Welke heb je dan nogquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:07 schreef muisje-eliza het volgende:
krijg mn sandstormmix niet eenz zelf geupload
ik heb van de radio opgenomen maar ik krijg m niet op mn index met filezilla, hij upload wel maar hij komt nietquote:
quote:23-00
Infadels - Can't Get Enough
Raphael Saadiq - Love That Girl
Keane - Spiralling
Roosbeef - Live in de studio (2)
Red Hot Chili Peppers - Give It Away
Dewolff - Gold And Seaweed
Kelis - Caught Out There
The Killers - Human
Dio - Tijdmachine
Jazzanova - I Can See
Gossip - Standing In The Way Of Control (Soulwax Nite Version)![]()
Fleet Foxes - Mykonos
Kan ik je helaas niet mee helpenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb van de radio opgenomen maar ik krijg m niet op mn index met filezilla, hij upload wel maar hij komt niet
trustequote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ik je helaas niet mee helpen
En ik ga nu echt slapen
Gelijk lid wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.llink.nl/3-op-Reis-DVD.2118.0.html
slaap lekker en werkse morgenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik ga nu echt slapen
Cool !quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.llink.nl/3-op-Reis-DVD.2118.0.html
Trustequote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik ga nu echt slapen
Ik hoop het toch ook. Dan maar even geen tijdmachine, oidquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik hoop dat er tijd genoeg is voor die prachtplaat vanFleet
Foxes
.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:14 schreef Timo20 het volgende:
MARS heeft het zelfs al tot de OP geschopt
De rest kan ik zo even niet op titelquote:23-00
Infadels - Can't Get Enough
Raphael Saadiq - Love That Girl
Keane - Spiralling![]()
Roosbeef - Live in de studio (2)![]()
![]()
![]()
Red Hot Chili Peppers - Give It Away![]()
![]()
Dewolff - Gold And Seaweed
Kelis - Caught Out There![]()
The Killers - Human![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
5
Dio - Tijdmachine![]()
![]()
Jazzanova - I Can See
Gossip - Standing In The Way Of Control (Soulwax Nite Version)
Fleet Foxes - Mykonos
Die plaat van de The Gossip... een ding: RIEMEN VAST !!!! de achtbaanplaat van 2007? Die remix heb ik volgens mij niet gehoord (of wel), maar het origineel is briljant. Ben je moe? luister die plaat en dan heb je weer voldoende energie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:17 schreef LeonH het volgende:
Dankzij muisje-eliza nu de hele tijd dat commercial liedje in m'n hoofd.... maar wel een leuk liedje
[..]
De rest kan ik zo even niet op titel
die is wel stoerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Morgen 400 km rijden om
[ afbeelding ]
400 euro goedkoper te krijgen dan in nederland
Nieuwe bed van de kleine voor nieuwe huis
ah iemand met een chronische keelontsteking dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:15 schreef 3FMaster het volgende:
Ze heeft een keelontsteking. Aha, daarom zong ze zo slecht
Moet even toegeven. Zal ook hele erge reacties krijgen: Liedje van Dio is best aardig. ik háát R&B, rap en alles wat erop lijkt, maar dit liedje vindt ik aardig. Zal d'r geen CD van kopen, maar toch aardig liedje.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:17 schreef LeonH het volgende:
Dankzij muisje-eliza nu de hele tijd dat commercial liedje in m'n hoofd.... maar wel een leuk liedje
[..]
De rest kan ik zo even niet op titel
Stoer!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nieuwe bed van de kleine voor nieuwe huis
Whehehe.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, geef die plaat weg. Aan de vuilnisman.
De mijne is zo goed als op. D'r gaat niets boven Lays Superchips Heinz Tomato Ketchupquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:27 schreef Timo20 het volgende:
Ben blij dat ik op dit moment niet luister, zo te lezen
heb me toch een partij hongerzometeen eens ff chips pakken
Fantastische single ! het betere werkquote:
De Staat en DeWolff, leuk!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
om het goed te maken, binnenkort live in de studio: De Staat, A Brand, Kyteman en de band die je nu hoort: Dewolff!!
Klinkt goed! alles beter dan die Roosbeef. Echt, wat een DRAMA ! Zag dat A Brand ook vanavond weer op de lijst staat. Time vind ik echt een geweldige singlequote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
om het goed te maken, binnenkort live in de studio: De Staat, A Brand, Kyteman en de band die je nu hoort: Dewolff!!
Corton draait 'm ook regelmatig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fantastische single ! het betere werk.
edit:
Gisteren trouwens ook gedraaid door Veenstra Veenstra ! deze gasten komen uit Maastricht, dacht ik.
guitar hero?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:31 schreef Marc63 het volgende:
Ik begin When You Were Young al aardig onder de knie te krijgen. Verslavend! Ik krijg nauwelijks nog wat van MYA mee
Blijven draaien! volwassen geluid wat die gasten laten horen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:31 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja, het zijn pubers uit Geleen onvoorstelbaar!
nog nooit van gehoord en ik woon er maar 20 minuutjes vandaan...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Corton draait 'm ook regelmatig.
Ik heb geen idee waar ze vandaan komen..
Ah, Geleen dus.
Misschien wel de buren van Roelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Corton draait 'm ook regelmatig.
Ik heb geen idee waar ze vandaan komen..
Ah, Geleen dus.
De Giel Beelen editquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik haat je zo veel recht nu.
Wat jij wil. Heb em even Mute gezet. Hopelijk zie ik nog wat van RTLDakar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
SCHREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUWUUUUUUUUUUUUUUUUH!!![]()
whehequote:
Geweldig om naar te luisteren als je lekker warm binnen zit met je laptop en een drankjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:40 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ocharme Paul... die zit al helemaal stuk en moet nog 15 km skaten
Ik vooral een haatverhouding.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb er een soort haat/liefde-verhouding mee
Ik vind het echt zo onwijs kud dit.. Net viel voor het eerst sinds jaren mijn internetverbinding 1, 5 minuut uit, maar als dat nu zou gebeuren dan kan ik er wel mee leven.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb er een soort haat/liefde-verhouding mee
Inner Circle is trouwens nog wel geinigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh, we hebben straks trouwens een andere guilty pleasure dan die die op onze site staat... deze is nog veel erger!
Allebei kut. Gaat 't dan tegenwoordig écht alleen maar om zoveel mogelijk luisteraars te trekkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel het is dit of de jeugd van tegenwoordig
quote:Jazzanova - I Can See
Gossip - Standing In The Way Of Control (Soulwax Nite Version)
Fleet Foxes - Mykonos
ze verstaan heel goed nederlandsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ga in februari met mn vaste vriendengroep een weekje naar berlijn. Het enige duits wat ik ken is EINE DEUTSCHE SHALLPLATTE! leuk voor in de platenzaak maar verder red ik het niet ben ik bang...
playlist achterste voren draaienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:48 schreef -Hans- het volgende:
Gaan we niet redden.. Nog 11 minuten voor 3 platen.
[..]
Veel erger? Is dat mogelijk?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh, we hebben straks trouwens een andere guilty pleasure dan die die op onze site staat... deze is nog veel erger!
Ik vind JVT nog wel leuke beats hebben, met catchy stukjes erin (zoals 'davinjeleukhe', die zinnetjes blijven in je hoofdhangen), da's best knap gemaakt. Verder zijn de rijmpjes stompzinnig maar ik verwacht ook niet anders. Dat Tijdmachine is gewoon een herkauwd knippen-plak deuntje met een vervelend rijmelarijtje er overheen gegooid.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Allebei kut. Gaat 't dan tegenwoordig écht alleen maar om zoveel mogelijk luisteraars te trekkenKwantiteit boven kwaliteit. In álle opzichten.
Als dat zou kunnen.. graag ! de laatste 2 platen van dit uur zijn zo gaafquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
playlist achterste voren draaien
Ik zat er ook net naar te kijken. Geen Fleet Foxes?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:48 schreef -Hans- het volgende:
Gaan we niet redden.. Nog 11 minuten voor 3 platen.
[..]
WebHawk loopt platenzaak in Berlijn binnenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ga in februari met mn vaste vriendengroep een weekje naar berlijn. Het enige duits wat ik ken is EINE DEUTSCHE SHALLPLATTE! leuk voor in de platenzaak maar verder red ik het niet ben ik bang...
Jazzanova lijkt overgeslagen te worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zat er ook net naar te kijken. Geen Fleet Foxes?
Ooooh, als dat zou kunnen. Die plaat vind ik niet echt bijzonder.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jazzanova lijkt overgeslagen te worden.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:53 schreef Cee het volgende:boing boing boing
Hans doe eens een beetje rustig, ik kan je horen vanaf hier en ik zit toch wel zo'n kilometer of 200 van je vandaan.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:53 schreef Cee het volgende:boing boing boing
Hans doe eens een beetje rustig, ik kan je horen vanaf hier en ik zit toch wel zo'n kilometer of 200 van je vandaan.
Sorry !quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:53 schreef Cee het volgende:boing boing boing
dan is dit misschien wat voor je?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:53 schreef -Hans- het volgende:
Die gasten van Soulwax Nite heb ik echt alleen vette remixen horen maken. Die van MGMT - Kids is ook meer dan lekker
Hmmm... hoe zouden ekdomse uitspraken in het duits klinken?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
WebHawk loopt platenzaak in Berlijn binnen
'Uhhm ja, Hallo. Haben u EIN DEUTSCHE SCHALLPLATTE?!?!?'
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: ?????????????????
A Brand - Time![]()
Miss Montreal - Just A Flirt
Frankmusik - 3 Little Words
Iglu & Hartly - In This City
White Lies - Death
Sam & Dave - Soul Man
Lilly Allen - The Fear![]()
The Prodigy - Girls![]()
Grace Jones - Williams Blood (Aeroplane Remix)
Live Request:
1. Wombats - Let's Dance To Joy Division![]()
2. Starsailor - Alcoholic (Pinkpop 2004)
3. Panic At The Disco - Nine In The Afternoon (Werchter 2007)
Kings Of Leon - Use Somebody
Ich habe all seine plate!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hmmm... hoe zouden ekdomse uitspraken in het duits klinken?
DAS LUUUCHT
Ich zall sehen was ich fur dich kunne tün
Nie wieder gehört etwas von mich
Enzovoorts ;p
Nicht Lecken, Nicht Lecken!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hmmm... hoe zouden ekdomse uitspraken in het duits klinken?
DAS LUUUCHT
Ich zall sehen was ich fur dich kunne tün
Nie wieder gehört etwas von mich
Enzovoorts ;p
Niet het meest leuke uur, maar ik zie een paar aardige platen. De laatste plaat is trouwens Apply Some Pressure van Maximo Park. Fijne plaatquote:
Nu heb ik Una Paloma Blanca in m'n kop zitten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:04 schreef Cee het volgende:
OMG PAPA CHICO, sorry, ik zit even met m'n harsens vast in de jaren '80. Luisterend naar Radio Paloma, Vlaams stationnetje net over de grens dat we beter konden ontvangen dan Hilversum 3 haast. *mijmer*
I'm just a bird in the skyyyyyyyyyquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nu heb ik Una Paloma Blanca in m'n kop zitten.
Over the mountains I flyquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:09 schreef Brennel het volgende:
[..]
I'm just a bird in the skyyyyyyyyy
En ik een hele tijd denken dat hij daarna zong "No-one can take my t-bird away."quote:
Ik heb het gemist.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:12 schreef -Hans- het volgende:
Iemand die het weet? Ik wist alleen de laatste.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:12 schreef -Hans- het volgende:
Iemand die het weet? Ik wist alleen de laatste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ SG / BRM O+!!
Iets met de Rolling Stones, denk ik.. De eerste 3 zijn volkomen lang mij heen gegaan. Zou het echt niet wetenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nou, die laatste geeft het wel weg, toch?
Nee, nog niet gezien. Via http://forum.fok.nl/user/history/226996 zijn de door haar geposte berichten te zien, maar de laatste is van 29/12.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
truste! Iemand trouwens Sanne hier al gezien dit jaar?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]Ik hoorde wel iets met een mond/tanden. Tandsteen = Stone en dan de titel van de laatste plaat. Zit ik misschien toch niet zo verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vorig jaar had ik naar aanleiding van die lijst naar Duffy en Adele zitten zoeken, en gevonden, en ik vond vooral Duffy wel tof. Maar al snel weer vergeten en een paar maanden later, daar was Duffy.quote:
Psies. Ben benieuwd of we van haar de komende maanden nog wat hier in NL gaan horenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik naar aanleiding van die lijst naar Duffy en Adele zitten zoeken, en gevonden, en ik vond vooral Duffy wel tof. Maar al snel weer vergeten en een paar maanden later, daar was Duffy.
Maar de omschrijving van Little Boots - electropop - ik weet niet of ik dat zo tof ga vinden. Ik hou niet zo van blieperdebliep muziek. Maar goed, ze staan niet voor niks bovenaan de lijst.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Little Boots is tof hoor, vorige week het nummer Meddle gedraaid
Wordt iig hoog tijd dat ze ook bekend wordt in NL. Geweldige muziek!quote:
Whahaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:20 schreef Cee het volgende:
Sorry, kapitein Iglu weer, ik ga even op mute.
Die heb ik vorige week ff gemist. Zal es op zoek gaan naar betreffende muziekquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wordt iig hoog tijd dat ze ook bekend wordt in NL. Geweldige muziek!
Meddle was idd vorige week in MYA te horen, en dat vind ik ook de beste track van d'r tot nu toe.
Wie was de eerste dan? kan even niet op de naam van de artiest komenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ben toch wel benieuwd wat die Achterstevori is. Ik kan er he-le-maal niets van maken.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week ff gemist. Zal es op zoek gaan naar betreffende muziek.
quote:
Thanks. Ik weet nog niet wat de plannen zijn voor morgen..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:18 schreef -Hans- het volgende:
DiedjeeJ mocht je zaterdagavond niets te hebben... Capitals spelen tegen Amsterdam in een waarschijnlijk weer druk Martiniplaza. Zal lastig worden, maar je wint niet zomaar in/van Grunn.
Mond. Hart. Overlopen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:24 schreef Brennel het volgende:
Waarom lees ik elke keer Little Boobs?
Whehehe. Dat wordt lastig, want ik zit met hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wie was de eerste dan? kan even niet op de naam van de artiest komen.
Mocht je gaan... ik zou maar vroeg komen. Gaat weer druk wordenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
Thanks. Ik weet nog niet wat de plannen zijn voor morgen..
Nou, met vrouwenborsten heb ik niet zoveel hoor, doe mij maar een mannenborstquote:
Ben ik nu ook aan 't luisteren. Niks mis meequote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:26 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit nu even Little Boots - Every Little Earthquake te luisteren. Klinkt weer erg gaaf!
Dusquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Whehehe. Dat wordt lastig, want ik zit met hetzelfde probleem.
't Een sluit het ander niet uit natuurlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:27 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nou, met vrouwenborsten heb ik niet zoveel hoor, doe mij maar een mannenborst![]()
*hik*quote:* Brennel heeft duidelijk wat pilsjes op
Was deze week de single van de week bij Corton. Misschien moet je 's wat aan je oren doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:25 schreef -Hans- het volgende:
Dit is White Lies - Death ? uuhhm, klinkt niet onaardig.
Angie dusquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:27 schreef Cee het volgende:
Jeeesjip jeeeesjip
Ik probeer de achterstevoori hardop te typen. Maar ik weet 'm me niet zo goed meer te herinneren.
Bijna goed.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:27 schreef Cee het volgende:
Jeeesjip jeeeesjip
Ik probeer de achterstevoori hardop te typen. Maar ik weet 'm me niet zo goed meer te herinneren.
Op haar site is haar hele cd gratis te downloaden als mixtapequote:
Of aan mijn geheugen want ik vond de single van de week eigenlijk wel leukquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
Was deze week de single van de week bij Corton. Misschien moet je 's wat aan je oren doen.
Trusten !quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:30 schreef Brennel het volgende:
Oke, ik ga zo maar eens slapen. Ben alweer bijna 18 uurtjes op.
Dat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:24 schreef Brennel het volgende:
Waarom lees ik elke keer Little Boobs?
Trusten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:30 schreef Brennel het volgende:
Truste!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:30 schreef Brennel het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:30 schreef Brennel het volgende:
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of aan mijn geheugen want ik vond de single van de week eigenlijk wel leuk. Wist alleen niet dat het om White Lies ging
.
Donequote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:31 schreef jmac het volgende:
http://henriiiiiiiiiii.hyves.nl
Lid worden allen!![]()
Volgens mij is het zo'n plaat die steeds beter en beter gaat wordenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat kan ook.![]()
Ik vind 't ook wel 'n aardig plaatje, maar (nog) niet super..
Kom je mee?quote:
Nogal! Flink verschil met eerdere singles van d'r.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:37 schreef -Hans- het volgende:Lilly Allen - The Fear
Freaking fijne single !!!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:37 schreef Brennel het volgende:
[..]
Kom je mee?![]()
Heheh, neh, ik ben toch te moe![]()
Slaap lekkerquote:Tschus mensjesRoel
* eens. Lekker verfrissend geluid.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nogal! Flink verschil met eerdere singles van d'r.
Zag ik net ook al, maar dan op YouTube.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
En bij dat Little Boots is ook weer een MARS-connectie![]()
Ik zie op iTunes een mix van het nummer Stuck on Repeat door.... Fake Blood!
Bedoel je niet Invaders Must Die? Die vind ik ook wel leuk (al is deze toch nog wel beter), maar een beetje afwisseling kan nooit kwaad natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:41 schreef moveyourass-kevin het volgende:
deze 'Girls' is toch stukken beter dan 'space invaders' of niet??
Lastig.. Invaders Must Die vind ik erg vet maar ik denk dat Girls mij wat meer aanspreekt qua plaat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:41 schreef moveyourass-kevin het volgende:
deze 'Girls' is toch stukken beter dan 'space invaders' of niet??
Het duurde een paar luisterbeurten maar toen viel ie ook KEEEEEEEEIIIII hard!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:37 schreef -Hans- het volgende:Lilly Allen - The Fear
Freaking fijne single !!!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
En bij dat Little Boots is ook weer een MARS-connectie![]()
Ik zie op iTunes een mix van het nummer Stuck on Repeat door.... Fake Blood!
Ik dacht al, waar komt die knal toch opeens vandaan...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het duurde een paar luisterbeurten maar toen viel ie ook KEEEEEEEEIIIII hard!![]()
![]()
van die plaat dusquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar komt die knal toch opeens vandaan...
Heb je `m geluisterd? op een gegeven moment hoor je haar ook zingen" Fake.... Blood"quote:
Nog niet helemaalquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb je `m geluisterd? op een gegeven moment hoor je haar ook zingen" Fake.... Blood"![]()
Heel 3FM afhankelijk van één toetsenbordje.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
rudy zn keyboard doet het niet meer, dus we kunnen niks opzoeken in de dalet computer op het moment. vandaar die allein allein als noodgreep...
Vandaar die NOB technische meneer netquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
rudy zn keyboard doet het niet meer, dus we kunnen niks opzoeken in de dalet computer op het moment. vandaar die allein allein als noodgreep...
Da's jammer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nouja, er liggen hier wel meer keyboardjes. straks tijdens het nieuws maar even vervangenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel 3FM afhankelijk van één toetsenbordje.
Goed plan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
nouja, er liggen hier wel meer keyboardjes. straks tijdens het nieuws maar even vervangen
Verschil valt nog mee. Paar dagen geleden zat er 22 graden tussen noord en zuidquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:56 schreef -Hans- het volgende:
- 14 in het Zuiden en - 0.6 in het Noorden. Wat een verschil weer.. de warme lucht is comming
En je had niet nog een Soulwax mix bij je op CD oid?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Damnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verschil valt nog mee. Paar dagen geleden zat er 22 graden tussen noord en zuid.
De warme LUCHT!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:56 schreef -Hans- het volgende:
- 14 in het Zuiden en - 0.6 in het Noorden. Wat een verschil weer.. de warme lucht is comming
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:56 schreef 3FMaster het volgende:
Even de laatste minuutjes iTunes aangezet. Party Animals. Hakkûh!
Dit zal wel de enigste keer in mijn leven dat ik dit zeg, dus maak er maar een foto van: Wat wil ik nu graag in het noorden wonen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:56 schreef -Hans- het volgende:
Mwa, niet echt in de stemming. Misschien volgende weekquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cos. Blijf je ook even lekker Freaken ?
Deden ze volgens mij vorig jaar ook. Was wel leuk hoor vooral vanwege het accent. Geinig om te horenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:57 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de Noorderslag-reportage gaan ze dus samen doen met StuBru, grappig.
Maximo Park!
Dat wil je sowieso toch ?!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:57 schreef 3FMaster het volgende:
Dit zal wel de enigste keer in mijn leven dat ik dit zeg, dus maak er maar een foto van: Wat wil ik nu graag in het noorden wonen!
Kom op cos. Je kunt vannacht 37 keer Mars horen, wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mwa, niet echt in de stemming. Misschien volgende week.
uuhm okay. Sterkte.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:58 schreef cosmick het volgende:
Mwa, niet echt in de stemming. Misschien volgende week.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
doei allemaal. veel plezier met michiel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |