Gaat Nico mij dan toevoegenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je kan beter hier op Fok niet je complete gegevens in je profiel zetten
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Hier, voor jou, een zuur pruimpje.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je kan beter hier op Fok niet je complete gegevens in je profiel zetten
Wordt ik niets anders van hoorquote:
Wat heeft dat mens voor een fotosoep hoofd danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:33 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
"you must be at least this tall
[.....]
To enjoy this ride"
Haar slip zit errr een beetje raarquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:33 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
"you must be at least this tall
[.....]
To enjoy this ride"
Wie de fuck is datquote:
Dat ben ik ja, de enigste echte Raalterse gangster!quote:
Uit de OP:quote:
quote:Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note.
Ik vind eerder dat hoofd er een beetje apart uitzienquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Haar slip zit errr een beetje raar
Zal het wel even veranderen danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daarom zei ik dus dat je beter neit je gegevens in je profiel kan zetten
Je ziet ze elke dag langskomen hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:32 schreef remlof het volgende:
Echt, echt, nep, echt.
Zegt mijn kennersoog
Ik luister naar tv on the radio!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:37 schreef IQM het volgende:
* IQM] luistert naar Hero - Toen ik je zag [ afbeelding
Dat dacht ik ook, maar er blijken nog best veel Pleuns te zijn met een hyves.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:40 schreef zaadvragendeoog het volgende:
En met mijn beeldige voornaam is het ook niet zo moeilijk om mijn hyves-pagina op te zoeken
Als je mijn naam intypt en naar mijn fb kijkt zie je al een matchquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar er blijken nog best veel Pleuns te zijn met een hyves.![]()
Whehe. Maar ik heb dan ook geen hyves dus het is voor mij geen probleem.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Als je mijn naam intypt en naar mijn fb kijkt zie je al een match
Als ik jou naam intyp zie ik jou ook hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whehe. Maar ik heb dan ook geen hyves dus het is voor mij geen probleem.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |