Da's jammer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
rudy zn keyboard doet het niet meer, dus we kunnen niks opzoeken in de dalet computer op het moment. vandaar die allein allein als noodgreep...
nouja, er liggen hier wel meer keyboardjes. straks tijdens het nieuws maar even vervangenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel 3FM afhankelijk van één toetsenbordje.
Goed plan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
nouja, er liggen hier wel meer keyboardjes. straks tijdens het nieuws maar even vervangen
Verschil valt nog mee. Paar dagen geleden zat er 22 graden tussen noord en zuidquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:56 schreef -Hans- het volgende:
- 14 in het Zuiden en - 0.6 in het Noorden. Wat een verschil weer.. de warme lucht is comming
En je had niet nog een Soulwax mix bij je op CD oid?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
rudy zn keyboard doet het niet meer, dus we kunnen niks opzoeken in de dalet computer op het moment. vandaar die allein allein als noodgreep...
Damnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verschil valt nog mee. Paar dagen geleden zat er 22 graden tussen noord en zuid.
De warme LUCHT!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:56 schreef -Hans- het volgende:
- 14 in het Zuiden en - 0.6 in het Noorden. Wat een verschil weer.. de warme lucht is comming
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:56 schreef 3FMaster het volgende:
Even de laatste minuutjes iTunes aangezet. Party Animals. Hakkûh!
Dit zal wel de enigste keer in mijn leven dat ik dit zeg, dus maak er maar een foto van: Wat wil ik nu graag in het noorden wonen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:56 schreef -Hans- het volgende:
Mwa, niet echt in de stemming. Misschien volgende weekquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cos. Blijf je ook even lekker Freaken ?
Deden ze volgens mij vorig jaar ook. Was wel leuk hoor vooral vanwege het accent. Geinig om te horenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:57 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de Noorderslag-reportage gaan ze dus samen doen met StuBru, grappig.
Maximo Park!
Dat wil je sowieso toch ?!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:57 schreef 3FMaster het volgende:
Dit zal wel de enigste keer in mijn leven dat ik dit zeg, dus maak er maar een foto van: Wat wil ik nu graag in het noorden wonen!
Kom op cos. Je kunt vannacht 37 keer Mars horen, wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mwa, niet echt in de stemming. Misschien volgende week.
uuhm okay. Sterkte.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:58 schreef cosmick het volgende:
Mwa, niet echt in de stemming. Misschien volgende week.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
doei allemaal. veel plezier met michiel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |