quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:37 schreef Chicolate het volgende:
Ahw arme Co. Een heel topic in je eentje.
Ik zal eens kijken of hij er nog staat, moment!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb de foto's van Greys in de jurk gemist, heeft iemand een link?
Nou.. ik kreeg van 2x per week (2.5 uur) kickboksen zulke benen:quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
lekker veel sporten, en dan op matige intensiteit en langals je 2x of 3x per week gaat trainen (wat voor sport dan ook) word je echt geen Schwarzenegger hoor
Dat was ook mijn plan. Alhoewel je Schwarzie-vergelijking wel een beetje sterk isquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
lekker veel sporten, en dan op matige intensiteit en langals je 2x of 3x per week gaat trainen (wat voor sport dan ook) word je echt geen Schwarzenegger hoor
heb ik gvd helemaal voor niks 460 geopendquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:46 schreef P.F het volgende:
MENSEN DIT IS HET HUIDIGE TOPIC
/einde mededeling
Mijn antwoord op PF dat als het aan mij had gelegen, dit pas deeltje 459 zou zijn geweest.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Inderdaad!
Dus you had better behave
Praat me niet van herkansingenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:52 schreef P.F het volgende:
Volgens mij is dit een herkansing van cinnamongirl!
Grill? Ik heb koekenpan en heteluchtoven, dat is zeker niet hetzelfde?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:29 schreef cinnamongirl het volgende:
En als aubergine rubberachtig en smaakloos is, moet je het langer grillen.
Je moet dunne plakken hebben en deze met wat olijfolie op de grillplaat grillen tot ze bijna lijken te verbranden. De olie slaat dan eindelijk door de plakken heen, en dan is het lekker.
Ik maak er vervolgens een heerlijke pastasaus van. Die maak je zo:
Fruit wat ui, knoflook en tomaten (in blokjes gesneden).
Dan een flink glas water en een bouillonblokje toevoegen, en de gegrilde aubergine en dat een klein halfuurtje laten stoven.
er zijn ergere dingen op de wereld Greysquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:01 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhh, Kaas![]()
Nou ik ga ff boodschapjes doen
ja, ik kan t zowieso herkansen. Nadeel is dat de herkansing tegelijkertijd valt met de deadline van de paper van het volgende blok. Extra druk dus. En ik kan het alleen maar herkansen als ik het onvoldoende maak. En ik denk dat ik het zowieso wel voldoende maak als ik het maak, maar ik wil een goed cijfer. Heb het stiekem in m'n hoofd gehaald dat ik cum laude af wil studeren.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:09 schreef kwakveense het volgende:
Nynke: ik weet t niet zo goed. kun je t tentamen herkansen later? misschien dat je je dan sowieso daar op kan focusen en t nu laten zitten en even lief voor jezelf zijn? of is dat een hele slechte mentaliteit? dat zou ik doen namelijk....
Kan je niet terug naar Nederland? Om nog even bij je oma te zijn?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, ik kan t zowieso herkansen. Nadeel is dat de herkansing tegelijkertijd valt met de deadline van de paper van het volgende blok. Extra druk dus. En ik kan het alleen maar herkansen als ik het onvoldoende maak. En ik denk dat ik het zowieso wel voldoende maak als ik het maak, maar ik wil een goed cijfer. Heb het stiekem in m'n hoofd gehaald dat ik cum laude af wil studeren.
En als ik het nu niet maak heb ik de hele week niets te doen, terwijl al m'n vrienden en vriendje aan het stressen zijn, en verveel ik me te pletter en word ik ook niet blij van. Dus ik moet mezelf motiveren. Echt!
het zou vast wel kunnen, maar eigenlijk wil ik dat niet. Ik heb afscheid van d'r genomen voordat ik naar Zweden vertrok, wat voor ons beiden heel erg emotioneel was. Op dit moment kan ze steeds minder zeggen, haar coordinatievermogen gaat achteruit, en zij heeft er niets aan als ik er ben, en ik ook niet. Plus, het leven hier gaat gewoon door.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan je niet terug naar Nederland? Om nog even bij je oma te zijn?
Ik zat na Dec. hoog in de 86quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:21 schreef zwahiel het volgende:
Thanks thanks, ben nu op mijn weg terug van 83 en zelfs heel eventjes 84 omlaag naar de 70 zone
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:24 schreef zwahiel het volgende:
Heeft er bij mij ook mee te namen dat mijn alcohol promillage een stukje omlaag gegaan is en daarmee het late night snacken. Dat scheelt enorm! 's Morgens niet meer wakker worden met zo'n döner of friet smaak in je mond.
Eet eigenlijk redelijk ongezond momenteel maar geen junkfood enzo. Al zit ik er wel aan te denken gezien mijn financiële gaatje vandaag om eens een pizza te halen, maar ja. Dat schiet niet erg hard op denk ik want ik moet hard leren straks.
Nog meer?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:30 schreef P.F het volgende:
Je kan toch ook gewoon proberen eten en alcohol los te koppelenDus als je honger krijgt gewoon meer drinken
Nou ja dat je in je hoofd de link alcohol - ali soarma verbreektquote:
Inderdaad, dat doe ik nu ookquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja dat je in je hoofd de link alcohol - ali soarma verbreekt
Dus gewoon niet eten als je drinkt, zodat je er na een tijdje niet eens meer aan denkt om hele menu's te bestellen?
Wat voor soort Film wil je zien?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef P.F het volgende:
O weet iemand nog een leuke film die ik kan regelen bij de buurman van het hondje van de tante van de blindegeleiderat van Kim?
Sorry Vivi.
Weet iemand nog een leuke, recente film?
Na een tijdje denk je er niet eens meer aanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef neen het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doe ik nu ookscheelt ook in de portemonnee zeg
Ja, een goede.. Pfoe, de laatste film die ik heb gezien was burn after reading. Ik heb geen verstand van filmsquote:
Ik heb laatst gezien: Wanted (2008) met Samuel L Jackson Morgan Freeman en Angelina Jolie. Goeie actiefilm!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef P.F het volgende:
O weet iemand nog een leuke film die ik kan regelen bij de buurman van het hondje van de tante van de blindegeleiderat van Kim?
Sorry Vivi.
Kun je hem niet makenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mjam, meloensaladeIn de kou gaan halen
![]()
En kwam er achter dat mn winterjas stuk gaat aan de binnenkantDe voering is nagenoeg naar zn grootje, helemaal gerafeld enzo. Kan ook wel, want dit is het tweede jaar dat ik hem (dag in dag uit) draag en zo duur was ie niet (H&M, 40 euro ofzo). Maar toch, boehoe. Tis zo'n dertien-in-een-dozijn-jas (zwarte wollige lange trenchcoat dinges met twee rijen knopen) maar hij is zo fijjjjjn
Als ik een hele nieuwe voering erin zet misschienquote:
Ja, wat dat betreft is het jammer dat ik vandaag een vervanger voor de hutspot heb gefixtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Na een tijdje denk je er niet eens meer aan! Trust me
Niet zo veel eten van te voren en dan drinken scheelt ook in de portemonnee en in de kcal
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, een goede.. Pfoe, de laatste film die ik heb gezien was burn after reading. Ik heb geen verstand van films
Inderdaad ja, jij kan hem gewoon reparerenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mjam, meloensaladeIn de kou gaan halen
![]()
En kwam er achter dat mn winterjas stuk gaat aan de binnenkantDe voering is nagenoeg naar zn grootje, helemaal gerafeld enzo. Kan ook wel, want dit is het tweede jaar dat ik hem (dag in dag uit) draag en zo duur was ie niet (H&M, 40 euro ofzo). Maar toch, boehoe. Tis zo'n dertien-in-een-dozijn-jas (zwarte wollige lange trenchcoat dinges met twee rijen knopen) maar hij is zo fijjjjjn
Mag je iig lekker shoppen, je vriend betaalt... geen budgetquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als ik een hele nieuwe voering erin zet misschienWant het is niet zo dat het een gaatje is ofzo. De stof van de voering valt echt compleet uit elkaar! Zo van rafel-rafel-gat-rafel-enkeledraadjes-rafel-pluis. Ongeveer.
27 Dresses?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef P.F het volgende:
Sorry Vivi.
In Antwerpen zijn de winkels op zondag dichtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:44 schreef zwahiel het volgende:
nadeel neen en P.F. ik woonde in Utrecht in de Kanaalstraat (need I say more!?) en nu in Antwerpen is er zoiets als de doorgedreven 24-uurs economie. Winkels hier zijn echt gewoon 24/7 open!
Link link, maar voorlopig ga ik gewoon niet zoveel uit, scheelt ook als je 't geld d'rvoor gewoonweg niet hebt
Moet me gewoon nét niet zo ver heen drinken...
Het niet meer werken in de kroeg scheelt ook extreem veel, al komt daar als 't ff meezit binnenkort weer verandering in.
Ojaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
in hutspot zitten ook nog uien PF
jaaa, gewone klerenwinkels en op de Meír enzo, maar levensmiddelen winkels en winkels waar je slechte dingen kunt krijgen zijn gewoon open hier ook op zondag en midden in de nacht. Groten als Del Haíze niet maar gewoon je United Shops winkels wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:46 schreef P.F het volgende:
[..]
In Antwerpen zijn de winkels op zondag dichtIk hoorde juist dat het kut was qua openingstijden!
Der Baader-Meinhof komplex wil ik ook nog wel zien jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:44 schreef zwahiel het volgende:
nadeel neen en P.F. ik woonde in Utrecht in de Kanaalstraat (need I say more!?) en nu in Antwerpen is er zoiets als de doorgedreven 24-uurs economie. Winkels hier zijn echt gewoon 24/7 open!
Link link, maar voorlopig ga ik gewoon niet zoveel uit, scheelt ook als je 't geld d'rvoor gewoonweg niet hebt
Moet me gewoon nét niet zo ver heen drinken...
Het niet meer werken in de kroeg scheelt ook extreem veel, al komt daar als 't ff meezit binnenkort weer verandering in.
Recente film: No Country for Old Men, In the Electric Myst, RocknRolla (erg aan te raden, heerlijke film!) als je wat ander genre wil, Eastern Promisses, Yo mama también, Der Baader-Meinhof komplex. En als je gewoon wil lachen dan kan ik je echt Hairspray aanraden, want dat is echt de ultieme feelgood film, als ik down ben zet ik die erop en ben ik weer helemaal goed!
Hutspotquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:45 schreef P.F het volgende:
@ M.etc Naar een Turkse kleermaker brengen?
@ neen In hutspot zit niet echt veelGewoon aardappelen = niks met wortel = niks
Ik vond Burn after reading de meest geniale film die ik ooit heb gezienMaar ik was een van de weinige in de hele bios..
En van Wall-E heb ik gehoord dat deze kut is van iemand die mijn smaak wel kent..
Lastig nog, een film uitzoeken. En ja TBL heb ik ook gezien en die was ook leuk
goeie! thanks mariaaaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kung Fu Pandaaaa!
Ik moet ook nog eens The Day The Earth Stood Still zien, geen idee of dat wat is.
Sursly? Nee ik heet niet echt Maria, eigenlijk heet ik Jennyquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:58 schreef P.F het volgende:
[..]
goeie! thanks mariaaa
heet jij echt maria? ik wel!
No country for old men? nooit gezien! wasda?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond Burn after reading tof, maar The big lebowski niet. Overigens is No country for old men ook van de Coen brothers, maar dat is dan weer een heel ander soort film.
Ik heb ook nog een lijstje gepostquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:58 schreef P.F het volgende:
[..]
goeie! thanks mariaaa
heet jij echt maria? ik wel!
Die is leuk! (Wanted) Niet zo'n vreselijk langzaam verhaal, sommige actiefilms zit je continue op je horloge te kijkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb laatst gezien: Wanted (2008) met Samuel L Jackson Morgan Freeman en Angelina Jolie. Goeie actiefilm!!!
Wall-E vond ik ook erg sweet. Vorige week he'k No country for old men (2007) gezien, met Tommy Lee Jones en Javier Bardem als de enge Anton. Aanrader!!!
wat weinigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:01 schreef cyclechick het volgende:
Bonjour!
tvp met een lijstje:
O: tomatensoep (haha) met 1 volkorenboterham met wat yofresh
T: vivit drinken
L: 2x boterham met pindakaas
D: SUSHI van mij papa!! lekkerrrrr
Bijlezen en sociaal terugreageren doe ik gauw weer, nu de trein naar mijn ouders halen!
als je van waardeloze films houdt, die de eerste helft interessant opbouwen en je het idee geven dat het iets kan worden, om dat vervolgens totaal niet waar te maken, dan moet je die film zienquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kung Fu Pandaaaa!
Ik moet ook nog eens The Day The Earth Stood Still zien, geen idee of dat wat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |