Whehehe.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, geef die plaat weg. Aan de vuilnisman.
De mijne is zo goed als op. D'r gaat niets boven Lays Superchips Heinz Tomato Ketchupquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:27 schreef Timo20 het volgende:
Ben blij dat ik op dit moment niet luister, zo te lezen
heb me toch een partij hongerzometeen eens ff chips pakken
Fantastische single ! het betere werkquote:
De Staat en DeWolff, leuk!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
om het goed te maken, binnenkort live in de studio: De Staat, A Brand, Kyteman en de band die je nu hoort: Dewolff!!
Klinkt goed! alles beter dan die Roosbeef. Echt, wat een DRAMA ! Zag dat A Brand ook vanavond weer op de lijst staat. Time vind ik echt een geweldige singlequote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
om het goed te maken, binnenkort live in de studio: De Staat, A Brand, Kyteman en de band die je nu hoort: Dewolff!!
Corton draait 'm ook regelmatig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fantastische single ! het betere werk.
edit:
Gisteren trouwens ook gedraaid door Veenstra Veenstra ! deze gasten komen uit Maastricht, dacht ik.
guitar hero?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:31 schreef Marc63 het volgende:
Ik begin When You Were Young al aardig onder de knie te krijgen. Verslavend! Ik krijg nauwelijks nog wat van MYA mee
Blijven draaien! volwassen geluid wat die gasten laten horen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:31 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja, het zijn pubers uit Geleen onvoorstelbaar!
nog nooit van gehoord en ik woon er maar 20 minuutjes vandaan...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Corton draait 'm ook regelmatig.
Ik heb geen idee waar ze vandaan komen..
Ah, Geleen dus.
Misschien wel de buren van Roelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Corton draait 'm ook regelmatig.
Ik heb geen idee waar ze vandaan komen..
Ah, Geleen dus.
De Giel Beelen editquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik haat je zo veel recht nu.
Wat jij wil. Heb em even Mute gezet. Hopelijk zie ik nog wat van RTLDakar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
SCHREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUWUUUUUUUUUUUUUUUUH!!![]()
whehequote:
Geweldig om naar te luisteren als je lekker warm binnen zit met je laptop en een drankjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:40 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ocharme Paul... die zit al helemaal stuk en moet nog 15 km skaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |