Gaat Nico mij dan toevoegenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je kan beter hier op Fok niet je complete gegevens in je profiel zetten
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Hier, voor jou, een zuur pruimpje.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je kan beter hier op Fok niet je complete gegevens in je profiel zetten
Wordt ik niets anders van hoorquote:
Wat heeft dat mens voor een fotosoep hoofd danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:33 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
"you must be at least this tall
[.....]
To enjoy this ride"
Haar slip zit errr een beetje raarquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:33 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
"you must be at least this tall
[.....]
To enjoy this ride"
Wie de fuck is datquote:
Dat ben ik ja, de enigste echte Raalterse gangster!quote:
Uit de OP:quote:
quote:Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note.
Ik vind eerder dat hoofd er een beetje apart uitzienquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Haar slip zit errr een beetje raar
Zal het wel even veranderen danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daarom zei ik dus dat je beter neit je gegevens in je profiel kan zetten
Je ziet ze elke dag langskomen hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:32 schreef remlof het volgende:
Echt, echt, nep, echt.
Zegt mijn kennersoog
Ik luister naar tv on the radio!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:37 schreef IQM het volgende:
* IQM] luistert naar Hero - Toen ik je zag [ afbeelding
Dat dacht ik ook, maar er blijken nog best veel Pleuns te zijn met een hyves.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:40 schreef zaadvragendeoog het volgende:
En met mijn beeldige voornaam is het ook niet zo moeilijk om mijn hyves-pagina op te zoeken
Als je mijn naam intypt en naar mijn fb kijkt zie je al een matchquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar er blijken nog best veel Pleuns te zijn met een hyves.![]()
Whehe. Maar ik heb dan ook geen hyves dus het is voor mij geen probleem.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Als je mijn naam intypt en naar mijn fb kijkt zie je al een match
Als ik jou naam intyp zie ik jou ook hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whehe. Maar ik heb dan ook geen hyves dus het is voor mij geen probleem.![]()
Zo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef zaadvragendeoog het volgende:
In maart komt er een burgeroorlog in Amerika, mark my words
Wanna bet 50 euro?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Is gewoon quoten ook goed?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef zaadvragendeoog het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef IQM het volgende:
[..]
We kijken even naar de jury... Centroal. Nee, is niet goed. Sorry.
Ik heb niks te klagenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je ziet ze elke dag langskomen he
Ik heb wel wat te klagen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb niks te klagen![]()
Vandaar waarschijnlijk ook dat KLB niet mijn favoriete forum is
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb niks te klagen![]()
Vandaar waarschijnlijk ook dat KLB niet mijn favoriete forum is
Sssssht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze kan niet meer zitten omdat ze gister is uitgewoont door 5 negers.
Ik zag net ook een Lush topic in Lif enzo, serieus, wat is dat voor hype ineens? En wat is het? Bad- en douchespul enzo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:57 schreef Breathtaking het volgende:
Okay, ik ga jullie (Lees: De aanwezige dames) jaloers maken met mijn Lush bestellingik ga zo even alle plaatjes zoeken
!
Klein beetje maar.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat was een grapje hoorik heb op dit moment niet zoveel te klagen. Jij?
Onopvallend plaatje zeg!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:58 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Oké. Toch handig, die nieuwe markeerfunctie!
Voor zover ik weet is het geen 'hype', die winkels zijn er al een tijdje.. En ze hebben allemaal lekkere handgemaakte en heerlijk geurende zeepjes en douche- en badspulletjesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zag net ook een Lush topic in Lif enzo, serieus, wat is dat voor hype ineens? En wat is het? Bad- en douchespul enzo?
Nee oke, maar het is wel ineens helemaal in zeg maar!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het geen 'hype', die winkels zijn er al een tijdje.. En ze hebben allemaal lekkere handgemaakte en heerlijk geurende zeepjes en douche- en badspulletjes!
Ja spannend hè!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Is morgen niet Chelsea - Man Utd?
Dat mag niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vertel het eens aan tante BT?
quote:
Ineens? Het is al een paar jaar aan de gang.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zag net ook een Lush topic in Lif enzo, serieus, wat is dat voor hype ineens? En wat is het? Bad- en douchespul enzo?
Ja, school, mên.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:54 schreef Breathtaking het volgende:
Hallo!
Ooh en IQM, kuttekop, kom ns op msn!
Oke oke, zal wel dan. Ik houd me daar ook totaal niet mee bezig, dus zal wel langs me heen gegaan zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Ineens? Het is al een paar jaar aan de gang.
Ik ook niet zo vaak, maar dat is meer omdat wij echt een miniscuul bad hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee oke, maar het is wel ineens helemaal in zeg maar!
Oh ja, das wel lekker. Ik ga alleen nooit in bad, heb ik het geduld niet voor.
Je mag wel in mijn badje hoor!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook niet zo vaak, maar dat is meer omdat wij echt een miniscuul bad hebben!
Maar een douche kan ook lekker lang!
Dat is nou lief van jequote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je mag wel in mijn badje hoor!
Ja hilarisch hequote:
Lasagne!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:13 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Weet nog steeds niet wat ik moet gaan koken
We hebben zo'n bak met lasagne wat de oven in moet, maar dat is voor 2 à 3 personenquote:
Ik vind die kant-en-klare lasagne echt mega lekker altijd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
We hebben zo'n bak met lasagne wat de oven in moet, maar dat is voor 2 à 3 personen
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind die kant-en-klare lasagne echt mega lekker altijd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |