen bij een groepje jongens, ik heb er zin in
!
Ik ben aan het leren voor mijn tentamens ... op zaterdagavond.. wat een goede student ben ik tochquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je leven is zo zwaar. Nee maar dan snap ik het wel!
Ik ga wel naar een leuk feestje zo!
Die foto'squote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:11 schreef IQM het volgende:
*spaart voor http://www.mistress-roxy.com/
Ik ken geen grenzenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik betaalde 500 voor een uur. Maar je moet zelf een afspraak maken voor een sessie en je grenzen enzo aangeven. Je moet jezelf niet vergelijken met andere slaven, want dat heeft totaal geen zin.
ja ik keek even op zijn site![]()
Je was me voorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wel leuk dat je dat precies na elkaar zegt
Ik ben leuk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan word het wel duurder voor je. Want dan kan hij eindeloos improviserenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die foto'sgeweldig.
![]()
[..]
Ik ken geen grenzen
Ooh en jullie weten dat chillen met een groepje jongens gewoon codetaal is voor gangbang, dus zo vreemd is het niet dat ik het leuk vindquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wil weten waar dit over gaat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat heb jij ervoor betaald dan? Want ik spaar nu al een tijdje voor een extra lange sessie.. Ik hoop dat ik er ook voor kan betalen om hem heteroseksueel te kunnen maken voor een paar uurtjes
!
Hahahaha ik meen het niet hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wil weten waar dit over gaat.![]()
Nee, ik ben bang voor D_Aquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:15 schreef Florian_ het volgende:
Zeg BT, D_A wil weer een keer met me daten, kom je dan ook?
Heb al gegoogled, hahaha wat een vent.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha ik meen het niet hoor![]()
het gaat over meester Argos
wie kent hem niet. Ja behalve jij dan
Maar ik bevestig het gewoon nog evenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh en jullie weten dat chillen met een groepje jongens gewoon codetaal is voor gangbang, dus zo vreemd is het niet dat ik het leuk vind
Misschien mag ik dan juist wel gratisquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan word het wel duurder voor je. Want dan kan hij eindeloos improviseren
Meester Argos is en blijft wel een zakenman hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien mag ik dan juist wel gratis!
Waarom ben je bang voor D_A dan, 't is een klein schattig onderdeurtjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang voor D_Atenzij je heel knap bent, dan wil ik pics in mn inbox graag.
Hee insgelijksquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom ze maar vullen!
En nu ga ik, fijne avond allemaal![]()
!
Wanneer was het ook alweer?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh en jullie weten dat chillen met een groepje jongens gewoon codetaal is voor gangbang, dus zo vreemd is het niet dat ik het leuk vind
Ik heb je hyves toch niet, dickhead.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom ben je bang voor D_A dan, 't is een klein schattig onderdeurtje![]()
pics staan op mn haajves!
Niet nadat hij mij ontmoet heeftquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Meester Argos is en blijft wel een zakenman he
Veel plezier!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom ze maar vullen!
!
Vanavondquote:
Nee, want je kunt inderdaad niet zakenman én hetero zijn hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet nadat hij mij ontmoet heeft!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom ze maar vullen!
!
Volgens mij snap je de magie van mijn persoon niet helemaalquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, want je kunt inderdaad niet zakenman én hetero zijn he
Jij bent de enige die erin gelooft.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de magie van mijn persoon niet helemaal!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vanavonden neem voor de zekerheid toch maar even die paarse voorbinddildo mee oké?
Zie je straks!
Ik weet nooit wie je bedoelt met BPquote:
Eh.... eh... Met je hoofd!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ik ben ook de enige die erin hoeft te geloven, gelukkig.
Liefje toch, ben je nu helemaal zieligquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Het doet van blablabla, maar er komt niks van mij in. Ofzo. [ afbeelding ]
dEUS - Bad Timing.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:28 schreef IQM het volgende:
* IQM luistert naar Erik van Muiswinkel - De Nozem En De Non
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:31 schreef IQM het volgende:
Haha, ik weet nu wat Florian z'n hyves is!
Ik doe niet aan mannelijke FOK!kers op mijn hyve.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zullen we vriendjes worden? Dan lijk ik nog populairder, want je weet het, hoe meer hoe beter!
Ik ookquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:31 schreef IQM het volgende:
Haha, ik weet nu wat Florian z'n hyves is!
Dat zou cool zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Dadelijk komen hier mijn vriendjes en dan gaan we curlen op de wii![]()
Bestaat dat serieus?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Dadelijk komen hier mijn vriendjes en dan gaan we curlen op de wii![]()
Ja, ik was ook heel serieus daaroverquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:33 schreef IQM het volgende:
[..]
En aan dat hele 'hoe meer, hoe beter', CU2-achtige gedoe met die cijfertjes heb ik juist zo'n teringhekel.
Zit misschien bij dat wii sports?quote:
quote:
Dat dat niet zo is, had ik wel door.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, ik was ook heel serieus daarover!
Nee, apart spel denk ikquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zit misschien bij dat wii sports?![]()
Maar dacht het niet
Weet je wat, ik regel een WII en dan kan je de hele SC uitnodigen voor je kinderfeestje op 22 januari bij jou thuis i.p.v. de curlingbaanquote:
Nee.quote:
Wat een idee.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:43 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Weet je wat, ik regel een WII en dan kan je de hele SC uitnodigen voor je kinderfeestje op 22 januari bij jou thuis i.p.v. de curlingbaan
Fucking gaaaaaaaf!!!quote:
Wtf. Dat is eng.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:41 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De volgende keer je buik wat minder inhouden.
Die had ik vroegahquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:45 schreef Florian_ het volgende:
Ik wil een Nintendo64 met 007:Goldeneye, Perfect Dark en Donkey Kong
Heb gewoon mijn WII verkochtquote:
Ik heb een SNES met mariospelletjes.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:45 schreef Florian_ het volgende:
Ik wil een Nintendo64 met 007:Goldeneye, Perfect Dark en Donkey Kong
Bij jou blijft niks geheim hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:46 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Heb gewoon mijn WII verkocht![]()
Maar uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Reetveter er nog één heeft!
Is dat echt?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:41 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De volgende keer je buik wat minder inhouden.
Adres nog niet, pics welquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij jou blijft niks geheim heHeb je al pics van je huis op internet gezet inclusief adres?
Ik wil in real life curlen.quote:
Ook een goede avond! Curling.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil in real life curlen.
Als ik 's nachts langs jouw huis loop en de lichten zie branden, denk ik nooit meer aan jou.![]()
Nou, als je nog meer over ons privéleven op internet wilt zetten, vraag het maarquote:
Goede avond!quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:53 schreef Krentenbol. het volgende:
Afcajos bij Lingo.
FOK!ers bij Lingo!
Nee, slecht kutserie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goede avond!
Was 90210 nog leuk?
[ afbeelding ]![]()
Ik heb 90210 nooit gezien dus ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee, slecht kutserie.Ik ga Gossip Girl weer volgen.
Oja dat kijk ik ook weleens.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb 90210 nooit gezien dus ik zou het niet weten.
Gossip Girl ook niet trouwens.
1 v/d weinige series die ik volg is Grey's Anatomy.
Ik blijf vanavond thuis, ik heb een voedselvergiftiging.quote:
Geweldige postquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:53 schreef Krentenbol. het volgende:
Afcajos bij Lingo.
FOK!ers bij Lingo!
Dat valt me tegen van je.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:00 schreef Allure_ het volgende:
Curling, wat een bizarre sport. Ik zie er de lol niet van in
.
Is dat leuk?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja dat kijk ik ook weleens.Leuke serie is dat. De enige serie die ik echt volg vanaf seizoen 1 is Desperate Housewives.
Ik weet het ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet. Leg het me eens uit.
Nah die bovennatuurlijke series kijk ik in ieder geval niet. Ik kijk ook law & order soms, en cold case.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is dat leuk?
Al die vrouwenseries.
Ik keek ook altijd naar Heroes en PB, maar daar ben ik na dat schrijversgedoe ook mee gestopt.
Ow, en ik kijk allemaal van die ziekenhuisprogramma's.
Waarom vegen ze vantevoren dan nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet helemaal.Maar het is een soort jeu-de-boules op ijs, maar dan moet zo'n "kegel" ding in een ring terechtkomen. En de een glijdt 'm aan zeg maar, en die andere twee gaan vegen zodat ie op de goede snelheid is zodat ie in het rondje terechtkomt.
Een curlingwedstrijd wordt gespeeld door twee ploegen van vier spelers. De "aanvoerder" van een ploeg, de skip, zet de te volgen strategie uit en bepaalt in overleg met de andere spelers hoe de stenen moeten worden gespeeld. Elke ploeg heeft acht stenen, van graniet en ca. 20 kg zwaar, met een handvat. De curlingbaan (curling sheet) is een ijsbaan van ca. 42,5 m lang en 4,3 m breed. Vóór de wedstrijd wordt op het ijs een fijne spray van waterdruppels gespoten die onmiddellijk aanvriezen. Dit vergemakkelijkt de loop van de stenen en geeft hen een voorspelbare baan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet helemaal.Maar het is een soort jeu-de-boules op ijs, maar dan moet zo'n "kegel" ding in een ring terechtkomen. En de een glijdt 'm aan zeg maar, en die andere twee gaan vegen zodat ie op de goede snelheid is zodat ie in het rondje terechtkomt.
law and orderquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nah die bovennatuurlijke series kijk ik in ieder geval niet. Ik kijk ook law & order soms, en cold case.En criminal minds enzo, dat vind ik ook wel toffe series.
En profiler.
Ziekenhuisseries zijn ook leuk ja, de co-assistent ook.En ik kijk weleens trauma ER live op sbs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |