quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:37 schreef Chicolate het volgende:
Ahw arme Co. Een heel topic in je eentje.
Ik zal eens kijken of hij er nog staat, moment!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb de foto's van Greys in de jurk gemist, heeft iemand een link?
Nou.. ik kreeg van 2x per week (2.5 uur) kickboksen zulke benen:quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
lekker veel sporten, en dan op matige intensiteit en langals je 2x of 3x per week gaat trainen (wat voor sport dan ook) word je echt geen Schwarzenegger hoor
Dat was ook mijn plan. Alhoewel je Schwarzie-vergelijking wel een beetje sterk isquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
lekker veel sporten, en dan op matige intensiteit en langals je 2x of 3x per week gaat trainen (wat voor sport dan ook) word je echt geen Schwarzenegger hoor
heb ik gvd helemaal voor niks 460 geopendquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:46 schreef P.F het volgende:
MENSEN DIT IS HET HUIDIGE TOPIC
/einde mededeling
Mijn antwoord op PF dat als het aan mij had gelegen, dit pas deeltje 459 zou zijn geweest.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Inderdaad!
Dus you had better behave
Praat me niet van herkansingenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:52 schreef P.F het volgende:
Volgens mij is dit een herkansing van cinnamongirl!
Grill? Ik heb koekenpan en heteluchtoven, dat is zeker niet hetzelfde?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:29 schreef cinnamongirl het volgende:
En als aubergine rubberachtig en smaakloos is, moet je het langer grillen.
Je moet dunne plakken hebben en deze met wat olijfolie op de grillplaat grillen tot ze bijna lijken te verbranden. De olie slaat dan eindelijk door de plakken heen, en dan is het lekker.
Ik maak er vervolgens een heerlijke pastasaus van. Die maak je zo:
Fruit wat ui, knoflook en tomaten (in blokjes gesneden).
Dan een flink glas water en een bouillonblokje toevoegen, en de gegrilde aubergine en dat een klein halfuurtje laten stoven.
er zijn ergere dingen op de wereld Greysquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:01 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhh, Kaas![]()
Nou ik ga ff boodschapjes doen
ja, ik kan t zowieso herkansen. Nadeel is dat de herkansing tegelijkertijd valt met de deadline van de paper van het volgende blok. Extra druk dus. En ik kan het alleen maar herkansen als ik het onvoldoende maak. En ik denk dat ik het zowieso wel voldoende maak als ik het maak, maar ik wil een goed cijfer. Heb het stiekem in m'n hoofd gehaald dat ik cum laude af wil studeren.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:09 schreef kwakveense het volgende:
Nynke: ik weet t niet zo goed. kun je t tentamen herkansen later? misschien dat je je dan sowieso daar op kan focusen en t nu laten zitten en even lief voor jezelf zijn? of is dat een hele slechte mentaliteit? dat zou ik doen namelijk....
Kan je niet terug naar Nederland? Om nog even bij je oma te zijn?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, ik kan t zowieso herkansen. Nadeel is dat de herkansing tegelijkertijd valt met de deadline van de paper van het volgende blok. Extra druk dus. En ik kan het alleen maar herkansen als ik het onvoldoende maak. En ik denk dat ik het zowieso wel voldoende maak als ik het maak, maar ik wil een goed cijfer. Heb het stiekem in m'n hoofd gehaald dat ik cum laude af wil studeren.
En als ik het nu niet maak heb ik de hele week niets te doen, terwijl al m'n vrienden en vriendje aan het stressen zijn, en verveel ik me te pletter en word ik ook niet blij van. Dus ik moet mezelf motiveren. Echt!
het zou vast wel kunnen, maar eigenlijk wil ik dat niet. Ik heb afscheid van d'r genomen voordat ik naar Zweden vertrok, wat voor ons beiden heel erg emotioneel was. Op dit moment kan ze steeds minder zeggen, haar coordinatievermogen gaat achteruit, en zij heeft er niets aan als ik er ben, en ik ook niet. Plus, het leven hier gaat gewoon door.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan je niet terug naar Nederland? Om nog even bij je oma te zijn?
Ik zat na Dec. hoog in de 86quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:21 schreef zwahiel het volgende:
Thanks thanks, ben nu op mijn weg terug van 83 en zelfs heel eventjes 84 omlaag naar de 70 zone
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:24 schreef zwahiel het volgende:
Heeft er bij mij ook mee te namen dat mijn alcohol promillage een stukje omlaag gegaan is en daarmee het late night snacken. Dat scheelt enorm! 's Morgens niet meer wakker worden met zo'n döner of friet smaak in je mond.
Eet eigenlijk redelijk ongezond momenteel maar geen junkfood enzo. Al zit ik er wel aan te denken gezien mijn financiële gaatje vandaag om eens een pizza te halen, maar ja. Dat schiet niet erg hard op denk ik want ik moet hard leren straks.
Nog meer?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:30 schreef P.F het volgende:
Je kan toch ook gewoon proberen eten en alcohol los te koppelenDus als je honger krijgt gewoon meer drinken
Nou ja dat je in je hoofd de link alcohol - ali soarma verbreektquote:
Inderdaad, dat doe ik nu ookquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja dat je in je hoofd de link alcohol - ali soarma verbreekt
Dus gewoon niet eten als je drinkt, zodat je er na een tijdje niet eens meer aan denkt om hele menu's te bestellen?
Wat voor soort Film wil je zien?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef P.F het volgende:
O weet iemand nog een leuke film die ik kan regelen bij de buurman van het hondje van de tante van de blindegeleiderat van Kim?
Sorry Vivi.
Weet iemand nog een leuke, recente film?
Na een tijdje denk je er niet eens meer aanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef neen het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doe ik nu ookscheelt ook in de portemonnee zeg
Ja, een goede.. Pfoe, de laatste film die ik heb gezien was burn after reading. Ik heb geen verstand van filmsquote:
Ik heb laatst gezien: Wanted (2008) met Samuel L Jackson Morgan Freeman en Angelina Jolie. Goeie actiefilm!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef P.F het volgende:
O weet iemand nog een leuke film die ik kan regelen bij de buurman van het hondje van de tante van de blindegeleiderat van Kim?
Sorry Vivi.
Kun je hem niet makenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mjam, meloensaladeIn de kou gaan halen
![]()
En kwam er achter dat mn winterjas stuk gaat aan de binnenkantDe voering is nagenoeg naar zn grootje, helemaal gerafeld enzo. Kan ook wel, want dit is het tweede jaar dat ik hem (dag in dag uit) draag en zo duur was ie niet (H&M, 40 euro ofzo). Maar toch, boehoe. Tis zo'n dertien-in-een-dozijn-jas (zwarte wollige lange trenchcoat dinges met twee rijen knopen) maar hij is zo fijjjjjn
Als ik een hele nieuwe voering erin zet misschienquote:
Ja, wat dat betreft is het jammer dat ik vandaag een vervanger voor de hutspot heb gefixtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Na een tijdje denk je er niet eens meer aan! Trust me
Niet zo veel eten van te voren en dan drinken scheelt ook in de portemonnee en in de kcal
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, een goede.. Pfoe, de laatste film die ik heb gezien was burn after reading. Ik heb geen verstand van films
Inderdaad ja, jij kan hem gewoon reparerenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mjam, meloensaladeIn de kou gaan halen
![]()
En kwam er achter dat mn winterjas stuk gaat aan de binnenkantDe voering is nagenoeg naar zn grootje, helemaal gerafeld enzo. Kan ook wel, want dit is het tweede jaar dat ik hem (dag in dag uit) draag en zo duur was ie niet (H&M, 40 euro ofzo). Maar toch, boehoe. Tis zo'n dertien-in-een-dozijn-jas (zwarte wollige lange trenchcoat dinges met twee rijen knopen) maar hij is zo fijjjjjn
Mag je iig lekker shoppen, je vriend betaalt... geen budgetquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als ik een hele nieuwe voering erin zet misschienWant het is niet zo dat het een gaatje is ofzo. De stof van de voering valt echt compleet uit elkaar! Zo van rafel-rafel-gat-rafel-enkeledraadjes-rafel-pluis. Ongeveer.
27 Dresses?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef P.F het volgende:
Sorry Vivi.
In Antwerpen zijn de winkels op zondag dichtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:44 schreef zwahiel het volgende:
nadeel neen en P.F. ik woonde in Utrecht in de Kanaalstraat (need I say more!?) en nu in Antwerpen is er zoiets als de doorgedreven 24-uurs economie. Winkels hier zijn echt gewoon 24/7 open!
Link link, maar voorlopig ga ik gewoon niet zoveel uit, scheelt ook als je 't geld d'rvoor gewoonweg niet hebt
Moet me gewoon nét niet zo ver heen drinken...
Het niet meer werken in de kroeg scheelt ook extreem veel, al komt daar als 't ff meezit binnenkort weer verandering in.
Ojaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
in hutspot zitten ook nog uien PF
jaaa, gewone klerenwinkels en op de Meír enzo, maar levensmiddelen winkels en winkels waar je slechte dingen kunt krijgen zijn gewoon open hier ook op zondag en midden in de nacht. Groten als Del Haíze niet maar gewoon je United Shops winkels wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:46 schreef P.F het volgende:
[..]
In Antwerpen zijn de winkels op zondag dichtIk hoorde juist dat het kut was qua openingstijden!
Der Baader-Meinhof komplex wil ik ook nog wel zien jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:44 schreef zwahiel het volgende:
nadeel neen en P.F. ik woonde in Utrecht in de Kanaalstraat (need I say more!?) en nu in Antwerpen is er zoiets als de doorgedreven 24-uurs economie. Winkels hier zijn echt gewoon 24/7 open!
Link link, maar voorlopig ga ik gewoon niet zoveel uit, scheelt ook als je 't geld d'rvoor gewoonweg niet hebt
Moet me gewoon nét niet zo ver heen drinken...
Het niet meer werken in de kroeg scheelt ook extreem veel, al komt daar als 't ff meezit binnenkort weer verandering in.
Recente film: No Country for Old Men, In the Electric Myst, RocknRolla (erg aan te raden, heerlijke film!) als je wat ander genre wil, Eastern Promisses, Yo mama también, Der Baader-Meinhof komplex. En als je gewoon wil lachen dan kan ik je echt Hairspray aanraden, want dat is echt de ultieme feelgood film, als ik down ben zet ik die erop en ben ik weer helemaal goed!
Hutspotquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:45 schreef P.F het volgende:
@ M.etc Naar een Turkse kleermaker brengen?
@ neen In hutspot zit niet echt veelGewoon aardappelen = niks met wortel = niks
Ik vond Burn after reading de meest geniale film die ik ooit heb gezienMaar ik was een van de weinige in de hele bios..
En van Wall-E heb ik gehoord dat deze kut is van iemand die mijn smaak wel kent..
Lastig nog, een film uitzoeken. En ja TBL heb ik ook gezien en die was ook leuk
goeie! thanks mariaaaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kung Fu Pandaaaa!
Ik moet ook nog eens The Day The Earth Stood Still zien, geen idee of dat wat is.
Sursly? Nee ik heet niet echt Maria, eigenlijk heet ik Jennyquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:58 schreef P.F het volgende:
[..]
goeie! thanks mariaaa
heet jij echt maria? ik wel!
No country for old men? nooit gezien! wasda?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond Burn after reading tof, maar The big lebowski niet. Overigens is No country for old men ook van de Coen brothers, maar dat is dan weer een heel ander soort film.
Ik heb ook nog een lijstje gepostquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:58 schreef P.F het volgende:
[..]
goeie! thanks mariaaa
heet jij echt maria? ik wel!
Die is leuk! (Wanted) Niet zo'n vreselijk langzaam verhaal, sommige actiefilms zit je continue op je horloge te kijkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb laatst gezien: Wanted (2008) met Samuel L Jackson Morgan Freeman en Angelina Jolie. Goeie actiefilm!!!
Wall-E vond ik ook erg sweet. Vorige week he'k No country for old men (2007) gezien, met Tommy Lee Jones en Javier Bardem als de enge Anton. Aanrader!!!
wat weinigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:01 schreef cyclechick het volgende:
Bonjour!
tvp met een lijstje:
O: tomatensoep (haha) met 1 volkorenboterham met wat yofresh
T: vivit drinken
L: 2x boterham met pindakaas
D: SUSHI van mij papa!! lekkerrrrr
Bijlezen en sociaal terugreageren doe ik gauw weer, nu de trein naar mijn ouders halen!
als je van waardeloze films houdt, die de eerste helft interessant opbouwen en je het idee geven dat het iets kan worden, om dat vervolgens totaal niet waar te maken, dan moet je die film zienquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kung Fu Pandaaaa!
Ik moet ook nog eens The Day The Earth Stood Still zien, geen idee of dat wat is.
ooooh wat gemeen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:05 schreef P.F het volgende:
Ik kon hem wel tillen maar hij was bang dat ik hem liet vallen
Oo, dus je hebt aan de eisen voldaan. Nou gefeliciteerd.. je mag hem hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:05 schreef P.F het volgende:
Ik kon hem wel tillen maar hij was bang dat ik hem liet vallen
The Godfather. Met rode roos in je revers en watten in je mond en een getekend snorretje!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:05 schreef AKnynke het volgende:
vanavond een themafeestje. Eerst was het een costume party, nu is het thema filmheroes geworden. Nu heb ik hier natuurlijk geen verkleedkleren. Heb bedacht m'n zwarte pak aan te doen. Maar goed, welke naam past daarbij? Dacht aan charlies angels, of aan woman in black..
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als je van waardeloze films houdt, die de eerste helft interessant opbouwen en je het idee geven dat het iets kan worden, om dat vervolgens totaal niet waar te maken, dan moet je die film zien
soms heb ik bijna een levenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
! okee, duidelijk.
Long time no see, trouwens!
Met een zwart hoedje en rode lipstick en geen overhemd maar alleen een jasje.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:05 schreef AKnynke het volgende:
vanavond een themafeestje. Eerst was het een costume party, nu is het thema filmheroes geworden. Nu heb ik hier natuurlijk geen verkleedkleren. Heb bedacht m'n zwarte pak aan te doen. Maar goed, welke naam past daarbij? Dacht aan charlies angels, of aan woman in black..
tof! Helaas heb ik geen witte blouse..en geen roos. en geen watten. En geen oogpotlood om een snor mee te tekenen. Maar wel een tof idee!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:07 schreef conleche het volgende:
[..]
The Godfather. Met rode roos in je revers en watten in je mond en een getekend snorretje!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
No country for old men? nooit gezien! wasda?![]()
ik heb wel "The man who wasn't there" gezien en "O brother, where art thou"
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:16 schreef ElisaB het volgende:
Zo, -0,5 kg in een week! Precies wat de bedoeling is, dus helemaal goed; ik ben tevreden
Ik heb overigens amandelen gescoord, maar ze zijn niet geroosterd. Kun je ze zelf roosteren (en zo ja: hoe) of kun je ze ook ongeroosterd eten? Verder heb ik een zakje Japanse pindabollen op de kop getikt. Dat is dan vast weer helemaal niet zo erg oke. Het goede nieuws is dat ik heel matig ben, dus waarschijnlijk drie weken ga doen met dat zakje
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb jij nog nooit van "No Country For Old Men" gehoord? Dat was het laatste meesterwerk van de Coen Brothers (Burn after reading was een tussendoortje). Hoe kun je die film nu gemist hebben? Damn
![]()
.
Ook geen wenkbrauwpotlood? Ook geen openhaard met verbrand hout?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tof! Helaas heb ik geen witte blouse..en geen roos. en geen watten. En geen oogpotlood om een snor mee te tekenen. Maar wel een tof idee!
Nou, kijken dus! Hij is goedquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik mis zoveel goede films, en als ik er een kijk dan is het vaak half-half omdat ik weer druk ben met andere zaken
Grill of oven? En hoe warm zou je zeggen? Ze hebben een bruin jasje aan, dus ik moet goed oplettenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:18 schreef conleche het volgende:
Leg ze op een stuk bakpapier (of ingevet bakblik) in een oven en wacht tot ze bruin kleuren. Niet te bruin, das niet lekker. Rauw smaken ze als marsepein. Niet zo lekkere marsepein though, want niet zoet.
voor je halve kilo draf!!
Geen zwarte stift? Geen schoensmeer?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef P.F het volgende:
Ook geen wenkbrauwpotlood? Ook geen openhaard met verbrand hout?
Het is winter en ze woont in zweden, waar precies wil je die bloemen vandaan halen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:23 schreef P.F het volgende:
Een huidvriendelijke viltstift en een tuin met rode bloemen?
Van een waterplant of zo? Ook in de winter bloeien er bloemen slimmerdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het is winter en ze woont in zweden, waar precies wil je die bloemen vandaan halen?
Bij IKEA!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het is winter en ze woont in zweden, waar precies wil je die bloemen vandaan halen?
Joh. Maar als het vriest en sneeuwt, meestal niet. Dan zijn er namelijk ook niet zoveel insectjes om aan te trekken enzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Van een waterplant of zo? Ook in de winter bloeien er bloemen slimmerd
Nee!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:28 schreef Greys het volgende:
PF, had jij PS... I love you al gezien?
Heb jij de nieuwe GA aflevering al gezien?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:28 schreef Greys het volgende:
mn vriendje heeft meer make-up dan ik iig. Maar, ik ga ook niet zo moeilijk doen. Verwacht dat de helft van de mensen onverkleed komt, en als ik een charlies angel ben is dat al heel wat!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef P.F het volgende:
Nynke heb je buren?
Misschien heeft je vriendje wel make up [ afbeelding ]
Merci Greys! PF opperde ook al zoiets, ik denk dat ik op zoek ga! (ik denk dat er in het winkelcentrum wel één zit!) Als het toch niet duur is wil ik het er wel op wagen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:26 schreef Greys het volgende:
Maria, heb je in je buurt een Turkse stomerij/kleermakertje?
Die doen dat soort dingen altijd heel goedkoop, knopen aanzetten, voeringen maken, dingen inkorten of uitleggen. Misschien dat die je favo jas nog kunnen redden!
Dan is dat zéker een aanrader. Wel de tissues gereed houden ook!quote:
Dan moet je een muffin meenemen! Daar gooien ze mee in de filmquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
mn vriendje heeft meer make-up dan ik iig. Maar, ik ga ook niet zo moeilijk doen. Verwacht dat de helft van de mensen onverkleed komt, en als ik een charlies angel ben is dat al heel wat!
Heb jij ook al een vriendje dat make-up heeft?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
mn vriendje heeft meer make-up dan ik iig. Maar, ik ga ook niet zo moeilijk doen. Verwacht dat de helft van de mensen onverkleed komt, en als ik een charlies angel ben is dat al heel wat!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb jij de nieuwe GA aflevering al gezien?
Ja jeweetwel zit erin! En nu heb ik je voor niks gePMdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee! Is het wat??????? Zit jeweetwel er in? Doe maar niet spoileren, maar zeg alleen maar of hij er in zit!
Ik ga straks na het eten kijken via die ene site!
Ja. hij heeft rare plekjes op z'n voorhoofd, en die covert hij op. Als ik een puist heb mag ik soms ook ewl wat spul lenen! En dan vertelt ie me ook hoe ik het moet gebruiken!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij ook al een vriendje dat make-up heeft?
Is dat een nieuwe trend?
Kwakje, lekker warm douchen en dan lekker in je pyama met sloffies en een dikke trui!
Maria, ik zou het gewoon even gaan vragen inderdaad wat het kost! Jas meenemen, het hoeft ook niet al te netjes gemaakt worden omdat het de binnenkant is. Zeg maar dat je het simpel en goedkoop gemaakt wilt hebben, omdat de jas zelf niet al te veel kostte en dan even kijken wat ze kunnen doen
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja jeweetwel zit erin! En nu heb ik je voor niks gePMd
da's die met die dode schot en dat magere meisje met te veel tanden, toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:28 schreef Greys het volgende:
Dankjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]Ik zat inderdaad net te reageren!
Maar PM's van jou zijn altijd leuk hoor!![]()
Kwak, ik heb de verwarming in de badkamer aan staan en dan is het niet koud bij het afdrogen
Wel de deur dicht tijdens het douchen dan, anders vliegt de warmte zo de gang op.
Zeg, met jeweetwel bedoelen jullie toch zeker niet die McArmy hè?!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja jeweetwel zit erin! En nu heb ik je voor niks gePMd
Zou je denken Vik!?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg, met jeweetwel bedoelen jullie toch zeker niet die McArmy hè?!.
Wat zeg je dat charming!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's die met die dode schot en dat magere meisje met te veel tanden, toch?
Hoezo mag dat niet meer van Viev?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben PS I love you nu ook aan het regelen.
Niet via de blindegeleiderat van de buurman van Kim, want dat mag niet meer van Viev.
We mogen elkaar niet meer napratenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet meer van Viev?
same differencequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zeg je dat charming!![]()
En het is een dode Ier volgens mij.
Je mag best zeggen dat je ogen na afloop roodomrand waren van het huilen hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
same difference![]()
maar was wel een aardige film
.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:45 schreef conleche het volgende:
Nu heb je al gespoilerd dat de dude doodgaat!!!
Mooi wel he?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
same difference![]()
maar was wel een aardige film
Oh nees! Maar PF zei zoiets eerst ook, dat dat niet mocht van Vivi, en nu heb je alsnog gecopied!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben PS I love you nu ook aan het regelen.
Niet via de blindegeleiderat van de buurman van Kim, want dat mag niet meer van Viev.
ah, ja ik loop altijd in handdoek door het huis naar mn slaapkamer, waar het niet zo heel warm is, en doe daar het afdrogen smeren aankleden etc. omdat mijn badkamertje maar 90 cm breed en 1.80 lang is, met daarin douchebak en toilet, en ongeveer 40 cm ruimte daartussen om te staan, met een klemmende deur die niet dichtkanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]Ik zat inderdaad net te reageren!
Maar PM's van jou zijn altijd leuk hoor!![]()
Kwak, ik heb de verwarming in de badkamer aan staan en dan is het niet koud bij het afdrogen
Wel de deur dicht tijdens het douchen dan, anders vliegt de warmte zo de gang op.
Dat staat ook op de hoes van de DVD achterop bv, dus de schade valt wel meequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:45 schreef conleche het volgende:
Nu heb je al gespoilerd dat de dude doodgaat!!!
Uitzonderingen daargelaten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Joh. Maar als het vriest en sneeuwt, meestal niet. Dan zijn er namelijk ook niet zoveel insectjes om aan te trekken enzo.![]()
Muis
Maar het is niet originééééél meerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat geneuzel over die blindegeleiderat van de tante van Kim nog steeds wel grappig als vervanging van het woord downloaden hoor![]()
Zelfs als ik geld toe kreeg zou ik nog geen lid worden van zo'n stel rioolratten dat de naam journalisten niet waard is.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens dames allemaal ff lid worden van PowNed
Sommige dingen gaan automatisch.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar het is niet originééééél meer.
Speaking of which: Muis, ik zag jou vanochtend 'theatraal ter aarde storten' gebruiken. Fyi: die uitdrukking heb ik gisteren gebruikt, dus nu mag jij hem niet meer gebruiken!
Ieder zn mening toch Vik?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zelfs als ik geld toe kreeg zou ik nog geen lid worden van zo'n stel rioolratten dat de naam journalisten niet waard is.
Flauwerdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar het is niet originééééél meer.
Speaking of which: Muis, ik zag jou vanochtend 'theatraal ter aarde storten' gebruiken. Fyi: die uitdrukking heb ik gisteren gebruikt, dus nu mag jij hem niet meer gebruiken!
Ik schrijf wel eens zoon ipv zo'n en dat heb ik ook niet zelf verzonnen, beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan automatisch.
Ik merkte dat ik een tijdje ook steeds haske in plaats van hartstikke gebruikte. Ik geloof dat ik dat weer van Co had ofzo
het was toch een lachfilm?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je ogen na afloop roodomrand waren van het huilen hoor.
Stimmt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan automatisch.
Ik merkte dat ik een tijdje ook steeds haske in plaats van hartstikke gebruikte. Ik geloof dat ik dat weer van Co had ofzo
Nee, dat is gewoon foutief Nederlands, niets origineels aanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik schrijf wel eens zoon ipv zo'n en dat heb ik ook niet zelf verzonnen, beter goed gejat dan slecht bedacht.
amperquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:46 schreef Greys het volgende:
Was ie wel huppelig genoeg voor je, Abba?![]()
Hehehe, ja ik zeg irl ook wel eens 'haske' tegen Mark, maar hij kijkt mij allang niet meer vreemd aan, want er komt zoveel onzin uit mijn mondquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
En Greys, dat Verhoogde Bewustzijn van elkaars uitspraken gaat wel weer over hoor!No worries.
Ik zei laatst in een gesprek met mn vriend 'haske' en toen keek ie me heel vreemd aan![]()
Oh! In het echt gebruik ik die woorden dan weer helemaal niet!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
En Greys, dat Verhoogde Bewustzijn van elkaars uitspraken gaat wel weer over hoor!No worries.
Ik zei laatst in een gesprek met mn vriend 'haske' en toen keek ie me heel vreemd aan![]()
oh jawel hoor! ik ben wel geweest, en die gast nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
oh en kwak, ben je nu om dat stomme gedoe niet naar die verjaardag gegaan gisteren? Of had je een andere reden?
Nee dat is wél origineelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon foutief Nederlands, niets origineels aan.
Maarten Toonder?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee dat is wél origineelen moet me enorm inhouden om niet uit mn slof te schieten nu want het is verzonnen door een van mijn favoriete schrijvers
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:57 schreef P.F het volgende:
O ik praat altijd met mijn broertje en een internetzfriend lolcat taalMet die dude msn/bel ik al 5 jaar maar nooit afgesproken
En we haten elkaar beide een beetje en hij vind mij irritant maar toch
Met ondertieten?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:01 schreef Viking84 het volgende:
Over ca een uurtje is PS I love you al klaar. Dvd-formaat. Usenet ftw.
Dat ga je op de meet beter niet doen, want dan volgen Muis en ik er geen zak vanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Met een aantal vrienden van de universiteit doe ik dat altijd, lolspeak spreken! Vooral leuk als je in de propvolle bus vanaf UCU staat ofzo, komen er van die dingen uit als "OMG, LoL, srsly? Nowaiiii!" en "Epic awesomeness of awesomery!" en "And I waz liek, Oh noez! Vad de hell!"
Vee ar zo intelligenz!
Als het goed is wel. En ik verwacht geen custom subs, want die zijn schrecklich.quote:
M'n vriendje snapt de lolcat humor niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Met een aantal vrienden van de universiteit doe ik dat altijd, lolspeak spreken! Vooral leuk als je in de propvolle bus vanaf UCU staat ofzo, komen er van die dingen uit als "OMG, LoL, srsly? Nowaiiii!" en "Epic awesomeness of awesomery!" en "And I waz liek, Oh noez! Vad de hell!"
Vee ar zo intelligenz!
Zijn jullie serieus bezig met adoptie? En wat idioot dat dat allemaal zo lang moet duren zeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:07 schreef SHE het volgende:
We hebben vanmiddag een beetje gekeken naar de adoptie procedures in NL. Dat valt me even fies tegen zeg
Wachttijden van 6 jr zijn geen uitzondering; veel gedoe, we moeten trouwen
Ik begrijp het wel hoor, maar toch. Dan zakt je de moed wel in de prada's.
Adopteer mij, geen wachtrijquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:07 schreef SHE het volgende:
We hebben vanmiddag een beetje gekeken naar de adoptie procedures in NL. Dat valt me even fies tegen zeg
absoluutquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, het is een aanrader voor de dames, right?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Zeg Viktator ( ©SHE), voordat je jezelf theatraal ter aarde stort ( ©Viking), dan moet je eens bij de blindegeleiderat van de buurman van Kim ( ©K_I_M) de laatste aflevering van Grey's Anatomy halen. McArmy ( ©Greys) is daarin haske (©Conleche) nomnomnomnom (©MariaMariaEtcetera).
Zeg Viktator ( ©SHE), voordat je jezelf theatraal ter aarde stort ( ©Viking), dan moet je eens bij de blindegeleiderat van de buurman van Kim ( ©K_I_M) de laatste aflevering van Grey's Anatomy halen. McArmy ( ©Greys) is daarin haske (©Conleche) nomnomnomnom (©MariaMariaEtcetera).
Mja. Ik heb er een principieel probleem mee om zelf een kind te baren, terwijl de wereld al zo vol is. Ik zie er het nut niet van in.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zijn jullie serieus bezig met adoptie? En wat idioot dat dat allemaal zo lang moet duren zeg.
En dan zijn jullie nog niet eens een homostel.
Vanwaar eventueel adopteren?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:07 schreef SHE het volgende:
Jij bent in de plantjes he? Volgens mij heb ik jou wel eens in F&F gespot.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten.![]()
Zoals Helleborus Orientalis en aanverwanten, Hamamelis Mollis, Clematis "Winter Beauty" of Clematis Armandii of Viburnum Tinus of Chimonanthus praecox of Prunus subhirtella 'Autumnalis'
is dat mss niet een beetje met opzet gedaan dat 't zo lang duurt? Zodat je geen overhaaste besluiten neemt?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:07 schreef SHE het volgende:
Gezienquote:
Held!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Vertel eens meer!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Gezien.
Je zou pleegzorg kunnen overwegen. Geen hond wil eraan, kinderen lijden eronder.
Kaasplantje.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij bent in de plantjes he? Volgens mij heb ik jou wel eens in F&F gespot.
Inderdaad. Het heeft iets kroms, maar ik begrijp het volledig hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:15 schreef P.F het volgende:
Wel krom dat iedere mongool een kind kan/mag krijgen. Wil je het weloverwogen doen, duurt het >6 jaar
Ja daar kom ik ook wel eens, maar daar gebeurt ni zoveulquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij bent in de plantjes he? Volgens mij heb ik jou wel eens in F&F gespot.
Zo heb ik zelf ook altijd geredeneerd, maar ergens wil ik toch ook een kindje dat helemaal van mezelf is. Wel een beetje jammer dat het in dat geval ook voor de helft van iemand zal zijn waar ik niks mee heb. Heb je toch een beetje het gevoel dat je een parasiet in je buik hebtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Mja. Ik heb er een principieel probleem mee om zelf een kind te baren, terwijl de wereld al zo vol is. Ik zie er het nut niet van in.
Ik wil alleen ouder worden omdat ik van een mensje wil houden en hem een leuk mens wil maken/leuk leven wil geven.
Nou, dat kan ik dan beter doen voor een kind die al bestaat
Maar goed, het is orientatie. Ik ben er nog niet helemaal uit he. Als die hormonen het weer overnemen kan ik zo van gedachte veranderen. Al hoop ik van niet.
En idd, voor gay stellen is het al helemaal een hel, daar word je zelfs voor gewaarschuwd op de website
Belachelijk
Misschien kun je een kind nemen met mijn broertje?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo heb ik zelf ook altijd geredeneerd, maar ergens wil ik toch ook een kindje dat helemaal van mezelf is. Wel een beetje jammer dat het in dat geval ook voor de helft van iemand zal zijn waar ik niks mee heb. Heb je toch een beetje het gevoel dat je een parasiet in je buik hebt. En ik zou geen kind willen krijgen van een goede vriend, want daar krijg je toch alleen maar gesodemieter mee.
Da's toch dat je voor een bepaalde tijd een kind / meerdere kinderen opvangt die in een kutsituatie leven? Hetzij omdat paps/mams even niet voor ze kan zorgen door omstandigheden, hetzij omdat ze het adoptie-circuit in moeten?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Gezien.
Je zou pleegzorg kunnen overwegen. Geen hond wil eraan, kinderen lijden eronder.
Puik plan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Misschien kun je een kind nemen met mijn broertje?
Oeh ja, ik zou 't met een man uit India doen dan krijg je super kindjesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:19 schreef Viking84 het volgende:
Eén van mijn cursisten bij Humanitas komt uit India en zij had gisteren haar zoontje meegenomen. Wat een prachtig kindje. Werd er meteen verliefd op.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Puik plan.
Als junior dan de douche de hele dag aan laat staan weet ik ook meteen waar dat vandaan komt.
Halfbloedjes zijn natuurlijk helemaal de gave shizzlequote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Oeh ja, ik zou 't met een man uit India doen dan krijg je super kindjes![]()
Zo bedoelde ik het nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Oeh ja, ik zou 't met een man uit India doen dan krijg je super kindjes![]()
Ik ga maar even wat eten want ik word een beetje flauw
Ik val je wel bij. Halfbloedjes zijn baas.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Halfbloedjes zijn natuurlijk helemaal de gave shizzle*zoekt bijval* Waar is dat fietsenmeisje?
*high five*quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:23 schreef neen het volgende:
[..]
Ik val je wel bij. Halfbloedjes zijn baas.
Soccerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:23 schreef Happel het volgende:
Soccer not allowed? Waar moet ik dan om steun vragen in de strijd tegen de kilo's?
En ik bedoelde dat ik kindjes ken van een blonde moeder en een Indiase vader. Die hebben een getinte huid maar zo getint dat het ook van de zon kan komen. Pikzwart dik haar met enorme zwarte wimpers en helgroene ogenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Meer als: Als ik ga adopteren, dan zou ik best een kindje uit India willen
.
Nee?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Whehe, 't is niet om Viev te dissen hoor, want ik ben het wel met haar eens maar 't mag toch ook wel als een compliment worden beschouwd als men jouw leuke taalvondst overneemt!
En zo achterlijk als bij de 'goeiemoggel'-hype zal het hier niet worden; we nemen soms uitdrukkingen over maar gaan er niet dom bij lachen en ons op de borst kloppen als ware het onze eigen vondst.
Volgens mij kan dat best guitig worden!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd, als Heer G en ik ooit misschien een spruit krijgen, wat er dan van hem en wat er dan van mij in terug te vinden zou zijn.
Ja, dat zijn in eerste instantie tijdelijk uit huis geplaatste kinderen. Maar heel veel komen nooit meer echt thuis terecht hoor - er zijn niet zoveel situaties waarin een ouder maar tijdelijk onbekwaam is. Maar vaak moet een kind tussentijds wel een paar keer terug naar huis om te kijken of het nog steeds fout gaat - dus de pleegouders raken vaak kinderen weer kwijt, en hebben daarna niet altijd gelegenheid ze weer terug te nemen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's toch dat je voor een bepaalde tijd een kind / meerdere kinderen opvangt die in een kutsituatie leven? Hetzij omdat paps/mams even niet voor ze kan zorgen door omstandigheden, hetzij omdat ze het adoptie-circuit in moeten?
Vind ik ook een erg goed initiatief! Al zijn dat dacht ik vaak mensen die al kinderen hebben (gehad), toch? Ivm opvoedkundige ervaring.
Oh dat doe ik anders altijd!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:24 schreef cinnamongirl het volgende:
maar gaan er niet dom bij lachen en ons op de borst kloppen als ware het onze eigen vondst.
Geregeld!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:23 schreef Isegrim het volgende:
SHE, als ik ongewenst zwanger raak, zal ik het voor je baren okay?
Stiekem klinkt dit als iets wat wij echt heel fijn zouden vinden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat zijn in eerste instantie tijdelijk uit huis geplaatste kinderen. Maar heel veel komen nooit meer echt thuis terecht hoor - er zijn niet zoveel situaties waarin een ouder maar tijdelijk onbekwaam is. Maar vaak moet een kind tussentijds wel een paar keer terug naar huis om te kijken of het nog steeds fout gaat - dus de pleegouders raken vaak kinderen weer kwijt, en hebben daarna niet altijd gelegenheid ze weer terug te nemen.
Veel pleegouders hebben zelf kinderen, maar ook veel pleegouders niet. En ze hebben wel eisen aan pleegouders - maar in de praktijk nemen ze elke gek die niet veroordeeld is voor kindermoord , want er zijn veel veel veeeeels te weinig mensen die de kinderen een tijdelijk huis willen bieden.
Ik ben een tijdje met wat pleegkinderen opgetrokken, en het waren de leukste kinderen die je je tegenwoordig wensen kan. Niet verwend en niet brutaal
.
Ben je niet bang dat je je teveel aan het kind gaat hechten en er alleen maar verdriet van krijgt als het toch weer terug moet naar zijn ouder(s)?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Stiekem klinkt dit als iets wat wij echt heel fijn zouden vinden.
Ik ga dit straks eens even in de groep gooien hier!
Mehehe. Misschien stoppen met helpen dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:28 schreef neen het volgende:
Ik heb ook een geadopteerd nichtjezij is baas. Ik help haar altijd met wiskunde maar ze blijft onvoldoendes halen
Waarom niet?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil echt ab-so-luut geen kinderen, maar pleegouderschap zou ik ooit nog wel eens overwegen.
Regel d'r even nóg eentje dan bij Ise, for mie!quote:
De lengte boeit niet. Gewicht en de bolle kop des te meerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Regel d'r even nóg eentje dan bij Ise, for mie!
Dan hoef ik ook nooit zelf te baren, want aangezien Heer G 2 meter is en ik 1.82 zou het vast geen kleine baby worden. Auw!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil echt ab-so-luut geen kinderen, dat is beter voor heel Rotterdam
Fyi: zo groot is die baby nog niet als 'ie eruit komt hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hoef ik ook nooit zelf te baren, want aangezien Heer G 2 meter is en ik 1.82 zou het vast geen kleine baby worden. Auw!
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mehehe. Misschien stoppen met helpen dan?.
halfbloedjesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:23 schreef neen het volgende:
[..]
Ik val je wel bij. Halfbloedjes zijn baas.
Nee hoor, ik heb er nooit een geheim van gemaakt niet perse een eigen kind te willen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
SHE, je had toch een periode dat je het wel graag zelf wilde (baren), maar dat je het niet aandurfde?
Het is toch niet alleen omdat de wereld al zo vol is?
't Is wel van de zotte he, dat het zo lang moet duren, dat adopteren. Daar hadden we het hier laatst ook al even kort over. Terwijl je dan in tv-docu's van die schrijnende beelden ziet van overvolle weeshuizen in Tsjechië en weet ik veel waar met honderden en duizenden kindjes die al jaren wachten tot ze geadopteerd worden![]()
Ik snap wel dat het wat langer moet duren, beter voor alle partijen om het weldoordacht te doen, maar zóveel jaar...
Ja, we hebben het nergens anders over gehad in dit topicquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat voetbal houdt jullie wel bezig hè.
Precies. De grootte van het hoofdje, dåt maakt uit, en meer nog, de breedte van de schoudersquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fyi: zo groot is die baby nog niet als 'ie eruit komt hoor.
Waarom wel? Ik heb die behoefte nog nooit gevoeld en ik zie voor mezelf geen enkele meerwaarde daarin. Het is niet wat ik met mijn leven wil.quote:
Misschien doet jouw hulp meer kwaad dan goed, getuige de onvoldoendesquote:
Greys toch eens een linkje sturen naar het bevallingsverhalen topic geloof ikquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Precies. De grootte van het hoofdje, dåt maakt uit, en meer nog, de breedte van de schouders
Er zijn wel verschillende soorten opvang. De crisisopvang, dan heb je met hysterische oudertaferelen en kortverblijvende kindertjes te maken, en de sowieso structurelere opvang, waarin een kind zeker voor een <bepaalde> periode uit huis geplaatst is.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je je teveel aan het kind gaat hechten en er alleen maar verdriet van krijgt als het toch weer terug moet naar zijn ouder(s)?
Waarom dan wel een pleegkind?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waarom wel? Ik heb die behoefte nog nooit gevoeld en ik zie voor mezelf geen enkele meerwaarde daarin. Het is niet wat ik met mijn leven wil.
Ik moest er vroeger ook niet aan denken, maar ik heb in mijn omgeving genoeg gevallen gezien van vrouwen die zeiden dat ze toch echt nooit een kind wilden, terwijl rond hun 30e hun eierstokken keihard begonnen te rammelen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waarom wel? Ik heb die behoefte nog nooit gevoeld en ik zie voor mezelf geen enkele meerwaarde daarin. Het is niet wat ik met mijn leven wil.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Greys toch eens een linkje sturen naar het bevallingsverhalen topic geloof ik
Dat baren op zich zie ik dan ook niet helemaal zitten eik.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit topic van vandaag zou zijn. Maar zelfs nog van gister, wat een snelheid...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, we hebben het nergens anders over gehad in dit topic.
Ach je moet gewoon ff op je zij rollen, dat deed ik ook destijdsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Precies. De grootte van het hoofdje, dåt maakt uit, en meer nog, de breedte van de schouders
Ik zou absoluut kiezen voor een kind wat niet meer terug naar huis kan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je je teveel aan het kind gaat hechten en er alleen maar verdriet van krijgt als het toch weer terug moet naar zijn ouder(s)?
En dat gaat helpen omdat?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat baren op zich zie ik dan ook niet helemaal zitten eik.Ik denk dat ik een XTC-pil neem als de eerste wee begint.
Er schijnen vrouwen te zijn die continu orgasmes krijgen tijdens het baren!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat baren op zich zie ik dan ook niet helemaal zitten eik.Ik denk dat ik een XTC-pil neem als de eerste wee begint.
Ik snapte hem wel hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien doet jouw hulp meer kwaad dan goed, getuige de onvoldoendes.
Of ze moet van tweeën naar drieën zijn gegaan.
Omdat ik graag underdogs help.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom dan wel een pleegkind?
Dat is een beetje raar gelopenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit topic van vandaag zou zijn. Maar zelfs nog van gister, wat een snelheid...
Je kan maar beter weten wat er gaat gebeuren dan denken dat alles heel zen met een kaarsje en muziekje op de achtergrond goed gaat komen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Vanuit een morbide drang lees ik daar o.a. de bevallingsverhalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |