Lastig.. Invaders Must Die vind ik erg vet maar ik denk dat Girls mij wat meer aanspreekt qua plaat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:41 schreef moveyourass-kevin het volgende:
deze 'Girls' is toch stukken beter dan 'space invaders' of niet??
Het duurde een paar luisterbeurten maar toen viel ie ook KEEEEEEEEIIIII hard!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:37 schreef -Hans- het volgende:Lilly Allen - The Fear
Freaking fijne single !!!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
En bij dat Little Boots is ook weer een MARS-connectie![]()
Ik zie op iTunes een mix van het nummer Stuck on Repeat door.... Fake Blood!
Ik dacht al, waar komt die knal toch opeens vandaan...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het duurde een paar luisterbeurten maar toen viel ie ook KEEEEEEEEIIIII hard!![]()
![]()
van die plaat dusquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar komt die knal toch opeens vandaan...
Heb je `m geluisterd? op een gegeven moment hoor je haar ook zingen" Fake.... Blood"quote:
Nog niet helemaalquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb je `m geluisterd? op een gegeven moment hoor je haar ook zingen" Fake.... Blood"![]()
Heel 3FM afhankelijk van één toetsenbordje.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
rudy zn keyboard doet het niet meer, dus we kunnen niks opzoeken in de dalet computer op het moment. vandaar die allein allein als noodgreep...
Vandaar die NOB technische meneer netquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
rudy zn keyboard doet het niet meer, dus we kunnen niks opzoeken in de dalet computer op het moment. vandaar die allein allein als noodgreep...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |