Ik had het gepost en ik bedacht me ook dat het nog best vroeg wasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zeg niet dat ik al naar bed ga
Van die buggy dingen tochquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben mijn theorie examen aan het leren en het boek zegt: "als er een voorruit aanwezig is dan..." Ugh, zijn er auto's zónder voorruit
Lijkt me wel een rotding al die kleinere schilderijen, en nu denken mensen dat we een stelletje oude lijken zijn omdat we puzzelenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:54 schreef wyccie het volgende:
http://www.legpuzzels.nl/(...)t-oude-rome-515.html
Dan maar een link.
Wat? Die ken ik niet? Kan me niet voorstellen hoorquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben mijn theorie examen aan het leren en het boek zegt: "als er een voorruit aanwezig is dan..." Ugh, zijn er auto's zónder voorruit
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat? Die ken ik niet? Kan me niet voorstellen hoor
Zijn wij saaiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het is wel intens saai hoor, dit
Oh ik denk alquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee lieve Etc, mijn theorieboek. Oh en het wil me ook meteen een spoedcursus EHBO bieden ofzo![]()
Kom op zegquote:Schedelverwondingen behandelen
Duw uitstulpingen NIET terug.
Hoe uitgebreid is uitgebreidquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wíé controleert zijn auto nou zó uitgebreid voor het rijden, niemand toch?
hoe uitgebreid?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wíé controleert zijn auto nou zó uitgebreid voor het rijden, niemand toch?
Dat is iets overdreven jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Auto > scheef? ()
Onderkant voertuig > bal vloeistof?
Portieren, motorklep, achterklep > dicht?
spiegels en glaswerk > heel,
ramen > schoon en gesloten?
Bovenkant auto
Binnenkant auto> hoedenplank vast? losse voorwerpen?
werken controlelampjes en claxon? (kom op, claxon testenelke keer, zullen de buren leuk vinden)
carrosserie beschadigd? tankdop vast?
kentekenplaten schoon, geod zichtbaar?
pasfoto voor je certificaat?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat moet ik meenemen morgen naar mijn examen?
Paspoort... en?
Dat heeft die vent die ze laatst aanhielden dan gemist hequote:
Euh, daar moet je voor betalen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:32 schreef Etcetera het volgende:
Net een theorie examen gedaan van 25 vragen op http://www.theorieles.nl
Had 6 foutBen gezakt
Ohwquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Euh, daar moet je voor betalen...
Een theorie-certificaat is toch geen officieel document?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moet het zo een wettelijk goedgekeurde zijn, of is dat pas nodig voor mijn rijbewijs?
Dat is natuurlijk niet waar, hč. Er zijn gewoon dingen die je moet weten én onthouden. En dat lukt niet als je het boek niet doorleest.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar PS, dat theorie examen moet toch peanuts voor jou zijn. Iedereen met het IQ dat groter is dan dat van een aarsbei haalt toch dat examen?
maar je moet je wel registreren?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ohw![]()
Ik kwam er via googleNiks niet betalen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar je moet je wel registreren?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb het boek nu één keer gelezen, me dunkt dat is genoeg
Ik snap überhaupt niet wat die vraag met autorijden te maken heeft....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
euh... vraag in één van de test examens (ja, ik heb een boekje met tests) is: Verdooft het gebruik van verdovende middelen de kans op een overval?
Ik mag hopen dat als je die fout hebt, je sowieso zakt
Neequote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:25 schreef wyccie het volgende:
Maar verder is hij dus ook niet te vertrouwen dus?
Leek me wel een aardige kerel, zo kwam hij in ieder geval over in de AKQ (als Stanley_Climbfall).
Hij kreeg ook nog wat met Jojoortje, toch?
Dat is echt heel erg ruk. Eén ouder verliezen is al kut maar ze allebei vlak achter elkaar kwijtraken lijkt me vrij ondraaglijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:00 schreef MaJo het volgende:
Damn, hoor net dat de moeder van een vriendin is overledenHad haar al even niet gesproken en maakte me bezorgd omdat haar beide ouders ziek zijn. Mailde haar dus en krijg net een mailtje terug dat haar moeder is overleden en haar vader nog maar een paar maanden heeft
Damn wat een klote nieuws. En wat baal ik dat ik een tijd niets van me heb laten horen
Dat vroeg ik me al een tijdje af, maar durfde het niet te vragen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
En verder zou ik me -zoals al eerder gezegd is- er niet al te schuldig over voelen. Die vriendin ziet het niet eens zoals jij het nu ziet en is alleen maar blij met de steun en aandacht die je nú schenkt. Dat had ik ook.
Ik geloof niet dat ik je begrijp.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me al een tijdje af, maar durfde het niet te vragen.
Viel het je daarom op dat ik niet graag naar mijn moeder ging?
Dat eerste ging over je moeder.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geloof niet dat ik je begrijp.
Wat me opviel was gewoon de woordkeuze: "Ik moet weer op bezoek bij mijn moeder en ik heb geen zin" o.i.d. en meer van dat soort uitspraken. Leek me dat je het gewoon niet goed met je moeder kon vinden.
En dat is jammer.
Ik kan redelijk goed tussen de regels doorlezen dus zulke dingen vallen me snel op.
Wat durfde je niet te vragen dan? Of ze dood is? Of dat ik daardoor een verhoogde gevoeligheid mbt moederrelaties zou hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat eerste ging over je moeder.
Mijn moeder is heel lief hoor, en ze houdt ook wel van ons. Als je jong bent en nog een beetje pubert heb je dat niet door. Sinds ik uit huis ben en we niet meer zo veel ruzie maken, merk ik pas dat ze ook wel om me geeft. En andersom ook. Ik ben ook echt ongerust als ik haar niet kan bereiken.
Ik was nooit zo'n familiemens, nog steeds niet, maar ik denk dat de band toch wel iets dieper is dan ik had gewild.
Dat eerste, maar het leek me zo'n irrelevante vraag, not my business.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
Wat durfde je niet te vragen dan? Of ze dood is? Of dat ik daardoor een verhoogde gevoeligheid mbt moederrelaties zou hebben
Dat mag je best vragen hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat eerste, maar het leek me zo'n irrelevante vraag, not my business.
En toen dat net duidelijk werd, schoot die opmerking opeens door mijn hoofd. Dus vandaar.
Teveel ochtend-, middag- en avonddutjes?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Mijn hele slaapritme is weer naar de klote.
Bijna helemaal terug. Eén straat verder. En over een maand (max) dus helemaal compleet terug.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:28 schreef Supersheep het volgende:
Nem, ben je nou weer helemaal terug verhuisd? Of heb ik iets gemist?
Puur het langskomen en iets van je laten horen bedoel je?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:27 schreef wyccie het volgende:
Het is vooral het praktische gedeelte wat ik vervelend vind, niet mijn moeder. Heel soms wel, maar dat is niet meer dan logisch.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:27 schreef wyccie het volgende:
Het is vooral het praktische gedeelte wat ik vervelend vind, niet mijn moeder. Heel soms wel, maar dat is niet meer dan logisch.
Twee uur reizen, en echt ELKE keer weer vergeten welk tramperron ik moet hebben. Trap op, trap af.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:31 schreef Supersheep het volgende:
Puur het langskomen en iets van je laten horen bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |