Welke heb je dan nogquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:07 schreef muisje-eliza het volgende:
krijg mn sandstormmix niet eenz zelf geupload
ik heb van de radio opgenomen maar ik krijg m niet op mn index met filezilla, hij upload wel maar hij komt nietquote:
quote:23-00
Infadels - Can't Get Enough
Raphael Saadiq - Love That Girl
Keane - Spiralling
Roosbeef - Live in de studio (2)
Red Hot Chili Peppers - Give It Away
Dewolff - Gold And Seaweed
Kelis - Caught Out There
The Killers - Human
Dio - Tijdmachine
Jazzanova - I Can See
Gossip - Standing In The Way Of Control (Soulwax Nite Version)![]()
Fleet Foxes - Mykonos
Kan ik je helaas niet mee helpenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb van de radio opgenomen maar ik krijg m niet op mn index met filezilla, hij upload wel maar hij komt niet
trustequote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ik je helaas niet mee helpen
En ik ga nu echt slapen
Gelijk lid wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.llink.nl/3-op-Reis-DVD.2118.0.html
slaap lekker en werkse morgenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik ga nu echt slapen
Cool !quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.llink.nl/3-op-Reis-DVD.2118.0.html
Trustequote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik ga nu echt slapen
Ik hoop het toch ook. Dan maar even geen tijdmachine, oidquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik hoop dat er tijd genoeg is voor die prachtplaat vanFleet
Foxes
.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:14 schreef Timo20 het volgende:
MARS heeft het zelfs al tot de OP geschopt
De rest kan ik zo even niet op titelquote:23-00
Infadels - Can't Get Enough
Raphael Saadiq - Love That Girl
Keane - Spiralling![]()
Roosbeef - Live in de studio (2)![]()
![]()
![]()
Red Hot Chili Peppers - Give It Away![]()
![]()
Dewolff - Gold And Seaweed
Kelis - Caught Out There![]()
The Killers - Human![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
5
Dio - Tijdmachine![]()
![]()
Jazzanova - I Can See
Gossip - Standing In The Way Of Control (Soulwax Nite Version)
Fleet Foxes - Mykonos
Die plaat van de The Gossip... een ding: RIEMEN VAST !!!! de achtbaanplaat van 2007? Die remix heb ik volgens mij niet gehoord (of wel), maar het origineel is briljant. Ben je moe? luister die plaat en dan heb je weer voldoende energie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:17 schreef LeonH het volgende:
Dankzij muisje-eliza nu de hele tijd dat commercial liedje in m'n hoofd.... maar wel een leuk liedje
[..]
De rest kan ik zo even niet op titel
die is wel stoerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Morgen 400 km rijden om
[ afbeelding ]
400 euro goedkoper te krijgen dan in nederland
Nieuwe bed van de kleine voor nieuwe huis
ah iemand met een chronische keelontsteking dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:15 schreef 3FMaster het volgende:
Ze heeft een keelontsteking. Aha, daarom zong ze zo slecht
Moet even toegeven. Zal ook hele erge reacties krijgen: Liedje van Dio is best aardig. ik háát R&B, rap en alles wat erop lijkt, maar dit liedje vindt ik aardig. Zal d'r geen CD van kopen, maar toch aardig liedje.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:17 schreef LeonH het volgende:
Dankzij muisje-eliza nu de hele tijd dat commercial liedje in m'n hoofd.... maar wel een leuk liedje
[..]
De rest kan ik zo even niet op titel
Stoer!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nieuwe bed van de kleine voor nieuwe huis
Whehehe.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, geef die plaat weg. Aan de vuilnisman.
De mijne is zo goed als op. D'r gaat niets boven Lays Superchips Heinz Tomato Ketchupquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:27 schreef Timo20 het volgende:
Ben blij dat ik op dit moment niet luister, zo te lezen
heb me toch een partij hongerzometeen eens ff chips pakken
Fantastische single ! het betere werkquote:
De Staat en DeWolff, leuk!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
om het goed te maken, binnenkort live in de studio: De Staat, A Brand, Kyteman en de band die je nu hoort: Dewolff!!
Klinkt goed! alles beter dan die Roosbeef. Echt, wat een DRAMA ! Zag dat A Brand ook vanavond weer op de lijst staat. Time vind ik echt een geweldige singlequote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
om het goed te maken, binnenkort live in de studio: De Staat, A Brand, Kyteman en de band die je nu hoort: Dewolff!!
Corton draait 'm ook regelmatig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fantastische single ! het betere werk.
edit:
Gisteren trouwens ook gedraaid door Veenstra Veenstra ! deze gasten komen uit Maastricht, dacht ik.
guitar hero?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:31 schreef Marc63 het volgende:
Ik begin When You Were Young al aardig onder de knie te krijgen. Verslavend! Ik krijg nauwelijks nog wat van MYA mee
Blijven draaien! volwassen geluid wat die gasten laten horen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:31 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja, het zijn pubers uit Geleen onvoorstelbaar!
nog nooit van gehoord en ik woon er maar 20 minuutjes vandaan...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Corton draait 'm ook regelmatig.
Ik heb geen idee waar ze vandaan komen..
Ah, Geleen dus.
Misschien wel de buren van Roelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Corton draait 'm ook regelmatig.
Ik heb geen idee waar ze vandaan komen..
Ah, Geleen dus.
De Giel Beelen editquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik haat je zo veel recht nu.
Wat jij wil. Heb em even Mute gezet. Hopelijk zie ik nog wat van RTLDakar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
SCHREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUWUUUUUUUUUUUUUUUUH!!![]()
whehequote:
Geweldig om naar te luisteren als je lekker warm binnen zit met je laptop en een drankjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:40 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ocharme Paul... die zit al helemaal stuk en moet nog 15 km skaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |